Norgetråden

Ingen venner utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

nrk.no/hordaland/politiet_-har-tatt-51-personer-i-overgrepsnettverkene-1.13236696
youtube.com/watch?v=C35DrtPlUbc
dagbladet.no/kultur/ikke-alle-vil-vaere-verdensborgere/65354302
youtube.com/watch?v=dVhxZCjg0-w
twitter.com/SFWRedditGifs

forst

livet er for kjipt

/balt/

Eg e også sånn ein trist frosk

ekste for spel

REEEEEEEE

Ingen kom i bursdagsfeiringen min.

aha

ELVERUM
L
V
E
R
U
M

just a question. I know very very basic norwegian, but what the fuck means fåvæ.

>Bo på Island
>Altid myrk på morgerne fordi rikisstjornen makes os vakne på den vitlaus breiddargråd
Har I bjarte morgne på Norge?

trettende for uventede gjester

det der må du finne ut selv kompis

Da jeg var på burgerkongen i natt drev jeg underbevisst og matet den lubne jenta i fölget vårt med pommes frites. Er jeg en syk jævel?

kor får eg vennar...

Kongsberg er den beste elvebyen i Norge.

Haha, hvis du ikke vet det så må du revurdere livet ditt fåvæ.

spör meg hva som helst om norrönt

Jeg har heller ingen venner. Hvor i landet bor du? Kanskje vi kan motes og bli venner?

vondt når jeg puster inn

Nå er jeg sikker på at det ikke har noen mening.

Baltasar?

Seljord har en sjöorm på skjoldet

why would it matter if you don't even know the language?

...

Hva var det norröne ordet for "Elg", hvilket forhold hadde de til dem, og er har de noen mytisk rolle i det hele tatt?

Er det det norröne vi har utrykket at "elgen er skogens konge" ifra?

Så slutt å puste da

Captcha: Public pain

Daglig påminnelse om at hvis du ikke bor i den rode sonen, så er du utlending.

hva faen er det der

eg har ikkje lyst til å bli kjent med dykk raringar, eg treng normale menneske rundt meg.

Snakk islandsk takk, jeg forstår det bedre enn det du skrev her.

Jeg er ikke rar. Jeg er en nyhomse som kom hit fra reddit i går.

Vennligst. Undervis dette (((nigger))) noe.

For å være ærlig = to be honest

Oh, hva?

Sot :3

RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Desu

håll sjeft raring

jeg er dum som faen, takk

EN JÆVLA UGLE
IKKE EN HUND
EN JÆLVA UGLE
FY FAEN...

ikke rart du ikke har noen venner da

EN JÆVLA FLUESMEKKE MED EN USYMMETRISK FORM

:3

100% your average brazilian.

Dette, fåvæ.

Gutta, folger dere med på pressekonferansen? Lenke hos VG.

>kom ifra reddit
FY FAEN
Hvem i helvete inviterer reddit hit?
Jævla sopere!

Ikke for nysopere, la dem finne ut av ting selv, ellers kommer det bare flere av dem din tufs!

nå kan du gå

>han hjelper utlendinger

Hva har dere funnet på nå da gutta? Dette er over streken.

eg sjoner ikje ka som skje

>Pedonettverk planla overgrep mot ufodt barn
Norgetråden er ikke helt der enda föler jeg.

Nei, men ser det er noe pedo greier. Ganske sykt.

OP Dark room, gutta;)
nrk.no/hordaland/politiet_-har-tatt-51-personer-i-overgrepsnettverkene-1.13236696

Haha, fy faen?

...

>nå kan du gå

Jeg fant utlendingen!

Quislingfaen.

youtube.com/watch?v=C35DrtPlUbc

Kva i h*lvete er det som feilar bergensarar?

fy fand asso mand chill

Ja hvorfor hjelpe sånne hanreier? Jeg kom hit fra reddit i går, og det tok meg ikke mer enn en time å lære alle deres megmeger fåvæ.

I dag fikk jeg nok og kjempet tilbake mot fienden. Var en sånn motbydelig sigoyner som tigget, så jeg sparket bort koppen hennes og sa at hun må til helvete komme seg hjem til mokkaholet hun kommer fra. Folk stirret i sjokk av å se en hvit nordmann stå opp for dem. Foles fantastisk, har aldri vært så respektert av mine brodre og sostre for.

Hva har du gjort for å fremme hvit sak i dag da?

Så nordmenn på deg med beundring, eller avsky? Sporsmålet er forskningsrelatert.

Sendte dette til PST

jai er jo utlenning selv å da ar det jo shekt å kunne gjelpe andre i samme sitvasjon :)

episk xd

dagbladet.no/kultur/ikke-alle-vil-vaere-verdensborgere/65354302

Hva tenker tråden om Kjetil Rolness?
Han fremstår i mine oyne som en veldig basert herremann.

Savner den tiden da det var nok med en pedo per by heller enn et helt nettverk, jeg.
Lommemannen var skummel nok alene, fåvæ

Vi kan da faen ikke forklare allting hver gang noen nye dukker opp
det er derfor folk sier "lusk mer"
Og en time er ingenting, du er enda en nysoper

Island er ikke pa den rigtige timestadt

Beundring så klart. Ikke hver dag man ser at en stolt hvit mann kjemper mot utryddelsen

EN
SUR
GUL
UGLE

Ting som aldri skjedde, og forövrig så er det kringlete at du i det hele tatt gadd å skrive det.

*gives you a bucket*

Så nå er Espen fra Verdal bura inn for pedogreier?

Tykkjer han er ok, ikkje samd med han ideologisk men har har alltid vore ein intellektuelt ærlig forfattar.

Mykje likt Zizek (sjolv om eg sympatiserer meir og meir med diverse delar av Stalinismen)

>Plutselig husker man filmen «Imagine», «verdens dyreste hjemmevideo», der Lennon og Yoko Ono, to borgerlige bohemer, dyrker kjærligheten og kunsten i et sparsomt moblert, slottlignende country house utenfor London. «Imagine no possessions,» liksom. Det lett å være i rebell i kjellerleiligheten din. Men det er mye lettere å være det i herskapshuset ditt.

youtube.com/watch?v=dVhxZCjg0-w

>t. beta hanrei som syns at hvite mennesker er litt uffent og burde utryddes
Folket våkner opp, og med Trump i sin rette plass er signalet om at krigen starter. Du vil se langt flere slike episoder. Liker du det ikke kan du jo pelle deg til afrika.

Har hatt leamus på det ene oyelokket i seks uker i strekk, hvordan blir jeg kvitt det?

...fy faen

gutta, bor jeg kjope det nye call of duty, har lyst å spille den remastered versjonen av moderne krigforing

vår mvp

Nei.

Er du han som nettopp slapp ut fra fengsel?

Ikke sitt foran pcen hele jævla dagen

Stemmer det. Hvordan viste du det?

elg var elgr.
vi kaller elgrunen, altså ᛉ (z), nettopp "elgrunen" fordi vi tenker oss at den kan ha vært kalt opp etter elgen. men det er egentlig usannsynlig.
>Er det det norröne vi har utrykket at "elgen er skogens konge" ifra?
det er jeg ikke sikker på. jeg tror det er vanskelig å kunne avgjöre når uttrykket först ble brukt, fordi jeg tviler på at det dukker opp i de gamle kildene våre. elgen finnes jo ikke på Island (eller skog i det hele tatt), og heller ikke på Færöyene, så dette uttrykket ville ikke ha overlevd der selv hvis det fantes i det felles norröne språket.
jeg kan i alle fall konstantere at elgen er brukt i flere kenningar.

Dette

bare fordi ting har gått litt for langt mot venstre betyr ikke det at det er på tide å ta det like langt mot höyre din tåpe

Kjöp heller et godt spill, du

Er thinkpads en mæmæ?

Haha, for en taper. Grattis, da. Grattis med å være idiot!

Er visst en slags veiviser.

>Seilingsgrinda er noe alle vi som bor i Bronnoy liker å identifisere oss med. At vi kommer fra Bronnoy og at vi tilhorer en kystkommune. At vi valgte seilingsgrinda som motiv er jo fordi vi fra gammelt av har vist sjofarende vei forbi holmer og skjær, og inn til ei trygg havn, sier ordforer i Bronnoy

>hvite mennesker er litt uffent og burde utryddes

Bare sånna som deg.

hva har det med leamus å gjore?

Ikke han, men du har en veldig gjenkjennelig skrivestil.

PS: Du er en kreftbyll på samfunnet, og jeg ser fram til du åker inn på nytt. Hatkrim er ikke kult, din forbanna kantete 15-åring.

Hva med "spermbotte"?

eg like og brenn kirk

Så kort versjon: Vi vet nesten ingenting om forhldet til elgersiden det ikke er Norske, Svenske og Danske skrevne kilder?

og når du sier Kenningar, hva mener du med det?

snart tid for middag fåvæ

jeg er jomfru

Du er ikke skrudd sammen helt rett, det reflekteres i brevene dine.