Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

svtplay.se/kanaler/svt2
youtube.com/watch?v=TgQN6hU--es
youtube.com/watch?v=zw08Py5nz1w
youtube.com/watch?v=J8cOLIOaikU
aftonbladet.se/nyheter/article23906862.ab
twitter.com/NSFWRedditImage

Patrik Laine

två för alice

>vi i moderaterna vill erbjuda en förändring

ja vi i moderaterna byter vår politik varje vecka

>dkn så fort wolodarski öppnar sin mun så kommer SD öka med 7%

först för att jag hoppas alla anonsar tar livet av sig för att inspirera mer hat och misslycka här i livet favä haha

Kommer svetsarsteffe kunna göra Sverige lagom igen?

>Vem raidar?

Jag har ätit ca 1 kg kött idag, det var en bra dag

Men KVÄÄÄÄÄÄ nu måste jag breva igen

Det var inte dåligt, låg det någon anledning bakom det? Kan för övrigt berätta att jag hade en perfekt skitsession där jag inte behövde torka mig efteråt.

Dog strömmen för er också på svtplay?

Kanske gör det på fyllan nån gång om jag gjorde de inatt vore det för uppenbart

>jaha det gick inte som planerat vi stänger ner allt

vad var det jag sa

är han seriös med greenpeacegrejen erbjuder han ju samåkning för miljöskälen

Ingen speciell, tog upp en stor bit ur frysen och tänkte "varför inte?"

Lyxigt med en spökskit, det är en liten guldkant på toaringen när det händer

Vilken jävla NÄSA

Fan vad otur att inte min familj vart brutalt mördad så skulle jag slippa lida så mycket i ett liv jag inte valde

Artonde för
Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

l1nka

t. inte näsanon

>vänstermuppar
>logiska

svt2play bruh

JAG VILL SE ALICE

NUUUU

men din tard, Gå in på kanaler.

svtplay.se/kanaler/svt2

Kommer ni slåss för >Sverige ja, eller baserade Ryssland? Mm, det är frågan

men kväää, det funkar ändå inte

tack och lov!

uhh....

Va fan kollar in på?

ALIIIICE

Förklara för mig, varför är det Rysslands problem att folkmilisen i Donbass skjuter ner plan?

hahahaha

Jag har alltid sett de här idéerna om att Media är genomkorrupta och lögnhalsar hela bunten som borderline konspirationer.

Men vad fan
Brexit, Trump och SD:s behandling gör det så jävla uppenbart vilka satans kretiner de är

t. inte ens stormbög

>ja det är ju ekonomin som alltid är problemet

Kom ihåg att (((Peter Wolodarski))) har noll kredibilitet när han nu sitter och ljuger helt öppet i SVT. Han vet inte vad konsekvensneutralitet är, han vet bara om hur man främjar sina judiska intressen.

>dkn svts strömserver är en pentium166mmx och visste inte hur många som var intresserade av att se en sötpaj förstöra en jude

vem i nullet är alice?

för att idiotputin gav dem de vapnen
t. en som inte har något emot att Putin annexerade Krim

Usel hållning favä.
7/10

Efter valet 2018 ingår S+MP+V+F! en koalitionsregering. Genom en serie av händelser råkar det förefalla sig som så att Ryssland förklarar krig mot Sverige.
Går du med i
1) Svenska Försvarsmakten och slåss för "Sverige", som leds av S+MP+V+F! med Löfven som statsminister
eller
2) Cyхoпyтныe вoйcкa Poccийcкoй Фeдepaции och slåss för Ryssland, som fortfarande leds av Putin?
Att inte strida gör att du blir dömd till fängelsestraff.

Varför är det ett problem att vapen från usa används utav isis och andra syriska jihadister ?

Spasiba, 2 rubel har deponerats på ditt konto.

>missade helt alice-fu tack vara OJDÅ STRÖMMEN GICK SÖNDER

Kan någon ringa polisen?
Såg precis en journalist bli våldtagen av en kvinna på SVTs livsändning

youtube.com/watch?v=zw08Py5nz1w

Hur är det Rysslands problem vad folkmilisen gör, bara för att det finns en ideologisk överlappning som de känner att understödja med militärt bistånd?

Sätter igång en statskupp favä.

Helt och fullt ärligt, beror på hur ryssarna agerar.
Går de full ww2 våldtäktsturné går jag full vinterkrig, annars är det fan frågan om vem som fuckar upp landet mest.

Ja, självklart ska du vänta ett tag så att inga misstankar faller på dig.

Men gör det i nyktert tillstånd, så slipper du göra något korkat som leder till att du blir ertappad.

youtube.com/watch?v=J8cOLIOaikU

>Peter Wolodarski är en landsförrädare
nej det menar du inte. tack user
t. inte ens stormbög

Planet blev nedskjutet av Ukraina. Förklara för mig, varför var SBU tvungna att förfalska bevismaterial?

får göra det tack för tipset user

2. ska bli jävligt skönt att hämnas på idioterna som retades med mig i grundskolann för att jag inte är "svensk"

det är idiotRysslands fel att de där civila blev mördade lika mycket som det är USA's fel när deras """moderata!""" rebeller mördar civila i öknen

Ryssland kör det vanliga stuket, med 15% platt skatt och en polis som kan agera på de problem som alla vet finns.

...

detta är enda rätta svaret.
Statskupp och ber President Trump om hjälp mot ryssen efter vi tagit makten

ping städaren

aд пoбeдa

fascinerande

va fan..

Allahs soldater

>dkn en hund har fått mer göka än mig

AД ПOБEДA

hellre oskuld än att knula brudar som henne

shillandet för ryssen börjar bli en smula olustigt favä

Jag är en svensk.

Var ingen som ifrågasatte det, fast om man inte är så bra på svenska är det ju lätt hänt att man missförstår frågan..

f1h1 favä

Ska på dejt med en tjej imorgon, hur fan gör jag? Har panik och är nästan på väg att dissa henne, ta bort hennes nummer och inte höra av mig. Hur ska jag klä mig, vad ska man snacka om och vad ska vi göra? Vad gör man om det blir pinsamma tystnader?

nej

om folk får ett land och regering de kan vara stolta över försvinner det snabbt, jag lovar.

Det visar ju hur jävla dåligt Sverige har blivit när en ökande del av vår population ser upp till och vill bi styrda av en korrupt rysk oligark och krigsbrottsling
(ja jag vet att USA och Obama är krigsbrottsling alla Ryssvänner i tråd)

>Vad gör man om det blir pinsamma tystnader?
Då säger man "haha, pinsam tystnad" eller något liknande

Hon ser ju rätt söt ut. Det där med att hon villigt blir påsatt av hundar är ju dock lite av ett minus kanske.

gå till ett horhus då

Tack för att du påminner mig om vilken fin frukt sötpotatisen är user :3

ombrevar då detta är viktigt

>Ryssland hackade Hillary Clinton
Är det inte nu """oberoende"""" SVT ska sticka in att det inte är bevisat ännu?

Jag talar bra svenska

nej

Det är en ganska underlig känsla
Jag menar, Ryssland är ett jävla u-land och ryssar är generellt sett skräp

Och ändå, i (trots allt) ett av världens bästa länder att leva i, ser en del upp till dem.

Nej, det hjälper inte...det blir bara mer pinsamt, speciellt om tystnaden fortsätter.

>Vad menade egentligen hund-user med detta?
fan vad jag är sur över att ha missat alice, bög svtplay

haha aaaaaaaaa grabbar har ni accepterat massinvandringen? Haha aaaaaaaaaaa jävla rysskramare haha aaaaaaaaaaa

För Sverige så klart, man får försvara fädnerslandet och döda ryska under"människor"

inte så konstigt. Folk har blivit så desillusionerade av våra svaga förrädiska ledare (i hela västvärlden) att Putins ljumma nationalism inspirerar folk.
Kan lova att många Ryssvänner på 4kanalen t.ex har gått över till Trump nu

En brukshundsklubb då?

nej

AHAHAHAHAHAHHAA

AFTONHORAN TOG BORT OMRÖSTNINGEN NÄR DE MÄRKTE ATT DET INTE GICK SOM DE TÄNKT SIG.
aftonbladet.se/nyheter/article23906862.ab

>Och ändå, i (trots allt) ett av världens bästa länder att leva i
>det finns folk som oironiskt tror detta
Bara att åka till tredje världen öandt ryssland då

>hundanon brevar någon sorts sorts kopulation mellan en hund och en människoapa

Kan du inte spola tillbaka på svtplay förresten? Eller se föregångna sändningar?

>en ökande del av vår population ser upp till och vill bi styrda av en korrupt rysk oligark och krigsbrottsling
Du överdriver starkt mängden av människor som skulle dela din åsikt och det faktum att de skulle öka relativt.

>ökande del av vår population
>ett tjugotal användare på blixtbak, desillusionerade stormsnorrar och en handfull skojare på Sup Forums

hehe """mm"""
99.999999% av sveriges befolkning tycker fortfarande att ryssland är en soptipp och dess alkade, deprimerade och efterblivna befolkning mänskligt avskräde, det har varit defaultinställningen sen typ gorbatjov

Hur många gångar har du varit i ryssland då?

>Kan du inte spola tillbaka på svtplay förresten? Eller se föregångna sändningar?

Nää, strömmen spelade in avbrottsbilden, jag skojar inte

avsnittet är helt förstört OY VEY

>TOG BORT
du maddafakking skämtar??!!

Är det bara jag som inte är så besvärad när bilder på tidelag brevas? Känns som att normala personer borde ha nån sorts starkare aversion när de ser sånt.

dricker ett glogg

Sen 60-70 talen snarare.

>fjärranslutning mot en fabrik i kanada i fredags
>uppdaterar deras system
>ska sedan stänga ner fjärranslutningen men trycker av vana stäng av inuti fjärrskrivbordet istället för på min dator
>datorn stängs ner och det går inte att återansluta längre
>den sitter inlåst i en kraftigt kyld flamsäker låda som någon fysiskt måste montera ner och öppna
>de kommer märka detta imorgon bitti