NEDERDRAAD

Niet gelovig maar wel spiritueel editie

Welkom: Mensen die het gevoel hebben dat er iets is.
Niet welkom: Mensen die het gevoel hebben dat er niets is.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ry2cD84eyyU
youtu.be/c8R7v8Nb2bk
twitter.com/AnonBabble

ik wil niet werken

goedemorgen ofzoiets

Goeiemorgen

>dvw al 3 uur wakker
stomme miem

Hoe is 't met jullie

youtube.com/watch?v=ry2cD84eyyU

Ik wil ook met Sandra Kim uit 1989 op de matras.

3:25 ik heb al 10 keer geluisterd en hoor telkens dat ze spiekbriefjes in haar vagina stak. Misschien ben ik nog niet goed wakker, maar volgens mij is dat echt wat er gezegd wordt.

Ik ga MAW zo KANKER KANKER KANKER hard verneuken haha

Is dat weer zo'n middelbare school miem?

>dvw brak als neuk

val NOOIT voor de alcoholmiem

Wie drinkt er dan ook zo veel doordeweeks? Gisteren nog een lekker biertje gedronken, nergens last van

op donderdag is het vrij gebruikelijk, maar dit is ook de laatste keer

Wat drinken ja, zo vaak gedaan. Maar ik hield mij dan wel in omdat ik wist dat ik de volgende dag wat moest doen

Vliegvelden zijn kanker geestdodend.

strak plan

sowieso is dronken worden überhaupt onhandig en ongezond

maar ja was mijn eerste keer in vele maanden

Voor mij is het onbegrijpelijk dat mensen iedere dag dronken kunnen zijn. Ik suggereer niet dat jij dat doet, maar ik bedoel gewoon in het algemeen. Begrijp me niet verkeerd, ik ga (bijna) ieder weekend net iets te ver met de biertjes, maar alcoholisme snap ik gewoon niet. Ik haat mezelf iedere keer weer de ochtend nadat ik te veel heb gedronken en heb die dag dan ook alleen maar trek in fruit en water.

>en heb die dag dan ook alleen maar trek in fruit en water.
Ik alleen in shoarma, kebab, patat, hamburgers, omelet enz.

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Uiteindelijk is er niets leuk aan dronken zijn, soms zit je in een routine dat je bijna dagelijks drinkt. Maar als je dan een week niet drinkt, begrijp je niet meer waarom je dagelijks dronk.

Gegarandeerd een 4 voor mijn pta maw jongens kan niet beter

>pta maw
Plaatselijke tyfus aandoening met anale wratten?

Pta maatschappijwetenschappen oetz
Een soort examen oetz

Een toets op de middelbare dus. Zeg dan gewoon toets.

Nee, magister zegt dat het een tentamen is :^)

>magister
Wat?

Tentamens zijn trouwens op de uni/hbo en dat zal jij nooit meemaken.

>dvw je tussenuur hebt en niemand uit je klas of van je vrienden een tussenuur heeft

Ik geloof alleen in dubbels van Kikker

>vrienden
je gelooft dit zelf toch niet?

Maak gewoon een wandeling.

>Middelbare scholieren op /neder/

Ik had al het gevoel dat de draad nét iets meer kanker was dan normaal

ik ben basis sgol vma

Het is de afgelopen week wel duidelijk geworden dat er kankerveel minderjarigen in de draad palen

jammere zaak oetz

Jij niet maar dat maakt nie uit hoor bartje

Ik ben in de nederdraad gekomen door die vhdp invasiedraden op Sup Forums haha

Je zou daar toch maar trots op zijn, dan ben je pas echt sneu

Oke oude chagrijnige opa

Tot volgend jaar bij mijn echte tentamen dan :^)
Vdhp draden met alleen de Sup Forums nederdraaf was onironisch leuk oetz

Vandaag is het mijn verjaardag jongens

ik haat verjaardagen oetz

Ik was er toen niet bij, wat gebeurde er?

Kwam door mij en pastaneger oetz

Gelukkig dat we geen nederlandse schoonmaker hebben

*pastaneger en ik

Godverdomme zeg, jij bent wel heel overduidelijk minderjarig

Ik ook.

Ik haat ook oud en nieuw. De vorige jaren ben ik er altijd aan ontsnapt, maar voor dit jaar heeft mijn mama haar vriendinnen uitgenodigd. Het zijn wel leuke mensen, maar oudejaarsavond is zo'n achterlijk gedoe. En ze zullen tot veel te laat blijven. Bovendien zal een van hen waarschijnlijk haar dochter meenemen en zal ik dus veel spaghetti laten vallen. De laatste keer dat ik met dat meisje sprak, was zo'n 5 jaar geleden. Toen wou ze mijn P, maar ik was te autistisch om het door te hebben. Verdomme, dat gaat een erg ongemakkelijke avond worden.

>het kwam door pastaneger en ik
>het kwam door hij en ik
>het kwam door ik

>niet houden van cobra 6'en bij de buurman over de schutting gooien

>dvw je je de tyfus verveelt
het is niet eens dat ik niks te doen heb

Klinkt toch leuk, stiekem zoenen met een qt.

Ik betwijfel dat ze me nog zou willen. Maar qt is ze zeker wel.

Ze zal waarschijnlijk niet meer jouw P willen en de vorige keer herinneren, dus niets ongemakkelijks.

Mongolen als jou moeten ze opsluiten en dan en echte bom er bij gooien, terrorist

Tuurlijk wel ongemakkelijk. Er zullen waarschijnlijk geen andere mensen van onze leeftijd zijn. Ik heb het erg moeilijk om gesprekken gaande te houden, en dan zeker met een mooi meisje. En dat een hele avond lang. Ik zie het al voor me. Gewoon in een hoekje op een stoel zitten en met mijn telefoon op 4kan palen. Oudejaar op 4kan is erg leuk, daar niet van, maar ik heb liever geen feestende mensen rond mij die me zullen vragen waarom ik niet dans.

>vuurwerk vergelijken met bommen
youtu.be/c8R7v8Nb2bk

Neuk dat doet mij eraan denken dat ik waarschijnlijk weer alleen ga zijn met oudjaar

Wat is het verschil tussen een bom en vuurwerk? De ene zit in een mooie verpakking en de andere zijn verboden voor burgers

In vuurwerk zit geen springstof

Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat

Ha, mijn vriendin geeft een huisfeest op Oud en Nieuw, ik hoef lekker niks te regelen.

Als ze jou nog leuk vind zal ze wel willen praten en dan laat je haar maar een beetje leiden. Misschien wat flirten (als je dan kan). Herinner je maar dat je niets ergers kan doen voor haar dan niet praten, zolang je maar niets uit 4kan gebruikt.

En waarom is dat erg? Vind jij oudejaar dan echt iets waard? Feest jij graag?

Het blijven bommen.

Dat wordt een lange avond.

Ik waarschijnlijk niet, mag dan lekker werken.
Oftewel op hoogte oliebollen eten met een collega

Dat is wel te hopen voor je.

Geen idee, gelukkig word je er ook niet van.

Je hoeft niet te hopen, user. Ik verwacht geen wonder.

Ik schijtpaal liever op Sup Forums dan tegen mijn zin tussen feestende mensen te zitten.

Maar wil jij geen leuke avond /nacht met een schattigtaartje dan?

bart in de mart

Bwhahahahah

kanker wat voel ik me degeneraat nu

Er is geen enkele reden om aan te nemen da ze me nog steeds leuk zou vinden. Ze had 5 jaar geleden letterlijk aan mijn mama gezegd dat ze me zag zitten en toch deed ik niets uit autistische angst. 5 jaar geleden vroeg ze me of ik wou dansen en ik zei letterlijk dat ik niet graag dans.
Ze kan gelijk wie krijgen, dus waarom moeite doen voor mij?

je had op zen minst wel kunnen proberen dansen

goedemorgen schatjes

Omdat ze jou leuk vind.

Mijn lief is hetzelfde, kan krijgen wie ze wil, maar ze wil mij, een lelijke, sociaal gehandicapte, dikzak

STRONT OP DE SUPERMARKTGROND

H-heeft ze zussen?

Nee, dat doe ik niet. Ik vind dansen niet leuk en zie niet in waarom ik het dan zou proberen.

Waarom zou ze mij leuk vinden, en als ze mij nog steeds leuk vindt, waarom heeft ze de afgelopen 5 jaar dan niets gedaan? We kennen elkaar niet zo goed en ze vond me gewoon knap, meer niet denk ik.

In mijn mening, ook al vind je iets niet leuk, maar als een bepaald deel van de mensen het wel leuk vind, moet je het toch proberen. Soms zie je in waarom mensen het leuk vinden, en kan je er zelf ook van genieten. En zo kan je je oogkleppen in het leven verbreden. Soms zuigt het ook gewoon, maar heb je toch geprobeerd. Plus fysiek contact is altijd leuk.

Ik weet al dat ik dansen niet leuk vind.

>Plus fysiek contact is altijd leuk.
Oh ja, zeker. Maar dansen is tegenwoordig niet meer traag dansen waarbij je elkaar vasthoudt. Tegenwoordig blijf je van elkaar af en beweeg je een beetje met je armen en benen. Wat is daar nu aan?

>dvw ik oud en nieuw lekker in mijn eigen appartementje zonder lastige bezoekers kan doorbrengen
Alleen mijn broer komt, maar hij heeft net zo'n hekel aan oud en nieuw als ik.

>dvw ik oud en nieuw ga besteden in een kankerwillekeurig land

Mag ik ook komen?

>dvw ik vorig jaar in Bolivia was

België

voor geen goud

oke..... wie heeft hier een scheet gelaten?

hihi

Duidelijk dat jij niet danst. Er is genoeg fysiek contact met dansen tegenwoordig.

Op al het kanker vuurwerk na. Is oud en nieuw best leuk. Oliebollen eten en kanker veel zuipen. Wat is daar nou niet leuk aan? Als je niet drinkt is er natuurlijk altijd kindahchampagne!

Ben jij dansschool user?

Dit, kk sletjes die schuren alles wat los en vast zit na een paar shotjes

Hoe dan? Tenzij je een echte dans doet die je moet oefenen zoals salsa of tango, raak je elkaar toch niet aan?

>kindahchampagne
Dit is des duivels.

>schuren terwijl onze mama's kijken

Als een jongen en een meisje elkaar zien staan in de club dat nemen ze schuifelpositie aan en bewegen ze synchroon met hun heupen op de muziek (als de jongen dat tenminste kan). Er is wel degelijk contact.

Ik snap niet waar je het over hebt.

Je had voor een privé dans op zolder moeten gaan. Net als dit jaar

Nee joh je kunt je kinderen niet vroeg genoeg leren hoe leuk alcohol is!

Oh het gaat overDat had ik niet door, ik dacht dat je geen idee had van hoe mensen dansen in clubs.

Ja als je één op één gaat dansen is het meestal gewoon schuifelen. Tegenwoordig kan niemand walsen, tango etc. Als ze Dat wél kan, moet je vragen of ze je het wil leren, dat is lekker intiem

Op zich wel, als je maar geen oliebollen of ander oud-en-nieuw gerelateerde zooi meeneemt

>ik dacht dat je geen idee had van hoe mensen dansen in clubs.
Is ook zo. Is het niet gewoon een beetje met je armen en bene bewegen zonder elkaar echt aan te raken? Ik snap nog steeds niet wat schuren of schuifelen juist is.

>moet je vragen of ze je het wil leren, dat is lekker intiem
Ik ben stijver dan de stijfste hark, als ik op de dansvloer ga, om gelijk welke reden ook, loopt het fout af.

Paal je adres.

Met schuren wrijft de meid haar achterwerk over het kruis van de jongen.
Het moeilijkste is om geen harde hiervan te krijgen

Amsterdamsestraatweg 1 in Baarn