/mämmi/

Avaruuskulttuuri -painos

Other urls found in this thread:

nyt.fi/a1479273957156
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Hampurilaisia ja XL- kokoinen Pepsi kiitos.

>pepsi
don't reply to me ever again

Hyvä painos

Minullapas onkin paska pakastimessa

>unironically prefers coca cola

No hyi miten yökköä

Käytin koko budjetin kaljaan ja nyt tekis miel pitsaa. Pitää varmaan keittää makaroonia ja syödä sitä tonnikalan ja ketsupin kanssa.

Joku humalainen eukko huutaa englanniks puhelimeen täällä junassa jotain MY BRAINS DONT FUNCTION IF IM IN A PANIC :D lol apua

monesko päivä?

tänää näkyis olevan 16. päivä

Juuh naiset jooh

Toinen, tää on kyl tänään ollu pelkkää tasottelua kun rahat loppu. Budjetti oli siis 7€ tälle päivälle. Eilen meni joku 40€ juomiin.

Mistähän löytäs jonkun NEETti rönttösen, jonka kanssa vois paskapostailla ja yleisesti sikailla.

täältä, jos ei haittaa et sil on benis

Jos se näyttää ja kuulostaa muuten naiselta, niin ok.

eiks oo jännä et jossain joku söpö tyttö selaa instagramia kyrpä perseessään ja jossain joku Pajeet kuuraa paskakanavia henkensäpitimiksi ja sitten joku Tero litkii kaljaa sossumasseilla ja postailee kuvia krimiläiselle laivastofoorumille

Ai se penis?

Oispa söpö tyttö mun sylissä mun kyrpä sen perseessä

Haittaaks jos ei oo penistä?

Ja se järkyttävän kokoinen valas, jonka näit kaupassa viime viikolla, ottaa just nyt kahta kyrpää.

Maailma on jännä paikka. Ois aika siistiä jos vois elää erilaisia elämiä.

Eiku kaikki muu.

Ei.

Ei tasan menneet onnen lahjat

Oisinpa kauris

Mä oon (horoskoopilta xDDDDD)

>käy tinderissä muokkaamassa profiiliasi
>älä silti tee siitä julkista

Ite haluaisin olla joku keskiaikainen kuningas jossain mahtavassa valtiossa ja sit vaikka tollanen tyhmä bimbo spermapönttö ja sit joku erikoisjoukkojen supersoturi. Delfiininä eläminen kans vois olla ihan vänkää.

No täältä tietenkin t. stili sbörön pojuyde

Laitoin pitsan uuniin

Moi kaikille! Onkos tämä sellanen lanka johon voi postailla tissejä?

Ei

Miestissejä voi

Uskotteko rakkauteen?

juuh huomenna hieronta

Pelkästään äidinrakkauteen

En ole koskaan rakastunut

Mitäs jos postaat tyty tisut ja sanot et ne on mies tisut nii kuumataskut ei voi tehä mitää

Rakkautta sellaisena jona suurin osa ihmisistä sen käsittää ei ole olemassa. Siksi sun pitää täyttää tietyt yhteiskunnalliset normit ja käydä töissä päivittäin jotta olisit (muka) rakastettu.

Aika kulkee ihan vitun nopee???

Aiheuttaa suurta halua tunkea nauloja ohimoon jos on yksipuolista, en suosittele.

..eikä kukaan oo koskaan rakastunut muhun.

Itse ainakin tunnen välillä sellaisia tunteita sisälläni joita voin verrata niihin tunteisiin, mistä olen lukenut kirjoissa ja joita rakkaudeksi kutsutaan.

Tai vitun hitaasti tai sit ei kulje ollenkaan ja on vaan ihmisen keksimä konsepti

Vuosi 2030 on lähempänä nykyhetkeä kuin vuosi 2000.

Joo, vuosi sitten lopetin koulun ja olen istunut siitä lähtien tässä koneella. Tuntuu, että olisi kulunut ehkä pari viikkoa.

Miehet ovat eri juttu koska me osaamme olla lojaaleja jollekin ihmiselle, ihmisryhmälle tai aatteelle. Naiset eivät kykene tähän, jonka takia miehet ovat aina olleet johdossa kaikissa maailman sivilisaatioissa.

En uskonut mutta kokeilin MDMA ja juu kyllähän siihen on uskottava

Veikkaisin että kaikki vihervassari ituhipit on luonnostaan ekstaasin kaltaisessa mielentilassa. On vain yksinkertaisesti mahdoton vihata mitään tai ketään, oli kyse hurreista tai sompuista

Uskon moneen rakkauden variaatioon - vanhemman rakkauteen, yhdessä eläneiden ihmisten rakkauteen ja sellaiseen romanttiseen rakkauteen, joka muistuttaa lyhytkestoista psykoosia. Uskon kokemukseen sielunkumppanuudesta. Uskon, että jotkut rakastaa ihmiskunnan käsitettä, ja että jotkut tällaiset ihmiset myös toimii altruistiseksi (mikä täyttää ainakin kriteerit, mikäli ei määritelmää).

Toisaalta tällainen konnotaatioilla ladattu kysymys on melko mieletön. Se kun johtaa välttämättä joko sisällöttömiin reduktioihin ("rakkaus on kemiaa"), denotaatiosta (viittauksen kohteesta ja semantiikasta) väittelyyn tai sitten silkkaan mystiikkaan ("rakkaus on universumin perusvoima..."

Tosin sun postin funktio tuskin oli analyyttinen ajattelu että voisin pyyhkiä tän postin ja vastata että rakkaus on illusio, tai jotain muuta mikä palvelisi keskustelun tarpeita.

Juuh elikkäs tämä tässä on mies joka pukeutuu naiseksi eli sellanen pyydys

Oispa tunteita
t. kuollut sisältä

Ai oot sellanen saria murhaaja

nyt fi/a1479273957156? ref=hs-etusivub-luetuimmat-#8

pepe pääsi lehtiin jälleen

nyt myös vihdoin suomessakin!

homo linkki, en copypastea ja paikkaa

no vittu kun spämminesto

kuinka kiertää

nyt.fi/a1479273957156
Poistamalla tuon turhan paskan lopusta homo

Sanoisin enemmänkin että masentunut ja tukahdutettu, ettei ihan psykosta ole kyse.

oispa

Joululoma

APUA!

Joulut ja uusvuos sattuu viikonlopuille molemmat. En nauti tästä.

lälläslää vituttaako lammas? itellä koko joulukuu lomaa

>ilmeeni kun töissä kumminkin
Vetäisin vaan tappavan kovat masennuskännit jos olisin kotona. Ei kiinnosta.

what does /mammi/ think of this

Juuh

Oispattaa

Ihan jees.

Pitäsköhän vaan mennä sänkyyn pötköttelemään

Huomena työkkäriin. Ikinä ei oo ahistanu näin paljoa.

Rynnäkkökalsarikännit on ainut asia jota tykkään tehä jtp

Mun veli oispatti ittensä hengiltä, oliko pakko muistuttaa?

Laittaako kurssille vai tarjoaako vaan tärkeitä työpaikkoja?

>Mene hammaslääkäriin
>"Juuh elikkäs sulla on vielä kaksi maitahammasta, jotka irtoaa todnäk. 2v sisään."
>Ok
>"Kantsii pistää implantit etteivät viereiset hampaat lähde kasvamaan siihen väliin"
>"Ja kela tuskin korvaa näitä, hinta yksityisellä ~2000€

Jaa, onneksi en ole rotta.

Yksi big mac ja joukkomurha kiitos.

Juutalaisten jeccu jtp.
Älä maksa.

Yleensä ne vaan printtaa sulle pari avointa työpaikkaa ja käskee ottaa yhteyttä mut ei ne sitä koskaan tarkista.

Kai kumpiki.

Näin taas unta rönttösistä ja heräsin surullisena. Miks näin pitää käydä?

miten limun himosta pääsee eroon?

>lue lapuan liikkeen historiasta
>osa lainauksista kuulostaa kuin ne kuuluisivat yhdysvaltojen presidentinvaaleihin

Tämä kyllä kutkutti neuronejani

Terve kaikki, mitäs päiväänne kuuluu?

Koska haluat tappaa isäsi ja seksiä äitiäsi

Korvaa se jollain mulla kofeeini pitosella, olettaen et oot joku kolahippo

En oo. Juon sitä janon ja maun takia. Vesi ei oo oikeen sama.

juo teetä

t: tietäjä

Jos et kolaa tissuttele niin ei siinä sit oo mitää koukuttavaa, senkun vaihdat tuoremehuun tjsp

Kaikille böndeille tulis tehä näin.

Mitä on rakkaus?

>Monesti Lapuan liikkeen ajatellaan olleen johdetumpi organisaatio kuin se olikaan. Liikettä yhdisti viime kädessä vain kommunisminvastaisuus

OHO

Jep. Ois sit enemmän tilaa neekereille.

Jaahas. Hommat on saapunu vasta 89 postin jälkeen. Voisitte ihan oikeesti mennä jo muualle.

Eikö teikää koskaan hävetä näin ilmiselvät röllit?

Tarviiks jotai voidetta tohon peppusärkyyn?

Sellaset vasta-argumentit sieltä.

Miksi hävettäisi kun homot lankeatte aina

>vasta-argumentit
Jätkä vain sanoi, että "kato hommahopot on taas täälä" :DD

Ei helevetti miksi ruokin sua.

Kaikki böndet ei oo hommia mut kaikki hommat on böndejä.

Yritin vaa olla ystävällinen ja kysyy et tarviiks jotai voidetta, ei tarvii olla tollanen mulkku ;_;

Oon mulkku
*kulleilee*

vauva älä satuta mua