Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-FNhWOpWyBk
friatider.se/asyls-kare-deltog-vid-gruppv-ldt-kt-f-r-140000-i-skadest-nd
youtube.com/watch?v=bwPLwX9aluY
di.se/opinion/pm-nilsson-migrationspolitiken-mer-kompromiss-an-princip/
youtube.com/watch?v=4aLwqdoqB3k
youtube.com/watch?v=6zWuYv68hFo
youtube.com/watch?v=75ye0OSL9T0
youtube.com/watch?v=kDBM0q7L9do
twitter.com/SFWRedditGifs

Först för bebismördare kan dra åt helvete.

För dig user

Kan någon förklara detta steg?

>Madcatz börjar göra joy-cons

youtube.com/watch?v=-FNhWOpWyBk
Löfven kommenterar sin semester i Saudiarabien och islamska staten. Takbir!

sant
stoppa onödiga utlösningar!
miljontals potentiella människor dör varje gång en man onanerar!

Grattis, du har samma resoneringsförmåga som 13-åriga jag.

Satt bredvid en sötpaj en gång, märkte hur hon lyfte på stjärten för att släppa ut en smygare mot mig men den lät istället ashögt.
Hon skyndade sig fort därifrån efter haha

tänk dig så mycket vit kuk dessa tjejer har haft i sig

...

Grattis, du har samma resoneringsförmåga som 10-åriga jag.

Häng dig emelie
>ditt ansikte när du lät mdongo spruta inuti och du får göra en femte abort

kan du sluta bveva den där skiten?

kedjeregel

inte ett argument

>Vart drar du gränsen då? Spermier har ju kapacitet att bli fulländade människor. Är "dagen efter-piller " också mord?

Gränsen dras när en ny människa existerar, vilket är vid befruktelseögonblicket när en spermie smälter samman med ett ägg. Då existerar en ny växande människa med ett fullt mänskligt DNA.

>Säger inte att du har fel men det är intressant att få höra folks åsikt.

Anledningen till att jag blev intresserad var att abortfrågan var så infekterad i USA där 50% är för abort och 50% emot. När jag började läsa på insåg jag hur komplicerad abortfrågan är rent moralfilosofiskt men att man på logiska grunder inte kan komma undan att abort faktiskt är mord.

>Världen är överbefolkad redan
Ja, av icke-vita. Häng dig Goldstein.

SD är ju ett parti i Sverige och det är väl bara gå in på SD hemsida så får du se varför dem har fått "rasistetiketten". Deras tes kan du väl ändå inte undangå för att inte nämna deras historia. Men Sverige kan inte bestämma politiken i Saudi Arabien. Nu är det som det är där borta.Vi kan tycka vad vi vill men som statsminister så måste man tänka på vad man säger. Saudiarabien är en viktig aktör och vi behöver förhandla fram viktiga beslut. Eller ska Sverige som är ett så litet land stå emot det Saudi Arabien? Varför gör tex inte USA det som är världens mäktigaste land.

>vit
hehehe mm

Vart gick allting så fel i era liv att ni blev så hatiska och främlingsskygga?

>när normalbögen som kallade en för kantherre blir avtryckt

ja dom är ju garanterat rasister user

t. Löfven

När jag kom in i puberteten och blev en robot på några sekunder

Jag såg ljuset hell seger

är inget av det favä

HELL SEGER

inte ett argument

friatider.se/asyls-kare-deltog-vid-gruppv-ldt-kt-f-r-140000-i-skadest-nd

Hur mycket får du betalt av att spamma din propaganda?

hmmm

>alla sitter just nu och dricker öl, skrattar och har roligt på tentapub1
>jag sitter hemma och spelar

Vad menade de med detta?

>De enda argumenten mot abort är känsloargument som inte går ihop om man dessutom äter kött och köper saker som är tillverkade av barnarbetare. Bara så att du vet.
Vi alla tillhör staten. Att kvinnan mördar en ofödd framtida soldat till staten är förräderi.

Blev uppväxt i en vit ort där jag inte såg en neger fram till tonåren. Sen fick jag reda på att negrer fanns och hur förjävliga de är.

är inte hatisk :3

nån typ av parodi va

>läsa på cuckiversitet i nuvarande år

detta hade tråden kunnat lära sig av

>t. Adolf Stalin

...

>0,60 öre har blivit insatt på ditt konto av (((dem)))

Man vet aldrig längre.

...

Jag ser inte hur det blir 4 termer och varför de ser ut som de gör

tyvärr user, jag gör det gratis

>Happy-Sad-Frog

>dkn mord är olagligt på grund av känsloargument
fyfan för moralbögar

Sant, struntar fan i det och går ut och klibbar istället xD

>t. Oskuld som spelar dataspel

varför gör de kvinnorna så

inte han men ganska säker på att det finns ett väldigt stort samband mellan att "klibba" och vara en dataspelande oskuld

snsd.....

>det är mord att "döda" den här

vad är felet user? jag är glad

Det är dags

pengar?
ganska säker på att "jobb möjligheterna" för svarta kvinnor är mindre än vita generellt inom den branschen, så de tar nog de "jobb" de kan få

Those are the types that come to LA on vacation and wind up fucking 10 black guys in a week. Scandi women in LA love black cock and cocaine.

>på logiska grunder inte kan komma undan att abort faktiskt är mord.
Grattis. Då återstår det bara att visa att "mord" nödvändigtvis är fel.

De här flickorna har just skjutit upp sin skola och förbereder sig på den slutliga striden HE FU SE

Varför använder vi inte versaler i titlar? Det tycker jag faktiskt att andra språk gör bättre än oss.

>Sagan om konungens återkomst
eller
>Sagan om Konungens Återkomst

>breva bild på mej
l-lägg ägg...

...

inte han, men definitionen av "mord" är väl ett olagligt/felaktigt dödande?

Nej det är mord att abortera en bebis som kan andas och skrika för att sedan lägga den i en låda att självdö i.

Det räcker gott och väl med första bokstaven som versal tycker jag.

vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=bwPLwX9aluY

Bevis?

>t. asgeir

>dkn ingen skolskjutarfv att hata på nbögar med

Vilket inte är fallet med abort i 3:e månaden och tidigare. Tillbaka till skolan med dig, och inget mer Alex Jones

Hade lätt permaheemat en svensk (((kvinna))) om jag kommit undan med det

Varför är trafikverket såna judar?

de flesta som klibbar brukar göra det sent på kvällen och sitter här hela natten och gråter om hur ensamma de är

*heemar tråden*

>tog bara ett brev för user att flytta målstolpen från befruktningsögonblick till flera månader in i graviditeten
Och det här
>en bebis som kan andas och skrika för att sedan lägga den i en låda att självdö i
är känsloargument om något.

Är det meningen att vi ska bry oss? Svenska (((kvinnor))) är inte mina allierade

psykfallsanon.......

Men user sa ju att det mord från och med befruktningen. Och den exakta definitionen av mord bestämmer väl staten.

Hvorfor trur ni meg ikke? ;__;

Jag tror dig om du har sex med mig :3

HACKAD LÖK

IN

När det gäller aborter så väljer jag att hänvisa till PM Nilsson

di.se/opinion/pm-nilsson-migrationspolitiken-mer-kompromiss-an-princip/

>Vad är en principiell liberal ståndpunkt i abortfrågan? Kvinnans rätt att bestämma över sin kropp, skulle nog de flesta hävda och tillägga att alla kompromisser urholkar aborträtten.

>En annan absolut princip i debatten är fostrets rätt till liv. Man kan diskutera var livet börjar, men de flesta som genomlevt graviditeter har en upplevelse av att det börjar tidigt och att foster i tredje månaden har ett klart skyddsvärde.

>Vad man med säkerhet kan säga är att samhället har dåliga erfarenheter av att helt och fullt genomdriva båda principerna. Fostrets absoluta rätt till liv och därmed förbud mot abort är en allvarlig frihetsinskränkning och leder till att kvinnor skadar sig. En absolut fri abort under hela graviditeten, som man bland annat haft i USA, gränsar till något som mer liknar barnamord.

>Alltså gör svensk lagstiftning en kompromiss. Fram till 18:e veckan gäller kvinnans rätt att bestämma över sin kropp, därefter fostrets rätt till liv. Det är en svår kompromiss, förarbetena till lagen är full av våndor, men den har legitimitet eftersom vi vet att alternativen är sämre.

youtube.com/watch?v=4aLwqdoqB3k

GANDHIS

FLIPFLOPPS
>youtube.com/watch?v=6zWuYv68hFo

Vad menade han med det här?
youtube.com/watch?v=75ye0OSL9T0

>ansiktet
Hur mycket jävla alkohol har den här mannen druckit

Inte mer än denna

fyfan vad jag hatar jazz, degenererat skit music för bögherrar

WHAT DID I JUST CALL OUT RAJ

Tack user. Mår redan skit och nu har jag bra passande bakgrundsmusik.

Rent hypotetiskt nu; Varför har inte den manliga partnern rätt till abort? Varför får han inte bestämma om han vill behålla barnet eller ej? Varför får bara kvinnor göra det?

Tekniskt sett så har ju fostret 50% av mannens arvsmassa.

Det kan jag garantera att han har, bara jämför Gordons lädernylle med Jacks babyfejs

Fostret ses som en del av kvinnans kropp, inte som en enskild kropp. Fostret till hör kvinnans kropp, inte mannens.

Men det är ju en främmande livsform i symbios med kvinnans kropp? Inte ett organ. Eller?

men det var ju min säd från förstabörjan

kolla upp para sig kvinnor

youtube.com/watch?v=kDBM0q7L9do

skitherre

ja, ja jag ser dig