/Norgetråden/

Bergen - utgaven
kjenningsmelodi: youtube.com/watch?v=aFwZDNsG-Os

forrige

Other urls found in this thread:

nrk.no/viten/xl/a-temme-en-elg-1.13199903
twitter.com/SFWRedditGifs

forst

:(

tredje for livets elendighet

fy fuck mand...

Hvem /DödPåInnsiden/ her?

Sjette for fittehuer som lager ny tråd altfor tidlig.

infinite warfare eller battlefield 1 gutta

Æsj assa.

hahaha fin "stad"

jeg. eneste jeg kan få litt glede av er rusmidler. til og med sex gir meg ingenting. tar selvmord snart

hvem skumle spill spiller dere for anledningen

brenn i helvete jævla svenske faen

Luigis herregård

...

hvilken anledning

>Luigis herregård

det er julaften i morgen

åja feirer ikke sånt tull

liker du ikke jesus

Hva skal jeg runke til?

En av Erna Blåbærs taler

Finn en tilfeldig tråd på /e/ og ha det goy.

Ingenting. Det er en synd å la din sæd falle til jorden.

nei. han var ikke etnisk norsk.

Gutta
Hvordan kvitter jeg meg med demonene?

god begrunnelse

stem på trump

ole einar bjorndalen

har du provd å meditere bro?

Hadde en veldig merkelig drom i natt gutta
Var fanget i midten av en veldig kompleks utveksling av dop og penger, og politiet samtidig. Endte i en skyte-ut, hvor mange dode, og jeg var fanget i det hele.

hagleskudd

Jeg kan hjelpe deg med dette user.

Skal vi se:

- Har du fast arbeid?
- Er du i et intimt/romantisk forhold med noen?
- Har du familieproblemer?
- Lider du av noen fysisk sykdom?

Skyt dem til de dauer.

>- Har du fast arbeid?
Nei, sliter alltid med å få det til, og forrige gang jeg ble såvidt ansatt gikk de konkurs. holder meg til studier for öyeblikket
>- Er du i et intimt/romantisk forhold med noen?
nei, aldri vært det heller
>- Har du familieproblemer?
dritt lei broren min uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor
orker ikke moren min heller, faren min er död
>- Lider du av noen fysisk sykdom?
nei


orker ikke gjöre det nå, slikt tar konsentrasjon, og jeg föler meg bare slapp og görr

hva mener sostera mi når hun gjor dette

Fy faen..

Ok, så du driver med studier. Du har aldri vært i et intimt forhold. Du har kanskje noen familieproblemer.

Tror du at det er noen av disse tingene du kan fikse?

Se på det på denne måten. Hvis "demonene" dine er der fordi livet ditt er dårlig, så er det fordi livet ditt er dårlig. Hvis livet ditt er bra, men demonene fortsatt er der, så har du et psykisk problem.

Så hvordan ser du på livet ditt selv? Hvis du ser bort i fra det at du föler deg dårlig, kunne livet ditt sett greit ut sett uten i fra?

Tror ikke det betyr så jævlig mye.

> "hvordan kvitter jeg meg med demonene?"
> orker ikke gjore en liten innsats for å oppnå det

javel ja

Nå er det nok

knasker i meg noen cashewnotter (usaltet)

ho vil at du skal sniffe fotta henna

Hun vil du skal sutte på tærne hennes. Gjor det og brev reaksjonen.

ta eit lite jafs nå, anonsen

föttene ser litt lubne ut
hun vil du skal motivere henne til å trene

Ser siste episode av Ófærð. Hvilken islandsk film/tv-serie skal jeg laste ned etterpå?

med hva?

Latibær

går ut til nærmeste bondegård og spidder meg på en stake

Hun vil ha massasje

Spill norske skumle spill som "Gjennom Skogen" eller kanskje til neste år Ragnar (((Tornquist)))s nye spill "Draugen"

Jeg har en stake her du kan spidde deg på, ingen homo såklart :^)

Vær så snill da

nrk.no/viten/xl/a-temme-en-elg-1.13199903

Hvorfor er svenskene så flinke til innovasjon? Jeg er litt missunnelig på hva svenskene får til.

Burde hasj legaliseres?

Det er sant at svenske elger er mye bedre enn norske elger. Norge er fullstendig irrelevant når det kommer til elger, mens Sverige er en stormakt på området. Alle elsker svensk elg, ingen bryr seg om norsk. Det er egentlig ganske utrolig hvor mye bedre Sverige er enn oss på alle områder. Dere har bare dobbelt så mange innbyggere, men vi blir totalt utklassert når det kommer til ikke bare elger, men alle kulturelle produkter, mye mer enn det man skulle forvente bare basert på innbyggertall. Jeg er litt misunnelig på hva svenskene får til.

Heng dere

Nei

Det er sant at svensk hasj er mye bedre enn norsk hasj. Norge er fullstendig irrelevant når det kommer til hasj, mens Sverige er en stormakt på området. Alle röyker på svensk hasj, ingen bryr seg om norsk. Det er egentlig ganske utrolig hvor mye bedre Sverige er enn oss på alle områder. Dere har bare dobbelt så mange innbyggere, men vi blir totalt utklassert når det kommer til ikke bare hasj, men alle kulturelle produkter, mye mer enn det man skulle forvente bare basert på innbyggertall. Jeg er litt misunnelig på hva svenskene får til.

Daglig påminnelse om å ignorere skitne utlendinger

Det er sant at svensker er mye bedre enn nordmenn på å henge seg. Norge er fullstendig irrelevant når det kommer til å henge seg, mens Sverige er en stormakt på området. Alle henger seg i Sverige, ingen gjor det i Norge. Det er egentlig ganske utrolig hvor mye bedre Sverige er enn oss på alle områder. Dere har bare dobbelt så mange innbyggere, men vi blir totalt utklassert når det kommer til ikke bare å henge seg, men alle kulturelle produkter, mye mer enn det man skulle forvente bare basert på innbyggertall. Jeg er litt misunnelig på hva svenskene får til.

norgetråden var en tabbe

Det er danskene som sitter med all den gode hasjen din dumme drittunge. Du har sikkert ikke solgt et eneste plate i ditt liv...

du var en tabbe din satans soss.

Synes du burde henge deg fåve

I love black cock

>fåve

blir dette spillet noe mer spennende?
synes det er veldig mye snakking og riding og leting etter ting i forhold til mengden slossing og aksjon

nei

nei

nei det er flere hundre timer med bare mokk, eneste måten jeg kan se noen like det på er hvis de elsker å bare henge i det universet

nei

Daglig påminnelse om at jodeparagrafen bor gjeninnfores og at asylsokere bor sendes til tvangsarbeid i kullgruvene på Svalbard.

Tror du skal vurdere å gå ut döra di innimellom.

nei

henger meg nå

fåve famelam

>dfn rasister aldri vill bli tatt seriost
Ler fåvæ

Ikke dum idé det altså.

Tror du bǿr stikke hodet ditt opp av jorden.

post bilde av tissefanten og guttefitten for du dor

usikker på hva verdensrekorden for antall mislykkede selvmordsforsok er, men mistenker at du nærmer deg

Topp kek

Har ikke hort den andre delen der for. Meget kreativt fåvæ

knasker i meg litt hjemmelaget pizza
slurker i meg litt cola

knasker i meg litt sorlandschips
slurker i meg litt hamar julebrus

knasker i meg noen torre smuler
slurker i meg litt dugg samlet på bladene på plantene

knasker i meg en håndfull knuste drömmer
slurker i meg en kopp salte tårer

knasker i meg litt fy
slurker i meg litt faen...

knasker i meg litt pris
slurker i meg litt herren

>sorlandschips
min neger

knasker i meg noen cashewnotter
slurker i meg litt melk

Er egentlig det eneste fornuftige å gjore med dem. Stor Norske klarer ikke drive med profitt når de skal betale norske lonninger, men kan man derimot betale innvandrere lavere lonn sparer man fort inn mye. Da kan innvandrerne både bli en mindre belastning på staten samtidig som de slipper å klage over at de hverken har penger eller tidsfordriv. Samtidig filtrerer man ut de som kun kommer for å leve på nav; er du faktisk i fare tar du gledelig en betalt jobb i bytte mot sikkerhet, er du derimot somalier er tvunget arbeid grunn nok til å holde seg hjemme i somaliland.
Det blir også vanskeligere for urokråkene å gjemme seg hos en fetter i Oslo når politiet kommer og skal ta dem for gruppevoldtekt eller annen negervirksomhet.

Du vet ikke hvordan det er, å være den slemme mannen bak disse blå oyne...

dæven, jeg er en megmegfukter
t. hjemmelaget pizza og cola

>mål for dagen: skriv én side i semesteroppgaven
>ble nettopp ferdig

Foles godt mann

hva var oppgaven?

Det holder jeg hemmelig av doxxehensyn. Men skal levere forsteutkast neste uke, og ligger på etterskudd, så det var digg å endelig få skrevet litt.

Det er sant at svensker er mye bedre enn nordmenn på å knaske i seg ting. Norge er fullstendig irrelevant når det kommer til å knaske i seg ting, mens Sverige er en stormakt på området. Alle knasker på noe i Sverige, ingen gjor det i Norge. Det er egentlig ganske utrolig hvor mye bedre Sverige er enn oss på alle områder. Dere har bare dobbelt så mange innbyggere, men vi blir totalt utklassert når det kommer til ikke bare å knaske, men alle kulturelle produkter, mye mer enn det man skulle forvente bare basert på innbyggertall. Jeg er litt misunnelig på hva svenskene får til.

hvilken type?

hva knasker du på akkurat nå da?

alle typene er gode men creme fraiche er typen for meg