NEDERDRAAD

Tijd voor mijn ontbijtbiertje -editie

Other urls found in this thread:

frontbencher.nl/peilingen/
youtube.com/watch?v=AdBoybKnzZw
twitter.com/SFWRedditGifs

rotterdam

R O T T E R D A M

Ieuwl

Baarn

030
3
0

Brudis, just wanted to give you notice that you can participate at the 50€ competition for the best self-sung Christmas song on 20.12.16! This is part of the Brudikalender in /deutsch/, but amazon.de can also be used in the Netherlands and Flandern. It doesn't matter which language the song has.

Here is an overview:

2. Advent, 25€ Google Play + 10€ Spotify: Lustigste Kurzgeschichte gewinnt (sie muss in einen Post passen). Gewinner: Weihnachtsmann !2buIbL5iDA

—> 3. Advent (11.12.16, 21:30 Uhr), 25€ iTunes + kleine Überraschung: Bestes selbst gemachtes Miehmbild gewinnt

4. Advent (wird voraussichtlich am 20.12.16 um 18:00-20:00 Uhr nachgeholt), 50€ Amazon: Am schönsten gesungenes Weihnachtslied gewinnt (vocaroo)
* Amazon.de nutzbar in: Deutschland, Niederlande, Österreich, Schweiz, Flandern, Luxemburg, Liechtenstein

>Buitenlander in mijn draad

Danku heer

>zeg tegen iemand dat het irritant is dat de zon zo kankerlaag staat omdat hij in m'n ogen schijnt zo
>''nee de aarde staat gewoon anders dan in de zomer, de zon beweegt niet''

Kunnen dit soort mensen niet gewoon hun mond houden? Je snapt best wat ik bedoel

lmke wat een kankerautist. Hij zou wel eens hier kunnen zitten

Zou me niets verbazen

>de zon beweegt niet

Vertel hem dat de zon wel beweegt, maar ten opzichten van de aarde niet

Heb al gezegd dat ie op moest flikkeren

05-12-2016

Week 0: 98.1 kg (180cm)
Week 1: 95.4 kg
Week 2: 95.1 kg
Week 3: 94.9 kg
Week 4: 93.5 kg (-4.6kg)

De eerste kilo's zijn het makkelijkst. Maar ik wens je veel succes een gezond gewicht te krijgen.

Na wat moeizame weken ga ik weer HEERLIJK. Heb me de afgelopen week meerdere malen niet laten verleiden. Op naar de 90kg!

Lag int er gister eventjes uit?

Wie /heffen/ hier?

Steroide misbruikende homo

100% natty

Hoe kunnen we hier nou in godsnaam een meerderheidscoalitie mee vormen?

frontbencher.nl/peilingen/

Maurice de kankerhond

GEWOON

Gemeen zeg

Forum voor Democratie is de ultieme roodpil partij.

Ik word gewoon zo moe van die betweterige, zinloze opmerkingen

Is de Belg hier die ook lid is van een schietclub?
Ik wou vragen wat de aan te raden wapens zijn om te kopen met een sportschutterslicentie.

Had gedacht aan een .357 lever action, .22 pistool of een grendelgeweer in .308.

Altijd maar dat gejank over hoe we onze onderbuikgevoelens niet de baas mogen laten spelen over onze politiek. Moeten we dan gewoon onze mond houden terwijl de Islamisering en Afrikanisering van ons land maar blijft doorgaan?

Nee, maar we moeten wel onze mond houden over onzin als zwarte piet

SNIJ MIJN LEVEN IN STUKJES

DIT IS MIJN LAATSTE TOEVLUCHT

Daarom moet je niftige opmerkingen terugnaken die zijn opmerking overtreffen of ontkrachten, dan stopt hij

VERSTIKKING, GEEN ADEMHALING
HET MAAKT MIJ NIET UIT ALS IK MIJN ARM IN STUKJES SNIJD

youtube.com/watch?v=AdBoybKnzZw

>niet GEEF GEEN NEUK ALS IK MIJN ARM SNIJD BLOEDEND

>deze gast wordt nog steeds aanbeden


koek

ik herinner me nog wel toen hij doodging

ik kende hem totaal niet maar zag vaak zijn plaatjes voorbijkomen. wat een smiecht

Sjonge jonge 4g is best een stuk sneller dan 3g

En dat voor een genadeloos lage prijs

>buiten komen

Moest hierdoor toch wel wat extra lucht door m'n neus blazen

Waarom is dit geen sinterklassuitave?

We vieren hier geen racistische feestdagen.

>peilingen geloven
aub anin

Ohja, sorry

>wees mij
>heb prikkelbare darm syndroom
>bij vrijwel alles wat ik eet krijg ik dus last van mijn maag en moet ik schijten
>soms moet ik uit het niets heel erg schijten en dan heb ik maar een paar minuten om een wc te vinden voordat ik het niet meer op kan houden

Dit syndroom heeft mijn leven verpest.

>zit in een collegezaal
>het is ongelooflijk krap omdat het een tijdelijke zaal is (snel gemaakt omdat er in een ander gebouw verbouwingen waren en we dus wat tijdelijke collegezalen nodig hadden)
>ik zit vooraan de eerste rij, helemaal in het midden dus ik kan er niet uit tenzij de helft van de eerste rij voor me opstaat (tenzij je over de tafels heenklimt maar dat gaat hem niet worden)
>had die dag toevallig koffie gedronken wat ik eigenlijk nooit doe op een schooldag omdat ik daarvan moet schijten
>voel na een half uur college opeens uit het niets heel erg buikpijn
>we hebben nog een half uur college en dan hebben we een pauze, dus ik probeer het tot dan vol te houden
>het gaat heel moeilijk
>ik merk na ongeveer een kwartier dat ik echt binnen een minuut in mijn broek ga schijten als ik niet ga
>dus ik sta op en zeg opeens paniekerig tegen de mensen naast me "kunnen jullie opstaan ik moet naar de wc"
>mijn professor wordt boos want ze weet niet wat er aan de hand is
>iedereen kijkt naar me, een stuk of 300 man
>langzaam beginnen mensen op te staan zodat ik er langs kan
>kan het niet meer op houden en ik begin scheten te laten terwijl ik mezelf langs de mensen prop
>hoor een mix van gelach en verontwaardiging
>wil de zaal uit sprinten maar moet zo nodig schijten dat ik alleen maar kan lopen
>verlaat na een walk of shame de collegezaal en begin onmiddelijk in mijn broek te schijten
>zoek de meest dichtbijzijnde wc op en maak mijn broek schoon
>kom nooit meer terug naar de universiteit ook al haalde ik in mijn eerste blok goede cijfers
>ben zelfs nooit teruggekomen om mijn tas op te halen die ik er had laten liggen

6 jaar en 2 zelfmoordpogingen later zijn we hier.

Waarom zijn alle kantoor tekstverwerkers gemaakt door debielen? Ik kan niet eens gewoon makkelijk een tabel zetten waar ik wil zonder dat alles verkankerd wordt.

>walk of shame

Wat lul jij nou? Microzacht woord werkt prima.

>50plus zou meer zetels krijgen dan de PVDA

>niet LaTeX gebruiken
Pleb

Nee
Ik ga latex leren als dit zo doorgaat

Waarom ga je dan ook helemaal in het midden zitten als je weet dat het plots mis kan gaan, randdebiel?

>hij is zo debiel dat hij woord niet eens kan gebruiken

Begin nu maar

Goedemorgen zonnestraaltjes!

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Krijg de tering

Wat is er aan de hand? Je kunt het bij ons kwijt

Nooit meer eten

Aub Woord is lasting oetz

Ben je letterlijk 14?

Het is middag

Geen idee, sorry, maar ik zou het wel doen.

>vd wil cosmetische chirurgie aan haar neus en tieten
>collega gaat met externe partij naar zweden
>ik kan daarom niet het geplande werk doen
>woensdag ben ik ook niet aanwezig waardoor teamgenoot helemaal niet kan werken
>ruzie met alle kanten van de familie

Het is gewoon een grote kankerzooi

Voor mongolen misschien

>vd wil cosmetische chirurgie aan haar neus en tieten

Kan je een foto delen zodat we kunnen evalueren of het echt nodig is of niet?
Ik zou ze sowieso goed aan de leiband houden, een vrouw die onnodig veel aandacht besteed aan zichzelf zal je ook vlugger bedriegen denk ik.
Je betaalt toch niet voor haar nieuwe tieten?

Ik ga geen foto's sturen.
Ze heeft een prima neus en perfecte tieten, ze heeft het echt niet nodig.

Ik betaal niet, dan zou het een stuk makkelijker zijn om je tegen te houden.

Foto's waar ze onherkenbaar op is zijn ook goed hoor.

>mijn vriend speelt videospelletjes en paalt videos ervan op jijbuis
>hij verdient daar gemiddeld 5000 euro per maand mee en dat getal is aan het stijgen
>hij gaat ingenieur worden maar hij gaat daar letterlijk minder mee verdienen dan het palen van filmpjes over videospelletjes op jijbuis

ongelooflijk

ongeNEUKENDlooflijk

Nee, je zorgt maar voor je eigen josplaatjes

Hoe verdien ik geld met niks doen?

Welk kanaal

ga ik natuurlijk niet palen hier

Hoezo niet?

hoezo wel

Ik stelde de vraag eerder.

Ik wil je maar helpen de situatie inschatten hoor.

Ze heeft een C cup, met tepels die je ziet in de boeken als normaal, past prima bij haar lichaam.

Haar neus is een beetje aan de brede kant, waardoor het een driehoek lijkt met een bril op. Ze heeft nu lenzen dus het valt niet eens meer op.

Duidelijk genoeg?

Hoe kun je haar nu beter overtuigen dan een foto van haar te palen met daar op tientallen reacties van eenzame autisten die zeggen hoe graag ze wel niet haar hand zouden willen vasthouden?

>waardoor het een driehoek lijkt met een bril op

gedverdemme ik haat zulke neuzen, wees blij dat ze het wil veranderen voor je, homo

of ben je bang dat ze je gaat verlaten als ze te lekker wordt?

Door haar vriend te zijn en duidelijk uit te leggen waarom niet. Helaas zei ze het toen ik gisteren weg moest en het dus niet kon uitleggen

Omdat ik weinig cosmetische ingrepen heb gezien die iemand mooier maakt.
Daarnaast heb ik er geen probleem mee, vind het wel een grappig neusje

>Haar neus is een beetje aan de brede kant, waardoor het een driehoek lijkt met een bril.
Gemeen oetz

Ze kwam zelf met dat ze een piramide neus heeft.

waarom paal je opeens met een engelse vlag?

de gene die goed gelukt zijn zie je natuurlijk niet, veel neuzen en flapoortjes worden eenvoudig bijgewerkt

Het bleek arabiers neukslet te zijn

arabier is niet het type dat zich zou bekommeren om het welzijn van een vrouw

dat past niet bij zijn cultuur

Ohja, hmmmmmm

verkoop je anus.
je krijgt geld en je hoeft alleen je kont open te houden

Ben nu in België volgens mobiel, krijg dan de Engelse vlag

Ja dat weet ik, maar haar neus is nu al prima, niet een mislukt geval. Vind het gewoon zonde om haae natuurlijke schoonheid te verpesten

Paal neus.

neus.

Heel misschien als jij het vanavond lief vraagt zal ik erover nadenken

0,5 punt

Hoe gaat het met de vd jongens

>een vd

NORMAALTJEEESSSS

Geef me een jij, rotzakje