/norgetråden/

Forrige: Ensom Jul-utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6dOyhUdz8Cg
youtube.com/watch?v=W3-Q4xUx6Rk
aftenposten.no/norge/Oppgir-fiktive-adresser-i-Norge-for-a-fa-Nav-stotte-mens-de-bor-i-utlandet-Tidligere-stortingsvara-tiltalt-for-trygdesvindel-605967b.html
youtube.com/watch?v=T55qGY4qNCo
youtube.com/watch?v=zCNDrpYSfmY
youtube.com/watch?v=dkj3zCE0Ex4
youtube.com/watch?v=mHWlSKsIsEM
youtube.com/watch?v=s4Yb_vf-Qfo
youtube.com/watch?v=T5wtKsD_cl4
youtube.com/watch?v=FHlo_N34vuo
nytimes.com/video/us/100000004701344/goat-yoga.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&clickSource=story-heading&module=first-column-region®ion=top-news&WT.nav=top-news
youtube.com/watch?v=2ByLFR9_phc
youtube.com/watch?v=Jj4nJ1YEAp4
youtube.com/watch?v=SD5engyVXe0
youtube.com/watch?v=C35DrtPlUbc
youtube.com/watch?v=HT6dDiQBPPI
youtube.com/watch?v=0HRGczvZINQ
youtube.com/watch?v=szJq1lwnkNw&t=595s
youtube.com/watch?v=inmOInVmHjM
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=6dOyhUdz8Cg
Trådmusikk.

Vurderer å begynne på et normis treningssenter for å potensielt snakke litt med fok / jenter. Er jo fint å väre stor fisk i en liten dam styrkemessig. Folk blir jo litt satt ut når de ser en kar som ikke ser trent ut i det hele tatt ta 200kg i kneböy. Hjelper litt til med selvtilliten.

Får litt vondt inni meg av å tenke på alle de eldre som ikke har noen å være med.

fy

Jeg liker deg anonsen. Skulle gjerne blitt kjent med deg så hadde vi hatt en venn hver.

Hvor er skaldediktet mitt?!

Hva med alle de yngre som heller ikke har noen å være med?

Det er ikke forste jula de eldre er alene, for å si det sånn. Yngre har i det minste mulighet til å gå ut og drikke med andre ensomme.

Et selv en av dem. Men jeg vet at vi er det pga genetisk defekter, latskap og autisme. Vi kunne jo faktisk gjore noe med det. Gamle Ola kan knapt skru på pc'n og sliter med å gå ned trappa ute

Hva tenker tråden om Regnbue Seks Beleiring?

youtube.com/watch?v=W3-Q4xUx6Rk

Du kommer til å klare deg kompis, bare ikke la de vonde tankene ta overhånd.

Ja, er ganske morsomt. Er ganske ung så jeg synes det er morsomt når de litt eldre (30-35) herrene skal vise seg for jvene sine som er nede på min alder også skulderpresser jeg kneboyen deres ved siden av dem

aftenposten.no/norge/Oppgir-fiktive-adresser-i-Norge-for-a-fa-Nav-stotte-mens-de-bor-i-utlandet-Tidligere-stortingsvara-tiltalt-for-trygdesvindel-605967b.html

>En av dem er en tidligere Ap-politiker

haha fy faderen ...

Mik vęitk á moldu
munarlausasta;
hęfk fimm vera
forspell beðit,
tveggja dœtra,
þriggja systra,
átta brœðra,
þó ęin lifik.

(Jeg vet at jeg har den mest skadde psyken på hele jorda; jeg har mistet fem ektemenn, to dötre, tre söstre og åtte brödre, og likevel lever jeg, alene, videre.)

>også skulderpresser jeg kneboyen deres ved siden av dem

haha ja. Spurte en kar her om dagen om jeg kunne jobbe inn (han gjorde kneböy). Sa at han bare kunne beholde vektene på. Skulderpresset det samme som han trente med.

Hva hvis man får angst av å se andre drikke alkohol, fordi man har vokst opp med alkoholikere i familien?

...

dukker bare opp stotteprogrammer for utlendinger når jeg soker etter hjelp for å komme ut av neet livet...

Fy faen....minner om denne.

youtube.com/watch?v=T55qGY4qNCo

Kirkens bymisjon arrangerer julefeiring. Mange kirker også. Om alternativet er ensomhet ville jeg valgt det. Eller masse masse rev og indisk takeaway, fåvæ.

Det finnes mange forskjellige tilbud for ensomme, og du får sikkert napp om du leter litt.

vinner Magnus i dag eller?

Er også antiteist, så noe religiost blir det heller ikke.

nei

Nå må dere slutte å syte og innse at livet er håplost

nietszche pls go

dfn for smart til å spille sjakk

Mange har det jo veldig bra. Hvorfor kan ikke jeg strebe etter å bli lykkelig og?

Det er bare fasaden anonsen, alle har det helt jævlig.

>Vi bor i et land som bruker ressurser på å integrere mennesker som ikke onsker det
>samtidig blir problemene til våre egne landsmenn kastet til side.

>dennn pedoringen
nå ryker vel sikkert halvparten av posterne her

Vi blir hanreiet av staten.

noen som sitter på noe cola i Oslo?

Har kjoleskapet fullt med 1,5 litere. Lyst på litt av den kullsyreholdige brune sirupen? Kom til meg!

PRIS HERREN
youtube.com/watch?v=zCNDrpYSfmY

>Tar du livslognen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra ham med det samme.
t.Ibsen

Har du noensinne vurdert å slutte å være degenerert?

Kirkens bymisjon alt det der blir ikke spesielt religiost.

Du burde bli nilhist faevæ
Livet er herlig

youtube.com/watch?v=dkj3zCE0Ex4

...

jeg er han som klaget på burzum-lyden i forrige tråd, her har du hva jeg horer på

youtube.com/watch?v=mHWlSKsIsEM

Hva skal /Norgetråden/ kjope på sort fredag?

En billett til helvete.

La meg se
>lommebok: 150kr
>bankkonto1: 233kr
>bankkonto2: 210kr

Mat.

hmm, kommer egnetlig ikke på noe jeg trenger

Hvorfor er du fattig?

youtube.com/watch?v=s4Yb_vf-Qfo

Hvorfor bruker du alle gryna på royk/snus/alkohol?

>förskolelærer
>jurist
fy..... faen....

Ja men hva faen skal jeg med 41mb upload, Altibox??

8-strengs akustisk gitar magi.

Har ikke jobb.

Aldri royket eller snust i mitt liv, drikker ikke heller med mindre jeg blir tilbudt noe.


Bor hjemme så jeg overlever, men trenger å få meg en jobb snart, vil jo flytte ut til slutt og mamma har ikke råd til å fo meg (som er grunnen til jeg må kjope mat selv).

privatiser mamma fåvæ.

>også skulderpresser jeg kneboyen deres ved siden av dem
Dette tror jeg ingenting på

Med mindre jeg bare har skikkelig dårlig perspektiv på hvor mye normisser kneboyer selvsagt.

youtube.com/watch?v=T5wtKsD_cl4

Brev K O M F O R T A B E L musikk

youtube.com/watch?v=FHlo_N34vuo

remis, ja... haha, fy faen.

>40.51 Mbps
Fy faen

>nietszche pls go

Tror du snakker mer om Schopenhauer enn Nietzsche fåvæ. Nietzsche elska jo livet, er jo derfor han prövde å kurere Europa for nihilismen.

nytimes.com/video/us/100000004701344/goat-yoga.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&clickSource=story-heading&module=first-column-region®ion=top-news&WT.nav=top-news

hva syntes tråden om 360graders video

youtube.com/watch?v=2ByLFR9_phc

youtube.com/watch?v=Jj4nJ1YEAp4

Denne er veldig komfortabel:
youtube.com/watch?v=SD5engyVXe0

VELDIG bra.

fy faen...

Hvem trenger egentlig mer fåvæ

>Brev K O M F O R T A B E L musikk

youtube.com/watch?v=C35DrtPlUbc

Normisser lager gryntelyder når de curler 10kg, hvor mye tror du de tar i kneboy om de i det hele tatt vet at ovelsen finnes?

Er ikke oppdatert på de der folka, har bare fått det fra flere jeg har snakket med at de ble deprimerte av å lese nietszche

Morsom historie, her. Er en jeg kjenner fra barneskola som er en generell drittsekk. Han droppet ut av videregående flere ganger, begynte med narkotika og kriminalitet, og falt utfor samfunnet. Han fikk hjelp, og nå har han kone og barn, og en god jobb.

Jeg, derimot, fikk gode karakterer, gikk rett videre fra videregående til universitetet. Har aldri gjort noe galt i hele mitt liv.
Har nå gått et halvt år uten noe å drive med, og sokt på mange jobber. Ingen hjelp å få.
Hvorfor i faen skal det være sånn?

når jeg har 400k i banken og er 21 burde jeg ta lån på en leilighet og jobbe en sliten jobb i et par år eller bare ta utdanning med en gang?

hva studerte du?
hvis lånekassa var privatisert, tenker jeg det hadde gått annerledes.

youtube.com/watch?v=HT6dDiQBPPI

De fleste ligger på 50-100kg

>Normisser lager gryntelyder når de curler 10kg, hvor mye tror du de tar i kneboy om de i det hele tatt vet at ovelsen finnes?
100 +- 10kg?

Studerte IT ved NTNU. Og ja, har et lån jeg må begynne på betale på i februar. Det gleder jeg meg til. Fy faen.

burde gi meg pengene også henge deg

Fint at andre her også liker slike mesterverker, hadde du hort den for eller var det forste gang?

youtube.com/watch?v=0HRGczvZINQ

>har bare fått det fra flere jeg har snakket med at de ble deprimerte av å lese nietszche

Ja det er jo ikke så rart. Han ödelegger jo alt du tror på. Så jeg ville unngått han hvis jeg var deg.

Altså, jeg driver selv med styrkeloft og jeg er ganske sikker på at jeg aldri har sett noen skulderpresse mer enn en 80kg som treningsvekt (stående).

Seede dårlige torrents?

Likte den fåvæ.

Förste gangen. Hörer som regel på kontemporær klassisk, har ikke så mye peiling på populær musikk fra noen tidsperiode i nyere tid fåvæ. Kan du forresten plukke opp fedoraen min? Den falt av.

Har bare eksamen om halvannen uke, kjekt at jeg har brukt litterært hele jævla dagen på å se videoer av folk som gjor dumme ting på YouTube.

BARE

se Jeg ser for det meste mellom 40-80kg, noen få som gjor 100kg med ufattelig dårlig teknikk.

dfn fiber fra altibox

>Hörer som regel på kontemporær klassisk
Haha fy faen

Dette er også fiber fra altibox...
Hva faen er poenget. Det er jo fortsatt ustabilt også.

Har du 4K-skjerm? Det utklippet var så jævla stort. Misunnelig på nettet ditt, forresten.

fy faen...

>500 mbit ned

Gelé fåvæ.

Velkommen til 70-tallets prog rock! Mye av det har like komplekse komposisjoner som klassisk musikk fåvæ.

Du ser forresten bilde av meg til venstre, håper det er greit at jeg prover fedoraen. Her er en annen veldig bra sang:

youtube.com/watch?v=szJq1lwnkNw&t=595s

Kan jeg forresten

det er ekstremt nice når man skal laste ned noe stort. ingenting tar lang tid lenger.

Ikke? Jeg trener på studentsenter og jeg har sett to personer presse 90kg stående, hvorav en av dem var sett med 3-4 repetisjoner. Ikke overraskende at styrkelǿftere ikke fokuserer så mye på skulderpress da.

Ja, jeg hadde ikke hatt noe i mot å lasta ned 30 megabyte i sekundet jeg. Tar det jo 30 sekunder å laste ned en bluray-film.

60 megabyte mente jeg*

Er det et problem for deg at jeg har en finere smak enn deg, kanskje??

youtube.com/watch?v=inmOInVmHjM
>kan jeg forresten

?

har gjort ingenting i hele dag

Begynte på en setning, og glemte å slette den. Beklager.

Det går helt

Spilte ferdig Blood Omen: Legacy of Kain i dag.
Herlig spill.