/mämmi/

normo -painos

Other urls found in this thread:

vauva.fi/keskustelu/4376507/ketju/kummipoikani_on_tylsamielinen
temtyollisyyskatsaus.fi/graph/tkat/tkat.aspx
twitter.com/NSFWRedditGif

Niin vittumaisen näköistä porukkaa.

eihän näitä kuvia ole nyt kuin 3 Sup Forums-laudalla

mikä vitun autisti sinä olet

Kolmas Great Scottille ja Emmett Brownille

miksi tuota kuvaa pitää pakottaa

t. hämmästynyt anonyymi

Voitteko kertoa että miksi yhtäkkiä mun toleranssit alkoholiin suunnilleen nollautu?

Onko maksassa jotain vikaa?

Pitäskö mennä lekurille?

Sitten kun tämä vauva osuu kahdeksaankymmeneenkahdeksaan mailiin tunnissa tulet näkemään totista paskaa

meemi

no jos oot rantojen mies nii toi meinaa et jossain sisäelimessä on vikaa ja kuolet pian

veikkaan et oot vaan neiti ja much ado about nothing

sun elimistö vaan glitchas ja käynnisty uudelleen vikasietotilassa, kannattaa päivittää ajurit

Oispa

nonni mees ny vittu

Oon semi alkkis joka ryyppää usein, 0.7l tapsaa ei saa edes tätä samaa fiilistä kun nyt on puolikkaan tapsan jälkeen.

Yritän just googletella että mitä vittua on meneillään.

Niin ja ryyppäsin myös aika raivokkaasti tossa pari päivää sitten myös.

Ja ei ne täysin varmaan "nollaantunu" mut oon 10x enemmän kännistä kuin normaalisti olisin tästä samasta määrästä.
:D

autismi hahaahahapåahjlö,hgks

Itellä on sama, kävi ilmi että kyseessä oli maksasyöpä ja minulla on enään 4kk aikaa elää

No hyi helvetti.

lol

ootteko koskaan syöny jotain pilaantunutta? onko ollut seurauksia?

Tuli paljon löysää kakkaa

TI TA NIC

Joo, pierut sulatti jakkaran perseen alta

Oon. Oli.

minkä takia en oo nauttinu ruoan syömisestä varmaan kahteen vuoteen? mikään ei oikein maistu miltään ja syön vaan että pysyn hengis

Oon Hillary
*häviää*

syötkö vain omia tekemiä ruokia? voit syödä paskaa ruokaa

tai sit joku masis vie halut

Itse oon jo unohtanut miltä tuntuu nauttia asioista.

emt oliko pilaantunutta mutta söin nakkeja 15 päivää viimisen käyttöpäivän jälkeen ja en huomannu mitään eroa

jos oot etanolilla desinfioinut kieltä vähän liikaa.

>Sellanen pikkuvika mus on kai, ku maistuu ni sit tilataan pulloittain.
>Lasken estot alas ku oisin ulkomail. Vedän shotin päähän, Kurt Cobain.

Kaverit on niin kiva asia mut vituttaa kun siihen palaa niin vitusti rahaa.

hullumies hullu

joo ite teen aika paljon. nyt ku mikään ei maistu miltään niin ei siihen enää ees panosta, perus kana/jauheliha + peruna/makarooni/riisi comboilua tulee tehtyä nopeesti

vanhaa maitoa välillä, kun "ei se niin hapanta vielä oo". Aina runsaat kaasut tai ripale.
Joskus on leipä homeessa, mutta ne vaan maistuu pahalle.

Menin varaamaan tentin neljältä kun ajattelin etten jaksa herätä syömään tarpeeksi ajoissa jos varaan kahteentoista.

Odotatteko te innolla häppeninkiä?

oon pierulordi. hallitsen teijän kaikkien pieruja

apocalyptisismi on ihmiselle luontainen piirre

huomaa filenimet joka kuvassa vitun aivovammanen

jooh meil samat, ja oonkin peloittava luuranko.

Aika jännä piirre. Miksiköhän me toivotaan häppeninkiä?

vauva.fi/keskustelu/4376507/ketju/kummipoikani_on_tylsamielinen

>Suoraan sanottuna uskon, että pojan aikuistuminen tulee olemaan vaikeata. Tytöt tuskin moisesta peräkammarinpojasta kiinnostuvat. Viimeksi pojan nähdessäni tuli ensimmäisenä mieleeni, että hänellä on kouluampujan katse. Tuntuu tyhmältä sanoa tällaista, kysehän on tavallaan "vain" ulkonäköseikasta, mutta havainto pysäytti minut enkä voi ohittaa sitä olankohautuksella.

käy hammaslääkärissä, yleensä johtuu niin mädästä hampaasta että koko suu on jatkuvasti turta ettei stressaa paskanmaku

Mitä on kouluampujan katse

kai siinä on se ajattelutapa, että happeninkiä seuraa uusi, parempi maailma. jaksaa kestää nykyistä paskaa jos muutos lupaa parempaa elämää

nyt kun mietin niin kristinuskon lopetettua sen jeesuksen odottelun sellaisena kuin se oli aikoinaan niin keksittiin sitten helvetti, jotta ihmiset kestää sitä paskaa

...

Tällanen

Laitetaas uuteenki tää... miks täälä nykyää tulee vitusti syöpä pop uppeja puhelimella kun selaa saatana

koska hiroshimoot

Na'am

Juuh vituttaa kyllä. Stk maksoin nelospassista ja silti joudun kärsimään tästä syövästä mobiililla

Asenna ublock origin pässi. se toimii luurissakin

kokeile estäiskö Opera Mini, muistaakseni mukana adblock

clover

...

k

vitun homo lopeta spämmimästä mun pieruja ku tuoliki meni puhki jo

koska suomalaiset haluavat olla skandinaaveja ja häpeävät juuriaan, siksi näitä kuvia pakotetaan "tyypillisinä" suomalaisina

Haluan ruotsalaisen yli-ihmistyty-yden joka pilkkaisi Mongolian aroilta juontuvia juuriani ja haukkuisi mongoliksi päivittäin rankaisten samalla huonon bättre folkin puhumisesta.

toi näyttää epäironisesti saamelaiselta

Tsingis-kaani on epäironisesti mun idoli jtp
Just semmoinen johtajahahmo joka mää unelmoin olevani.

Tiedä sitten onko se Ruotsin perimä sitä yli-ihmisyyttä jos se on Balkanin blondia germaaniiin lantrattuna, ja norjalaiset ja tanskalaiset sitä germaanis-arjalaista.

Oispa saamelaiset yhtä söpöjä

es essihän on saamelainen

Kyllä norjalaisillakin on rutkasti sitä paleoliittistä balkanilaisperimää, tanskalaiset taas ovat lähempänä oikeita arjalaisia kuten saksalaiset.

Ei nyt varmaan ihan täysverinen sellainen mutta on ton kasvoissa jotain itäistä

Hey guys, my sister is planning to study a language while she gets her degree in business. I suggested studying Finnish because very few people outside Finland speak it and she would therefore be in demand by companies who do business in Finland. Do you think this was a good idea?

yes so she gan dranslade all the memes for you :DDDD

She should learn Chinese and get really easy money in China

The market in Finland is so small that it's pointless. She should learn something like Thai instead.

People who do business in Finland just speak English.

There are lots of better and more useful languages to study. Mandarin, German, Japanese, Portuguese French or even Czech.

She doesn't want to be raped or get cancer from smog.Hmm. Didn't know that.

Oho, halloween-teema.

meen tästä paskalle

haluuks joku jotain?

Alkoi pelottamaan

Tuo yks kausi Narutoa

>mfw 500 000 unemployed

REEEE VITUN AMERIKKALAISET PASKAJUHLAT!!!!

mua pelottaa toi luuranko

Juu syöpä popupit katosi opera minillä : )

So few? Wasn't the actual number higher?

Minä olin ehkä yksinäinen
mut en yksin ollut milloinkaan
Aina oli mulla kaverina
mun vanha aukustinen kitara

temtyollisyyskatsaus.fi/graph/tkat/tkat.aspx
>Työ- ja elinkeinotoimistoissa oli syyskuun lopussa yhteensä 329 500 työtöntä työnhakijaa.
Tähän vielä lisäksi noin 140 000 piilotyötöntä

Resurrection through the ashes jne. Ihminen on myös luonnostaan sotainen ja jossain määrin valloittajaluonne. En tietenkään väitä että näin pitäisi olla tai että tälläistä pitäisi edistää mutta tuollaista se pohjimimltaan on. Kyllä itsekkin välillä töissä tulee mietittyä miten helpompaa olisi vaan kykkiä jossain poterossa ja ainut huolenaiheesi on se keskittääkö tykistö sinun vai onko metsässä tarkka-ampujia

repesin kuvalle

Mikä on piilotyötön?

Ristus vittu me ollaan kusessa.

nykyaikainen sodankäynti nyt on vielä aikamoista pelleilyä verrattuna muinaiseen menoon

varmaan on jossain työkkärin orjatyökuntoutushommissa 3e päiväpalkalla

ei ole yhteistyössä te-toimiston kanssa mutta kuitenkin työtön

Onko vermuttien, sherryjen ja kovien mausteviinien juomisessa mitään iloa?
Gambinaa mainostetaan täällä ainakin

Eli varmaankin hillokuningas jonka ei tarvii tehä töitä tai sitten rik oll in nen

valdemar on ihan vitun hyvää

eikä tartte ravata kusella koko aikaa

Onhan se aika erilaista. Oltaisiinpa vielä 1700-luvulla missä saisin kuolla silkkipöksyissäni kauniissa asussa tuhannen miehen vahvuisessa muskettirivistössä.

eikä näköjään ole kallista. joutaa kokeilla.

>saisin kuolla punakuumeeseen
korjattu'd

Meinasin mainita tuosta. Myös jos olit laivastossa saatoit kohdata ihanaa keripukkia. Tai kamaliin infektioihin yms.

mieti sitä henkien säästöä, jos olisivat vaan kehdanneet ampua makuulta.
mutta ei, piti räiskiä pystyssä.

Oispa luurankoyde

>ampuu kerran makuulta
>joudu nousemaan pystyyn jotta voit ladata
juuh