Hva' sker der dansker?

Hva' sker der dansker?

Intet

Drik en bajer

Er igang....

Sparker invandre ud af landet
føles godt

BYG MUR

...

Godt!

Idol

Der er jo næsten ingen der ryger ud alligevel selvom de bliver dømt til det. Vi har et fucked up system.

Dræb dig selv

Hej derude

Hvorfor? fordi jeg citerer Adam og Noah ?

>bajer
rip samfund

Hvor er i fra i Danmark?
Østjylland her.

Okay

har du set fundamentum for så tror jeg ikk du ville sys at bajer er lig med rip://

NordSjælland

vestjylland men bor i aarhus indtil sommerferien

ved nok, træt af at leve i et samfund der konstant skal relateres til alkohol, og bajer.

relateres som i at vores samfund kun handler om alkohol eller at vi set fra et outsider perspektiv bare drikker bajer og ryger prince light hele dagen ? skal lige være med her bri

Du fik meget nydeligt samlet begge pointer lige der.

OP her.
Kan jeg egentlig godt forstå, folk forstår ikke hvis man ikke lige har lyst til at drikke i sociale sammenhænge.

Uni?

så mænger du dig nok med de forkerte mennesker

Omkring Ålborg eller helt i toppen?

Men det er jo hele Danmark, det er pointen.

Nope. Mine venner forstår godt hvis jeg ikke lige har lyst. Jeg tænker mere generelt. Er glad for at jeg går i en klasse hvor gennemsnits alderen er 30 år, så er der ikke det der med at man hele tiden skal feste.

nej tager bare en tiende, regner med det frie gym næste år

Okay. Glæder du dig til gym så? Hvor anderledes er det i forholdt til det normale gymnasium?

Hej!

Hvad er jeres ynglins stof? Af alle stimulanser?

nej egentligt ikke, tror jeg dropper ud lol. passer sgu ikke lige ind i systemet:) linjerne er generelt mere samfundsfaglige og kunstneriske, man har meget selv indflydelse på undervisningen og sådan, lidt nogen kneppede typer der går der og der er generelt mere frie tøjler ifht "normale gymnasier""""

coke, lsd og amfetamin

kapsejladsen var i dag... absolutely disgusting

oxycotin,best trip ever, skide dyrt

...

I fortjener ikke at leve, i sætter ikke pris på det liv i er blevet givet, jeg væmmes.

Især ikke uden pepsi max, faggots.

Ja okay så. Jeg går selv på HF enkelt fag og får så en hel HF på ca 3 år. Gik selv på et af de største gymnasier i Danmark i 4 måneder, så droppede jeg ud. Det var sgu ikke lige mig.

Har aldrig prøvet LSD før. Hvordan er det?
Tager selv Coke lige nu faktisk. Amf har jeg det lidt træls med.

jesus er det dig ? kan næsten ikke se noget for dit hellige lys blænde rmig

Det er "kærligheds hormonet" ikke? Vidste ikke man kunne få det. Hvor syg skal man være for at få det på recept?

Hvis du tilbragte mere tid i den virkelige verden vil du måske have bedre øjne.

er det ikke fedt nok? overvejer lidt en HF i stedet, men er fandme splittet for mine forældre knækker mig midt over

det forstærker bare alle ens indtryk, farver er helt anderledes og ekstremt intense, jeg plejer at have fucking meget noia på men det hænger ikke ved efter trippet. det er lidt som at være alice i eventyrland

badtrippet på amf?

siger du og sidder her på Sup Forums med os andre. kæft en multispasser du er

>forlader sin waifu
Absolut klamt.

Godaften, drenge.

>stofmisbruger + Sup Forums bruger
Vi er rammer autist niveauer der ikke engang burde være mulige

mandschauvinist;////// tror bare alle drenge

>Sup Forums bruger

Jeg er super glad for HF. Der er mere fokus på den enkelte. Går selv på th langs HF. Du har en lærer som er tutor, der er studie vejledere og skole psykolog.
Hvis du har svært de lange dage så tag en HF på enkeltfag, du skal have minimum 23 timer om ugen for at kunne få SU.

Overvejer at prøve det. Men er "bange" for det bliver for meget for mig. Overvejer et svampe trip.

Jeg tog bare amf og sad en HEL nat og spillede den samme bane i en app drak ikke vand og flyttede mig ikke. Min kæreste stod op, alt var gult og snurrede rundt og så brækkede jeg mig. Har bare haft kvalme hver gang jeg har tænkt på amf siden.

hmm jo det er vist noget alla det hormon,

de er 10 gange kræftiger end Morfin(hvilket er rent heroin) for at du skal få fat i sådan en recept skal du have meget store smerter fx kræft eller efter en halv stor operation.

når man har ondt kommen man i en dejlig lukket verden, hvor alt er blødt, du ville kunne ligge på koldt beton og det ville føles som skuer du ligger på.

Ved dronningen, undskyld.
Godaften mænd. Der er ikke nok fædrelandskærlighed i den her tråd!

Okay. lyder lidt som mdma.
Har du prøvet lyrica?

har jeg nemlig også hørt fra en del venner, der går på HF og dem der går på gym er en helt anden historie; lidt ligesom folkeskolen og bare at være endnu én i en masseproduktion af invalide børn der kun synes, fordi skolen synes og kun gør, fordi skolen gør

tror ikke du skal kaste dig ud i svampetrip, har aldrig selv prøvet det, men min ekskæreste sagde, at det var rimelig kneppet og hallucinationerne kan være rimelig voldsomme

fuck det lyder også ubehageligt. mit værste badtrip har været efter jeg røg mig skæv i hash, hvilket var meget overraskende, men lå bare og knækkede mig i 6 timer på en mark et eller andet sted og så faldt jeg i søvn. troede fandme jeg sku dø

lelz det ok;D

mdma,t jo men ens sanser bliver ikke overstimuleret på samme måde, man bliver mere glad i låget, alla sådan man forstiller sig a hippier er.

nej har ikke prøvet lyrica, hvordan er det ?

KA I SÅ SE AT KOMME UD OG FÅ EN MILITÆR KARRIERE! FORBANDEDE DOVNE HOBBITTER!!!

Er der nogle af anons der gror hash/cannabis?

cya, jeg smutter på arbejde, lorte arbejde ringer end McD..

...

Jeg føler virkelig der bliver taget hensyn til en på HF. Er vildt glad for det.

Min kæreste er rimelig erfaren med stoffer og siger de havarianske svampe er gode.
hvis man får det skidt skal man bare huske på at man har taget noget for at få det sådan. Har selv haft hallucinationer pga sygdom så har lidt erfaringer med det.

Ej føj. Jeg ryger ikke hash mere hvis jeg kan undgå det, er mere til hjemmedyrket pot eller skunk, så ved jeg hvad der er i det. Hash kan man ikke altid regne med.

vil lige skrive mig hf bag øret, for det kunne umiddelbart godt lyde som en bedre idé end gym

ja okay, så ville jeg gå for det. tror også bare generelt min eks var ligeglad med hvad han fik bare han fik noget lol
det er tit placebo-effekten der er synderen når det kommer til badtrips, så rigtigt det du skriver

er også stoppet med hash, foretrækker pot over det og skunk, for ved ikke om det er rottegift man får eller heroin i små doser nogen gange

Okay.

Lyrica er bare fedt. Lidt lige som hash, bare uden at være helt tung i låget. Er ikke så god til at forklare det. Men det er så fed en følelse. Men det er også møg dyrt.

Hello, this is baguette, how are you guys ?

>HON
>O
>N

Min neger, bliv håndværker så kommer du ud og laver noget - Elektrikere tjener ret godt pt. primært fordi der er brug for dem

+ så er der elevløn, samt muligheden for at blive installatør som ligger på endnu højere løn. Folk er blevet for fine, det drejer alt sammen om at komme på gym->uni "fordi det er der prestige i"

Jeg kunne havde sparet de 3 år på gym og så bare læst det ene fag jeg skulle bruge til adgangskrav.

How are you baguette

Enjoyed voting on the commies when you were 19?

10/10

9/11 kunne godt komme til at læse den igen

I'm fine !

Well they do the exact same things that the right was doing.
This is funny and painful to watch.

How about yours ?

har en bedre

Gør det :)

Haha. Min han er lidt mere kræsen. Vi fik engang noget GHB som var helt fucked så vi købte nogle citron syre og bryggede det om indtil det kom på den rigtige pH værdig. (Fedt jeg vidst ikke er den eneste tøs her :p ). Ved coke kræver han pengene tilbage hvis det er for dårligt. Vi fik engang noget der var blandet amf i.

Folk er også begyndt at øge thc niveauet i hash, det giver større chance for psykose hvis man er disponeret for det. Jeg dyrker selv pot en gang om året, så ved man hvad der er i det.

I hope I got unbanned

Same outcome really our leftiest left is a yelling goodlooking cunt

then we got all the others who are more or less right

we also got a group who focuses on green energy but want's to enforce white guilt... But we good

fuck hvor dank

Jeg vil bare så gerne være farmakonom, så det har ikke noget med at ville være fin, at gøre. Synes selv der er for meget uddannelses snobberi.
Håndværkere er nogle af de vigtigste mennesker i samfundet. Min kæreste er selv håndværker og jeg er ved at brække mig over hvor meget der bliver set ned på hans erhverv.

haha

Well at least these days we're having fun with Riot- i mean peaceful protest against the new labour law disturbed by the bad policeman.
Just like every year

hvis du skal være farmakonom så er det snuden ned i bogen. Eller bliv sygeplejerske og tag den af den vej.

You baguettes are renown for your riots

I wish you the best

Danskjävel

Har gået på sosu. Never again. Sygeplejerske er ikke lige mig.

Frem med de danske nudes

...

...

...

...

It is national sport for decades.

Same for you !

...

...

Fucking racist.

Yahya Hassans pik

Terrible tattoos. Amazing ass.

Vi bor iallafall inte på en sjunken jävla sandlåda där kattfan skiter.

^

Danmark:

The opposite of eugenics.

>implying you have cool guns

Sverige: U get nigs

> Europa og den vestlige verden er ved at begå selvmord.

> London har lige fået en muslimsk borgmester.

Og her sidder i og shitposter på Sup Forums klokken to om natten.

Hvad har i gjort i dag for at sikre en fremtid for jeres efterkommere?


▲ ▲

BORK BORK BORK

sørger bare for ikke at få børn og så kan jeg shitposte på Sup Forums så længe jeg har lyst og tænke over hvor trist mit liv er
>pic


▲▲

Noobfag.

Chiller

KAN I DROPPE NOGLE DANSKE PATTER DRENGE?!

...

Dejlig fiskeskæls flake