/mämmi/

avataara painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Gf95Amqi0vY
youtube.com/watch?v=hTYdM1zyK5o
en.wikipedia.org/wiki/Kilju
twitter.com/NSFWRedditGif

...

anime

ALEAF
L
E
A
F

what is that?

VITUN ANIME VITTU VITTU VITTU

maga

chili

Home made alchohol, around 20%. Also knows as a way to keep students up and going.

youtube.com/watch?v=Gf95Amqi0vY

Tässä tuli kuunneltua vähän Turmion Kätilöitä ja just tajusin, että tämä kappale kertoo suomenruotsalaisista:

youtube.com/watch?v=hTYdM1zyK5o
>Karut ovat kädet jotka takovat varallisuutta
Hurrit rikastuttavat itseään ja kusevat rehellisiä suomalaisia silmään.
>Ruma on se mieli joka ei tunnista todellisuutta
Hurrit kieltävät kaiken muun, paitsi valheellisen svekomaaninarratiivin Suomen historiasta, jonka mukaan suomalaiset kierivät ennen ruotsalaisten tuloa paskassa jne
>Liitto kestää
Suomalaisten ja ruotsalaisten pseudoystävyys
>Kansa huorii
Vertauskuva alistuville, itseään vihaaville suomalaisille.

KUOPIO!

...

ihan vitusti sokeria ton kaanin juomassa

Just, varmaan moni haluaa nähdä mitään tälläistä sinisellä laudalla

why is your booze so fucking expensive

Well obviously we would drink ourselves to death otherwise.

Oispa

Heh, ihan hyvä vertauskuva.

Spärä pörö :DDD

Because people drink themselves to death.
Selling methanol used to be prohibited before EU, but we couldn't continue banning it because they wouldn't believe people Finnish alcoholics would drink it given the chance.

älä tommosta lelua

To discourage drinking, duh.

We actually pay taxes and take care of the poor.

>viimeinen olut

>le health reasons meme

It's actually nothing but tax thievery, moral panic and """social""" """democrats""".

en.wikipedia.org/wiki/Kilju

Keitin puolelta öin riisiä ja linssejä kun en päivän aikana syönyt muuta kuin puolikkaan suklaalevyn ja kupin puuroa. Runkkuverkkarit myös haisee käyneeltä spermalta.
Aika aneemiset setit jtp

Siis MVP päätti heittää mun rahat just vittu ihan turhaan. Kiitti hei taas vitusti jätkät.

MVP palasi takaisin juurilleen

Ei saatana miksi ne antoi EEn voittaa

Onko korealaiset neekerit muka voittaneet jotain TI:n jälkeen? Ootko vähän tyhäm?

mahtuuks toi sun perseeseen? :DDD

"AJATELKAA LAPSIPERHEITÄ!!1!"

T.anus - KD

en oo noin homo, yritinki löytää videon jos se menee naisen perseeseen mutta löydän vaan sen miehen perseestä

onks miehillä muka isompi perseenreikä?

On mulla enemmän luottoa THL:ään kuin satunnaiseen paskapostaajaan.
Jotkut festarien kaljakarsinat ja panimoiden suoramyyntikiellot nyt on aivan älyttömiä, mutta ei se nyt mitään kusetusta ole että useampi juo maksansa paskaksi jos alkomahoolia saa helpommin ja halvemmalla.

t. Antti "Molok" Rinne

Ja yllättikö sua että noita ostaa vain miehet?

...

Svekomaanien puhdistus suomesta milloin?

no selitä mulle miksi naiset ei tykkää isoista dildoista? eikö ne kuitenkin isoista mustista lekoista?

EE:tä odottaa palkinnoksi uusi Working jakso jossa on kiihkeää suuseksiä. Se antoi sille voimaa pelata.

>Alkoholin väärinkäyttäjiä on noin 10%
Hei jätkät, mulla on hyvä idea, otin sen tuolta armeijasta! Kun yksi kyrsii hommat, niin rangaistaan KAIKKIA! JES!

On se saatana kun about promillen kovempaa kaljaa ollaan tunkemassa kauppaan ja heti on moraalinvartijat ja jeesustelit liikenteessä tekopyhine perse-ääntelyineen.

Ne jotka haluaa juoda, tulevat juomaan teitte sitten mitä vittu tahansa. Luulisi ihmisten oppineen jo käsidesideekuista, perkele!

venäläiset ystävät

...

Oon kyllä samaa mieltä.
Esim just katoin tän ja mietin että kuinka monta tuhatta kyseisenkaltaista viinalla kyllästettyä suomimongoolia tässäkin maassa on...
Sitä vissiin juodaan vaikka partavettä jos se PIkku PÄä on pakko saada sekasin.

Kännään kyllä satunnaisesti itsekin, mutta on vähän vaikea ymmärtää että miksi pään pitää olla koko ajan viinan takia viturallaan. En oikein ymmärrä aloittelevia alkoholisteja.

Ei se minua muuten liikuttaisi mutta deekujen terveydenhoito maksetaan verovaroista.

Naiset ovat yhtä älykkäitä kuin miehet.

Miltähän Jaanun pyllyreikä maistuu? :3

mutta niitten perseen tilavuus on pienempi

>yli-iso holhouskoneisto korjataan lisäämällä holhousta

Niin kuule maksetaan kaikki muutkin tässä maassa.

Vedin tukan siiliks koneella pari päivää sit ja päänahka on jo alkanut voimaan paremmin. Ihan jees.

anyone here from vaasa?

I lived there for a year.

lol apua perse täynnä finnejä

Shit place full of fennoswede crybabbyes

Millaista oli

t. muutto sinne edessä ensi kesällä

Miks vammaiset ihmiset ovat niin, no.. vammaisia?
Siis, mikä siellä aivojen kehityksessä menee niin vikaan että ihmisestä tulee semmoinen vihannes?

Kuudere kiisupojuyde

it seemed like a based city

ai sun perse on mämmi

eli kaupungin suunnittelijat oli niin huonoja että katuverkostot eivät ole riittävät ja jothavat ihan minne sattuu

why?

Jaa. Onks toi jotain symbolismia? En ihan tajua, ehkä oon ite vammainen.

ilmeeni kun ostin pikkarit ja pinkit stay-upit

Ostan aina pari olutta liikaa ja sit väsyttää ihan vitusti, mut kuitenkin pitäs juoda pari olutta vielä, koska alan kuitenkaan juomaan suoraan aamusta, jos näitä jää vielä.

pist kuva ittestäs ne päällä

siis sun pääs on täynnä jutskii joitten pitäis välittää signaaleja toisilleen mutta ne ei yhdisty toisiinsa niinkuin pitäis niin kommunikointi ei oo riittävä tai menee ihan päin vittuun

>chili was in my city and i didn't get a taste of that arse

Ravasin ammattikorkeasaaren ja itsemurhayksiön välillä kun olen liian burgeri opiskelijapippaloihin, ei se nyt mitenkään erikoinen paikka ollut.

Studied at the "university" of applied sciences. Wasn't really interested in the field and got into university on the next year.

Hurreja kaikkialla. Ja neekereitä.
Kierrä Olympia kaukaa.

Jaa, nyt tajuan.

Sama. Väsyttää ja ois vielä 3 Fostersia jälellä.

lol apua kaljat loppuu

oispa kaljaa

h-hi

Hello Bilbo

Itel ois kolme täyttä ja yksi vajaa karjala (pullo). Menee varmaan kolmeen taas, kun juon ihan vitun hitaasti täs vaihees aina.

...

Why hello there.

I wish I had been there for longer, I could only visit the old part around 3 am or so

I've lived here for 6 years and literally never been to the old part.

kalia loppui

joo ja sitten mun käsittääkseni toinen juttu on se

että ne jutskat jotka saa asiat oikein saa kasvuhormooneja (jos ne vaikka aktivoituu usein) ja ne sitten kasvaa yhdistäytyy muihin jutskiin mistä muodustuu iso verkosto kun taas ne jutskat jotka ei saa mitään aikaseks ei kasva

vammasilla taitaa olla usein joku häiriö tossa mekanismissa

vähän niinku kehä kolmosta ei rakenneta missä ei oo liikennettä ja toisinpäin se rakennetaan sinne missä sitä tarvitaan tai jotai tommosta, oon aika vammanen niin voin olla väärässäkin

walking alone at night in Finland was so nice
last time I tried it here, someone grabbed my perse

its called gamla vaasa

i lived in vaasa for 6 months

why did you visit vaasa?

Were you Erasmus or some shit?

yeah
i lived at linna and studied at palosaari

I know
I was in vaasa for one day

>its called gamla vaasa
But it's not. It's either Vanha Vaasa or Gamla Vasa you stupid nazi fuck.

rude

>i lived at linna

...

i ate Mämmi when i was in Finland and i liked it alot, is there a way to make it at home or is there a way to buy it online ?

Why it taste so good ?

my exact reaction on my first day there

we import them from indian streets

>juo viinaa
>olo muuttuu vaan paskemmaksi
juuh nyt kyl nukun pois tän painajaisen

better yet, is there a way to make salmiakki candies at home?

yes, I made some in chemistry class though I don't remember how

why do men always list their height first?
I don't like tall men, anyone taller than my brother (1.88m) would make me feel like a kid
not that it'd matter much if I loved the person in question, but still