depresjonsjutgaven
kjenningsmelodi:
youtube.com
forrige:
Other urls found in this thread:
nhentai.net
exhentai.org
exhentai.org
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
/balt/
kanin
Telles ikke når en ikke baltisk sier det.
fjerde for jǿdisk konspirasjon
femte for jodisk utryddelse
Sjette for jenter med tissemann
Hvorfor er fredagsnatten stormnatt? Trodde stormere var så stolte av å være normisser at de hadde sosiale liv jeg..
>hei, jeg heter johan, jeg takler ikke å få kynismen min or de spinkle argumentene mine tilbakevist og tyr til fornærmelser
haha
slutt med den stormdritten, har aldri vært på stormfront. personlig er jeg "slightly strange" på dette skjemaet
stormisser e ikkje normisser
mye av stormbrevingen tror eg er agn då, tviler på at vi har mer en to-tre utav de i tråden
>>hei, jeg heter Augustus Adolf Himmler, jeg takler ikke at folk ler av meg og de spinkle argumentene mine, så jeg skal late som jeg ikke bryr meg ved å skrive latter
alle "stormbrevere" vet at Himmler var en autistisk skam for NS
Håper dette er ironisk og at du faktisk ikke dommer deg selv etter en "test" fra megmegfabrikken. I disse stormfulle dagene så tor jeg ikke lengre å gjette
Såvidt jeg vet var han rompiskompis med Hitler. Men de fleste mannfolk som er skallet og har en bart pleier å være i skapet.
>Denne tråden
hvis du skal måle om noen er normiss eller ikke, er vel et sånt skjema den beste måten å gjore det på?
Er du seriös, kompiss?
Vi var bare på side 6!
Jeg hadde tenkt å lage den neste tråden, fåvæ...
Ja, og du kan jo lett finne ut hva ditt sjeledyr er, eller hvilken plante du er via tester på internett laget av den vante mann.
oksemokk. hitler og himmler var ikke venner en gang. eneste vennen hitler hadde, i folge ham selv, var Alber Speer. men Himmler var uansett aldri en av den indre sirkelen
unnskyld, men det er faen meg 3 ganger mellom sist jeg fikk lage
jeg får abstinenser vet du
I folge dette bildet så gikk jeg fra å være (i 6 år) som en trollmannslærling til å bli suksessfull da jeg var 28 på et års tid. Jaggu gitt, viste ikke det gikk ann!
er ikkje så mye en kan gjǿre med det desu
det kjem nye tråder etter denne, kanskje de blir bedre
En ting man kan gjore er å breve mer anime.
Jævla narkotiker
Fleste av oss lager bare et par ganger i uken eller enda mindre vet du
Om det er en ting å si noe på, så er det "you think you are a nice person +1".
Det store flertallet av fedoraherrer er jo bokstavelig talt "nice guys", selv etter de går over til det neste stadiet i evolusjonen med å hate kvinner som ikke suger dem fordi de holder dorene åpen
nå slutte me å snakka om politikk og hitler og begynne å snakka om nåke mær kosligt
ka hadde dokke te middag i dag? eg hadde burritos
Endte opp med en score på 70, altså "cyborg". Står at jeg er i grenseland, at jeg ikke passer inn verken med normissene eller betaene, synes faktisk det stemmer ganske bra. Bare jeg blir kvitt overvekten og depresjonen så kan jeg sikkert klare å karre meg opp til normiss... En dag...
denne her
Jeg hadde kornfylt bæsj til middag. Jeg er en scatfanatiker og prover å bringe min normale trang inn i livet mitt slik at folk kan like meg for den jeg er. Bæsjen var mykere enn vanlig, men ikke så myk at den gikk i opplosning. Som en blå skjelden biff, så var den meget saftig og edle dråper dryppet overralt
hadde graut te middag
en frossen pizza noen timer seinare
Jeg gjemmer sjelden poster, men FY FAEN.
Legg dere nå, gutta.
kjeften din, skal bli full forst
>Fattern og jeg drikker og prater i 7 timer om alt og ingenting.
Foles ganske godt fåvæ
nhentai.net
Hvilken skal jeg runke til?
7 bestemmer
Klokka er fire mann, hva faen, hvordan er du ikke full enda?
sku du ikkje ha begynt for mange timar siden?
litt vel seint å begynne å drikke no
elendig smak anonsen skam deg
degenerert anonsen
exhentai.org
her, litt sunt og oppstandig hentai
>breve en megmegdoujin
ingen som blir sjokkert av Geigertellermannen i det nåværene år anonsen
er et naut
>pol
>reddit
>/suicide/
Fy faen...
ops faen
>Snarvei til Sup Forums
Du å du.
det er helt greit med Sup Forums
det er reddit jeg er bekymret for
>le episk hate reddit megmeg
Altså, Reddit og 4kanalen er akkurat samme greia. Noe bra, men mye kreft. Denne krigen mellom de to sidene er kanskje det aller mest kringlete som finnes.
seriost hvorofr bryr du deg om noen bruker reddit? er som en mer seriost Sup Forums bare at du må være politisk korrekt. det har sine fordeler og ulemper
>bokstavelig talt samme greia
>ene stedet blir du "nedstemt" og gjemt bort for å breve noe som andre ikke liker, eller bannlyst og slettet for å skrive noe som ikke er politisk korrekt, og alle kan gå å se på hva du har brevet tidligere fordi du må ha en jævla konto, og humoren er bokstavelig talt den mest kringlete i verden "hurr durr narwhal bacon midnatt" og ateisme
>andre er verdens siste bastion for ytringsfriheten
fy faen
youtube.com
TYSKLAND VIL LEVE
>tenker på å holde henne nært, kjenne lukten av håret hennes, og hviske "jeg elsker deg" i oret hennes
>hun smiler, trykker seg nærmere meg og hvisker "jeg elsker deg også" tilbake
2016 skulle liksom være året mitt da gutta ;_;
Det meste av """ytringsfrihet""" her er jo bare 14-åringer som poster "Hitler did nothing wrong" på Sup Forums.
Hvorfor er han så perfekt?
GUD hvorfor er svensk språk så deilig??
youtube.com
Sang, snakking eller hva, svensk hores bare naturlig flytende og vakkert ut. Ikke som karske norsk eller grusomme dansk (som er like ille som tysk) og islandsk
Vil bare si ifra om at halvannen time etter at vi forlot den forrige tråden, så er den fremdeles bare på side 9. Vi har blitt for kjappe på avtrekkeren her gutta.
Men det er episkt! Er ikke pedo, men jeg runker til den og den men han downs fyren på togstasjonen fordi da bekrefter jeg at jeg ikke er normal og en av dere vet du
Hva er dette bildet? Deus Ex 4?
I gamledager venta vi til side 10 med å lage ny tråd. Nå kommer det jo en eller annen luring med ny tråd så fort vi bikker 310 poster.
Autist. Folk liker jo de som er like som seg selv.
Jaja, vi er riktignok de eneste synderne når det kommer til regelrett danning av ny tråd for tidlig (og ofte flere på en gang), men modsa har ikke slått ned på det så da er det ok. Viktig at etterkommere får med seg når venstrereier blir blåst ut også som de ble i den forrige tråden
>når venstrereier blir blåst ut også som de ble i den forrige tråden
>stormere sirkelrunker
>blir motbevist
>"jævla cuck jode nigger hanrei"
>poster ikke mer
Javisst.
HOMO
FILT
stormer her, slå til med argumenter jævla cucks.
HEIL HITLER
Tårene dine er deilige!
En ting jeg ikke skjonner er hvorfor folk uironisk velger å være en av saueflokken som ikke klarer å forme en setning uten å bruke begrepet "cuck".
det er et fint lite uttrykk som raskt formidler hva du syns om personen, et meget effektivt ord som kan bety ganske mye og ganske lite samtidig.
litt som rasist
Men samtidlig så gjor en seg uverdig oppmerksomhet. Ser jeg noen bruke ordet "cuck" seriost så gidder jeg ikke å lese resten, da det er trolig sterkt partisk oppspin.
Ser at mange alt-righters ler av Clinton & co og sier hun burde ikke fornærme hvite velgere som ikke stotter henne, men de gjor jo akkurat det samme selv. Pga folk som dette så gidder jeg ikke politikk i det hele tatt, uansett om det er TRIGGERED eller KEK siden
hvis det plager deg gjor det jo sin hensikt
Å dytte meg bort fra tanken? Jeg rekker ikke å komme til det dypere poenget for jeg bare tenker "fjortis som er kantete" når jeg ser nordmenn bruke cuck og annet "alt-right" språk.
Gidder du å fore en samtale med en som hores evneveik tilbakestående? Ikke jeg heller, uansett hvor mange bra poeng han prover å komme med.
Du eller Dem vinner ikke på å rope banneord, eneste dere gjor er å distansere folket mer mot hverandre, men det legitimiserer jo deres kamp. "Gode Venstre mot de hatfulle hoyre som vil odelegge oss" og "Smarte hoyre mot de idiotiske venstre som vil odelegge oss" for å sette det på en veldig svart hvit måte..
det er ikke veldig viktig for meg om du leser brevene mine eller blir overbevist til mine meninger anonsen, du er tydlig ikke motaklig hvis du tar deg så nær av frasering
Frasering har meget å si, ikke fordi et brev er automatisk dritt pga det, men fordi svært mange idioter overbruker enkle fraseringer til den grad at man regner med at folk som inkluderer disse ordene automatisk er idioter. Hvor ofte gidder du å lese blogger og artikler hvor de starter med tittelen "If you're white, don't tell me you're sorry"? Du vet hva du får, så derfor gidder du og folk flest neppe å lese det om du ikke soker validasjon. Det samme gjelder andre veien også.
hva faen, vietnam
Hvor finner jeg vanlig ost på tilbud? Helst under 70 kr. kiloet.
Sverige
youtube.com
Noen som kjenner igjen background beat'n? Syns den var veldig avslappenes. Teksten er ren Sup Forums parodi (eller laget av en) så ikke tenk på den
Det er langt til Sverige, og dessuten ville jeg ikke ha spist svenskprodusert mat. Har spist nederlandsk gouda, det er ganske bra, men svensk ost hadde blitt for ille.
Rema har en sånn kilos ost som er ganske grei og noytral i smak (bedre enn Jarslberg og Norvegia) til 60kr sist jeg skjekket. Må ha ostehovel dog
Kjopte 3 kg gouda sist jeg var der. God som faen den. Bare halvannen time herfra så verdt turen.
Flott, akkurat det jeg ser etter. Takk.
Sitter på jobb gutta, skal snart ut og jage vekk narkiser og langere gutta.
Renser hovedstaden våres for mokk, foles godt gutta.
>Renser hovedstaden
Flytter dritten til et annet sted midlertidig, mener du vel
Du skulle bare visst hvor mye bedre det har blitt. Det er jaggu meg bedre enn ingenting.
Np, levde på budskjett en gang jeg også. Den eneste osten over er graddost egentlig. Men Rema osten blir dårlig etter 9-10 dager etter åpning så du bor være glad i ost og spise opp alt for tiden er ute. Dog skal nevnes at kjoleskapet mitt ikke er helt bra og har lett mulighet for fukt når strommen går (et par gang i året) så kan være farvet av kun en opplevelse
>vi har vektere i tråden
Svensker er faen meg råe. Satt på pub alene i et par timer og slappet av med ol, så kom det en gruppe svensker (bosatt i norge pga jobb på slakteri). Etter 5 minutter så inviterte de meg til bordet uten jeg engang hadde sett på dem og vi hadde det faens så goy!
>dkn inte norsk
Når du moter dem, er du like nedtilatende mot dem?
Bare å flytte over grensen, kompis. I starten må du takle å være servitor, fiskeslakter eller noe sosialt yrke dog. Eller finne deg ei norsk tjei og gifte deg med,
>Eller finne deg ei norsk tjei og gifte deg med,
norska tjejer föredrar afrikaner och muslimer
Ikke start med det pisset der.
Du er ny her?
>depresjonsjutgaven
Hvem andre her /deprimert/?
Tar piller selv så klarer å fungere greit i hverdagen selv.
Hva med dere?
>SSRI
>Amphetamine derivatives
TA IKKE DETTA
Jeg har det ikke helt bra, men har aldri tenkt at jeg kan være deprimert. Det er jo litt mer alvorlig enn som så.
Nå er det på tide å gå til gymmen gutta.
Var deprimert i 4 år, men fikk (eller sokte) aldri hjelp så til slutt så innså jeg at kun jeg kunne gjore noe med den svarte spiralen nede. (tok ytterlige 5 år) I ettertid syns jeg piller virker litt skummelt. De får deg jo ikke til å skjerpe deg som jeg, de bare bedover deg for smerten.. Når det er sagt, så var jeg aldri en risiko for andre, så piller var aldri "et must"
Undervurdert post.