/Norgetråden/

skogens kongeutgaven

kjenningsmelodi:
youtube.com/watch?v=gVBNbjL0PlQ

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2d5hBpgRBtk
youtube.com/watch?v=ZuvDITe54CI
youtube.com/channel/UChBsOxskMpDmBAsgJ91fKcg
youtube.com/watch?v=RfHx3yKPSWI
youtube.com/watch?v=xwpj9UANXo4
youtube.com/watch?v=y_Q4019fEjo
youtube.com/watch?v=XVO06_YYLTA
youtube.com/watch?v=_JYJzABl8is
youtube.com/watch?v=BBAtAM7vtgc
youtube.com/watch?v=m8OoG6PbIh0
youtube.com/watch?v=SD5engyVXe0
twitter.com/SFWRedditImages

Hvem /Hydekrigene/ her?

For Aurora

youtube.com/watch?v=2d5hBpgRBtk

/balt/

youtube.com/watch?v=ZuvDITe54CI

Varg får snart sin sölv deigröravspillingsknapp, la oss få han til 100.000 abonnenter!
youtube.com/channel/UChBsOxskMpDmBAsgJ91fKcg

Tror dere deigröret i det hele tatt sender en sånn til en ekstremist som Varg?

walla brôdre

bra bryst

NEI...IKKE ENDA EN TRÅD...NEI!

youtube.com/watch?v=RfHx3yKPSWI

Hvorfor ikke det?

Hva tenker tråden om progressiv hus?

youtube.com/watch?v=xwpj9UANXo4

Noe dritt som kaprer navnet fra den beste sjangeren i verdenshistorien progressiv rock

Dra til helvete med de sinnsykt dårlige sketsjene dine og den like ille markedsforingen din.

Han tror nok at hver tråd er den siste

For en fjompenisse

walla brorsan. fet bmw

Avkriminaliserng av narkotiak når?

det er en megmeg for faen

Dere sitter faen ikke her på en fredag? haha

Slutt med proteinpulver og spis ordentlig mat

Det gjör jo åpenbart du og.

>stor "n" igjen
Er det så vanskelig å forstå at den er liten fordi /generalnavn/ etterligner brett og linker her på kanalen? Hvis det skal lages rett etter dultegrensa så må iallfall det andre være på plass.

Takk bror

megmeger er for fjompenisser for faen

Uhh nei
t. får en lapdance akkurat nå på en bar, skriver fra telefonen

Helt greit for meg så lenge du kjǿper kjǿtt til meg.

degenerert

>sitter på telefonen mens han får en fangdans
user, jeg her nyheter til deg...

Jeg sparer opp til å gå innaskogs Varg, akkurat nå har jeg ikke råd til det.

Denne videoen var faktisk veldig informativ. Spesielt det med planlagt foreldelse i kapitalistiske land vs kommunistiske.

youtube.com/watch?v=y_Q4019fEjo

koster jo ingenting å gå innskoges..........

Jo, om du skal ha etablere en selvforsynt livsstil må du faktisk regne med å måtte investere litt i utstyr, eiendom, husdyr o.l.

Italienske jenter

Jesus er /frelseren/

Jeg hater Norge og alt det står for.

så stikk av

FY FAEN!!!

>progressiv rock
Dritt for pseudointellektuelle mennesker. Det er faktisk folk som står bak "dum" musikk som er de smarteste i musikkbransjen. Bobby Shmurda, Asap mob, Chief Keef osv er sikkert alle smartere enn folk i prog-rock bransjen

Svenskene er gode på husmusikk, det skal de ha

youtube.com/watch?v=XVO06_YYLTA

Bytt plass med meg. Du har den samme instilling som de flerste tyskerne.

>t. naut som nyter godt av norsk velferd

>dfn dette var svar på dette

Det söta bror er god på er dansebandmusikk, slår ikke det på lordags aften i badstuen til fjells
youtube.com/watch?v=_JYJzABl8is

Jeg er veldig enig i deg at progressiv rock er noe drit. "wow rare taktarter og synther lemao"

ÅH ÅÅH ÅÅÅH DET GÅR LIKAR NO

Hva gjor maurene om vinteren?

Men er du enig i det jeg virkelig ville formidle? At Kanye West er smartere enn alle oss her. "Graduation" forendret livet mitt. Fy faen for et album.

Så jeg skal liksom like noe dritt fordi det er smarte folk som står bak det? De smarte folkene bak popmusikk vet hvordan de skal utnytte den dumme gjennomsnittsborger gjennom radio/tv/internett til å like den intetsigende musikken de lager for å bli rike. Det minner egentlig veldig om jöder som lurer befolkningen for å tjene penger.

Jeg vil mye heller höre på oppriktig musikk laget av musikere med talent, som ikke baserer seg på å bli mest populær eller tjene mest penger. Prog rock er selvsagt ikke den eneste oppriktige sjangeren, men det er den jeg liker best.

Jeg er etnisk norsk og Norge er en fiende av mitt folk og min kultur.


må du legge deg

"kultur", ja... fy faen.

Godt sagt. Alle vestlige land er i mot sin egen befolkning. Det er åpenbart når man ser hvilket folkemord de har satt i gang gjennom innvnadring.

Fy faen, hvorfor er det så vanskelig å skrive oppgave gutta?

kvinner ja...haha...fy...FAEN...

Hva er du skriver oppgave om på en fredagskveld? hanreing?

Hvorfor skal jeg være patriotisk til dette landet? Norge er bare en liten dokke for USA. Jeg holder sammen med andre europeere som ligner på meg og tenker likt.

hvem /ikkerådtiljulegaver/ her?

Historien om hanreiing ja.

Mer presist er vel hvorfor er det så jævla vanskelig å faktisk få satt i gang?

Oi nå gjorde Carlsen et veldig spennende trekk, folger dere med gutta

Fordi det er fredag kvell. Det er tiden å drikke seg full og knulle horer på dassen i pubben.

Vi er likesinnede vi. Hvorfor kunne jeg ikke mött en annen som deg/meg i virkeligheten? Jeg er lei av å bare tenke/skrive om slike ting, jeg vil ha venner med samme tanker.

>popmusikk er intetsigende fordi sheeplez liker det
Fy faen...er garantert mer budskap i Beyonces låter enn prog-rock som ikke har lyrics engang.

Fy faen... Kanye West er hjerneskadet og trenger örten folk for å lage overprodusert makkverk

Nei, ikke egentlig.

Du er hjernevasket av Sup Forums hvis du uironisk ikke liker Kanye. Sikkert fordi han er neger? Fy faen!

En av hans beste: youtube.com/watch?v=BBAtAM7vtgc

Jeg savner hunden min, gutta..

Dette må være agn. Det finnes nok poplåter med mening og budskap, men Beyonce sine er det i hvert fall ikke. Og for å ta det og, hvorfor er budskap/mening det viktigste for deg med musikk? Er ikke musikken (melodi/rytme osv) det viktige? Musikere er ikke her for å opplyse oss om hvordan verden egentlig er, eller spre viktige budskaper. Det har vi andre indoktrineringsinstitusjoner som gjör.

Ja, men det skal være ferdig på sondag og jeg har ikke begynt enda.

Visste det var en tabbe å ta dobbeltfag i kjonsstudier og afrikastudier... Det blir for mye!

Man kan ikke bare gjore det hvis man har sittet lenge på PC'n, man må ha en buffer, som en gåtur, litt hviling med lukkende oyer etc, så kan du begynne.

>negermusikk i tråden

Hvorfor ta megmegfag? Du burde ta en utdannelse som faktisk gir samfunnet noe.

>prog-rock er ikke populærmusikk

Det er jo nettopp det som er poenget mitt. Kan ikke se hvordan man liker prog-rock for noe annet enn budskapet, om det engang eksisterer.

Så gjor det på sondag du froskepåster.

nå snakket vi om sjangeren pop musikk, ikke megmegen "populærmusikk" din jævla elitist.

Afrikastudier? Hva lærer dere der?

Virker som om du er hjernevasket av Sup Forums istedet. Kanye er helt middelmådig.

Er redd for å sovne om jeg hviler med lukkede oyne, blir middag og en kopp kaffe heller.
Oh.... Sjekk ditt privilegium?!?
Det er gruppearbeid og jeg lovte at jeg skulle begynne litt i dag.
Om hvordan EN JÆVLA HVIT MANN tappet Afrika for ressurser og undertrykte stolte, atletiske sorte menn fordi de er usikre på penisstorrelsen sin selvsagt.

Hva mente du med dette? Du mener at budskapet er det eneste å like prog-rock for? Selvfolgelig har mange prog-rock låter et budskap, men musikken er i sentrum, i motsetning til popmusikk.

Nei dette blir for lavmål for meg, gidder ikke dra i agnet ditt en gang.
Han er ikke neger, han er uironisk en nigger fåvæ
youtube.com/watch?v=m8OoG6PbIh0

Fy flate... heng deg a

ånei det megmegbildet blir for gammelt fåvæ

Så faget er i prinsippet "hjernevasking"

Er det ikke sant at den hvite mann tappet/tapper Afrika for ressurser?

faen ass gutta
glemte å ha kålrot i lapskausen gutta

Har 600kr på kortet, og det er drit mange spill som er på tilbud på steam akkuratt nå men klare ikke å bestemme meg for hva jeg skal kjope..? noen anbefalinger.

t. hvit rasist med liten tiss
Det er bare fordi DU SELV er hjernevasket av hvit patriarkalsk propaganda.
Det var jo det jeg sa?!

Den hvite mann reiste til afrika og hjalp apene med å bygge sivilisasjon. Når de hvite reiste vekk derifra, var dessverre ikke apene i stand til å holde sivilisasjonen sammen lenger.

underrail

lastebil simulator 2

Du presenterte det som om du var veldig uenig i dette historiske faktum fåvæ sdm

Hva tenker tråden om jenter? er det bare et megmeg eller er det greit?

Ja. Prog-rock höres så jävlig ut at det må finnes et godt budskap.

Skal sjekke det ut
Har lyst på et spill med spenning...

Ja, dette höres virkelig jævlig ut:
youtube.com/watch?v=SD5engyVXe0

Megmeg fåvæ. Jeg er offisielt overbevist om at menn som får seg noe ofte er forhelliget av gudene.

spenning ja...haha...det du vil ha ja...fy...nei nå jeg....aldri...FY FAEN!

Nå må ikke du, en HVIT og PRIVILEGERT MANN komme her og prove å fortelle meg hva jeg mente!

hehe
hehe
hehe