Sverigetråden- S T O R A upplagan

...

Other urls found in this thread:

svt.se/agenda/agenda-13-november
twitter.com/notch/status/797803819044368385
oddshot.tv/shot/UzqO5_MaO59Gi5n4wZ4BkcaA
en.wikipedia.org/wiki/Hypothermia#Paradoxical_undressing
twitter.com/SFWRedditGifs

/mämmi/

F1JÄH1

anime

breva milftoon snälla, det är f1h1

har bara den här favä

>dkn har 4-5 "säsonger" med milftoon i färg
är dock för h1 för blått bräde

Jo fungerade skitbra förut, inte så att världen konstant var i krig. Du inser nog inte hur relativt fredlig och bra världen varit sedan 50-talet, särskilt den fria och globaliserade västvärlden.

Snarare orkar jag inte kolla på 25 minuter av någon ful nörd till lolbertarian som snackar massa skit. Är du för dum för att argumentera själv eller vad är problemet?

vet inte, i vanliga fall är hon lite som en undersergeant

svt.se/agenda/agenda-13-november


Påminnelse för ikväll

>Du inser nog inte hur relativt fredlig och bra världen varit sedan 50-talet

>Krig i jugoslavien
>Krig i Ukraina
>Krig i Georgien

Att västeuropa haft en baksmälla efter världens blodigaste krig någonsin är inte så jävla underligt och har inget med globalism att göra. Världen var relativt fredlig seklet efter digerdöden också, undrar varför? (liberaler kan inte svaret på detta..)

>dkn ingen 2d fv

...

>det har inte alls rått fred i liberala länder kolla bara på alla dessa auktoritära skithål det har varit krig i

lmao, för övrigt var andra världskriget betydligt brutalare i Östeuropa än i Västeuropa så hela ditt "resonemang" faller ju på sig självt. Det är helt logiskt att att en värld där länder är nära ekonomiskt såväl som kulturellt sammanbundna kommer vara fredligare än en värld där länder är isolerade från varandra. Detta ser vi också i praktiken.

Globalism är det bästa som hänt världen och jag ser fram emot att vi blir mer och mer globaliserade tills hela jorden är enad som ett.

>ekonomiskt såväl som kulturellt sammanbundna

Dvs göra alla människor till rotlösa konsumenter som löneslavar för att tjäna en global elit. Som tur är har folk fattat det: Brexit, Trump och nya högern är framtiden.

>relativt fredlig och bra världen varit sedan 50-talet, särskilt den fria och globaliserade västvärlden.
det är inte pga globalism pucko. Det är pga Kärnvapen och MAD doktrinen.
fan vad trött jag är på att folk inte kan någonting

>Är du för dum för att argumentera själv eller vad är problemet?
orkar helt ärligt inte argumentera med någon som kanske är ett troll. Mina åsikter speglas i videon jag delade. Det är därför mycket enkelt att för dig kolla den och sedan veta var jag står (samma ställe du skulle stå om du lyssnade på videon då du måste vara kliniskt efterbliven för att inte hålla med)

>och jag ser fram emot att vi blir mer och mer globaliserade tills hela jorden är enad som ett.
TOP KEK!
DU måste grinat efter Brexit och Trump gissar jag. globalismens era är över. Du kommer väl gråta när Le Penn vinner i Frankrike också

Ja fan synd att det inte är som på 1500-talet igen då jävlar var folk fria själar. Nu har vi bara massa zombies!!!

Nej det är för att vi är sammanflätade av en gemensam ekonomi och kultur. Varför tror du inbördeskrig i princip inte händer i kulturellt homogena länder? Du kan som svensk enkelt flytta till USA och känna dig relativt hemma och vi har folk som flyttar över hela världen och ytterligare bidrar till att föra oss samman.

Tack så hemskt mycket anonsar. Ägget sjunk som en sten i vattnet.
Konstigt att vi går efter EU's riktlinjer om det är en sån stor skillnad mellan klimat och hushållning favä. Jag har slängt ägg som bara varit någon vecka "för gamla" innan.

Här får ni en (du)utdelning som tack. Pappa får en present på fars dag trots allt.

>anons tror inte det finns något mellanting mellan världsregering och en protektionistisk nationalstat där dansk öl är på gränsen till förräderi.

Du är ju ett bevis på att folk på 1500-talet knappast var mer inskränkta än idag.

>EU's

Hoppsan. Skrev precis ett brev på engelska så jag skyller på det.

Skiter fullkomligt i var du står, pucko. Jag argumenterar för att jag tycker det är kul att intellektuellt våldta massa dumma miffon.

Jag och alla andra som inte är skräp.

>Nej det är för att vi är sammanflätade
nej pucko det är för att vi skulle utplåna oss själva om vi gick i krig med dessa vapen. Du kan ingenting om världen uppenbarligen.
Skälet till att USA och USSR bara krigade genom proxys var inte globalism utan kärnbapen

Globaliseringen verkar ju innebära att besluten flyttas längre och längre bort från de som faktiskt blir påverkade av dem.
Låter inte speciellt stabilt i längden.

>för att jag tycker det är kul att intellektuellt våldta massa dumma miffon.
men det är ju du som påvisar hur efterbliven du är.

>Jag och alla andra som inte är skräp.
kek jag visste det. jag kan garantera att dina tårar kommer fortsätta rinna då världen går mot ett politiskt skifte. Du kan antingen acceptera det eller fortsätta skriva chockat på Facebook
>hur kunde detta hända???!! :O
om och om igen. Säg inte att jag inte varnade dig

Skulle vilja se hur bra du klarar dig på en lön som normaliserats efter kinesiska och indiska förhållanden favä.

Hans dröm är ju att en dag kunna äga ett eget skjul i en favela och riktigt få njuta av det mångkulturella vibranta samhället

Vad tycker ni om fjortisar?

gri vi, vill ha mitt knul 35-50 år

Knulade en 35åring, hon sa att hon hade en dotter som var 13.
Ganska hett.

Vem bryr sig, kommer hon ens prata om det riktigt ursvenska barbariet som någonsin skådats?

f1h1

>dkn kaos neet
>dkn kan inte stå ut att se pappsen i ansikten något mer
>går och lägger mig i sänge och låtsas sova innan han åker till jobbet(han jobbar kvällar)
häng mig

jvdklite favä

Borde vi kanske göra något åt det?

Skaffa ett jobb

sluta vara kaosneet då

>klarar inte av 7 och högre + att jag hoppade av gymnasiet
har varit chaos neet i 4-5 år nu och inte haft något och göra med staten

du förstår inte hur otroligt självdestruktiv jag är

självdestruera dig totalt då

Du kunde ju bli dödsknarksförsäljare?

>Vem bryr sig, kommer hon ens prata om det riktigt ursvenska barbariet som någonsin skådats?

>Har media misslyckats med att skildra svenskarnas verklighet? Diskussion med Alice Teoderescu, politisk redaktör för Göteborgs-Posten och Peter Wolodarski, chefredaktör för Dagens Nyheter.

Ja, hon kommer avslöja juden som en slingrandes orm, hon kommer rödpillra alla!

>och Peter Wolodarski,
å nej jag orkar inte med det där efterblivna mongot

hon kommer gå full BARBARIET

Hänger hon i tråden?

Inte gå in på 4kanal alls under minst en vecka J/N

Kommer rapportera mina resultat.

>Går en civ. utb. första året
>hamnar i 2-manna grupp med en snubbe som bott i Sverige i knappt tre år och suger dase både i programmering och matte(samt matlab)
>alla labbar sitter jag och gör allt jobb medan han bara nickar och knappt förstår ett skit


>nu i andra läsperioden ska vi fortsätta med alla laborationerna, men också skriva en längre vetenskaplig rapport om tekniken och samhället..han kan knappt svenska

>skickade precis ett mail i läraren där jag förklarar hur det ligger till...vi får se hur detta går grabbar

Förstår verkligen inte hur universitetet har tillgodogjort hans utländska betyg, han kan fan ingen matte, riktigt dålig engelska och SFI-nivå på svenskan så klart. Går på KTH/Chalmers/Lund för övrigt.

Det borde ni, och ni kommer må bra av det. Om föräldrar osv. inte är skrikiga jäklar som spyr galla över er så ta ett prat med dem om det bara för att säga att ni vill berätta att ni mår och vill göra något åt det om ni inte gjort det till att börja med.
>men jag är så självdestruktiv
Pyttsan user, sådana tankar kan du slå ur huvudet för det är inget du är dömd att vara. Ta ett par steg i rätt riktning så ska du se att den user du vill vara kommer närmare än du tror, du verkar ju vilja sluta vara i den situation du är så varför inte?

Visst, hoppas du uppnå något speciellt?

N, inte värt det

Varifrån är han?

J. vem tror du det är som breva bilder på henne hela tiden och kallar henne sötpaj?

Kan vara jag

twitter.com/notch/status/797803819044368385


HAN GJORDE DET

ABSOLUTA GALNINGEN!

Syrien

Snubben fick fan bara några enstaka poäng på mattetentan vi hade precis, inte ens nära godkänd. Han kommer definitivt hoppa av i god tid till jul iallfall...

Du kommer bli utkastad för att du inte delar universitetets värdegrund om alla människors lika värde.

NOTCH!!!

Minskad autism förhoppningsvis samt mer tid till annat än bajsbrevning. Tror jag börjar imorgon.

det är lugnt user! på något sätt kommer kilalr som honom rädda pensionssystemet och stärka Sveriges ekonomi!!!

De kanske är desperata att få fram några solskenshistorier att visa upp?
>Mahmoud kom hit för bara tre år sedan och har redan skaffat högre utbildning

helg segel!

>N, inte värt det

Varför då? Nämn något värdefullt med 4kanal

>skickade precis ett mail i läraren där jag förklarar hur det ligger till

Hoppas han polisanmäler dig för förtal, hatar fan dryga fittor som fått allt serverat och sen förnekar sina privilegium och vägrar hjälpa andra.

Blir nog fint, hoppas du får en produktiv och gallant vecka user, återkom med rapport.

>dkn man kommer aldrig få leva i det höftiga dofus/wakfu universumet

lägg ner angan user, vi kan lösa det här utan våld

Han är så sjukt dålig på både programmeringen och matten....jag fattar verkligen inte hur kan kom in här!!!
Medan andra sitter i grupp med folk som har runt 20 i snittbetyg får jag ha en snubbe från mellanöstern som knappt kan ett skit. SNÄLLA VAD FAN E DETTA, LÅT MIG BYTA GRUPP

Kul att prata med autistiska nollor

häng dig rasse

om han är dålig borde du hjälpa honom

jag har betalat din utbildning så håll käften

nej, det här är slutet, it's the änd

>dkn 4kanalen är mitt liv

NEEEEEJ, SLUTA

>dkn han faktiskt gjorde det

sluta själv? du är en fitta som inte hjälper en klasskamrat när han behöver det. du är en fitta när du förnekar en främling fördelar som du själv fötts med. du är en fitta som bara tänker på dig själv och din egem framgång. häng dig.

lmfao heema dig själv min """man""""

haha kan heema dig ist om du vågar ses i södra sthlm horunge

Äntligen lite initiativ från någon!

Hoppa från en bro.

>bidragstorsk tror han betalar andras utbildningar

Haha aa

>inte breva denna

oddshot.tv/shot/UzqO5_MaO59Gi5n4wZ4BkcaA

lol jag drar in 35k i månaden netto, du?

Nej tack undviker er blattar.

Babian som lever i Jordbro, eller?

lol jag drar in 40k i månaden netto, häng dig

Ingen bevis? Ingen kommer tro dig, bidragstorsk.

>asiat

wow, ska han börja racesplaina nu också? VA VA?


ingen ska av den här åkturen förrens alla är döda

>dkn drar hem på genomsnitt 300kr om dagen på aktier

>tjäna en och en halv timmes lön på en hel dag

I genomsnitt, din outbildade jävla mupp.

Alla som äger en lägenhet drar in mer pengar om dagen än vad du gör med dina aktier.

lär mig hur man aktier

vart börjar man egentligen

>grannen har någon jävla trummaskin som spelar helt ur takt med musiken

frysa in kiss och stoppa ner i hans brevlåda imorgon, j/n


säkert en blatte

>dkn drar upp 300spänn från mina magiska pengabyxor när jag vill

börja läsa på /biz/ så lär du dig snabbt

Nej. Kroppen känner bara värmeflöde, så när user faktiskt blir kall så kommer han att känna sig varm. Han kommer aldrig att ha ont samtidigt som han dör. Han kommer ha ont INNAN det blir farligt, men att dö av hypotermi i sig är inte smärtsamt.

Ayy

Test

vafan jag älskar kyla nu! (oironiskt)

Defitivt J

are u a lady boy can i fuck u

Här har du mer att läsa
en.wikipedia.org/wiki/Hypothermia#Paradoxical_undressing
Alkohol hade troligen underlättat att ta livet av sig med hjälp av kyla, eftersom att det sänker kroppstemperaturen (till förmån för extremiteterna, vilket är varför man känner sig varm)

Gå tillbaka till engelskakursen Tobias, 11