/Sv2D/ – återkomsten

Hej! Det var ett tag sedan.

Other urls found in this thread:

youtu.be/hdY8vxwMYSQ
twitter.com/SFWRedditImages

Hej user! :3
2d träff när?

Officiel nybög första brevet favä :3

>Sverige2Den
Äntligen. Jag har saknat Sverige2Den.

3:e december kl. 16 vid pressbyrån utanför Uppsalas centralstation.
Jag kommer vara där.

>du kommer aldrig mysa med en tjej under täcket och höra regnet mot rutan
>du kommer aldrig känna värmen från hennes kropp när ni omfamnar varandra
>du kommer aldrig dra din hand genom hennes väldoftande silkeslena hår
>du kommer aldrig höra hennes djupa andetag när ni tittar in i varandras ögon
>du kommer aldrig vara lycklig

>Uppsala
nej

Vilka 2D följer ni just nu?

jaaaaaaaa! äntligen!
>brevar 2d i 2dn

Det är ingen bögträff va? Bara mysig 2d?

ping libanon

Det är vad som har bestämts. Dyk up eller dyk inte upp.

Ser på Drifters, JoJo, Occult 9 mest för att tycker om konststilen.
Finns det något annat märkvärdigt denna säsong?

Är lilla Sverigelålin vår officiella maskot? :3

Nej, inget bögigt. Om folk vill böga så får de göra det efter träffen.

avrätta dig själv

Jag själv såg inget som lockade, men Drifters har jag hört om. Borde jag ta upp den?

Den är nog den enda serien den här säsongen (förutom JoJo) som faktiskt håller mitt intresse och inte är bara något jag ser på för sakens skull.
Den är bra hittills, men mängden komediscener börjar bli lite irriterande nu. Först så var det charmigt och roligt när dialogen och konststilen ändras, men nu känns det som att de gör det lite för ofta.
I vilket fall, ja, du borde iallafall kolla in den.

Oj, att gå tillbaka i arkivet och se mina brev innan jag började avatarböga med Hemvakter känns lite konstigt.

hej får jag breva i er tråd den andra tråden dog?

Tack, Neetanon! Jag börjar tanka hem den omedelbums :3

youtu.be/hdY8vxwMYSQ
Kommer någon att skaffa detta spelet?
Har själv varken ps4 eller vita. Vore kul om någon kunde strömma. Har inte sett någon ström sedan Äpplen försvann.

Bara om du tycker om 2D.

nej jag hatar verkligen 2d

jag är emot pedofiler

Då kan du sticka ur tråden vetja.

Var det du som gjorde den bilden NEET-user? Du borde generera ett fuktigt snubbel att dra på ibland

Näe, var inte jag som gjorde bilden. Jag kom på "Sverige2Den" dock.
>Du borde generera ett fuktigt snubbel att dra på ibland
Har tänkt på det ett par gånger men jag driver inte tillräckligt diskussion för att göra det värt att skaffa snubbel. Folk kan säkert känna igen mig tack vare mitt avatarbögande och min skrivstil ändå.

varför? accepterar inte 2d allihopa

jag på bilden

Hoppas vi kan få med Dakka på träffidén. Han bor väl där uppe?

Tror inte han hänger så mycket i tråden så han såg nog inte det. Vi får påminna honom nästa gång han stannar förbi, med eller utan snubbel.

han fick 3 dagars trådförbud

Ska bögtimmen hållas här i 2D eller i den vanliga tråden?

>dkn vi 2dare skapar den största träffen sedan NDT

2dhatar städaren igen?

brevförbud*

Tycker oironiskt att 2Dbrevare är de bästa i tråden.
Ni må rollspella (o?)ironiskt ibland men det är inte så illa jämfört med vissa andra typer av autism som finns i tråden.

>2dhatar städaren igen?
Nej, han brevade en fil bild(tror jag) som inte är tillåtet på blåabrädor

>dkn man aldrig kommer att träffa estland, divinator, äpplen och lewder
Varför ens leva?

...

Japanon?

...

JAG HATAR ER ÄCKLIGA PEDOFILER SNÄLLA JAG HOPPAS ATT NI ALLA DÖR EN SMÄRTSAM DÖD FYFAN VAD JAG HAAAATAR ER NI ÄR SÅ VIDRIGA JAG TÄNKER FAN BOMBA SÖNDER ER JÄVLA TRÄFF TACK FÖR ATT NI GÖR INFORMATIONEN ÖPPEN

2d är den enda anledningen att komma tillbaka till tråden nu när den ser ut som den gör

psykfallsanon................

>ingen flicka har shimapantsu
Vad är detta?

>66996395
Lägg ner

JAG TÄNKER SERRIÖST BOMBA ER
ELLER ÅTMINSTONE KNIVHUGGA EN AV ER FYFAN VAD JAG SER FRAM EMOT ER TRÄFF

PEDOFILER FÖRTJÄNAR SERIÖST DET VÄRSTA

>66996557
Du och vilken kampgrupp?

(You)
Hahah försök du din spinkiga sparvel :3c

Varför är svenskpojkar så söt?

>2dhataranon kommer till mötesplatsen och börjar jävlas
>blir påhoppad och grovt misshandlad av små spinkiga 2dbögar som skriker japanska ord åt honom
Snälla låt det ske

Finska pojkar är sötare favhämdfamilj

Jag själv, men lär inte vara svårt att hitta andra som delar mitt hat mot pedofiler.

Haha ''spinkig'', oavsett så krävs det inte mycket att knivhugga någon

Det bör inte glömmas att en majoritet av 2dbögar har egna katanor tillverkade av högsta kvalitet.

Mycket prat men ingen handling. Slår vad om att du kommer stanna hemma och skriva nya hanrejpastor som du alltid gör ;3

lycka till om dakka och de andra storm 2darna kommer

Detta är en annan anledning till varför jag hatar er

Jag ser verkligen fram emot detta nu. Att döda en pedofil är verkligen ett mål som alla borde sträva efter.

Så länge jag dödar någon så spelar det ingen roll vad som händer med mig sen

Vi får väl se, det kanske blir du.

ふふ・・・個人的な何もありません、子供やろ

>detta

Fortfarande är det inte mycket som krävs för att knivhugga någon, man måste bara träffa rätt och vara snabb

Nej finska pojkar är hårig och ha stor fötter.

Sök hjälp gubben

wwwwwww

Varför sitter du och brevar i /Sv2d/ ens?

Herregud där finns en vanlig Sverigetråd till dig.

tur att man har skyddsväst då

sök hjälp psykfall

Varför är 2dhtaranon så arg hela tiden?

Ja, men verkligen.

Varför ska jag söka hjälp? Vet ni hur äckliga pedofiler är eller? Nä, ni vet inte för ni är själva pedofiler och ni tror det är okej det ni håller på med.

För den brevades i tråden, jag gick in och sen så såg jag vilka sjuka bilder ni brevar och sedan i kombination med att ni nämnde träffen också. Det var seriöst den sista droppen. Jag tänker på allvar skada pedofiler. Ni förtjänar inte att leva.

För pedofiler är nog det värsta som existerar på vår jord. Det finns seriöst inget värre. Jag skojar inte heller.

Sök hjälp din pedofil

han är så frustrerad över att han aldrig kommer vara en söt liten 2dflicka som oss andra ;__;

Uppsalaanon?

>man du dyker upp och argt stammar något om peddos innan ditt huvud blir sönderhoppat av massa söta vedbodar

Vi syns då, då! Proffstips: Ta med dig skyddsväst du med (inte för att du kommer dyka upp som den fega tölp du är)

lugna dig schyman

>falskflagga så här hårt

Ni 2Dautister är allt roliga ni.

Haha, fint påstående. Jag tänker inte säga någonting till er. Jag kommer skada er, åtminstone en person.

Fortfarande så bryr jag mig inte om vad som händer med mig, så länge jag skadar en pedofil. Men självklart blir det mer intressant om fler väljer att följa med mig, då kanske alla ni pedofiler råkar ut på rejäl stryk. Det blir inte svårt att hitta sådant folk i alla fall.

Nä hoppas att någon brevar bevisar den 3:e att någon pedofil dog i pedofilträffen

Titta på det här fotografiet.

Aa?

Inget kommer hända. Du kommer fega ur och "förstöra tråden" som vanligt med dina regelbundna pastor, cancerbrev och snubbelimitationer.
Du förmår inget annat.

Om du tänker försöka någon skit på en träff så kommer jag ha något att säga om det.
Jag är inte rädd för ett knivhugg och jag är inte rädd för att spöa skiten ur dig om du försöker skada någon bara för att du stör dig över 2D.
Jag har inget att förlora och mitt liv har ändå inget värde så om du tror du är så himla tuff kan du ta och bevisa det.

Detta

Haha jag bryr mig inte om du tror på mig eller inte

Men bra, då gör jag dig en tjänst också om jag avslutar ditt deprimerande pedofilliv! Jag stör mig inte bara på det, jag hatar det eftersom jag hatar pedofiler.

Tror du att jag bryr mig själv eller? Jag bryr mig inte om fängelse och jag bryr mig inte att en pedofil spöar mig, jag kommer för evigt vara stolt över mig själv.