Nederland continued

Nederland continued

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mW9zpgwYKuw
clownbassie.nl/04-bassie_op_je_feest.shtml
twitter.com/NSFWRedditVideo

Kanker waarom ineens 404

Kanker autocorrect! NEDERDRAAAAAD

cmd fag hier
bump limit was behaald

040 represent

Is de voormalig depressieve technofeestgaande marinefag met chick hier nog?

030 represent

Ja

ik was te traag met mijn antwoord

bedankt, ik hoop het ook.

Met pil(len) op naar een hardcore feest gaan is wat mij het meest gelukkig maakt maar dat ligt voornamelijk aan de pillen ben ik bang ;)

Vrienden heb ik op zich ook zat dat is mijn probleem niet, ik kan mijn gevoelens niet uiten of delen ofzo. (anoniem lukt het blijkbaar beter)

Dat mijn pa en stiefma me hun huis uit gekicked hebben een jaar na mijn ma was overleden hielp ook niet echt.

ben je ooit voor je depressie naar een psycholoog of psychiater geweest?

En zo ja, heeft dat geholpen?

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis de furry pics

ik heb nog genoeg om te laten zien hoor :3

PSV EINDHOVEN!!!!

Ja ben ik geweest. Heeft niks geholpen. Eerst loop je verhaal te doen zodat ze een dossier hebben, dan mak je naar de psychiater, die geeft je pillen, en dan wordt je een zweverige zombie. Geen aanrader.
Een goeie chick werkt vaak goed als je daar je hart kan luchten. Maar die vind je niet zomaar.
Kwam bij mij ineens uit de lucht vallen. Gelukkig. Waar keta al niet goed voor is...

Ik hoop voor je dat je er snel uit komt.
Geef alleen nooit op.

Jeej je bent er nog

ik heb op dit moment toch niet zoveel te doen

youtube.com/watch?v=mW9zpgwYKuw

Wat trouwens ook kan helpen (tijdelijk) is een hoer bestellen. Een goeie dure die bij je thuis komt. Zijn erg professioneel, kan je alles tegen vertellen, en is makkelijk om je hart ff te luchten. Kost wel wat, maar daar kunnen ze dan ook goeie kunstjes voor ;)

Precies dat, altijd het idee dat die mensen alleen geld proberen te verdienen als ze ook echt met jou problemen zouden zitten dan gaan ze er zelf aan onderdoor. tenminste zo denk ik erover.

Vaak zat over nagedacht en te pussy om een an hero te zetten dus opgeven zal ik niet doen zeker niet zolang mijn broer nog leeft.

Bedankt user.

Welkom.

En mensen afzijken krijg je negativiteit van.
Aardig doen en dingen weg geven zorgt voor positiviteit. Dat maakt een stofje aan in je hersenen waar je gelukkig van wordt.

Als ik u allen mag vragen, waarom is het zo kanker warm?

Had je op school moeten opletten.
Iets met aarde 23.5 graden, rondje om de zon, seizoenen. Luchtdruk gebieden, windstromen, bewolking, warmte fronten.

Ik zal bij de volgende haatneiging aan je denken.

nogmaals excuus en blijf gelukkig!

Nederlandse boobies.

>opletten op school

goed als je daar je hart kan zomaar.
Kwam bij mij ineens uit de lucht vallen.

te zetten dus opgeven zal ik niet doen zeker niet!

WHAT DOES THIS SAY?

SOME ONE PLEASE TRANSLATE

Wie geinteresseerd in pic van hollandse dames? :)

Allah is the allmighty one

Dat zijn verdomd mooie boobies.

good if you there your heart can suddenly.
Came at me suddenly from the air falling.

to put so giving up I won't do definetely not!

Jup ik

Wat leuk dat jullie soort mensen tegenwoordig ook heeft leren internetten. Jammer dat er zo weinig zinnigs uitkomt.

Vertel meer. Ik wil meer geluk.

Je vraag Is bij deze ondergeschikt aan deze draad. Over het weer lullen doe je maar met je dikke moeder

welke negers hebben hier morgen examen?

Vrijdag

opkankeren vieze kankervacht

natuurkunde morgen

Ben jij die furry uit eindhoven? kanker mongol

Nederlands? ayylmao

same..

En aardrijkskunde niet te vergeten.
Morgen """strijden""" zoals ze dat zeggen

035 represent

0165!!! Roosendaal de gekste kanker le7nesh

Kanker exames geen last van ben gestopt met heel die kanker school kanker de kanker de kanker de kanker en nog is iets dikke kanker

Jij komt vast niet uit Amsterdam

Geld, hoeren, wapens, geld uitgeven, geld tellen, hoeren om je heen hebben maar niet neuken omdat je al zoveel hoeren neukt en ze echt niet allemaal kan neuken maar ze zijn er wel, schieten met wapens, wapens uitelkaar halen en inelkaar zetten, wapens in een wapengekletter in je woonkamer tentoonstellen, had ik hoeren en geld al gezegd? Oja en kanker dikke auto's rijden met hoeren natuurlijk. Negers jagen in Afrika. Drugs zijn ook echt kanker chill, pillen, pep, keta, ghb, combo's, lsd 2c'tjes,whatever you like (behalve kanker coke en kanker alcohol, daarvan ga je echt naar de kanker) oja en ook niet blowen, dat maakt je passief en onderdrukt je emoties waardoor je ermee blijft zitten en de problemen voor je uit schuift wat uiteindelijk ineens eruit komt. Oja en hoeren geld drugs en wapens. Grote wapens, kleine wapens, alle soorten en maten. Hoeren niet, die moeten allemaal kanker strak zijn. Dikke en zwarte zijn ook chill, maar alleen om je wapens op te testen. Dat dus. En delen met chille mensen die je aardig vinden om wie je bent en niet om je geld.

...

Voetbal is kanker triest

heel intelligent allemaal

Hang jezelf kankermongool
Veel plezier op de vrachtwagen met je turkenvriendjes

Laten ze jullie soort hier ook gewoon posten?

Jij bent zeker ook degene die in hoofdletters psv hier schreef.

hallo

Wat is dit nu weer voor een kankergezeik

Hallo

Daniel arends is de beste nederlandse comedian.

kankerslimme kankerlijer maar niet heus

Kanker op man, met je hoge werkeloosheid en zandnegerpopulatie

Godverkanker nu wil ik KFC uit Roosendaal

Mijn welgemeende excuses dat dat mijn intellect als laag op uw LBO zwakstroom bolletje overkomt.

...

Waarom probeer je zo intellectueel over te komen op 4 kanker chan? Zeker een minderjarig kankerhomotje dat zich nog serieus probeert te bewijzen op het kanker internet.

Ok kankermongolen, welke Pokémon is het beste, en waarom is het de uil?

Leuk 9gag plaatje, kankerkind.

Waarom kanker je niet gewoon op.

Kankergrappig neger, jij bent de nieuwe Youp

Bedankt voor de reactie, maar dit is nog steeds geen antwoord op mijn vraag, jij kanker aap.

...

NAZI FAGGOTS! BEND THE KNEE TO MIGHTY SLAV PEOPLE AND YOU MAY SURIVE AS SLAVE!блядь

Wat is de rede dat je zo onzeker bent en daarom als user op internet je als dominant figuur probeert voor te doen? Wordt je gepest? Kleine piemel? Als kind misbruikt? Geeft niet hoor poppie

Het blijft zeer interessant hier, godverkanker.

gebruikt kankerkind nog als scheldwoord

Als er nog van die kanker scholiertjes zijn die willen lachen voor examenstunt: je kan fucking bassie huren!

clownbassie.nl/04-bassie_op_je_feest.shtml

Is voetbal afgelopen en mag je van mamma niet naar buiten met je maten rotzooi trappen dus ga je hier stoer doen?

What the fuck heb je over mij gezegd, jij kleine trut? Ik moet je laten weet dat ik ben afgestudeerd als beste van mijn klas in de KMA, en ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda, en ik heb meer dan 300 bevestigde kills. Ik ben getraind in gorilla oorlogvoering en ik ben de top sluipschutter in de gehele Nederlandse strijdkrachten. Je bent niets voor mij, maar gewoon een nieuw doelwit. Ik neuk je kanker dood, neger.

Laat maar komen, jij kanker Marokkaan.

Godverdomme warm hier. Kan niet slapen met die hitte.

GO BACK TO GERMANY ALL YOU FUCKING NAZIS!

jij bent echt kankerdebiel

...

hallo jongens mijn naam is john an ik haat ieder van jullie...

Hey leuk, wannabe psycholoogje 32481.

Dont quit your dayjob :^)

Wanneer je gaat dromen dat je de hoofdpersoon bent in een film, in dit geval sniper, weet je dat het niet goed gesteld is met je en wordt het aangeraden om je op te laten nemen in een tas kliniek zodat je behandeld kan worden en piemels kan zuigen.

Waarom moet specifiek An weten dat je ons haat, kankerdiebliel

tody thou arst a faggot

kankerkanker kankerhomo met kanker

godverdomme john

Saus?

Het is altijd John die het weer voor anderen verkankert hé.

Go back to Israel before I gas you

kank memes

engelse autocorrectie, lagge man

Nederlandse tet

> 18 moet je zijn om deze site te betreden kankerkind :^)

>lagge
Jij doet zeker geen examen Nederlands deze week.

...

Alsof dat ooit iemand heeft tegengehouden mogol

BOOM!!! HORSEFIGHTER!

Men hoeft geen psycholoog te zijn om zielige gevallen te herkennen. En die opties zijn de meest voor de hand liggende, sorry als het raak is en het je kwetst. Niet mijn bedoeling. Maar je lokt het wel uit door je zo te uiten hier. Niet verstandig om op Sup Forums te zitten als je onzeker bent. Is maar een tip.

Hier een nuttige tip voor in het leven.