/Norgetråden/

den degenererte utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lhnHRIOgeyM
youtube.com/watch?v=Y393YRQntag
nrk.no/urix/alexander-van-der-bellen-blir-osterrikes-neste-president-1.13258847
twitter.com/NSFWRedditGif

youtube.com/watch?v=lhnHRIOgeyM

for runeskrift

samtykker ikke for denne utgaven fåvæ

Morsom utgave

henger meg nå

Jesus elsker alle barna

ikke jeg heller
mekker ny tråd

Selvpromotering? Det var faktisk ikke jeg som lagde denne tråden, ble like overraske selv.

Trådstarterbildet viser bare hvor lite de vet om meg. Jeg hater jesus og kristendommen. Jeg er også i mot ekteskap. Det eneste jeg krever er at hvis du ikke er jomfru så må du ha barn. Hverken mer eller mindre. Det er vel ikke for mye å be om?

fy faen

Jeg spekker norsk

andra inhemska språket?

>shiller bibelske verdier som en galmann
>er imot kristendommen

Javisst påsan.

Hvilke bibelske verdier er det jeg promoterer?

privatisering av nav
privatisering av skolen
privatisering av sjukehusa

Jeg er norsktalande på hemska och buss

JEG ER I KJEMPEFORM
JEG ER I KJEMPEFORM

Ja, dette hadde jo mye med Norge å gjore.

j....

Hvor på skalaen ligger han?

>72 kr på bok, totalt
>en bil verdt vrakpant
>1217,45 kr på steam

BARE

håper ts er fornoyd med seg selv

>ts
???

Du har i det minste noen mektig flotte sifre da

dæven...

jepp, dæven...

pjuds legger opp gutta...

>hvis du ikke er jomfru så må du ha barn
Altså er det degenerert å ikke få det til på forste forsok?

youtube.com/watch?v=Y393YRQntag

rett og slett ren slakt

nrk.no/urix/alexander-van-der-bellen-blir-osterrikes-neste-president-1.13258847

Nå var det stille her ja. Hvor er nasserne nå? Kom fram, kom fram, og fortell oss hvordan valget var rigget hele tiden

hvis du skal direkte oversette OP til norsk blir det OB (opprinnelig brever) og ikke trådstarter så jeg forstår hans forvirrelse

Ja, det sier noe om hvordan vår fruktbarhet har degenerert som fölge av mijöskader.

dæven...

venstresida har hatt så mange flaue nederlag i det siste at jeg nesten synes jeg må unne dem dette.

Germanske land er for dypt hanreiet. Det er for tidlig for oss enda. Er ikke i det minste overrasket.

eg e berre ein man, så knaskar i seg det han kan

Skulket du seksualundervisning eller er du bare generelt degenerert?

du virker forvirret
det er den venstre siden som ikke takler å tape et valg anonsen

Det eneste vi lærte på seksualundervisningen var hvordan man skulle bedrive degenerert sex. Kondomer og andre virkemidler for hvitt folkemord.

Er språkrådet i tråden? Hva er riktig, "taes i bruk" eller "tas i bruk"? Gjerne med kilde.

tas

Vil stemme for "tas", men jeg hadde ikke reagert om jeg hadde hort "taes" i dagligtale, men det er jo muntlig.

fy faen...

Nå må dere ta en ukes pause fra datamaskinen

>dfn ingen liechtensteinsk ski-jv

Det er nok ikke aktuelt midt i eksamensperioden.

Hva?

Jeg skal ta hele jula fri fra pc-en. Har bare noen dager igjen för eksamen.

>dfn ingen russisk sotnos sangerinne-jv

Det er degenerert å uttale seg om degenerasjonen i ting man selv ikke forstår.

Ja, det er jeg enig i.

jeg liker å snakke om s-passiv. «tas» er riktig etter moderne rettskriving i bokmål, men nynorsk har i hovedregelen «takast», slik som på islandsk. (norrǿnt er selvfǿlgelig «takask».) dansk har derimot «tages», og svensk har «tas» (tidligere «tagas»). presens av nynorske «takast» er selvfǿlgelig «tekst», mens «tokst» er fortid og «tekest» er supinum. bokmål unngår som regel slike former til fordel for «ble tatt», «blitt tatt».

ordet «take» betyr forresten opprinnelig 'å berǿre'. ordet for 'å ta' var «nema» (tysk «nehmen»).

Se her ja. Takker for utfyllende svar. "Tas" blir det da.

men ka ska æ gjor da?

>skidtävling
>Norge vinner
Seriöst. Börjar ni inte tröttna snart? Låt oss övriga länder vinna lite.

Nei

Nei bli bedre om du vil vinne

Vi vinner, og vinner. Vi skal fortsette å vinne, så mye at vi kanskje blir leie av å vinne. Men da skal vi bare fortsette å vinne enda litt til.

"Dom svaka måsta frykta dom sterka" eller korleis i helvete de enn seiar det.

Og assistentene mine kommer til å fortelle meg: "Herr president, vi har tusenvis av nordmenn på linja som ringer fra Bådåddjo! Og de er veldig sinte, herr president! Du vinner for mye ved svenskegrensa, du vinner for mye på harryhandel, og du slår Island ned i stǿvlene! De er ikke vant til det, herr president, de tåler ikke å vinne så mye!"

Og jeg kommer til å svare, "Si til alle de kjære nordmennene som ringer fra Bådåddjo, si til dem at jeg elsker dem, men jeg har dessverre ingen planer om å slutte å vinne! For vi skal nemlig mekke Norge greit igjen!!!"

Denne typen brev er det beste med norgetråden. Her har du en (du) fra meg.

Negerbarna også?

Fy faen....

Nei.

Du må lære deg hvordan du er en ekte degeneranon. Du må si at du ikke bryr deg om hva jesus syntes, for han er bare et symbol for den jödiske kulten kristendommen.

>dfn ingen kenya jv

tusen takk.

Er ikke påske.
Må vente til jula er over for du brever et så gult bilde

Jeg håper dere feirer yule i god paganistisk ånd. Ikke den kristenkaprede versjonen de fleste feirer i dag.

jula er jo ikke i dag

>Gi oppmerksomhet til denne snublefyren som rollespiller
>Ikke nytte alle-anonymisering
Dere lærer aldri. Var sånn taiga/lancedjack, manlytears og andre kreftpåkallere startet.

Vad tycker ni om det bästa programmet någonsin?

>>>/aftonbladet/

Det var ikke det jeg sa heller. Jeg håper dere skal feire jul og ikke "CHRISTmas"

Det gjor jeg. Ikke at jeg gjor noe spesielt, men i ånden så gjr jeg det.

Tar meg alltid en lang tur ut i naturen da og brenner bål.

Det er en skam. Jeg så en episode fordi jeg ble tvunget og har aldri vært så flau på vegne av min nasjon.

har kun sett et par klipp
er hun hijab dama norsk skuespiller
forferdelig blek til muslim å være

du sa i dag, julaften er ikke i dag vet du.

pris jesus

En dritt serie som folk bare ser på fordi det er "kult".
Er trist at denne serien er det forste noen tenker på når de horer Norge

Kristmesse*

>de fleste feirer i dag
Med "i dag" mente jeg "nå for tiden"

>dfn for smart il å spille hekseren 3

wiedżmin, ja... haha, kurwa...

Men hekseren 3 er et spill for smarte gutter

så skriv det? upresis språkbruk er degenerert.

det er ikke upresist. Det er helt vanlig å bruke "i dag" som et generelt begrep på nåtiden.

knasker i meg en julemann

>dataspill
>smart

du måtte re-presisere det du mente, så jo det var det i denne konteksten. trodde du var bedre enn det her, burde vurdere skifte navn fåvæ

...

eg...

Jeg liker dere

Måtte presisere fordi du ikke var intelligent nok til å forstå hva jeg mente.

Vi liker ikke deg

Dette var degenerert fåvæ

e...

du måtte presisere fordi du gjorde feil, og nå syter du, det er degenerert. ta deg sammen.

Du burde innse at du tar feil. Se her, dette er en ganske vanlig måte å skrive på:

>tilstanden i norge i dag

De mener ikke bokstavlig talt i dag, men generelt nå for tiden. Ta deg sammen din apekatt.

dæven...

>"Yeahhhh, and I like you for that too! I like you for everything. It's like I'm your dog. Your spaniel. You can wack me, you can ignore me, you can forget to feed me, It doesn't matter. I'll just drool on you and love ya some more!"

kan du slutte harpe? innse hva du gjorde, gå videre. degenerert å kverulere over irrelevante ting.