Skikkelig utgave
Forrige:
Skikkelig utgave
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Denne er rettmessig
hallooo
vi har tråd din dumme autist
Hvem er sjefest?
begge suger balle
ligner det amerikanske valget fåvæ
navnet er feil, starteren er feil, alt er feil, drit og dra
Noen andre /vokste opp i ressurssvakt hjem/ her?
Hadde mange ressurssvake venner
men de ble frakta rundt på barneværne
så vet ikke hvor dem er nå
sikker dod
ja
t. har gått til sengs på tom mage noen få ganger
åh herregud
utdyp gjerne fåvæ?
hur får man en fv?
Ikke meg så jeg kan ikke en gang skylde på det.
nei. men tror nok det er endel flere i norge som kanskje har opplevd det enn de fleste liker å tro.
Har dere merket at gresset og trærne i Norge har annerledes farge enn nede på kontinentet.
Sneen har begynt å legge seg her oppe i Holmenkollen. Snekanonene er på bortetter loypene her og gjor det så flott og hvitt. Jeg gleder meg til å spenne på skiene. Skal steke også. Jævla fattigluser.
>Noen andre /vokste opp i ressurssvakt hjem/ her?
I perioder. Har familiemedlemmer som led av mentale sjukdommer, så visse folk lå heller på sofaen 10 timer om dagen og röyka sigg, heller enn å gå i butikken og kjöpe mat.
det er helt greit
men jeg er helt enig, nordmenn er for naivt fanget i den priviligierte middelklassen
>dfn vokste opp i en pappeske på gata
Noddy utgaven
n-nå får jeg mindre lyst på siggen jeg hadde tenkt å ta om noen minutters tid
youtube.com
Fy faen gutta... kunne onske jeg hadde en jv som kan lage mat
>dfn jeg er bedre å lage mat enn min jv
Menn er bedre enn kvinner til litterært alle oppgaver utenom å få barn.
gamle dager ringte
de vil
Så mange jenter i dag som ikke kan lage mat, skam fåvæ
jeg skal fortelle det til henne fåvæ
Var ikke så mye mangel på ressurser, var mer at foreldrene mine dreit i meg. Ble bl.a. mobbet gjennom stort sett hele skolen uten at noe ble gjort. Sostera mi fikk også mye mer oppmerksomhet og omsorg enn meg. Er nå 26, deprimert, suicidal, har angst og en begynnende depersonaliseringslidelse.
2017 blir nok mitt siste år fåvæ.
Tjo-bing, anonsen
2016 blir kanskje mitt siste
Lykke til videre
Hva tenker tråden om hvordan sin egen stemme hores ut?
Da må du skynde deg, snart bare en måned igjen. Hvordan har du tenkt å gjore det?
tenker rep
>Er nå 26, deprimert, suicidal, har angst og en begynnende depersonaliseringslidelse.
Har du prövd å få hjelp offisielt?
tristhet ja...haha...fy...faen...
>er ikke trist, så kommenterer om det i norgetråden
jeg dreper deg
Synes rep hores så skummelt ut, da man garantert angrer de siste par sekundene mens dodskrampene setter inn, og prover å komme seg fri. Tror jeg går for en eller annen variant av "anti asphyxiant" (av mangel på et bedre norsk ord), altså gass, eller å kutte pulsåra. Smertefritt og avslappende.
Har gått til psykolog i et halvt år nå, men det går ingensteder. Vi bare prater om alt som har gått skeis i livet mitt, også får jeg tips om ditt og datt som ikke virker. Dessuten, du kan ikke nevne for en psykolog at du vil ta livet ditt eller at du begynner å bli gal, for da blir du innlagt, og det vil jeg absolutt ikke.
Er å kutte pulsåra SMERTEFRITT??
hörer på burzum gutta
skummelt om vinternatten gutta
>Dessuten, du kan ikke nevne for en psykolog at du vil ta livet ditt eller at du begynner å bli gal, for da blir du innlagt, og det vil jeg absolutt ikke.
Så du er ikke ærlig med psykologen din med andre ord.
Da kan du ikke klage på at det ikke går noen steder fåvæ.
Jo, jeg kan klage, fordi vi tror fremdeles i dette landet at å legge suicidale i belter i tre måneder loser alle problemer. Jeg har et liv ved siden av, og en tvangsinnleggelse ville gjort null for å hjelpe meg, tvert imot gjort depresjonen verre og framskyndet selvmordet.
Norsk psykiatri er en vits, og hadde du slitt med noe i lopet av livet ditt hadde du visst dette. Men det har du tydeligvis ikke, så du kan egentlig bare holde kjeft, fordi du aner ikke hvordan jeg har det.
nei fy faen jeg tar meg en sigg læll, gutta
ikke han, men det tror jeg egentlig de færreste er, det skapes alltid en uærlig dynamikk inne i det rommet på et eller annet tidspunkt grunnet forholdets natur
Brev bilde av at du sigger!
Soveanon her, nå må dere legge dere
no må dåkkar slutte å være sjuke i hove
youtube.com
Jeg har både en bror og en mor som har vært alvorlig mentalt syke hele livet sitt kompis, ene med schizofreni og den andre har bipolar lidelse.
Ingen av de har noen gang blitt lagt i belter i 3 måneder, og dette vet jeg fordi jeg har vært og besökt de på diverse distriktpsykiatriske avdelinger.
Men hvis det er så jævlig tungt for deg at noen bryr seg, og vil hjelpe deg, selv om det er anonymt over nettet, så får du faen meg la være å bruke Norgetråden som bloggen din.
Var det noe nytt for deg?
her har'ru're
Håper Stefan svarer på denne og knuser trynet til Kristian.
>han roykar ikkje badleroyk
Kva er gale med deg?
>ikke han, men det tror jeg egentlig de færreste er, det skapes alltid en uærlig dynamikk inne i det rommet på et eller annet tidspunkt grunnet forholdets natur
Ja, men hvis du har massive smerter i brystkassa, så går du ikke til legen din og sier at du har litt vondt i foten.
fucking sweet mand, skulle önske jeg hadde noget at röge mand, lige fucking chill på weekenden.
...
Fy faen, gutta. Klarte nettopp å komme i bokseren ved et uhell.
faen badla bler for stress for meg fåvæ
hva faen
det kan ikke sammenlignes, selvom kroppen og hodet er en entitet, så er de abstrakte problemer betydelig mer komplekse enn de rent fysiske
Lå og runket, og kom for nærme kanten. Var helt utilfredsstillende også.
Nei no må du faen meg gi deg.
Er jo mykje betre å royke rein og fin tobakk med litt papir heller enn ferdige sigarettar med ein haug med tilsetningsstoff som kjemisk kastrerar deg.
Irrelevant om de kan sammenlignes eller ikke. Hvis du ikke er ærlig, så får du hvertfall ikke ordentlig hjelp.
hadde du vært der hadde jeg delt med deg svennevenn! beklager!
men da må jeg rulle og helvete
altså jeg tror ikke det er såååå mye tilsetningsstoffer at det gjor det verdt det fåvæ
at det var relevant var ditt poeng. og ærlighet funker ikke alltid, jeg vil nesten si som regel, når det kommer til psykologitimer, kanskje spesielt i dag også, med tanke på hvor rigide og statiske modeller de bruker for å "behandle" folk.
>De roger ikke tabakspibe
Ut av min veg, plebeiere!
>ærlighet funker ikke alltid
Nei, ærlighet funker ikke alltid, fordi mottakeren av ytringene dine kan være en idiot.
Men hvis du har valget mellom å være ærlig, og da ta sjansen på at du kanskje får faktisk hjelp, eller å ta ditt eget liv, hva mener du personlig at du burde gjöre egentlig?
Å stappe dei der filtera i kjeften er omtrent som å suge pipa på ein kinesisk lækjemiddelsfabrikk.
Dessutan, det er jo faen så lett å rulle sigarettar, hadde du ikkje ein bestefar gut?
Eg roykar faktisk pipe, men roykar badleroyk no for tida, sida det går kjappare om vinteren.
Dessuten eig eg ikkje nok hattar til å royke pipe ute blant folk.
hadde en bestefar, han royka rullings, men allikevel
men det er greit, jeg vurderer Petteroes 3 sterkere nå
det kommer ann på den individuelle sak, selvmord er ikke alltid negativt, livet er ikke verdt å leve til all pris. det er også noe veldig skamlost i å være ærlig ovenfor en fremmed, forutsatt at man har noe snev av verdighet eller stolthet igjen.
Ein skal jo lære å rulle royk av bestefar, her har du gått glipp av noko.
Dessuten heitar det badla eller badleroyk, ikkje """"rullings""""
det ironiske er at dialekten min tilsier at jeg burde kalle det badla
men uansett så ville ikke resten av familien satt pris på at min kjære avdode morfar lærte meg å rulle
Hele dette brevet höres ut som rasjonalisering fra din side fåvæ.
Hvorfor er det skamlöst å være ærlig ovenfor en fremmed? Du sitter bokstavelig talt å gjöre det nå uten å tenke over det.
Det er greit for meg at du ikke vil være ærlig om problemene dine til en psykolog,det er ditt valg, men kanskje du skal pröve å finne en som du kan være ærlig med da, i steden for å pröve å vrenge ærlighet som et konsept til noe negativt, fordi det er det rett og slett ikke.
Eg tykkjer "badla" er eit jysla fint dialektord, eit av dei få eg ikkje nolar med å nytte når eg skriv.
>Hele dette brevet höres ut som rasjonalisering fra din side fåvæ.
javel.
>Hvorfor er det skamlöst å være ærlig ovenfor en fremmed? Du sitter bokstavelig talt å gjöre det nå uten å tenke over det.
dette er ikke en psykologtime anonsen, med mindre du vil det skal være det.
Det er greit for meg at du ikke vil være ærlig om problemene dine til en psykolog,det er ditt valg, men kanskje du skal pröve å finne en som du kan være ærlig med da, i steden for å pröve å vrenge ærlighet som et konsept til noe negativt, fordi det er det rett og slett ikke.
jeg er ikke han som er hos psykolog, men har gått hos en tidligere, og jeg har aldri beskrevet ærlighet i seg selv som noe negativt, da må du lese noyere, men jeg mener at ærlighet mellom to mennesker bor til en hvis grad være selektivt, men om du liker å dele alt om deg selv som en eller annen slags hore, uten noen kriterier for hvem som mottar det, så er det selvsagt ditt valg.
Men for faen, la være å snakke norsk på /fit/.
faen, dialektå mi e den sama så denne jævla froskebrevar-dredongen
eg fole meg utetrekkande så fylga av denne bedredne brevingå
kan noen bare nullstille livet mitt?
Det er ganske mange som brevar froskar her inne. Eg er ikkje han du tenkar på, sjolv om eg jo og er i frå Rogaland.
>sjekker /fit/
>fǿrste tråden er norsk
Fy faen gutta... Klokken er litterært halv 3 om natten...
eg ska jo sova nu eg då
Då skrive du jysla u-Rogalandsk te å ver Rogalending, din joksepave
Det er jo bare å ta tuppen av en kulepenn inn i hullet på undersiden.
>men jeg mener at ærlighet mellom to mennesker bor til en hvis grad være selektivt, men om du liker å dele alt om deg selv som en eller annen slags hore, uten noen kriterier for hvem som mottar det, så er det selvsagt ditt valg.
Jeg snakker jo ikke om å "dele alt om deg selv som en eller annen slags hore".
Vi snakker om å ha seriöse mentale problemer, og faktisk være ærlig til en person som kan hjelpe deg om det.
Det er *RIMELIG* selektivt spör du meg.
Men jeg er ferdig med denne diskusjonen, fordi det er åpenbart at du ikke har et fnugg av interesse i å ta til deg hva jeg sier.
Eg skriv aldri på dialekt, med unntak av "badla" som tidlegare nevnt.
dårlikt gjort, for å ver heilt ærlige
Hadde tatt det til meg om du faktisk hadde noe vettugt å si, men det hadde du altså ikke.
Eg tykkjer det kan vere vanskeleg å lese dialekt, så eg vil heller ikkje utsetje andre for det.
No må de grunda på korleis det der å ha jv.
Hvis det virker vettugt for deg å lyve(eller bare unngå å fortelle) om hvor store problemer du faktisk har til en utdanna profesjonell som er der for å hjelpe deg på statens regning, så for du faen meg ha det så godt med den vettugheten.
Enten så er du ferdig med diskusjonen eller ikke, du får bestemme deg, uansett har jeg ikke antydet noe av det du sa der.
Korleis veit ein eigentleg om ein har jv? Har du jv om du går ut og drikk og ligg med ei over lengre tid? Type nokre månader.
Spor for ein kamerat...
haha fy faen... går ut Å drikk* sjolvsagt
>uansett har jeg ikke antydet noe av det du sa der.
Jo, det har du. Men det er en dritt.
Har du höyrt om forholdsansvar?
>dfn du automatisk antar at nesten alle i tråden er ǿstlendinger siden de fleste skriver bokmål
Lammerull pålegg var jo ganske ålreit men var altfor mye smak fåvæ sdm
haha okay... nå kjörer vi!
Kvifor det? Det er jo fleire kommunar på vestlandet som er enten bokmålskommunar eller har noytral målform.
Til domes er jo båe Stavanger og Bergen hanreiar.
...
>Spor for ein kamerat...
spynorsk