/Norgetråden/

snut er ut-utgaven

Kjenningsmelodi:
youtube.com/watch?v=9A_rampFUro

forrige:

Other urls found in this thread:

youtu.be/f0QSHHcHxUE
nettavisen.no/na24/propaganda/--nrk-drev-propaganda-rettet-mot-barn/3423284685.html
radio.therightstuff.biz/2016/11/19/fash-the-nation-week-66-shoah-the-nation-2-0/
sciencedaily.com/releases/2015/05/150507135919.htm
youtube.com/watch?v=ToEvE_F5J7M
youtube.com/watch?v=RYKQKywpTQw
youtube.com/watch?v=JG26IelFlTo
twitter.com/SFWRedditImages

Fǿrste for hǿy-energi nordmenn

youtu.be/f0QSHHcHxUE

hvit overlegenhet

Tredje for propagandakanalen

nettavisen.no/na24/propaganda/--nrk-drev-propaganda-rettet-mot-barn/3423284685.html

torre lepper

Ja, vi må definitivt kun ta inn(om vi må ta inn folk i det hele tatt) det vi har kapasitet til i forhold til integrering osv.

Helt sykt å se hvor apatiske belgiske myndigheter er når det kommer til dette. Det er kanskje ikke så rart da. "Belgiere" lever i sine egne parallell samfunn selv. Svenske myndigheter har ingen slik "unnskyldning".

>masse

Sa ikke det fåvæ

GUTTTAAAAA

NY FASH THE NATION MED MIKE ENOCH OG SYVENDE SONN

radio.therightstuff.biz/2016/11/19/fash-the-nation-week-66-shoah-the-nation-2-0/

Jeg postet dette i forrige tråd, men foler at det må sies her og:

Problemet er at det kommer alt for mange innvandrere på alt for kort tid. Lenge for de er assimilert har det allerede kommer horder med flere inn. Det vil til slutt være nordmenn som assimileres inn i deres kultur dessverre. Jeg tror det allerede har gått for langt, og at det eneste som kan reversere det er en borgerkrig. Alle burde ta jegerproven og kjope seg noen rifler frem til da.

niende for finske jenter

det skulle ikke kommet en eneste jævla innvandrer

Er det greit å rasemikse med finske jenter?

Europeiske innvandrere i kontrollerte mengder hadde ikke vært noe problem. Men de innvandrerne vi tar inn nå er kun ute etter å erobre landene våre. Det er det de læres opp til i norske moskeer, men det er ikke dette de forteller media. Etter å ha loyet til media i Allahs navn, går de tilbake til moskeen og ler seg halvt ihjel. Når ble vi nordmenn så dumsnille?

Nja

Ja. I skrivende stund er en borgerkrig helt urealistisk. Men hvis regjeringa fortsetter å hanreie oss i flere år fremover tror jeg stemninga kan endres, og at regjeringa uvitende skaper forhold som er ulevelige for nordmenn og noe må gjöres for å ta makta fra dem.
Mange nordmenn begynner jo allerede å skjönne at de styrer denne skuta mot et stup.

>Europeiske innvandrere i kontrollerte mengder hadde ikke vært noe problem.
"jo"

Er det noen som egentlig gidder å hore på dette?

Hvem av dere er hǿytest?

minnet meg om denne

Jeg tror vi kommer til å se en borgerkrig utbredt gjennom hele europa mellom hvite og muslimer i lopet av 20 år. Det er best å gjore seg klar så fort som mulig.

Det der er jo en normal, sunn kvinnekropp.

*nordkvinne

Hva faen jeg er Ben Garrison nå.

fy faen jævla rasister...

bygg mur fåvæ

Ingen politisk beslutning eller politikere kommer til å forandre noen ting. Den eneste måten å forandre samfunnene våre på er gjennom borgerkrig. Vi må vise at det er folket som styrer, og skal bestemme hvordan vi vil ha det.

hentyder du til at hǿytestkvinner må være feite / ha fedme?

Hvor er den uredigerte versjonen?

Fortsett med rasistpropaganda retorikken din så skal vi se hvordan det går til slutt.

Jeg hentyder at skjǿnnhetsidealet unge jenter i dag higer etter er lavtest.

e det for seint å laga pizza nå?

heil hitler forresten

...

Ja, du må faktisk legge deg snart, det får holde med en brodskive.

Innafor, men bare siden det er lordag.

Det er aldri for sent for pizza. Men ville byttet ut pizzaen med kjottkaker fåvæ. Pizza er sånn degosmat.

Det er laurdag, aldri for seint til å gjer noko som helst.

faen for en dårlig stemme hu har

Teknisk sett er det sondag.

eg kjore på, unnskyld

eg likar natur

Er ikkje ny dag for ein våknar.

sciencedaily.com/releases/2015/05/150507135919.htm

>"People really do see the world differently," says lead author Rebecca Todd, a professor in UBC's Department of Psychology. "For people with this gene variation, the emotionally relevant things in the world stand out much more."

>The ADRA2b deletion variant appears in varying degrees across different ethnicities. Although roughly 50 per cent of the Caucasian population studied by these researchers in Canada carry the genetic variation, it has been found to be prevalent in other ethnicities. For example, one study found that just 10 per cent of Rwandans carried the ADRA2b gene variant.

Hvites overlegne empati vil fore til vår undergang

Sett på mykje anime i det siste, gutta.
Sporst om eg fortsatt er kvit.

Trådlig oppfordring om å ikke svare alt-right.

Diskuter alt annet dere har på hjertet, men ikke svar disse menneskene. De odelegger tråden vår.

>alt-right
Hva definerer du som "alt-right"?
Her har du forresten en (du)

>har ikke sovet på 30 timer og har vært utslitt hele dagen
>når jeg endelig prover å sove så går det ikke

hva faen er det her for et slags hån

Dette så jævlig! Her du et bilde av meg og vennegjengen min forresten.
t. hippieanon

Kvite menn i 18-35 års gruppa.

Alt som har med Trump, hvit makt og at media på en eller annen måte manipulerer barna våre å gjore.

youtube.com/watch?v=ToEvE_F5J7M

...

...

Kult at du blander inn "hvit makt" inn i der, bare for å forgifte bronnen.

Visste du at struts ikke begraver hodet i sanden når den er redd, men for å snu på eggene og sorge for at kyllingene har det så godt som mulig.

Kjekt å se at dere har faktiske argumenter da.

Så forklar meg hvordan hver jævla tråd er infisert med nynazister som samtidig omtaler Trump som "gudekeiseren" da.

>media på en eller annen måte manipulerer barna våre å gjore.
dette er jo fakta. det kan diskuteres om mediene gjor det med vilje eller om det bare er slik at venstrevridde folk er mer interessert i journalistyrket og at meningen deres siger inn i artiklene. men at media former meninger er det jo ingen tvil om.

kanskje 4kanelen ikke er noe for deg anonsen

Fy faen det er mange reddithomser her... Hvem i helvete inviterte de?

Det var eg.

>Kaller folk nynazister fordi de onsker å forsvare sitt folk

Hvordan kom vi til dette?

det var han jævla svensken

Ikke meg denne gangen

Hva har "gudskeiseren" med hvit makt å gjore?
Du må skjonne når folk er humoristiske og ironiske, gutten min.

WALLAH BROR JEG SVERGER PÅ KORANEN OM DERE POTETER SNAKKER DRITT OM MEG ELLER MINDRE BRODRE IGJEN

Stikk tilbake til Freakforum hvor moderatorene beskytter deg mot fakta som motbeviser at mangfold er så jævlig fint.

"Nazisme" handler ikke om hvit makt, det handler om at alle land burde få lov til å konservere rasen/etnisiteten som faktisk bygde landet. hvorfor er det slik at det bare er hvite land som trenger mangfold?

se for deg at hundre tusener av hvitinger flytter til japan. de bringer med seg en religion og kultur som stiller seg stikk imot japanernes egne skikker. i tillegg voldtar hvitingene damene deres og preger så og si all krimstatistikk. ikke faen om japanerne er hanreier nok til å godta det. men det er folk som deg.

Hvem er det du prater til? Tror det er du som skiller deg ut her fåvæ.

Sjekket sifre.

Sup Forums denne gangen faktisk. Sånn er det med episke megmeger. Det var Sup Forums for det igjen. Og for der igjen var det Sup Forums

Vent. Megmeger dere om at dere er rasister, eller er dere seriose?

ja, Sup Forums er so utrulig reddit

Det var en "episk" internet bevegelse der så ja. Nyhomser digger det. Var sånn med Ron Paul også.

Når ble r/the_donald en hanrei underleddit?

Du må tilbake til reddit med en eneste gang. Megmeger er seriǿse.

...

Sup Forums er jo brettet med flest reddit-brukere utenom Sup Forums og kanskje Sup Forums. Folk som bare er der for episke megmeger og som ikke kan en dritt om kanalkultur.

La oss fikse det snart

youtube.com/watch?v=RYKQKywpTQw

...

STOP HAN

er litt sånn rasist fåvæ desu

>nazisme er ikke ditt, men datt

Ideologien din la det europeiske kontinentet i ruiner din idiot. Ikke kom her og fortell meg at du representerer noe bra når du stotter en politikk som var direkte ansvarlig for at 60 millioner mennesker dode.

Sup Forums har mange brukere fra stengte subreddits som /r/european og andre "rasistiske" til faktiske rasistiske subredditer. Enten er the_donald veldig flinke til å late som at de ikke er rasister, ellers så er de bare konservative hanreier. Fortsatt langt bedre enn 99% av resten av reddit såklart.

Dette så jævlig! her har du forresten et bilde av meg fra i sommer!

Dette her er faktisk verre enn reddit. Han her må være fra kommentarfeltet på VG. Fy faen...

Hvilken ideologi tror du på, user?

Kan forresten nevne at Hitler kom med veldig generǿse fredsavtaler.

Ja, jeg har fulgt med her, og det er bare polsevev det media sier. Altså hvis innvandrere hadde brutt seg inn hos meg så ville jeg da selvfolgelig for bokker ha forsvart min eiendom, om så med juling! Så jeg vil, je, vi, e, en honnor til, til rasekrigern på at han rundjuler de som prover så landet hans.
Og en ting til.
GRIS
GRISEKJOTT
DET ER MAT
NOE SOM MAN SKAL SPISE
Og så kommer musliiiimene og påstår det at vi ikke kan spise den.

Null argumenter, jammen da så

jeg syns vi skal ta en side ut av stratergiboken hans og slutte å svare ham.

>argumentere mot rent agn

jeg humret

NÅ SIER VI DET I KOR:

MOOORNA JEEENS!

...

reddit er reddit uansett.

hmm..
lipp balm
yes
*puts it on*

1. Joda, du kan si at Hitler ekspansjons-planer (dvs ta tilbake det de mista etter WWI) var en del av nazismen, men de som liker natsoc politikk i dag har ingen onsker om å ta tilbake land. Folk har slått seg til ro med grensene som er.

2. Du kan ikke skylde WWII på Hitler alene. Han tok Osterrike med deres vilje, tjekkia-slovakia mot deres vilje, og når han invaderte Polen erklærte England og Frankrike krig mot dem. Det store flertallet i USA var imot at de skulle blande seg frem til Pearl Harbor, så USA's bidrag får du skylde på japsene.

3. "Nazismen" står for mye bra jo.

>når en venstrerei forviller seg inn i tråden

Ok, men om jeg kan stille ett enkelt sporsmål: Tror du, eller tror du ikke, at holocaust skjedde?

>Det der er jo en normal, sunn kvinnekropp.

Enig fåvæ. Jeg skjönner ikke hvorfor kvinnfolk tror at menn synes anoreksia er attraktivt.

>logger meg inn på 4kanalen
>sjekker hva som foregår i norgetråden
>folk sitter uironisk å diskuterer politikk klokka ett på en lordag

fy faen ja...haha fytte grisen...

youtube.com/watch?v=JG26IelFlTo

Her er en video jeg synes alle stormhomser bor se. Dropp "nazisme" begrepet, for det forer ingen vei og svartmaler bare hele den hoyrepopulistiske bevegelsen og det er faktsik en smule autistisk.

Det er greit å ventilere om den slags i tråden etter min mening, men jeg håper virkelig dere skjuler kraftnivået i det virkelige liv og ekte politiske diskusjoner og blah blah balhbahsaha

Om tyskerne bygde camper med formål om å utrydde dem? Usikker, og det burde alle som undersoker temaet ordentlig være. Å bastant si at 6 millioner joder ble henrettet er like dumt som å si at ingen (eller noen få tusen) ble det.

Stiller meg helt 50/50 på om det er slik historiebokene sier eller ei.

det er ingen diskutsjon som foregår her, det er bare en venstrehanrei som driver og kjefter og så kjefter av og til noen annen tilbake

Oi.

En faktisk holocaust-benekter. Har ikke mott en av dem for. Tror ikke jeg har så mye mer å si fåvæ. Melder meg ut av tråden for i kveld.