En utgave for maur - Utgaven
Forrige: >
En utgave for maur - Utgaven
Forrige: >
Fǿrste for tanker som virkelig får deg til å tenke.
Hva er et bra våpen gutta?
Cenk takler ikke at Brevik klager på ps2.
...
kniv
Mjolnir
Det skrevne ord.
Hoppestokk
Guds frelse
Dragedildo.
Den Hellige Quranen brur
Jeg takler ikke at han klager på det heller. PS2 er faen meg en av tidenes beste konsoller fåvæ, om ikke den beste.
En god gammaldags Krag
Hvofor er VGs sjakk dekkning så mykje betre enn dekningen andre steder (NRK inkludert)
nå kommer kripos å tar deg fåvæ
Hva heter Breivik på Damp?
HK416 er bra saker, men UGM-96 er heller ikke så gale.
Nevene mine
>Hva er et bra våpen gutta?
Her har du et fint våpen. Dessertögla.
Dette er bevis på at alle agn eller sporsmål på de 10 forste postene får veldig mange (du)s
>"straff bor være for hevn!"
Cenk klarer faktisk å kodde til alt han snakker om. Grunnen til at Norske fengsler fungerer er jo nettop fordi det ikke handler om hevn, det handler om rehabilitasjon under tvang.
Megmegvåpen fåvæ
Til å være "liberal" er han skinner tyrkere i han igjennom så lenge saken ikke handler om hvite menn.
Fy faen gutta...
Takk for det mest seriǿse svaret
Har ikke tenkt til å skyte opp Utǿya...
Skal vi sloss?
De får komme og ta meg da.
>(((desert eagle)))
Nei fy faen...
Er du gelé?
VGTVs sjakkdekkning: "Dette kalles en minoritetsangrep. Man angreper en minoritet for å styrke den hvite leieren". Sjakk bekreftet å være rasistisk?
JA
>Skal vi sloss?
mǿt meg ved Oslo S om en time, hvis du tǿr.
>tom for mat
>må nesten ta ein tur på butikken nå
>det regne og blåse nåke felt ute
Hva har du tenkt å bruke våpenet til da? Det kommer jo litt ann på
De sier hest istedet for springer fåvæ.
Jakt, skytetrening, rasekrig osv..
Basert fåvæ
Denne tråden har ikke nok djent altså.
regner det ikke hver dag i Bergen da?
sendt til PST
Er det en forskjell? Jeg har alltid kalt det hest.
Flott ungdom
Anbefaler en Tikka T3, fantastisk solid sak
Finnes det fuktige sjakk-megmeger?
>rasekrig
Det går an å tvinge et megmeg for mye vet du.
Aldri.
Hva mente han med dette?
Mekk Norge Greit Igjen?
At vi skal bygge et grensegjerde og få svenskefaen til å betale for det
Russerne kommer!
Vi skal bygge en mur og Sverige må betale
Ser ikke gale ut fåvæ.
...
Jeg anbefaler Sauer 202. Den har utskiftbart lop så du kan lett få tillatelse til å ha mange forskjellige kalibere. Maksgrensen i norge er egentlig 6 jaktvåpen, men man får lett tillatelse til flere lop enn det. Sauern er dyr, men det er verdt det for et våpen som skal vare livet ut.
Hvorfor og hvordan?
eller kanskje de barfotede sandnegerene?
Den var litt dyr ja, men jeg likte den veldig godt. Har veldig lyst på en sånn, men da må jeg nesten komme meg ut i jobb fǿrst.
Kan ikke han med brillene si hverken R eller L?
Det var litt trist. Skal vi breve musikk for å trǿste deg?
Nei, men en venn av soskenbarnet mitt hoppet foran et tog.
Hvorfor sletta anonsen breva sine?
Kjop deg heller en brukt mauser, fantastisk kvalitet, men koster en tusenlapp på finn.
Hvis formålet er rasekrig så hadde kanskje en halvautomat vært tingen? Har testet Sauer 303 en gang, og var veldig goy å skyte med. Det er mulig å få tak i rimelig store magasiner til den og. Problemet med halvauto er at det er mye mekanikk som kan bli dårlig med mindre du pusser våpenet veldig godt og ofte.
>soskenbarnet mitt som var 98'er begikk selvmord i dag
han ba jo praktisk talt om å bli dokset anonsen
Hadde at en nær familievenn som hadde kone o barn tok livet sitt, og så et par uker senere gjorde en annen det samme.
At folk dor er en ting, men når man melder seg selv ut blir ting så jævelig morkere fåvæ.
Ikke egentlig, med mindre det var offentlig nok til at man ikke kommer unna å kommentere det i nyhetene. Det får stort sett ikke så mye opmerksomhet.
Det skal egentlig ikke nevnes i media her i Norge. Smitteeffekt.
Jeg vet, dermed vil det stort sett bare være folk han allerede kjenner som evt. kan finne det ut om de også poster her.
haha, fy faen...
er vi blitt så skjore i dette landet?
Har tenkt på halvautomat fǿr ja, men må nok prǿve halvautomat fǿrst fåvæ.
Har sett en del på Mausere. De er jo et par år gamle, men det ser ut som at de holder i mange år til. Hvordan er det å eie eldre våpen?
Faller ikke for agnet, din horeunge.
Er jo akkurat som med alkohol vet du, om det ikke hadde vært såpass med avgifter og lav tilgjengelighet hadde vi blitt alkiser hele gjengen.
Brygg sjol da faen. Kan du drikke deg drita hver jævla dag så billig du gidder. Vinsett til ti-tyve liter for hundreognoe spenn.
Driver du med jakt fra for av, eller har du noen i familien som driver med det?
>suicidale folk er skjǿre
Dæven, noen må ringe VG, her har vi fǿrstesidestoff!
Nei, altså, det var jo faktisk sånn det var her til lands en periode, vi hadde faktisk et ganske alvorlig problem med alkoholisme, litt sånn som våre soskenbarn i Russland har i dag.
Hadde ikke anbefalt å begynne med halvautomat
Når det er sagt da, anbefaler jeg å skaffe en Valmet Petra/Hunter hvis du forst er i gang
Vet ikke hvem av dere som agner hardest fåvæ.
På jodetreff om hvordan vi kan krasje markedet og ta over Norge, og tjene fete penger på dere simple nordmenn. Aldri har det vært så lett!
>>Dette er den yngste sjakk-finalen i VM-historien.
>Er faktisk den siste som har blitt spilt.
BRAVO VG
he he he den var go tro jeg deler den på morsomt og goy gruppa til oss over femti på facebook ;)
Er lite forskjell på eldre og nyere rifler om den gamle er tatt vare på. Ser jo gjerne litt slitt ut om den har vært i krig, men en rifle som var god under andre verdenskrig og er tatt vare på i ettertiden dekker alle moderne behov for både jakt, trening og eventuell fremtidig krig.
Har du også måne?
Forstår godt dem som dreper seg. Er for vant til å kjempe bort den typen impulser til å vurdere det per nå.
problemet ditt er at normisser gjor det i affekt, mens du er for nevrotisk og autistisk for det.
Ikke enda. Men min far har lyst å begynne, men det er med småvilt, som er ganske annerledes slik jeg forstår det.
Det er vel det jeg har forstått.
Men den valmeten der så ikke gale ut. Får lurke litt på /k/ i mens.
Takk, da er det vel egentlig greit å begynne med en gammel rifle?
Spiker, dette er hammer. Hammer, spiker.
Nei, kun de av overste rang får privilegen til å bære en måne
Jakt er en veldig fin hobby, men det er mye å lære og vanskelig å bare starte uten noen forkunnskaper. Det er lurt å bli kjent med noen som man kan jakte sammen med (som kan det fra for av).
Småvilt og storviltjakt er begge veldig goy! Jeg har jaktet rev, hare, rådyr, bever og elg. Skjot min forste elg tidligere i host.
Dette var en sannhetsbombe jeg ikke forventa i Norgetråden.
Stygg banner. Heldigvis er den for maur.
Stå foran vinduet og vite helt reelt og faktisk at det ville slutte å verke, slutte å være grått og slutte å være meningslost om jeg bare klarte å velte meg ut en dag jeg var drita nok.
Deilig.
Har veldig lyst til å begynne på jaktkurs ja. Bǿr man begynne med småvilt eller er det egentlig det samme?
Nuddel her btw. Noen kjente?
Gammel rifle kan være et godt utgangspunkt for å begynne med jakt ja, bedre å legge litt penger i skikkelig optikk enn å bruke 20 lapper på en blank ny rifle.
Jeg begynte med småvilt, og det er nok det lureste. Storvilt er ofte enda vanskeligere å komme i gang med fordi man stort sett jakter med et jaktlag (og da må man kjenne folk).
Kan legge til at harejakt ofte regnes som en fin jaktform for nybegynnere. Men man jakter det stort sett med hund, og da er det tilbake til det å kjenne noen (eller skaffe egen hund for så å trene den fra bunnen av).
jaktkurs og jaktforening og sånne ting er vel et bra sted å starte for å bli kjent med folk?
treffer alltid folk på jakt
Jeg forstår. Går nok for en Mauser eller Krag eller noe liknende til å begynne med.
Det var det samme jeg tenkte
Skal finne mer ut av det når jeg kommer skikkelig inn i det fåvæ
Jegerprovekurset er noe du må gjennom og bestå for å kunne jakte. Du kan jo prove å bli kjent med folk der (men de har stort sett like lite erfaring som deg). Ellers er det jakt- og fiskesenteret på flå. De tilbyr mange forskjellige kurs (hjort, rev osv.) der du kan bli kjent med folk, men det koster.
Bruk jodeboka da. "jakt [fylke/kommune]" er vel et greit sted å starte letinga? Finnes garantert åpnere grupper, derfra kan du finne et lag eller noe.
Hva i det hele tatt er dette?
>Dessertögla
Liker'e