NEDERDRAAD

Ik wil ook felicitaties editie

Welkom: Inboorlingen
Niet welkom: uitlanders

Debateer mij

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_FSAS3yOcWI
youtube.com/watch?v=kbUaGHWTi3Y
twitter.com/SFWRedditGifs

animé

>NEDERDRAAD
Waar zijn de //'s?
Dat is VERPLICHT

SULTAN ERDOGAN IS MIJN LEIDER

Hier zijn ze ---> // heb ze laten liggen

Jongenspoesje~

Voortaan wel even bij de OP zetten, hè?

:( ik wou een mena en nederdraad samensmelten zodat de geesteszieke homo zou palen in mena
Je wordt bedankt zeg

>zodat de geesteszieke homo zou palen in mena
youtube.com/watch?v=_FSAS3yOcWI

Geen aandacht geven niet over praten het is niet moeilijk

beetje jaloers oheto

flikker

Dus het kind van mijn nicht noem je een achternicht, hoe heet dat dan in het Engels?

Behindfaggot

Niece?

eighttherefaggot

Ik doe jullie zo in je behind, faggot.

Gewoon niece? Niks extra's?

dit bericht wordt jullie gebracht door mij

Nicht in welke zin? Is ze van jouw generatie?

Het volgende is 100% accuraat:
>het kind van het kind van jouw tante/nonkel is "second cousin once removed"

Ik vraag het ook, zoek het even op op google.

>second cousin once removed

Lees dat nu voor het eerst. Vermoedelijk zegt menig Engelsman gewoon "cousin" denk ik.

:3 zodat we samen homo kunnen zijn in mena

ik wil wel homo doen in mena

Ik weet niet wat men zegt in dagelijks leven maar dit is wel juist

>Waar zijn de //'s?
>Dat is VERPLICHT
Kanker op met je roodhet schijt. Dit is de NEDERDRAAD

Alle generalen hebben haakjes kankerflikkertje

Als iedereen van de brug springt, doe jij dan mee?

Kan iemand me een ebook over psychologie aanraden zodat ik meester in manipulatie word?

Plz kom

Eindelijk, weekend!

Wat gaan jullie dit weekend doen?
Ik ga morgen lekker biertjes drinken met een meid.

Animu kijken en wat dingen voor school afmaken

Ik kan mijn twintigste verjaardag nog herinneren. Ik lag om 20:00 al te pitten, helemaal alleen in mijn kamertje (ik woon alleen). Het eten dat ik had besteld was het hoogtepunt van mijn twintigste verjaardag.

Soms heb ik medelijden met mezelf.

>dvw de blauwe plekken beginnen te ontstaan
Is dit de prijs voor (Jij)'s?

>heerlijk een dagje alleen zijn
Klinkt zalig

>alleen op je verjaardag

Wat ben jij een gelukkig man, ik moet het land uit vluchten op mijn verjaardag om alleen te zijn.

mijn beschrijving is letterlijk: Kan goed 's avonds muggen doodslaan

>letterlijk

Hoe?

Ahahah

Ben jij nootjood? (gewoon een vraag niet een aanname).

Als je een kankerslechte paal onder een lelgisch vlaggetje ziet, dan is het nootjood

Op welke manier zou dit van belang zijn voor je? Zou je me anders behandelen.

Nootjood, jongen, zoek toch eens een baan. Of ga naar de universiteit. Probeer jezelf niet te redden van je nootleven door een "manipulator" te worden. Het is zo zielig gewoon allemaal.

Ik ga morgen te California

Nee, ik wilde alleen vermelden dat mocht je hem zijn, je hebt het altijd over vervallende ethiek en dergelijke, iets waar ik het op sommige punten zeker mee eens ben. Het is nogal bijzonder dat juist jij dan wil leren manipuleren, iets wat niet echt blijk zou geven van mensenliefde.

Je gaat een overdosis Californië nemen?

Het lijkt alsof het nooit regent in zuidelijk Californië.

Terug naar Turkijestan, en gauw!

>uiterst droge plek
>ga er wonen
>klaag over gebrek aan water
Amerikanen

heilige neuk als turken iets kunnen is het wel cigkofte maken
het is KANKERlekker

ik heb geen idee wat er in zit maar heb spijt dat ik het nooit eerder heb geprobeerd

Nee ik heb geen drugs op

Ja, het is immer warm en droog.
Mijn stadt is warm en vochtig zo het is een goede verlof voor mij.

osman mehmetoglu aub

En nootjood, geesteszieke homo
NAAARRR MENAAAAA

Nootjood is mena dus hijvooral moet komen

> ik heb geen idee wat er in zit
Een mix van gemalen Armeense en Griekse kindertjes.

In welke stad woon je dan? San Diego?

Nee New Orleans. Maar ik ga morgen te San Diego (zum ersten mal) lel.

welke Armenen?

waarom

Johannus Jan-Pieter Klaas oetz

>te
Naar

>zum ersten mal
Voor de eerste keer

Veel plezier dan in Cali!
Misschien kun je helpen met het bouwen van de muur.

>welke Armenen?
Inderdaad, ja.

Alfred J. Kwak

>dvw ik finasteride heb gekregen tegen haaruitval

i-ik ben nu een beetje bang om het te gebruiken jongens, straks word ik onvruchtbaar of krijg ik tieten

Die is vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.

Ik zou je toch even willen meegeven dat niet alles in het (mijn) leven is wat je denkt dat het is. Soms moet je een waas ophouden zodat mensen je moeilijker kunnen inschatten, hetgeen ironisch genoeg ook een vorm van manipulatie en psychologie is.

Ik hecht als persoon heel veel waarde aan op een goed blaadje staan bij andere mensen. Ik ben een goede gesprekspartner en ik zal je gelijk geven. Ik draai met de wind mee zodat je me graag hebt. Ik ga vooral aandacht besteden aan relaties met mensen die me iets kunnen opleveren. Ironisch genoeg hecht ik ook veel waarde aan het ontvangen van respect, als iemand me marginaliseert ervaar ik dat als een enorme belediging. Er is niets dat me meer frustreert dan mijn woorden en acties in twijfel trekken, terwijl ik er zelf niet aan twijfel om mijn handelingen aan te passen aan de situatie en de persoon. Ik denk zelf dan dat dat onder "narcisme" valt, maar dat is zelf maar moeilijk in te schatten.

youtube.com/watch?v=kbUaGHWTi3Y

ewa braders

je bent een noot, drugsverslaafd en 171cm lang. je bent ook niet eens joods.

>of krijg ik tieten
Ik zie het probleem niet

nootjood aub
leg me uit hoe je aan trippels komt

>naar
Aah, ik heb gedacht maar ik heb het niet geschrijft...
>voor de eerste keer
Dank je wel, heb dat niet gedacht lol. Duits is mijn backup.

Dank je wel!
>bouwen van de muur
Nee Mexico zal voor dat arbeiten

eh maar ff siri piri

hoe de kanker fak kom ik dominanter over?

ik wil gewoon dominantie en mannelijkheid uitstralen

Door niet zo onzeker te zijn, kneus

door niet zo kneus te zijn, onzeker ventje.

Je zit al in de goede buurt; gedraag je als een mocro
Leer professioneel spugen en platte hand geven. Vergeet ook geen nektasje en een Vespa te komen en je bent binnen.

Mi no lob toch

Je vergist je met Koopman (Jehoshoe'ah). Dit ervaar ik zelf als een enorme belediging. Keer op keer moet ik herhalen en papegaaien dat ik niet Koopman ben en steeds wordt het herhaald. Ik ben Koopman niet, punt (!).

Inhoudelijk mag je ook altijd iets zeggen.

> Mexico zal daarvoor werken
Ik weet niet hoe Tromp dat voor elkaar gaat krijgen oetz.

>Inhoudelijk mag je ook altijd iets zeggen.

je palen zijn daar niet belangrijk genoeg voor oetz
dus leg gewoon uit hoe je aan mooie cijfers komt

>Er is niets dat me meer frustreert dan mijn woorden en acties in twijfel trekken, terwijl ik er zelf niet aan twijfel om mijn handelingen aan te passen aan de situatie en de persoon.

Het is dan helaas jammer dat ik je woorden in twijfel moet trekken omdat je wens voor anderen niet in lijn staat met je eigen gedrag. Je kunt nog zoveel ethisch wijsmaken aan een ander, zonder zelf je eigen gedrag aan te passen is het een omhulsel met niets erin.

Wees alfa en niet zo'n kankerflikkertje

Mensen die proberen om mannelijkheid, dominantie uit te stralen zijn nooit mannelijk of dominant. Probeer je doelen te bereiken, gedraag je niet kinderachtig en kleed je netjes. Trek je niets aan van "wat denken die meisjes van me". Pas wanneer je in deze mentaliteit genoeg zelfvertrouwen ontwikkelt, zal je passief mannelijkheid uitstralen.

Ironisch genoeg ben je het meest aantrekkelijk/mannelijk net wanneer je niet probeert om dat te zijn.
En daarmee bedoel ik NIET "wees gewoon een nekbaard noot die de hele dag anime kijkt en masturbeert".

Ga heffen.

Hij gaat niet oetz, het is een miem.

Zou een goed advies zijn als het niet van een incompetente nootjood kwam

Leugens, Troempf zal Amerika weer groot maken.

Oké jongens, vandaag neem ik een rustdag.

Maar morgen moet ik echt aan mijn pws werken.

Sorry jongens maar ik heb een serieuze vraag, geen anime of draadpersoonlijkheden.

Ik heb vorig jaar een universitaire opleiding getracht te volgen bij een zekere instelling Y. Dat verliep dramatisch, ik deed geen zak en schreef me ergens in April pas uit. Ik wil volgend jaar weer dezelfde studie doen aan een andere universitaire instelling. Dat moet, omdat ik een negatief BSA kreeg. Echter, als ik dit doe moet ik wel weer een of twee vakken volgen bij mijn oude universiteit (er is een samenwerkingsverband). Mijn vraag is, kan dit wel? Ik mag niet die opleiding volgen bij mijn oude universiteit, maar mag ik daar wel gewoon een vak volgen? Ik ben bang dat dat ook niet kan.

Gaat de miet morgen door?

Jammer, het klonk zo mooi.
Misschien kan hij daarna een muur om Afrika bouwen.

Ik ben niet nootjood.
Sommigen kennen mij (heeeeel misschien) als geschiedenisstudent aan KULeuven die thesis schrijft over verkiezingspropaganda van de CVP in 1958. Alleszins iets dat ik enkele keren vermeld heb doorheen de tijd, in gesprekken met oxfordanon.

Waarom aan ons vragen als je ook gewoon je universiteit kan bellen?
Dit is de reden waarom jij zo'n mislukking bent.

Vraag het aan de universiteit.

Ik denk dat het wel kan.
In feite heb je niets meer met je oude uni te maken.

Ik probeerde gewoon een voorbeeld te geven van hoe ik denk dat ik zelf ben, zonder een vorm van superioriteit of minderwaardigheid te verkondigen.
Mensen waarvoor ik toch enige vorm van respect voel zijn zij die mijn politieke opvattingen overtuigend delen en mensen waarvan ik merk dat ze dezelfde opportunistische, psychologisch manipulatieve houding aannemen als ik, dan discussiëren we samen over hoe we mensen manipuleren. Ik laat vaak een rookgordijn op, maar voor eens geef ik een oprecht beeld van mijzelf. Ik bewijs me graag en die lijn trek ik door in mijn sociale contacten, ik ga geen tijd verspillen aan zaken die me niet vooruitbrengen in het leven.

Niet gelukt met de examencommisie vorig jaar? Ik herinner me dat verhaal nog.

>neo nederdraad is weer bezig

> Leuven
Prachtige stad oetz.
Kun je niet eens een stukje laten lezen van jouw werkstuk?

>ik ga geen tijd verspillen aan zaken die me niet vooruitbrengen in het leven.

Wat doe je hier dan?

Ik zou niet weten waarom niet, je schrijft je toch niet opnieuw in bij je oude uni?
Voor de zekerheid kan je het beste even je oude uni bellen.

Ik heb hen al een mailtje gestuurd vandaag, maar ik dacht ik vraag het even.

Ik moet me trouwens pas voor Mei inschrijven, vandaar dat ik niet bel (er is nog genoeg tijd). Ik doe nu een andere opleiding en dat verloopt goed (heb al 12 punten gehaald) dus in het ergste geval ga ik gewoon verder.

>geschiedenisstudent aan KULeuven die thesis schrijft over verkiezingspropaganda van de CVP in 1958
Dit klinkt werkelijk heel interessant, maar waarom zou je in hemelsnaam zoiets studeren? Ga je er rijk van worden?

Wat voor opleiding doe je eigenlijk?

N-nee. Ik ben bezig met mijn onderzoek, ik heb enkel wat losse flarden in telegramstijl. Schrijven is pas voor maart (deadline thesis in eerste zittijd is begin juni denk ik).

Dat was ik niet, ik heb er nooit over gepaald, ik schaamde te erg dat ik mijn studie had verkloot. Nu boeit het me wat minder.
Probleem is dus dat ik vrij zeker weet dat ik me dus wel bij mijn oude instelling moet inschrijven om die 1 of 2 vakken te volgen. Als je een vak volgt aan een andere instelling moet je je gewoon inschrijven daar.