/Norgetråden/

Vi pröver igjen med megmegutgaven-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

scribd.com/document/267396243/Naval-Engineers-Journal-Volume-109-Issue-1-1997-J-F-McEachron-Subsonic-and-Supersonic-Antiship-Missiles-An-Effectiveness-and-Utility-Comparison
youtube.com/watch?v=dKJeFZ3Dbco
vg.no/nyheter/utenriks/usas-presidentvalg-2016/obama-irritert-paa-trump-velger-ta-av-deg-den-capsen/a/23836655/
dagbladet.no/nyheter/mamma-kristen-grat-seg-i-sovn-da-ingen-kom-i-sonnen-9-aller-forste-bursdag/64044065
nrk.no/ho/turgaarar-er-forbanna-etter-tagging-i-hogfjellet-1.13207217
dagbladet.no/sport/superstjerna-gjorde-narr-av-islam-det-skulle-han-ikke-ha-gjort/64044323
twitter.com/NSFWRedditGif

Forst for forrige forst

>dfn jeg ikke har noe valg
>jeg er nodt til å poste i denne kreft utgaven

jeg kan mekke en ny

Mekk ny

Ikke gidd, seriost

vi i "nattskiftet" får klare oss med denne, vi er sterke karer

Men forrige var OK? Heng deg. Fy faen...i det minste pröver jeg å lage ny content for tråden

alternativ fåvæ

Dette papiret går inn i detalj om supersonisk vs subsonic anti-skip missiler. Det er ikke alltid sånn at raskere er bedre. Tenkte noen var interessert pga foregående snakk om NSM

scribd.com/document/267396243/Naval-Engineers-Journal-Volume-109-Issue-1-1997-J-F-McEachron-Subsonic-and-Supersonic-Antiship-Missiles-An-Effectiveness-and-Utility-Comparison

FY faen denna sassy attituden på sv*rigeanon

Hold dere i denne tråden gutta.

t. ekspert

No må vi roe ned folkens

JEG...

...

Jonas Karlsson er fantastisk, der har du rett

HAR DU NEONSINNE VURDERT DET

youtube.com/watch?v=dKJeFZ3Dbco

Snåleste filmvalget som forekom på min skole var The 6th Day med Arnold. Var i en sammenheng med kloning og etikk.

I forbindelse med Operasjon Dagsverk så vi City of God, det var ganske knall.

Spist to snickers og en lion sjokolade, foler meg litt dårlig fåvæ

Hǿyre eller venstre, gutta?

vg.no/nyheter/utenriks/usas-presidentvalg-2016/obama-irritert-paa-trump-velger-ta-av-deg-den-capsen/a/23836655/

Droyt fåvæ

rosa hår fåvæ, får leve litt på kanten
>Obama kan ikke håndtere bants

droyt fåvæ

anmeldt til PST

nattadult.

Tar meg noen dytte-opps
og
sitte-opps

>dfn legger meg 20:30 og våkner 3:30

Vet ikke hva jeg skal föle om dette fåvæ.

Alltid stas å være oppe for sola og se lyset komme sdm

Har alltid likt å være et nattdyr, men merker på kroppen min at den liker å ha bestemordögnrytme av en eller annen grunn.

Lager meg en kopp te
Lager meg noen knekkebrod med ovnsbakt postei
Setter på en film
Slår av lysene
Fåvæ

IT'S A SMALL, ROOTLESS, INTERNATIONAL CLIQUE....

faen a
>

Det bildet var flott fåvæ. Må vel være Japan. Nesten bare Japan som klarer å se kyberpönk ut i virkeligheten.

Siste nytt om NRK-lisens: Betaling per husstand i stedet for per TV i husstand.

Det jeg lurer på, er... Kan man be internettleverandor og mobilleverandor om å svarteliste NRK i mitt abonnement? Da har du jo ingen måte å få tilgang. Vet noen om Telenor etc tilbyr slikt?

>politikere som gir blaffen i sannheten har suksess

Altså mer eller mindre alle?

er assad slem

Hvem er det?

Digital eksistens
Digital virkelighet
Digital identitet
Lag med lag av assosiasjoner og tolkinger
Oppå
Hverandre

Skal ikke store aviser iallefall pröve å være politisk nöytralt? Eller er det ingen lover som sier dette?

Begynner å bli rimelig lei av å lelse hvordan Trump er tilnærmet hitler og hvordan Hillary itte gjor' noe galt HVER ENESTE JÆVLA DAG.

>Skal ikke store aviser iallefall pröve å være politisk nöytralt?

Er litt morsomt det der, fordi uansett om de sier de er politisk nöytrale så er de jo ikke det i praksis.

Det går jo ikke ann å være politisk nöytral, så det beste er iaf at folk ikke lyver om at de har en agenda. Dagbladet vet jeg ikke lyver iaf, så du får jo den vinklingen som du burde forvente der da.

Ja, er nå klar over det. Men VG er så åpenbart for hillary og imot trump at det er tåpelig og i grunn provoserende.

hehe

...

>Koranen forbyr faktisk selvmord

Alle abrahamiske religioner gjör det. Jeg tror det er fordi det blir sett på som å ikke ta ansvar for livssituasjonen sin.

>asiatiske, og indianerske religioner oppfordrer til selvmord

>dfn når ingen kroppsdysmorfisk silikonjv

>solen står opp og velsigner oss med sitt nærvær

PRIS SOLEN, PRIS ODIN, PRIS HITLER

dagbladet.no/nyheter/mamma-kristen-grat-seg-i-sovn-da-ingen-kom-i-sonnen-9-aller-forste-bursdag/64044065

>Da den ferske niåringen omsider innså realiteten, at ingen tok seg bryet til å feire dagen hans, skal han ha falt sammen i tårer.

>Det er ingen som kommer, pappa. Jeg er nok ikke så populær på skolen, skal han ha sagt.

Trist fåvæ. Kan dog være mange årsaker til det.

Does anyone have tips for learning Norwegian? I've been trying but its tough,

why do your women love ethnic cock

jævla jägermeister blanda med energidrinker har gjort at jeg har vært oppe i hele natt. akkurat i dag må jeg bare si fuck solen, odin og hitler fåvæ

Tbqh, you just gotta keep at it. The grammar shouldn't be that hard for you since you speak English; only difference being that we have gendered nouns.

Learning a language is hard work any way you cut it, but if I was you I'd just focus on grammar for a while and then start to see if I could read texts before worrying about speaking it.

slutt å skrive nigggersk i norgetråden, vær så snill

Hehe

...

Why Norwegian though?

Subtilt rullestolbrev?

skjempe kult bilde!

Kom dere på jobb NÅ!

Hvor er alle nautene?

Sitter her i halvsvime...prover holde meg oppe litt til, men tror jeg nesten bare legger meg fåvæ

Sov godt, da

Tar meg en Grandiosa, gutta

Jeg lukter jævla godt i dag

ja det er vitsen

Er du jente?

>ethnic
Norwegian is also an ethnicity.

Amerikanere vet ikke hva ord betyr, la ham være i fred.

Nei

>Nei

Da kan du ikke lukte godt. Bare jenter lukter godt.

fint vær i Oslo i dag guutå

>dfn du våkner med en intens folelse av nostalgi hver dag som er nesten utålelig

Det burde du være glad for. Nostalgi holder folk i live.

Hver gang jeg bruker deodoranten min får jeg tilbakeblikk fra 15-årsalderen.

hei

Hei.

13:37 a gutta

haha, fy faen...

Men det er ikke særlig behagelig, har bare lyst til å drikke kaffen min i fred.

infinite warfare eller battlefield 1 gutta

daglig påminnelse om at somaliere er baserte

Project reality

woooooooooooooooooooooooooooow gutta, de FINNES faktisk

det er ikke sånn at absolutt alle vil nave, det er bare majoriteten av dem

Titanfall 2

>Battlefield 1
>Er det femte spillet i serien

Hvordan faen er dette tillatt?

Tror virkelig ingen nordmenn liker somaliere.

kan noen minne meg på hvorfor de har et krav på å være her?

hvem vet?

Fordi Somalia har vært et krigsherjet dritthull av en tullestat, styrt av utallige krigsherrer helt siden 60-tallet. Dette medfǿrer at så og si alle der regnes som "forfulgt" fordi alle skyter alle av ingen åpenbar grunn.

du svarer egentlig ikke på spörsmålet. normalt skulle ikke Norge ville ta inn folk derfra; det tjener ikke norske interesser. Norge eksisterer ikke for at somaliere skal få det fint.

>kan noen minne meg på hvorfor de har et krav på å være her?

Hvorfor har de mindre krav enn deg?

nrk.no/ho/turgaarar-er-forbanna-etter-tagging-i-hogfjellet-1.13207217

Dette er min humor.

>dfn for smart til å forstå spörsmålet ditt

Men jeg svarte jo på spǿrsmålet, du vet da hvordan asylsystemet fungerer. Endring av asylsystemet for å tilpasse seg endringen i verdenssituasjonen siden systemet ble laget etter andre verdenskrig er en helt annen diskusjon.

good morning/evening from America

hei på deg

>"Lensmannen seier at dei er i gang med å undersoke kven som har betalt bompengar på vegen inn til området i det aktuelle tidsrommet."

>oppringt av ukjent nummer
>ikke noe svar, så en et hǿyt pip og en datastemme som sier "goodbye"

dagbladet.no/sport/superstjerna-gjorde-narr-av-islam-det-skulle-han-ikke-ha-gjort/64044323