/Norgetråden/ - Stygg font utgaven

Forrige:
Fåvæ

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IVZHNPyMhMo
youtube.com/watch?v=5Otaq2tmNMM
youtube.com/watch?v=jKCwi6L8pHI
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

Dårlig trådstart.

Trist!

Fy faen oliven er godt gutta

tredje for ingen jentevenn

Hallo kompis, hils Zydrunas fra oss og si vi onsker han lykke til i konkurransen i december.

Jepp. Hadde sorte kalamataoliven på pizzaen i dag. Var veldig godt.

>dfn ingen jentevenn

De tar jo bare pengene dine og kjefter på deg for at du ikke er god nok for dem og forlater deg uansett.

Hmm
Burger

Har du hatt deg med horer?

Dashing and daring
Courageous and caring.
Faithful and friendly,
with stories to share .

Italienske jenter.

Burgerbukser var beste karakter fåvæ sdm

slett dette
Hvordan kommer dette egentlig til å gå nå som han er hvertfall 20kg lettere? Kommer han til å spise seg opp?

La noen som kan sakene sine lage ny tråd neste gang. Fy faen...

Hvilket folkeslag bör helst utrydes?

normisser

Alle, fåvæ.

((()))

Dette

Jeg spurte han på facebook om vi kom til å se et 230kg log press forsok og han sa at der trodde han. Da tar jeg fra det at han er selvsikker på styrken sin og som vi vet fra for spiser han seg alltid opp for konurranser, men det virker som planen er å konkurrere litt lettere denne gangen enn for, muligens for å teste vannet for WSM neste år. Regner ikke med han liker å være 180-190kg også er jo Babyface Shaw en jævel som vinner bare på hoyden sin så Savickas lurer nok på om han kommer lenger med fordeler i litt andre ovelser.

Men blir spennende å se nå i December, lurer på hvordan det står til med Eddie og hvordan deadlifts blir mellom de to. Jeg heier på Big Z, men Eddie er min andre favoritt

Har aldri hatt sex

Stottes så inni helvete.

>dfn ingen jv som ville sitte på ansikt mitt

Stǿttes

>dfn ingen selvsikker feministisk jv som er söt når hun blir sint på meg

T Y K K
Y
K
K

Hvorfor skriver du "desember" på den måten?

skal på butikken hva vil dere ha

ikke si jv

Alle som urettmessig våger seg inn i Europa og normisser som sa

reversering av innvandringen

for sent å gå nå

jv

venner

Hvor mye tror du han er nå? ~130? Blir vel gjerne konkurransevekt på 150-160 nå.

Godt mulig han faktisk tar Ed Hall på markloft, han er ikke så godt kondisjonert og nå som Store Z har blitt Lille Z regner jeg med at kondisen er mye bedre enn for. Hvem vet, kanskje han kan slå ut Shaw på samme vis.

Skrivefeil, språkene går i surr. Prover å lære Russisk og da er "C" bokstaven for "s"-lyd. I tillegg skriver jeg mer på Engelsk enn Norsk om dagene fåvæ

öhh.. en kone?

nei, stenger 11 og bor 100m unna så er ikke for sent :)))))))

fy faen...

FY
FAEN...

ahlgrens biler

eg e ein fuktig mann

Bilde av butikken, innsiden og eventuelle rullestoljenter

Djent.

youtube.com/watch?v=IVZHNPyMhMo

Glem alle andre resurser, vann kommer til å bli det alle kjemper om, om noen tiår.

Han er my mer enn 130kg, han var 165kg for cirka to måneder siden og påstår å ha lagt på seg muskler. Ser for meg han legger vekten ca der, da er han mye lettere enn tidligere og fremdeles ganske solid.

Det er jo for reps så jeg håper Savickas drar på, vi har sett imponerende reps fra ham i både diddlies og squats for- men Eddie lever jo for deadlifts så blir skummelt.

Håper bare ikke Savickas går på en smell og taper mot Shaw i WSM neste år, jeg liker ikke Shaw.

Hvem passer ikke inn?

>ikke "geitevenn"
du hadde én oppgave, anonsen

Hvordan faen kan han være 165kg der?

KK er jo omtrent samme storrelse og han er 130-140kg.

Håper at han har bedre kondis, Hall har jo faktisk ikke spesielt god kondis. Tror han lett kan ta Shaw, han er i grunn i en annen klasse.

Gutta
Det er kontakt et sted i nærheten.
Vil anta ca 300-400m
Håper de kommer hit
Har ikke "drept" på 3 dager

Kennedy, den jævla irske potetnegeren!

Du mangler gud keiseren Trump

Se litt noyere nede til hoyre.

kan du ikke bare konse deg om övelsen da og skru av mobilen, den mobilen burde du lagt igjen på kaserna sdm, i stedet sitter du i teltet og blogger

NÅ vil jeg ha en jentevenn

jeg vet godt hvem du hintet til, jeg valgte bare en annen å rakke ned på

Ikke fortell meg hva jeg bor og ikke bor gjore.

leste et sted, at alle untatt kanskje 5 av presidentene er vagt relatert til hverandre
Obama var ikke en av de fem

De Opplyste erkjennet?

>dfn jeg har det
suger å være deg

Er dette Norgetrådens ultimate arbeidssted? (Bortsett fra mammas kjeller)

Jepp, George W. Bush... Eneste sonnen til en annen president.

...

Harry S. Truman er den eneste de ikke har skrevet med fullt navn, og han passer dermed ikke inn.

Vet ikke hva han er i det bildet jo postet, han kan være nede i 150kg på dét bildet, også er det jo hans ord, det er jo ike nodvendigvis noyaktig. Satser på at Eddie er litt for feit ja, han har alltid vært det, han burde egentlig ha slanket seg ned for lenge siden og spist seg opp i vekt litt treigere.

Er enig om det med Shaw, Savickas er i en annen klasse det er bare ikke alltid man får vist det.

>hei jeg heter ivar å jeg er 18 år og jeg er i fgtj i felt samme som de kule gutta :)

Bare slutt.

Noen andre
/RomHingster/ her?

Glemte lenke fåvæ
youtube.com/watch?v=5Otaq2tmNMM

FY FAEN...

Slettes ikke kult skal jeg si deg
Slaveri
Privatiser forsvar

Hva sier dere til å tilby Norge som USAs 51 stat?

jeg kan sgu li det.

Skulle ǿnske tegnefilmer var slik fremdeles.

det snöer gutta
vi har endelig snö på östkysten gutta
woohoo gutta

eg e jo guds krigar eg då

>last 2 digits chance of me getting a gf in 2017.

Jeg sier at du kan få ti kuler på Akershus din hanrei.

Hores flott ut, gleder meg til snoen faller her på vestlandkysten også, men vi pleier ikke egentlig å få så mye sno dessverre

ikke snakk engelsk da jens, vi kan jo lese dansk, vi kan bare ikke forstå det muntlig

>gleder meg til snoen faller her på vestlandkysten også
ja gud, eg kan nesten ikkje venta
fira timar med sno og så tredve dagar med slaps og våte sko og glatte veiar
jippi

Ikke at dansker heller forstår det muntlige språket sitt

kamelåså

Jeg sier ja.

youtube.com/watch?v=jKCwi6L8pHI

Jeg kan ikke lyve, det her så rimelig fett ut!

Faens maskingevær på walmart, JA TAKK MED BEGGE HENDER!

Du er jo en tegnefilmbrever så jeg regner ikke med at du forstår dette, men det er faktisk folk som liker seg utendors og synes det er godt å bli litt kald og våt av og til.

>det der
>maskingevær
Skjerp deg.

>kald
>våt
>godt
Du kan velge maks to.

Er vel ikke lov å kjope helautomatiske våpen der borte. Men man kan jo kjope deler til halvautomatiske for å konvertere de, såvidt jeg vet.

Visste du at WalMart er verdens storste selskap?

Skaff deg bedre sko da

Helauto er vel også fullt lovlig. Mener å ha sett videoer av amerikanere som drar ut i orkenen med mitraljoser på trefot.

kutt ham litt slakk, det er i det minste våpen som bare en liten minoritet i Norge har adgang til, og selv de kan miste de våpnene når som helst hvis regelverket endrer seg, eller politiet önsker å ta dem fra dem. Og sjekk ut de prisene da!

det er kun våpen som er produsert for 1986 da, de kan ikke lage nye
de må også sloss mye med byråkratiet for å skaffe en helautomat

Men med gode sko blir du ikke både kald og våt.

det er kun lovlig for amerikanere med spesiell tilaltelse, typisk de som driver med det profesjonelt og har en slags forretning som driver med våpen, har samlerstatus og sånne ting.
2nd amendment gir ikke tilgang til helautomat.

>det er kun våpen som er produsert for 1986 da, de kan ikke lage nye

Du mener de kan ikke selge nye til privatpersoner.

åpenbart

Så da var det vel ikke et problem i det hele tatt at det blir sludd når snoen smelter

let's see my odds

Jag tror att jag gick för långt, gutta...

Jeg er ikke samme person, jeg bare påpekte at komboen kald/våt ikke er komfortabel.

>2nd amendment gir ikke tilgang til helautomat.

Ganske sikker på at det er "National Firearms Act of 1934", og senere iterasjoner av den som regulerer helautomatiske og såkalt "burst-fire" våpen.

De andre har oppklart en del, men det er også stort sett våpen som bilde relatert som kalles maskingevær.

Det var også begrepsbruken jeg mislikte.