/nederdraad/

stomme editie

toegelaten toofe nederdraders
niet toegelaten: drollanders

Other urls found in this thread:

nehrim.wikia.com/wiki/God_Erodan
strawpoll.me/11710936
youtube.com/watch?v=KyHpnvzThG8
twitter.com/AnonBabble

Eerste voor Oost-Brabant (voor de tweede keer vanavond)!

animé

/balt/

Erodan de Sultan, zoon van Mohammed, broer van de zon en maan, kleinzoon en de onderkoning van Allah, heerser van de koninkrijken van Macedonië, Babylon, Jeruzalem, Opper- en Neder-Egypte, keizer der keizers, vorst der vorsten, buitengewone ridder, ongeslagen, bewaker van het graf van Jezus Christus, beheerder gekozen door Allah zelf, de hoop en het comfort van de Moslims, verdediger van de Christenen.

>drollanders

Nootjood aub

ben niet nootjood aub

Ik wil zo graag een lief vriendje hebben die met mij wil knuffelen en kroelen en lepelen ;_;

>Erodan

nehrim.wikia.com/wiki/God_Erodan

Lijkt wel een soort van oblivion mod, maar eens kijken of het wat voor me is, bedankt voor de aanbeveling Arabier.

Nellie Benner is my waifu

67746256

boeie

...

wie mij een goed serie aanbeveelt vindt morgen insallah 10 euro

Nederland lijkt niet meer hoe het er uit zag! Ik ben naar Nederland geweest, ik heb nergens een Nederlander gezien. Het is triest, overal zie ik Nederlanders die in de steek worden gelaten!

sopranos, de wire, breaking miem, mad men, sunny in philadelphia

Wat een vieze foto, je weet dat daar ruften en schijt vandaan komt?

waarom is Erdogan zo gebaseerd brehs

Boku no Pico

Wat hebt ge dan wel gezien, Bart, als ge geen Nederlanders gezien hebt?

Nee, je hoort verhalen natuurlijk, ken wel leden van de ergste corpsbalclubjes, niet mijn volk maar wel goede kerels. Maar daadwerkelijke ervaring heb ik niet. Wellicht is het minder erg dan ik verwacht, misschien erger. De kameraadschap zal er zijn en dat is wellicht ook een soort van voordeel.

Maar een niet-lid zal uiteindelijk op de verhalen een beeld moeten maken of hij lid wil worden of niet. Met deze info zal hij het moeten doen, en ik denk dat de info mij helpt. Ik had geen last van de massale verontwaardiging waar iedereen zo last van leek te hebben met dat Vindicat gedoe, ik verwachte het eigenlijk wel een beetje. Kut is het nog steeds, maar ik snap niet zo goed dat er nog mensen zijn die lid worden van zo'n vereniging en dan opeens geschokt raken van hoe het daar gaat en de vereniging zo snel de rug toe keren als dat ze erbij kwamen tijdens de ontgroeningen.

Gaat troef Rusland steunen, zodat het Syrische leger van de rebellen wint. En Erdogan de neuk wordt uitgeblazen omdat Rojova gelinkt kan worden door de Koerden?

>nergens een Nederlander gezien
>overal Nederlanders gezien (die in de steek worden gelaten)

kies er één, proleet

Maar groningen is wel absoluut het extreemste. Mijn ontgroening was best kut maar absoluut niet gevaarlijk of mensonterend. En er waren altijd medische mensen en vertrouwenspersonen bij.

Maar ik snap dat het mensen af kan schrikken, ik had het ook nooit van mezelf verwacht.

>toofe
Wat?

>omdat Rojova gelinkt kan worden door de Koerden
Er is nog maar een smalle stook ten oosten van Afrin tussen Assad en de Turkse troepen die de Koerden kunnen gebruiken om hun laatste kanton te verbinden.

Ik ben een vormgever

VMA

Wat vind je van Oostenrijk als land?

Aan wat geeft ge vorm?

toffe

Natuurlijk, Groningen is de stad van Vindicat (geen verdere toelichting nodig) en Albertus "sint brandwonden" Magnus. Maar zelfs nog los van de incidenten is het gewoon een raar soort machtsverhouding en een een doorbraak van waarheid en onwaarheid. Je moet ervan houden, kijk niet neer op corpsleden, kijk er ook zeer zeker niet naar op. Mensen doen rare dingen als ze macht naar zich toe krijgen geschoven en je kunt nog zo veel bescherming instellen, incidenten liggen altijd op de loer, dat is wat ik bedoel met sluimerend facisme, ik heb het niet over een soort racistisch iets mocht je dat denken.

Maar goed, je zit erbij, je hebt lol en dat is het waard voor jou en wellicht is jouw club een stuk leuker dan wat ik me voorstel.

Hoe groot is mijn lul

Troef wilt ook samenwerken met Turkije oetz. De topadviseur van Troef heeft hem aangeraden om Gulen uit te leveren.
Dit zorgt ervoor dat Turkije weer Amerika's pijpsletje wordt

De slag om Al-Bab zal beslissend worden denk ik. Maar zie de Turks gesteunde rebellen niet winnen oetz. Als de koerden hiervan kunnen profiteren, kunnen ze het linken.

Wel oke
media
14cm maar je zegt altijd 16cm

>wilt

Vergeet Oostenrijk, wat vind je van Slowakije? Bratislava ligt echt op een brieke plek of niet?

Ik zou alles doen om Erdogan een keertje te ontmoeten. Rutte? Lekker boeie, hij is een proleet. Alle Nederlandse politici zijn proleten. Maar Erdogan? Wow, respek.

cm maar je zegt altijd 16cm
WAAR HANGT DIE CAMERA?

wollah hij wilt

Kan ik respecteren. Zeker niks doen waar je geen zin in hebt.

Respek, arabier, respek.

Bratislava is een stad van niets

Je mag mijn lul wel ontmoeten, ik schrijf er wel Erdogan op

Ik ben er nooit geweest, user.
Dus ik weet niet wat ik van Bratislava moet vinden.

Ja, Bratislava viel echt tegen. Niets te zien. Alleen legaal absinth drinken

Ik vind de ligging vooral zo vreemd, lijkt meer op een soort banlieu van Wenen dan op de hoofdstad van Oostenrijk als je puur naar de vorm en afstand kijkt.

Zijn jullie klaar voor een Europees leger?

Klaar voor een de-facto nieuwe soevereine staat zonder democratische representatie?

WIJ USSR NU

>Oostenrijk
Slowakije

Ik had op een pub crawl in Praag unlimited gratis Absinthe shots (ws heel erg verwaterd). Een van de beste avonden van mijn leven.

;)

Een pan-Europees leger is echt het slechtste idee sinds de Euro, user.

> crawl

Ik ben nu black mirror aan het kijken. Het is kankergaar maar wel mooi

>ook: westwereld

Kennen jullie het voel wanneer je kankerveel moet doen en daarom niets doet?

Tegen Europa zijn is vóór oorlog zijn.

Gvd, ik wil naar Praag.

Jullie reizen niet goed.

Ik vermoed dat je het zelf ook niet met deze bewering eens bent.

Toffe stad, heb me daar kankergedegeneerd gedragen.

>dvw ik niet weet waar ik in de kerstvakantie naar toe ga

Peruproleet aub

Ik zou graag verder dan Europa reizen, maar heb de tijd niet momenteel voor langer dan een week weg te zijn.

Als mensen lol hebben, ach, ik denk ook wel eens bij die Sjineze toeristen die enkel naar de beroemde dingen gaan en daar een duizendtal foto's nemen zonder echt te kijken "die reizen niet goed", maar ik zie ze wel lachen, lol hebben en ze nemen herinneringen mee naar huis. Zij blij, ik blij, bestemming waar ze zijn blij.

Noord-Italië ben ik laatst nog geweest, maar wel met de auto, is wat lastiger rondreizen met het vliegtuig, hoewel je de trein zou kunnen nemen. Zal echter wel prijzig zijn.

Heb eigen wel zin in fissa en drank en lekkere meiden deze vakantie, ik wil ook naar een land waar het warmer dan hier is maar wel binnen Europa

>waar naartoe?

Dat is wat ik op televisie hoor, maar je hebt gelijk. Imperialisme betekent oorlog: Napoleon, Hitler, USSR, de EU.

Boekarest

España, hombre!

Te koud
Zat ik ook aan te denken..

>drink Inca Kola en eet cavia in Peru
>drinkt alcohol in Praag
Ik ben duidelijk de winnaar en de beste reiziger die heel 4kan al gezien heeft. Op die Pool na die met zijn fiets naar Kaapstad is gegaan, en deze Noor in Afghanistan, en die kerel die bijna ontvoerd werd in Jemen...

Dat is jammer. Ik hoop dat je binnenkort de kans krijgt te gaan waar je wilt. Maar onthou dat geld minder belangrijk is dan mooie herinneringen. En doe vooral wat je zelf wilt en niet wat van je verwacht wordt.

Zo mogen dingen niet leuk vinden die ik niet leuk vind.

Geen idee wat fissa is, maar Spanje, Italië en Portugal moeten zeker goed zijn.

Het is weer zoiets van "de EU doet dit en dat is goed, daarom is de EU goed". Het tegenargument is zowel makkelijk als complex, namelijk, de EU doet zoveel meer dan enkel en alleen dat. De vrije handel is een goed iets, ik vind op zich (met wat uitschieters) de bewegingsvrijheid ook niet extreem erg, de centralisatie van macht wel, het aankomende leger ook, de buiten-EU politiek, machtsspelletjes, het Euro-schulden-drama en nog zo veel andere dingen wel erg. Zou je je ontdoen van de EU ben je de slechte dingen kwijt, maar ook de goede, dat is wat het VK nu merkt. Zouden wij als Nederland ons kunnen ontdoen van alle slechte onderdelen maar de vrijhandel houden dan had ik allang voorgestemd.

>Zo mogen dingen niet leuk vinden die ik niet leuk vind.

Als ik weer een Sjineze toerist zie zal ik het tegen hen zeggen, opdat ze het genieten maar vergaat.

Ik kan ook naar mijn idool gaan jongens.. Als even getallen ga ik naar Istanboel/Ankara, oneven naar Spanje
Ik ben ook in gekke landen geweest zoals Pakistan en Irak, maar daar heb ik geen zin meer in, dat komt later wel weer.

Maak een pol zoals je gewoonlijk doet

Oh neug, dan neem ik mijn woorden terug. Het ga je goed.

Beter plan. Eerste die 3 stemmen krijgt.

strawpoll.me/11710936

homo's

Erdogan de neuk uitgeblazen

Net in Turkije geweest, niets te zien. Geen mensen, geen toeristisch leven. Maar misschien maakt dat niet veel uit voor jou.

Waar in Turkije dan?

Bedankt

>geen toeristisch leven
Dat is toch fantastisch. Veel te zien, maar niemand die het gaat zien.

Ben al meerdere malen in Turkije geweest, maar een maat van me uit Ankara heeft me uitgenodigd om hem te bezoeken

Dat is lekker goedkoop oetz

Izmir, Kusadasi

Heb je Erdogan nog gepijpt?

Nee

Jammer van die Ko*rden die Ankara constant terroriseren

Iemand hier die naar Ankara is geweest? Doen?

Goede paal.
Tweeduizend Rotterdampunten voor jou, user.

Wat hadden ze daar om te zien dan?

Naar Istanbul zou ik nog wel willen gaan vanwege het Ottomaanse rijk en zo, maar ook het Byzantijnse verleden (als dat er nog veel is) trekt me wel. Groot fan van mozaiek, dit in Ravenna gezien.

Als je daar iemand weet wonen, zou ik zeker gaan.

Nee maar wel Izmir oetz.
Ze hebben daar lekkere doner om elke hoek. Letterlijk 1,50 lira ofzo, niet eens €0,50.

Zo ben ik kankerdik geworden

Gisteren zag ik hoe Ali B en DigiD een liedje van Boudewijn de Groot en Herman van Veen remixte. Dat was echt vet.

youtube.com/watch?v=KyHpnvzThG8

Plaatje vergeten.

Niks, hebben eigendom daar. Gewoon wat gaan zonnen.

>Istanbul
Constantinopel

Tja dat kan ook gewoon in buurland Nederland.

Klinkt wel als een lekker plan. Paar dagen Istanboel in mijn uppie, airbnb'tje huren. Dan daarna naar mijn maat in Ankara, lekker veel zuipen, dan terug naar NL.

Konstanterdam bedoel je.

>iedereen stemt Spanje
>gaat toch naar t**kije

Byzantium a.u.b.

Bonaire? More like Borinaire

Bijzandhoven

Ik ben er nog niet over uit

Turkije is interessanter en goedkoper maar in Spanje kan ik neugen en gedegenereerder zijn

Nog steeds kontpijn dat je die t**kse meisje niet kon krijgen?

Aangestipt