/mämmi/

On seksististä vaatia, että miehen pitää tarjota naiselle suhteessa jotain-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vXhhlYdySqQ
youtube.com/watch?v=W2Sz_fTfr1E
yle.fi/uutiset/3-9288261
twitter.com/SFWRedditImages

*pieraisee*

perse pörisee :DD

*paskantaa*

Oispa sövöjä lentokyvyttömiä lepakoita

pippelini kikkelöi

*kusee pieree ja paskantaa samalla*

Mitä vittua?

oispa moe bodyhorroria

*syö paskaa*

Jokuhan teorisoi että Aerodactylistä kehittyi miljoonien vuosien myötä Zubat

tyä

MIÄS

hyi älä syö paskaa

Otin melkein ton trumpin natsineuvonantaja uutisen todesta kunnes luin näin pitkälle

En oo hirveesti seurannu breitbarttia muuten kuin jotain sjw dissaamis-uutisia mutta veikkaanpa että ei oo nyt ihan puolueettomasti uutisoitu iltalehden osalta :D

Ihmisten jälkeen. Tulevaisuuden eläinmaailma. Ihan jees scifi-kirja. Jostain syystä 4kaani luulee mun viestiä spämmiksi jos postaan linkin suoraan online-versioon.

pääasia että lampaat lukevat otsikon

>Trump palkkasi natsin!!!

Näin se vaan on, otat sen todesta tai et.

En uskalla lukea, pukkaa jotain traumoja tollasesta.

Oon lukenu ton saman jäbän man-after-man jutskun se oli aikas jänskää ainaki

Se vaikutti omasta mielestä aika tylsältä. Sellaista "näin käy, koska muh genetic engineering"-tyyppiset selityksien viljelyä. Tuo eläimistä kertova osuus oli paljon mielenkiintoisempaa ja paremmin selitettyä.

hei

moro mite menee? poltatko paljo pilvee?

(((kiina)))

>talvi

Viina

triggerasit mut 100%

Keskiviikkona tulee vitusti vettä nii sulaa toi syöpä lumi pois. Oispa jo keskiviikko

Alkaa olemaan jo aika näkyää tuo proge liberaalien marxismi.

Vittu paras vuodenaika. Neekeritkin piiloutuvat omiin koloihinsa.

LET IT SNOW jne..

How many of you know HeavySaurus ?

se on hevisaurus vitun sammakko patonki de gaulle

Paljon suomessa lämpötila? Kaipaan kylmyyttä ja lunta :(

-1 ja pilvistä

Qu'est ce que c'est

Kumpi kiinanyymi oot?

kumpi? mitä tarkotat? oon newfag ja lurkkailen mämmiä aina välillä

ah sorry
c'est ça youtube.com/watch?v=vXhhlYdySqQ

vittuako sää siellä taiwanissa

Yks tommonen patonki ja konjamiini kiitos

-10 ja pilvetöntä. Voisi vilkuilla sitä superkuuta hieman kaukoputkella.

>Yks tommonen patonki ja konjamiini kiitos
>Yks
>tommonen
>kojamiini
what does it mean ?

i dnt caer if I ever com down

No yks tommonen vitun konjamiini, onko kuulossa vikaa hä?

Täällä oli parikin nyymiä lähössä sinne. Yks tuskaili että pakko mennä kun firma käskee ja meinas jättää tytynsä, koska sielt saa kuitenkin poikittaispillua.

Asiaan liittyen, joko oot saanu poikittaispillua?

kuveja nyms

uusrisukimput ulos rääh

youtube.com/watch?v=W2Sz_fTfr1E
snu is shinig

Ei mulla ole kuin paska kännykän kamera jäbä.

Mitkä setit ostan kaupasta?

Kaljaa

homo seksuaali setit

tilasin pitsan

vois itekki tilaa kinkku, ananas, kana, sipuli, mozzarellajuusto pitsun ja sit kattoo sarjoi

tahtoisin vain

Oli vitun outo viime yön. Näin vitun kiihottavia unia ja en pystyny nukkumaan kunnolla hirveen panetuksen takia. Sit näin sellasen unen missä joku murtautu mun kämppään ja tuli antaa mulle pari tonnia rahaa.

Runkkaan nyt tolle ajatukselle.

Huomenna rovalle

Miks 2D tötöt on niin paljon parempia kuin 3D?

Tulis jo robotiikka ja tekis tän kandin mun puolesta, ei jaksais yhtään.
Ajattelin että sain tarpeeksi lähdemateriaalia kerättyä ennen kuin aloin kirjottaa, mutta nyt on kolmetoista sivua kirjoitettu ja 25 on minimi ja kaikki muistiinpanot aikalailla käytetty. Haluan vain pelata videopelejä.

rrerr

>suomen medialta itsekritiikkiä
mitä ihmettä täällä tapahtuu

yle.fi/uutiset/3-9288261

tuo ukkola on aiemminkin kirjoittanut suhteellisen selväpäistä juttua

Miksi mua alkaa panettaa aina ihan helvetisti kun istun konetuoliin? Johtuuko siitä että olen tottunut runkkaamaan tässä ja yhdistän tässä istumisen pääni sisällä masturbointiin?

> kandi
> 25 sivua

t. mun amk oppari oli 64 sivua

Tissit on liian isot

What do you call a Finnish ski racer?

Porho Hessinnen

(dust snow, get out of my face)

Tuplaat fonttikoon ja riviväli 2

laita isoja kuvia

Lainaa /mämmi/ä

Saat helposti sivun täydeltä quoteja aiheesta kun aiheesta.

Sama homma paitsi tietojenkäsittelyn esseiden kanssa.

Vittu viime vuonna sentään pääsi tekemään jotain jännää tietokoneilla kun tehtiin tymmiä assemblykoodeja rasberryille, mutta taas on ehtinyt tulle esseesivuja varmaan 12 ja sanamääriä päälle kymppitonnin. Olisi vittu pitänyt mennä ammattikorkeaan niin olisi ehkä jotain oppinutkin koodaamisesta ja tietokoneista, eikä vain tätä vitun "ihmisläheistä tietotekniikkaa".

Vitun humanistipaskaa koko ala. En vittu voi uskoa, että tästä paskasta opetuksesta oikeasti seuraa jotain hyvää. Kylterit kuitenki käy täysin samaa paskaa lävitse kuin mekin ja paljon paremmin perehtyvätkin siihen, mitä meikän pitäisi opiskella, jotta voisin vittu vain valvoa ohjelmistojen luontia yms. paskaa.

Älkää hyvä helvetti opiskelko yliopistoissa.

Vaiha sinne amk hyvä mies, turhaan kiusaat ittees

No vittuako vielä roikut siellä

Hej ;)

En vittu tiedä. Ajattelin, että katsotaan tämä toinenki vuosi, mutta meno ei ole muuttunut yhtään. Tietokoneista ja koodaamisesta oli ne pari kurssia ja sitten onkin vain pitänyt osata kirjoittaa "Mitä on ketterä ohjelmistotuotanto" "Kirjoita ohjelmiston järjestelmä- ja käyttäjävaatimuksia".

Ei ihme, että omasta pienryhmästä taitaa olla enää opistolla kaksi ihmistä. Minä mukaan laskettuna. Kaikki luulevat, että yliopistolla pääsisi ohjelmoimaan ja opetettaisiin Unixin saloja, mutta ei vittu. Tervetuloa vääntämään raportteja ja suunnittelemaan yliopiston omista järjestelmistä uusia versioita joka vitun kurssilla.

Parasta varmaan oli jossain helvetin prosessienhallintakurssilla, kun piti kirjoittaa 2000 sanainen essee siitä miten on opiskellut. Tämä vain sen takia, koska luennon vetäjä tarvi tutkimukseensa sisältöä. Tämä vitun essee vielä arvioitiin ja oli pakollinen tehtävä. Eli jollet tehnyt työtä luennoitsijan puolesta sait hylätyn.

helo

Tää on sinänsä vaan tieteellisen kirjoittamisen harjoitus, gradu on laitoksella sitten se öbaut 80 sivua ja sitä varten pitäisi olla empiirinen aineisto.
Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa ellen olisi keväällä hakemassa muualle ja pitäisi sen takia saada tämä kuukaudessa tehtyä, varsinaisesti aikaa olisi kevääseen, mutta haluan keskittyä pääsykokeeseen lukemiseen tammikuusta lähtien.

Ne on ennalta määritelty.

Ostanko kaupasta pakastekiekon vai en?

täyttä paskaahan tuo on.

hyi vittu jätä sinne

No hyvin sulla menee, ittellä ei oo mitään tietoa minne mennä opiskelemaan lukion jälkeen toisaalta näillä näkymin jää kesken koska en oo jaksanu tehä kursseja.

sano mikä on paras kiekko

Is this true? That's funny.

pennut kotia kasvamaan, tää on oikeiden kypsien aikuisten paikka joilla on asiat kunnossa ja hommat hanskassa

No on mulla töitä ;) mutta silti tuntuu menevän perseelleen opiskelu en tiedä onko sitten töiden takia.

Tää.

lol apua kävin kaupassa kävellen

Juon sokeritonta megaforce
*oksentaa*

Miksi Hortensia sano vauvana GLXBLT?

hiplaa omias jos pienistä tykkäät

No siis itse menin ammattikorkeasaareen vuodeksi intin jälkeen ja tajusin ettei ole motivaatiota opetella ohjelmoimaan vapaa-ajalla mikä on vaatimus jos haluaa töitä IT-alalta. Sieltä pääsin uliopistoon, mutta tokana vuonna tajusin sivuaineen luennoilla, että tää pääaine on aivan saatanan tylsää paskaa ja nyt pitäisi aloittaa pääsykoerumba uudestaan.

Olisihan siitä elämästä voinut säästää sen neljä vuotta jos olisi tiennyt mitä kiinnostaa opiskella heti abivuonna.

galaxy belt

Niin mä teenkin, mutta toisen omissa on vaan sitä jotain.

En tiedä.

valaistuit juuri, ei se pointti ole ne tissit vaan se toisen reaktio

Nyt kun mietin niin ei varmaan hirveesti haittaa tuo lukion pidentyminen kun en olis muutenkaan tienny minne mennä opiskelemaan

se toisen erektio*

mee vaa töihi

Mitä nyt olen lukenut noita Bengt Holmströmin haastatteluita niin se MIT:n systeemi jossa opiskelijat valitsee pääaineen vasta toisena vuonna jostain useasta kymmenestä vaihtoehdosta olisi ihan kiva. Ei menisi aikaa tähän että pitää aina hakea kaikkialle uudestaan.

Miksi? Ei ole opintolainaa tarvinnut hommata ja lukion papereilla ei mitään saa, ei viitsisi mitään vartijakurssejakaan käydä.

Olen käyttänyt 5 opintotukikuukautta ja tarkoitus olisi lähteä opiskelemaan ulkomaille uliopistoon. Opintojen kesto on sen 5,5v. Riittääkö tukikuukaudet?