/mämmi/

pehme kiisu -painos

tarviiko kaljanyymin kaataa kalja lavuaariin? ekassa versiossa ei ollut pehme kiisu kuvaa mutta se ei periaatteessa ollut uusi lanka

montako vitun mämmiä ?

Ainakin viis !

En kaada.
Se aikasempi taitaa upota kun mämmiä ei mainita yhtään missään.

...

Olen väsinud

KASSITRIBLAT

miten minusta voisi tulla apustaja

Olen väsinud.

Ilmeeni kun unohdin pistää /mämmi/n perustamani langan otsikoksi enkä saanut poistettua sitä.

Miten voi väsyttää vaikka on nukkunut koko päivän?

Olen väsinud.

Voi vittu Joni kuinka vitun vaikeeta voi olla se yhen langan tekeminen vitun aivokääpiö

Toivottavasti ehtii tippua ennen ku kuumatasku palaa mikron luota.

...

En muistanut otinko tänään vielä vitamiinitablettia joten kaivoin kuitin roskapussista, katsoin siitä ostopäivän, kaadoin kaikki pillerit purkista ja laskin ne yksitellen. Olin ottanut. Tältäkö se autismi tuntuu

...

eihän vitamiinit ole niin vakavaa bisnestä toisin kuin esimerkiksi lääkkeet

Nyt mää runkkaan.

ei ole autismia vaan ihan pelkkä neuroottinen käyttäytymismalli, vitun friikki

jaa mille

Pitäisiköhän sitä pitää pieni nettilakko ja yrittää vaikka lukea kirjoja välillä.

En ole paskonut kolmeen päivään, pitäiskö kuumotella? Yleensä paskon joka päivä

Juuh

Kompromissi ja luet kirjoja netissä.

emt mä paskon normaalisti 3-4 pvä välein

karvased hännad

Se on peräsuolen kiertymä. Paska kertyy ja alkaa lopulta tulemaan takaisin ylös.

kolme päivää alkaa olee äärirajoil. koita vääntää tai sit ala kuumottelee

Pitkän tekstin lukeminen koneella on erittäin perseestä, rasittaa silmiä ja liikaa keskittymisen harhauttajia.

muistutus että kukkenheim tulee väkisin vaikka mennään konkurssiin

Jotenkin niin käsittämätön toi kukheim pakotus

nauti avannepussistasi kun viikon päästä heräät sairaalasta

Tulosta tekstit

240 miljardin bisnes pyytää ilmaista rahaa, niin pitää sille vähän antaa.

Tai sitten striimaan äänikirjoja ja annan netin lukea kirjoja mulle

Mutta jtp, tahtoisin vain asua jossain alkeellisessa puulämmitteisessä hirsitorpassa keskellä korpea ilman sähköä tai nettiyhteyttä. Moderni asuminen on turmiollista tällaiselle yksinäiselle autistille kun on mahdollista selvitä hengissä pelkästään vääntäytymällä lähikauppaan kerran viikossa ja netin avulla voi kuluttaa aikaa tylsistymättä ilman että tarvitsee käyttää minkäänlaista aktiivista aivotoimintaa. Oispa

Kyllä se Guggenheim vielä tulee.

No pitäähän sitä nyt vähän sitten auttaa

No mitkä fiilikset?

work is finally over

kiitos jeesus

Syfiilikset

Oon saanu noin 7 tuntia unta viimeset pari yötä ja näytän ihan kuolleelta. Normaalisti nukun ehkä sen 5-6 tuntia.

Syytän jutkuja tästäkin nyt sitten

Katoitteko salkkarit? Kauheeta miten ne noin vaan tappaa Eliaksen just ennen ku Lari on kosimassa sitä.

Mitä vittua, musta on tullu iltakakkaaja. Käyn paskalla nykyäään aina illalla. Ennen kävin aina aamulla.

Jossain kohti tää yhtäkkiä meni täysin ympäri tää rytmi, nyt varmaan joku 2 kuukautta putkeen on tullut paskaa illalla. Nyt paskattaa esimerkiksi ihan vitusti, kohta meen paskalle.

jaa ketä

mä kärsin ajoittaisesta unettomuudesta.
Parin yön valvomisen jälkeen saattaa välillä olla mielenkiintoiset jutut.

Ja sitä paitsi tää höylää vuosia pois elämästä

Onko homoa jos tykkää pitää anaalitappia perseessä?

>anaalitappia perseessä
survoksä sitä muuallekki

Ite pidän salilla kyykkytulppana mutta en muuten

Oispa bunkkeri niinku bunkkerinyymillä

Mitäpä jos pantaisiin nää kaks suurpakotettavaa yhteen ja laitetaan sotalapset rakentamaan cuckenheimi.

Yhdistetään vielä kolmas, ja rakennetaan velkarahalla Kukkelihem Kreikkaan.

Me tienataan näillä

Mitäpä luulet

kiisul on lõbu

Postaan mämmimiitistä.

Oli niin jännä uni, että jätän kaljan hakemisen huomiseen.
>ole uimahallissa
>yhtäkkiä katsot vanhasta kuvaputkitelkkarista videota youtubesta, jossa on sellanen Big Smoken näkönen neekeri
>hattu ja kaikki täsmää
>hän on erittäin suosittu tubettaja maailmanlaajuisesti
>kanavallaan hän roolipelaa naispuolista sarjakuvahahmoa, joka tunnetaan ainoastaan nimellä 11
>en tiedä miten roolipelaat naispuolista sarjakuvahahmoa läskinä neekerinä videoimalla itseäsi, mut ihan sama
>uimahallin altaissa on normaalisti niitä kelluvia palleroita vedetty päästä päähän, et tulee sellaset kivat linjat
>nää linjat on vedetty ristiin rastiin ja yhdessä kohtaa niitä on helvetillinen suppu
>altaan toiseen päähän uitua(?) sama neekeri puhuu taas kuvaputkitelkkarissa ja valittaa jostain asiasta
>sen jälkeen kertoo, että nyt voit ostaa pääsyn hänen ekslusiiviseen live show:hun hintaan $37
>samaan aikaan ruudulle ilmestyy palkki, jossa ilmoitetaan ne monet miljoonat ihmiset jotka tämän ryntäsivät heti ostamaan
>ruudulle satelee kommentteja ja kaikki on luokkaa "5/5" ja "this is brilliant"
>uimahalli ja telkkari onkin äidin keittiössä
>äiti huutaa jääkaapilta, et laita se telkkari kiinni
>herää

lasketaanko tuo homoiluks

Ei, virtuaalitodellisuudessa toinen on tyty

...

Tästähän on kirjoja ja leffoja myös. Siinä tekoälytytsyleffassa käytettiin kans kehosijaista että päästiin panemaan virtuaalihahmoa.

...

Siis panet jotain oikeaa ihmistä kuitenkin

...

What does it mean, kiinnosta?

care

lol sossurahat tuli ja hain samantien kaljaa ja hävisin 25 euroa baccaratiin

miten voi hävitä noin 16 seitsemästätoista jaosta

Helposti

No, se menee hyvin jännäksi tälleen filosofisella tasolla kun vertaa näitä kahta VR-seksin muotoa. Molemmissa näet ja kuulet haluamasi tytyn, toisessa vaan on orgaaninen panonukke ja toisessa epäorgaaninen (fleshlightin tilalla voisi olla realdoll).

Panitko Asukaa jos se oli nukke? Panitko Asukaa jos se oli kehosijainen? Molempia? Et kumpaakaan?

taidan runkata nyt
en oo runkannu neljään päivään niin odotan aikamoista lastia

Care on välittää tyhäm

Vedin helvetinmoiset ryynikännit ja morkkistaa vähäsen kun luin kavereiden viestejä.

>hanki full dive VRMMORPG
>myy kroppas pelaamisen ajaksi jollekulle panonukeksi
>se joku kattoo VR laseilla animea samalla kun pistää sun kroppaa peppuun
Eeppistä

Juuh

Kuuntelin musiikkia kun koira sai kunnon sätkyn ja rupesi räkyttämään. Reagoi sillä tavalla ainoastaan kun joku tulee sisään, ovikelloon tai koputukseenkin suhtautuu vähän hillitymmin. Kävin katsomassa ovisilmästä niin valot oli kiinni rapussa eli kukaan ei ollut liikkunut siellä viimeiseen muutamaan minuuttiin. Ei kuumota tai mitään, harmittaa vain etten kuullut sitä ääntä. Toivottavasti ei oo dogella psykoosit päällä.

Ei kyllä ois ollenkaan paha. Tosin jos tulisit se saattais vähän haitata raidia.

juuh, varo ettei pure kurkkua auki kun nukut

juuh no ei haittais

Rapussa tai kämpässä kummittelee, ei tarvii kuumotella .. ehkä

Kuva viimevuoden mämmimiitistä

Oispa

Olin isukin koiraa hoitamassa tossa jokunen kuukausi sitten.
Justiinsa sama juttu että hirveä räksytys alkaa kun joku tulee sisään.

>3 kerroksinen kämppä, nuku ylimmässä
>vain minä ja koira koko talossa
>herää kello 2 yöllä kun koira alkaa räksyttämään kuin joku olisi tulossa

Oli aikamoiset sydämenlyönnit kun menin sitten tutkimaan alemmat kerrokset että ketä vittua.

Eipä siellä ketään näkynyt missään mutta mietityttää vähän että jos joku yritti sisälle ja säikähti sitten koiran haukuntaa.

Mä pikachuna

Mä oon toi partanaama pedo tuol takana

Jumalauta mikä määrää naaraita!

saispa pillua

Kuvassa ei ole yhtään naarasta.
t. tietäjä

Meitsi oikeel

Ne on kaikki miehiä, paitse se joka pukeutu Vegetaksi.

Juuh, oma veikkaus oli että naapurikämpässä soi ovipuhelin ja doge päätti vain päteä normaalia enemmän vahtikoiran pestissään, mutta rapussa ei ole vieläkään liikkunut ketään. Ehkä ne ei sit päästäneet sitä sisään. Mihinkään muihin naapurien ääniin se ei kyllä reagois noin.

Onko kyseessä ansa vai ansa?

Saispa munaa

naaransa

Toi mustavalkonen kaveri on kyl aika make, kaks tytyä eikä ees leijukättä.

Ja miksei kukaan tarkista näitä tuplatuplia

hollanti

En ole itsekään leijukädettänyt niinä harvoina kertoina kun olen saanut naaraan kainaloon
t. omega

Käyn kaupassa aina 10min ennen sulkemisaikaa. Olenko paha ihminen?

Lähdenpä siis kauppaan.

>kaks tytyä

PUUKENKÄ
U
U
K
E
N
K
Ä