/mämmi/

Itsenäisyyspäivä -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ogMcv4JVvaU
youtube.com/watch?v=M4K1wzbwfGk
youtube.com/watch?v=8PZ8W_g6Vvk
youtube.com/watch?v=tTIaUH6PIvo
twitter.com/SFWRedditGifs

Oon gay

neekereitä onko heitä

vois ottaa kaljaa Hah muttei liikaa :)

itellä on suurimmillaan 5cm löysänä ja shrinkage vetää ihan vitun pieneks

Internet on pilalla.

En sitä kohtaa etten uskalla lukea niitä viestejä. Oot varmaan se mun kaveri.

Ja mitä huomiohuorausta siinä on? Ai kun on kavereita ja sulla ei? lol

awooo00o :--DDDD

Postatkaa isänmaallisia kuvia.

>inb4 lanka kuolee ennen keskiyötä

Täällähän meitä

Panisitko yhtä niistä turritytyistä?

hyi vittu että tuli cringet

CHILITYTY I BET YOU WISH YOU HAD A 20CM PENIS LIKE ME

...

...

Oisin silti ostanu huawein koska se on kestävämpi ja siihen saa paljon parempia oheistarvikkeita.

>paljon parempia oheistarvikkeita.
Saako anaalitapin?

no ehkä se on sitten sellanen paksu

mulla siis menee sellaseks 5cm kynäksi

...

...

vois vetää kännipajarit elikkä käpyt :D
eroa muihin kertoihin se, että on pinkit stay-upit

tämä on totta

en tiedä kyrpiää

Kehtaatkin pilkata suomea itsenäisyyspäivänä, Cai-Göran,

ai nyt ollaan jo jossain oheistrarvikkeissa, no en kyllä edes usko, aiemmin sanoitkin että et edes sopivaa koteloa löytänyt, siksi se sun ''kestävämpi'' luuri on paskana

tää kyllä vaan pätee ja pätee että hyvä kommentti

Olet neitsyt?

it could be fun to have my own kikkeli, yes. But I'm a feminine woman

HELLO! WE ARE CHILE MISSIONARIES FROM FINLAND!

hienot maasturit

my penis can be feminine

What if you have a feminine kikkeli?

Helsinki pitäis kyllä leikata irti Suomesta ja pistää merelle ajelehtimaan, jtp, perhe

Musiikkia
youtube.com/watch?v=ogMcv4JVvaU

Ovatko Chileläiset valkoisia? Entä suomalaiset? (ei meemuilua kiitos)

sori

hienot mönkijät

entäs turku?

>näe unta että Suomi kieltäytyy Karjalasta koska se ei ole riittävän suomalainen
Eeei vittu tää oli enne uni mä tiedän. Vitun vassarit.

katkera ja kateellinen bönde

suomi on kieltäytynyt karjalasta

viekää se kännykkäkeskustelunne vittuun ja puhukaa chiliröpöstä ja alkoholismista

Joo sinne vaan mukaan.

en, mutta mä vain tiesin yks kyrpää

youtube.com/watch?v=M4K1wzbwfGk
Mistä tämmösiä löytää?

varmaan: japanista

MUT HEI SE OSTI NEXUS 6P HÄLYYYTYSS HÄLYYYTYS

Missä muka sanoin etten sopivaa koteloa löytänyt? Ja se on objektiivisesti kestävämpi. Katso näytön tiedot.

oliko suomalainen kyrpä?

helsinki-turku saari ajelehtimassa jossakin kuulostaa hauskan kohtalokkaalta

> yksi mämmiansoista on likainen narkki
:(

molemmissa gorilla glass 4

youtube.com/watch?v=8PZ8W_g6Vvk

youtube.com/watch?v=tTIaUH6PIvo

ja kyllä mä aika varma oon että sanoit mutta en nyt jaksa katsoa kun se ei ole kauheen oleellista koska totta kai molempiin oikeasti löytyy koteloita vaikka kuinka, se oli lähinnä sellanen vitsi

Juuh jonnebis ei ole edes huume jtp.

Oisin silti ostanut koska paremmat oheistarvikkeet (esim. suojakotelot jne.) ja aesteettisesti hienompi.

mutta just noinhan tapahtui. karjala olisi maksanut 15 miljardia sen ajan ameriikan dollareita ja infrastruktuurin korjaus ja mittavan uuden venäläisvähemmistön kanssa diilaamiinen olisi ajanut meidät monta kertaa pahempaan lamaan.

Olipas paska video, niin paljon taustamelua ettei kuullu melkein ollenkaan sitä laulua.

Kannattais käydä korvalääkärillä.

faija kerto joskus sen frendistä jolla oli karaokebaari, se laskutti tuplasti jos joku valitsi ton biisin

I'm a feminine woman too and i think my penis is very feminine >;3

No kylläpäs on. Vittu te budipäät ootte tyhmiä.

no kun noin menit sanomaan niin oli pakko löytää se kommentti

>

ja et selvästikkään ole sellaista käyttänyt

että grasping straws ja sillee

ihana tää kommentti kun siihen voi vaan viitata aina vaan
>

> puolalainen tyty käy kattomassa profiilia
Miksi mä ees vaivaudun, pitäskö poistaa koko paska. Kyllä sinne tulee ehkä kaks uutta tytyä kuukaudessa mun kaupungista, mut silti niin vähän et vittu.

Asuisinpa hesassa niin ois satoja söpöjä nörttitytyjä. Täällä böndellä kaikki on kait valuneet sinne tinderiin, joka vaatii kirotun juutalaiskirjan.

Katsomassa mitä profiilia? Vittu

nyt on pakko vähän korjata kun noin paskasti viittasin

useimmat chileläiset ovät vaaleanruskeita, valkoiset chileläiset ovät myös yhteinen. Korkeudet ovat hyvin monimuotoisia.

Suomalaiset ovat melko valkoisia.

I've seen chileans with lighter skin tones than I what I saw in Finland, but Finnish facial features tend to be quite unique. Also, heights seem quite heterogenous in Finland.
There are lots of chileans with german blood in the south, most chileans are hispanic/mapuche.

okstupid

Sulta puuttuu numero siit lopusta

Se kommentti oli tekosyy mun tyhmyydelle. Ja oisin silti ostanu koska parempi etukamera

Welcome To The Jungle Ultimate Package
Paketti sisältää:
- Golden Circle -pääsylippu konserttiin, lipulla pääsy lavan edustalla olevalle Golden Circle –alueelle sekä VIP-korokkeelle (seisomakatsomo)
- Ainutlaatuinen backstage-kierros – kurkista kulisseihin ja kysy GN’R henkilökunnan jäseniltä mitä massiivinen tuotanto pitää sisällään (paketti ei sisällä tapaamista bändin kanssa)
- Early Entry -sisäänpääsy konserttialueelle ennen muita Golden Circle –lipun haltijoita
- Vapaa kulku Golden Circle-alueen ja VIP-korokkeen välillä
- Pääsy VIP-korokkeelle, josta esteetön näkymä lavalle
- Ryhmäkuva lavalla ennen keikan alkua (bändin jäsenet eivät ole mukana ryhmäkuvassa)
- Limited edition GN’R VIP –lahja
- GN’R -kiertueen laminaatti ja kaulanauha muistoksi
- VIP-lippu muistoksi
- VIP-henkilökunnan palvelut konserttipaikalla
Hinta palvelumaksuineen 1029€

Tää. Budipäät on vitunmoisia puupäitä. Jopa pirin viihdekäyttäjät on järkevämpää sakkia.

>yhteinen
yleisiä

Juon just jääkylmää dr pepperiä. Voiko parempaa olla?

Mitä tää chileläinen ämmä täällä taas pyörii? Älkää kiinnitäkö mitää huomiota tuohon.

joo, mun ex-poikaystäväni
ainoa poikaystävä olen saanut

En käytä mutta näen selvän eron koksuun, essohin ja nuihin suonensisäisiin siihen asti että voisi suunnilleen olla oma päihteensä.

Do you agree that Finland is not a homogenous country? Most people have normal eyes, sharp noses etc. in southern parts of Finland, while the northern you go the more """mongol""" people look.

jääkylmä bisse

thank you

kummassakin 8 megan etukamera, en toki tiiä kumpi oikeesti parempi mutta en usko että oot sellanen selfie jonne jota oikeasti mahdolliset pienet erot kiinnostaa ja vielä vähemmän uskon että edes tiiät kun oot melkeen kaikki specsit saanut päi vittu tähän mennessä

oneplus 3:n etukamera on sama kun iPhone 5S:m takakakmera, että ei se ihan paska voi olla, jos ei jopa parempi kun tuo nexuksen

ja oneplussan etu kuvaa 1080p videoo kun taas nexuksen vain 720p videoo, en jaksa itse kuvia sen enempää tutkailla

>suonensisäisiin
No sulla ei oo mitään varaa sanoa kun et edes tiedä huumeista mitään.

Ei sais. ;___;

ens kerralla kun ostatte jotain juomaa tölkissä niin tietäkää että hiplailin niitä päälipuolia hepatitissylkeeni kostutetuilla sormilla

no onko suomalainen mies hyvä sängyssä?

ei ole itsenäisyyspäivä vielä vitun minuuttimunat

no se hepatiitti ei selviä pitkään siinä päällä muutenkaan

Finland seems extremely homogeneous to me (excluding obvious migrants). I did see some people with the "mongol" look in Rovaniemi, as well as a classmate who said that he was from some little town in the north.
But it seemed quite subtle to me.

ainoat tölkit mitä ostan ovat olutlavat ja en usko että sinne sait sormia tungettua

eli mä oon tavallaan pussanut sua, mietippä sitä

they were probably sami and not finns

kana- vai kinkkupanini?

ja minkä leffan lataan

BBQ Pekoni

kana tai

So you agree that most Finns don't look like "mongol" like in all the meme pictures that get reposted 24/7?

Also, do you think Finns are attractive or unattractive in general?

appelsiineja
kellopeliappelsiini

Kato se Accountant eiliseltä. Oli oikeen mukava kattoo kuinka autisti pisti porukkaa matalaks.

tuo on yksityistä

Oispa

katot Resurrection of the Little Match Girl

ei ole

t. suomalainen mies

Le Finland

ens kerralla kun ostatte jotain irtokarkkeja niin tietäkää että kuseskelin niihin laatikkoihin sormilla

Rovaniemi mentioned. t. not mongol

mikään ei ole yksityistä täällä

Why don't you have this in your country?