/Norgetråden/

Norges beste band-utgaven.

Regler for tråden:

>Ingen rullestoler
>Ingen frosker
>Ikke lov å skrive hanrei

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

tv.nrk.no/serie/tripp-trapp-tre-med-smil-til-det-skjulte-kamera/FUHA01006567/sesong-1/episode-7#t=25m13s
youtube.com/watch?v=byk3As3-Usk
twitter.com/NSFWRedditVideo

Fǿrste for fjern kebab.

>ingen frosker

Tredje for innvandrere velkomne.

Fjerde for kebaben i Gjǿvik suger kukk

Får deg hvirkelig til å tenke.

Er det kino?

Sjette for videregående-dropouts

Syvende for at skal komme seg til helvete vekk og aldri komme tilbake.

Hvordan kan det være mulig å deoppe ut sv videregående fåvæ familie

ikke royk rev

Du våkner opp i Löten.

*henger meg*

>Regler for tråden:
>Ingen rullestoler
YOU CAN'T DO THIS!! COMMUNIST BASTARD!

Ingen fare. Jeg foretrekker å royke ulv og gaupe.

En musikkarriere med medfǿlgende turnéer i utlandet er vel en gyldig grunn.

Du våkner opp i Bådåddjo

Hva faen er Lǿten?

...

please dont post cute froggy

Ja. Da burde det være åpning for lett tilbakekomst. Burde fikses.

Det har skjedd, men det er for lenge siden til at jeg kan husk det.

>når du er fra Bådåddjo men flyttet til en annen by så fort du ble 18

Hvem by?
>inn fǿr Oslo

Bergen. Elsker byen.

Verdens navle.

e du blitt en ekte bergenser no då?

Beholdt dialekta. Bergensere er kule folk og passer godt med nordlænninger. Helt etter min smak. Har bodd her i mange år nå. Jeg har begynt å skrive på bokmål, er eneste forrandringen jeg har gjort. Båddådjojoika forkortelser funker ikke helt her.

Hvilken by*

>hvem by
l e r
h v e r
e n e s t e
g a n g

Hva by*

Korleis heimstad

tv.nrk.no/serie/tripp-trapp-tre-med-smil-til-det-skjulte-kamera/FUHA01006567/sesong-1/episode-7#t=25m13s

Gutta...

det er en av de enkleste måtene å oppdage et undermenneske på

Trykker jeg på linken må jeg betale lisens. Kastet TVen 2 år sia. Laster bare ned nå.

tror at det er ganske sott å ta lignende feil spor du meg

Ting så irritere meg om gutter

Koffår ska det vær sånn at Kver gang spor om hjelp så finne de på masse unnskyldninger de må gjor ditt og datt heila tiå så når man e ferdig då spor de om me trenge hjelp då e det ikke vits for då e me jo ferdig.

Koffår ska de allti ha så mye me seg inn på do sitta inne i dritt luktå si i timavis kansje derfor de like det mye bedre å bli ferdig å komma seg fort ut .

Når me handle ska bera påsene hjem ska de ta det så er lett i påsen mens andre må kave seg i hel .

Det må du ikke. Det eneste du trenger er en norsk IP adresse for å se på NRK nett-TV.

Jeg er så mye på Sup Forums at norsk kultur nesten ikke klinger med meg lenger. Noen andre?

slutt for guds skyld å gi han duer,

Neida bare tuller. Men har seriost ikke hatt TV på flere år og det funker helt fint.

JEG HAR DRUKKET OPP ALL OLEN MIN MEN VIL HA MER OL RIIIIIIIIIIIIIII

Snakk dialekt
Skriv bokmål eller nynorsk

Jeg gidder ikke å anstrenge meg for å forstå hva faen du prǿver å skrive.

Jeg har ikke folt meg hjemme noe annet sted enn her på mange år for å være helt fåvæ

Sniker meg inn i stua og stjeler en pils hver halvtime

>DEVILISH

Har nesten ingenting å snakke om i sosiale settinger lenger, fordi jeg ikke kan vise kraftnivået mitt.

Jeg har ikke postet på Facebook siden 2013 utenfor private grupper. Er allikevel på hver dag for å se hva som skjer.

jkdf

Dette er spesielt forferdelig når det meste som kommer ut av kjeften til folk er vag sosialisme.

Hva faen betyr det egentlig når jenter velger fortelle deg om folelsene/problemene sine?
Liksom "kan vi prate litt", også begynner de nesten gråte.
Faen meg forvirrende.

Lett sosialisme kommer jo egentlig inn med morsmelka hos oss. Det er ikke noe vi kan bli kvitt. Men det går ann å ha sosialisme og også ikke ville ha invasjon av "invandrere". Det er ikke nodvendigvis knyttet sammen.

har ikke snakket med folk jeg ikke er i slekt med utenfor arbeidssetting på årevis
nå som jeg er arbeidsledig er jeg alene 99% av tiden

Hvor gammel er du? Om du er under 20 må du bare leve med det. Damer skjerper seg etterhvert og blir faktisk jævli seriose etterhvert. Litt for mye for min smak.

Jeg har en venn som jeg drikker med, og han forlater byen om en uke. Drep meg.

Er så utrolig glad på at jeg aldri måtte erfare noe lignende, å være tvunget til å hore på problemer som ikke er mine egne hadde vært helvete.

ok forsvarsbudsjettet

Vi kan ikke fjerne HV fåvæ familie

>denne fyren igjen

21
Var ganske seriost emne
Depresjon, psykolog og lignende

Folt på de samme folelse hu beskrev mye for en tid tilbake. Ikke mye bra kommer av det.

Inn med penger
Ut med kvinnelige forsvarsministere

...

...

Ok min far gav meg et veldig bra tips. Ikke rot deg inn med damer med psykologiske problemer. Det er bare odeleggende for deg selv. Greit å ville ha litt fitte men det er faen ikke verdt trobbelet.

Og jeg kan av erfaring si at min far hadde rett.

Dette var et trist bilde
Går det bra, anonsen?

Gutta... Hvorfor ser jeg 666 i alle slags mulige nummere på internett? Det kan da ikke være tilfeldig.

Kvisleis bopel?

Cuckleis memesuck

Bare tilfeldig666heter

jeg tror det er bare noe hjernen henger seg opp i
jeg vil tro at man egentlig ser veldig mange forskjellige tall ofte, men av en eller annen grunn henger man seg opp på ett tall og legger merke til akkurat det tallet
jeg ser veldig ofte 66 av en eller annen grunn, aner ikke hvorfor

>du er tom for sovemedisin
>du må til andre siden av landet for å få mer

>private grupper på Facebook
MANNSJÅVENISTISK VOLDTEKTSMANN MOOOODS MOOODS

Spis en banan for du legger deg. Funker hver gang.

Din far har nok rett, men nå kunne det vært digg med fitte da. Antar jeg.

Ikke når du er blitt vant til anti-psykotisk knockout-elefantstyrke kloroform.

Mitt tips; ta deg en joggetur på ca 8km, så legger du deg rett etter en varm dusj.

>10 minutter uten post


HEI SEX ER KJEMPEGOY ERG...??

damproykbolgen

Gutta, nå som Trump er valgt, hvordan vinner vi kulturkrigen mot venstresiden?

Hvorfor har ingen laget et brett med LSD lapper med det bildet på?

>venstresiden
Det ordet betyr ikke det du tror det betyr, Anonsen.

Tror jeg legger meg nå
Håper jeg ikke våkner

Gjennom maymaymagi

Impliserer du at Trump ikke representerer venstresiden ?

sot!

Jeg tror faktisk jeg legger (!) meg nå gutta.


...

Natta

>når barna legger seg

Hva er den norske oversettelsen av "smug"?

Overlegen

Selvgod

Selvtilfreds

Hoverende

så kjekt at vi har et så stort og mangfoldig språk at det finnes mange forskjellige måter å utrykke ett og samme sentiment på
Norsk er virkelig vidunderlig

Du trenger ikke bli så [spoiler]eplekjekk[/spoiler] bare fordi språket ditt har mange ord.

Kry

SLUTT Å SOVE
JEG KJEEEDER MEEG

Samme.

Gutta... Kan ikke vi begynne å bruke ord og uttrykk som egentlig er dǿd? Kommer noen med forslag?

globalismen er fienden i kulturkrigen
beste du kan gjǿre er å hjelpe til med å fjerne globalistiske institusjoner, avtaler og lover
Brexit var et skritt i riktig retning for å ǿdelegge EU, det som no bǿr skje er at flere land f.eks. Frankriket, Nederland, Italia osv forlater unionen, til det punktet det ikkje lenger er noe hensikt med den.
Med Trump som president er TTP-avtalen så godt som dǿd, fåvæ så syntes eg dette er noe av det beste med valgseieren hans til dags dato.

lange brev e noe ork desu

youtube.com/watch?v=byk3As3-Usk

Beste er at vi endelig kan normalisere forholdet til Russland. Klart er de gærne men det er best å ha et sivilisert forhold til de, istedet for å fiendligjore de hele tiden. Vi blir aldrig kvitt de uansett hvor mye negativt man sier, så det er best vi arbeider sammen.

Det beste ved seieren for min del er at en såpass så stor nasjon har valgt en såpass nasjonalistisk leder. Håper dette sprer seg, som det vanligvis gjor når USA gjor ting.

>Det er en Hufsa-episode

>dfn verdenen du lever i er i virkeligheten egentlig bare et stort megmeg

>Har lyst til å onanere
>Fǿler ingen ting lenger når jeg onanerer
Hva faen gjǿr jeg gutta?

Jag älskar dig Libanonsen, läste precis vad du skrev och hade skrivit på /trv/ om Libanon
Du hjälper till med våran döende ekonomi