Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wFvfJjxde4c
myanimelist.net/anime/21273/Gochuumon_wa_Usagi_Desu_ka
youtube.com/watch?v=kjwtDVONoSc
desuarchive.org/q/thread/585144/
aftonbladet.se/nyheter/article23965771.ab
twitter.com/NSFWRedditGif

jag tycker om köttbullar

Ping städis

*hemmar tråden*

ping städis

Bra tråd start!

Jag delar din uppskattning av köttbullar.

Städis...

Ful bild RÖÖÖÖÖ

Who is this semen demon?

Skulle du heema en söt? ;_;

JAG SKA SMUKAS HENNES RÖMPSÄ

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=wFvfJjxde4c

Varför är det alltid en vedbod 2d-runkare som startar tråden?

myanimelist.net/anime/21273/Gochuumon_wa_Usagi_Desu_ka

Äckliga jävla autist

Jag skulle beskydda en söts leende och livsglädje favä

JAG MENAR NJUTER

youtube.com/watch?v=kjwtDVONoSc

Ta denna när denna blir städad

Du behöver seriös hjälpa user

>det är en pedofilupplaga igen


då byter vi över till andra kanalen då

Ta ditt liv 2d-neger.

Migrera.

>dkn morsan snart kommer med Steakhouse-burgare och pommes från BEKÅ vilken sekund som helst nu

Sup Forums är till för anime, stick nbögar

hur orkar du mannen

Rödpillra mig om Snåsamannen

>kanalen är för 2d
Just nu ser jag bara 6 brädor för 2d, och Sup Forums är inte en av dem.

Varför besöker folk 4kanal om de blir så avtryckta av 2d att man skulle kunna tro att de var tumblrfeminister?

...

Inget fel på införä ungdomarna på dennes kroppen

Glöm inte att göra ni vet vad med trådkrigarens tråd

Why are Danes and Norwegians wankers?

You Swedes get a lot of shit here but you're miles better than your neighbours, Finns are good lads though.

Hur fan är /f/ och /n/ på "Japansk kultur"?

danes are ultranormies

>vara en 8kanalare
Hahaha, titta på tönten, titta på honom och skratta.

Danes are still secretely upset you guys sunk their navy.
Norwegians are just dicks. it's because of the oil. they're like the Saudis

>dkn bara två öl kvar

Varför ser flickan så ledsen ut? ;_;

Danes are mad cause we beat them at everything, norway is mad cause they have oil

I barely see danes on here, also their general always dies with less that 10 posts lel

va

Hur många öl dricker du i veckan? Aldrig riktigt begripit hur folk kan dricka 2 flak i månaden eller liknande.

>there are more Faroese posters than Danes

Why? Is Sup Forums banned there?

>nybögar

5 på en dålig dag 8 på en vanlig 12 på en bra dag

Vi bör ordna en officiell lista med punkter som bör följas om man ska skapa en ny tråd. Jag gör ett försök. Fyll gärna på, eller föreslå ändringar.

Grundregler att följa för att undvika trådkrig:

- Stava trådtiteln rätt. Inte "Svergetråden", "Sverigetråd" eller dylikt. Rätt är "Sverigetråden" och gärna ett namn på en upplaga efteråt. Detta skrivs genom att lägga till ett bindestreck efter.

- Ha inga provocerande bilder i trådstarten. Detta tenderar att vara bilder som är kontroversiella bland trådens användare, typ 2D, vit kvinna tillsammans med svart man, eller liknande.

- Se till att starta tråden i rätt tidpunkt. Ej tidigare än när den pågående tråden har nått 150 bilder eller sidan 10. Att länk i tråden vid denna tidpunkt räknas inte som att starta tråden.

För att user vill slå henne.

they must be up to something, those danes.. always scheming...

Ta ditt liv.

desuarchive.org/q/thread/585144/

mirerar de där kurvorna favä

>mfw we leave the single market, stop buying their bacon and their economy crumbles

Ingen bryr sig ett jävla skit om trådstarten eftersom att den ändå inte har gett upphov till någon diskussion på år och dagar.

Vad hindrar dig från att begå självmord?

detta

låter bra men

>- Se till att starta tråden i rätt tidpunkt. Ej tidigare än när den pågående tråden har nått 150 bilder eller sidan 10. Att länk i tråden vid denna tidpunkt räknas inte som att starta tråden.

är för jävla petigt. bara låt folk göra en ny efter 300 inlägg favä

> en(1) psykisk störd user får anfall av 2D så därför får det inte finnas 2D

Detta x10000

Bilden ska vara relaterad till Sverige.

Häng dig nybög.

>Det finns icke oskulder brevande i tråden

V-vad vill de oss?

en jag e katt :DDD mjauuu mjaaaaaaaauuoooooo maaaaaooouuuu muoaaaaaaaaajauuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaoooooooo mauumjauuuuuuuuuuuuuuuuuu

Autism

>Häng dig nybög.
alltid lika goda argument från trådkonservativa

Tron på förbättring och att jag är relativt lycklig som det är

...

pissa

Pöka er kanske?

Ibland har jag kul

kakka

Bra gyckel user.

>- Stava trådtiteln rätt. Inte "Svergetråden", "Sverigetråd" eller dylikt. Rätt är "Sverigetråden" och gärna ett namn på en upplaga efteråt. Detta skrivs genom att lägga till ett bindestreck efter.
>- Se till att starta tråden i rätt tidpunkt. Ej tidigare än när den pågående tråden har nått 150 bilder eller sidan 10. Att länk i tråden vid denna tidpunkt räknas inte som att starta tråden.

Bra punkter.

>- Ha inga provocerande bilder i trådstarten. Detta tenderar att vara bilder som är kontroversiella bland trådens användare, typ 2D, vit kvinna tillsammans med svart man, eller liknande.

Ganska löjligt. Sverigetråden är inte ett säkert utrymme, jag bryr mig inte så mycket om vilken bild som brevas i början, även om det vore bra med en Sverigerelaterad bild. Trots att jag tycker att loli är vidrigt så ska autisterna få breva det om tråden skapas efter sida 10 eller med 150 bilder.

ahmed?

ebin aftonbladet.se/nyheter/article23965771.ab

>På tisdagsmorgonen var det dags för nyhetssändning i finska MTV. Vid 7:30-tiden inleddes allt enligt vanlig rutin.
>Men uppmärksamma tittares blick hamnade någon helt annanstans än i nyhetsuppläsarens ansikte.
>Längst ned i bild syntes nämligen, samtidigt som nyheten om Fukushima lästes upp, en text som lydde "Ruotsi on kakka" – rakt översatt "Sverige är skit".

>dkn saknar 2013 trådarna när vi faktiskt hade regler

RADER

STÄDIS TOG BORT TRÅDKRIGAREN

>nybögen missar punkten att bilden måste vara sverigerelaterad
>nämner hittepåregeln att tråden måste skapas efter sidan 10/ 150 bilder (Den ska länkas efter det, spelar ingen roll om den gjorts tidigare din jävla hanrej)

mjaaao mieeeow mieeow MJAU miau maaaaw?? miuaay miaaau mjaaau myaaao maaaaaaaou...mjau mjau

Om den skapas innan så har du massa idioter som skapar en ny tråd och låter den ligga när den akiva tråden fortfarande är på sidan 8 och liknande dumt skit.

...

- Trådar som redan har förlorat ett trådkrig är ogiltiga och ska inte bumpas eller länkas igen

Det behöver inte vara exakt s10 /150bilder men inte fan ska man göra den alldeles för tidigt heller.

Vem är denna spermademon och hur får jag honom att pumpa mig?

>städis gör sitt jobb
fina siffror

detta

gör tråden bra igen

mjaaaooouu???? mjeeaaauuaaaaooo!!! mjao maoou mjauo aaoouu mjaaaaaaaaaaaaaauuuuuu! mjau~u!

Det är Calles storebror Henrik

Allt känns tråkigt och värdelöst just nu

...

Hur kan du dricka så mycket? Jag kan väl se hur någon kan dricka ett flak i månaden men det där är ju bananer

L O L

>>nämner hittepåregeln att tråden måste skapas efter sidan 10/ 150 bilder (Den ska länkas efter det, spelar ingen roll om den gjorts tidigare din jävla hanrej)
Så jag kan göra en ny tråd nu och sen sitta och vänta tills sida 10/ 150?

Om du bara kan göra trådar efter sidan 10/150 så får du 4 trådar för alla skapar en tråd samtidigt.

Förr i tiden när tråden inte var full av 2d autister så sket man i att göra ny tråd om man såg att vi redan hade en regelrätt redo man kunde t.ex. återanvända gamla trådar som inte länkades i tid.

Nej sidan 9 är rimligt

Vilka kurvor lol

Ska regler följas måste det väl finnas trådgemenskap till att börja med.

ja sålänge den är regelrätt så kan jag länka den vid 150

sidf/snsd har skapat sinca cancerskittrådar långt innan 2dbrevarna började eskalera

Hell seger

vem är den här spermademonen

>han har inte haft sex med honom än
lol nybög

mieow mieow!!! mjaaaaaaaUUUuuuUuuuuUuu mjaow meow mjaaaaaau