/nederdraad/

school is echt een hel je ziet mij pas lachen na de editie

welkom: luilakken, nachtuilen en niksnutten

niet welkom: productieve mensen

Other urls found in this thread:

rtlnieuws.nl/nederland/proef-op-de-som-zo-discrimineert-nederland
youtube.com/watch?v=pBvInyxo3oM
etymologiebank.nl/trefwoord/posten
twitter.com/SFWRedditImages

023 de GEKSTE

>a fucking swamp

>niet welkom: productieve mensen
Krijg de vinkentering

ik hoop dat je kanker krijgt als je aan het werkt bent

Dat is niet lief!

ey

ey

heb een tasje om me nek elke dag een andere merk

>kanker
wew lad...

>wew
>lad
>...

rtlnieuws.nl/nederland/proef-op-de-som-zo-discrimineert-nederland

>bruine mensen zijn te vertrouwen

SGOOL

Daar mag jij nog wel even heen ja, doe maar een blokuurtje of 4 Nederlands vandaag.

Dad is wel handeg
Maar soow say

Het is dat of de Bosporus oversteken

En, ofersteeku ik sal

thoughts???

It's a boat.

With pannenkoeken.

Wat een pannenkoeken, die daar op gaan

050 representing
School is zeer vervelend, geef mij maar werk.

Ga toch boeren

true
also true
goed

mijn 050 broeder

Weet iemand waarom professoren de helft van de las zitten te bloggen voor de klas?

ben ik wel eens op geweest

>School is zeer vervelend, geef mij maar werk.

dit oetz

>dvw eindelijk aangenomen

Denk je dat Wilders spijt heeft van zijn uitspraak? Hij zei ook dat hij waarschijnlijk vervolgd zou worden maar had geen idee dat het zo lang zou duren denk ik oetz

mijn oormpijt niet smellen goede

wat?

my armpits don't smell good

wie /paarse vrijdag/ op middelbare school hier

Zoiets hadden we op mijn school een keertje. Alleen een handjevol docenten gaf erom.

ga jezelf dan wassen
ik niet

Mijn oksels stinken.

Geen correctie, het is gewoon zo. Moet nog douchen.

paarse wat? ga je met dat vlaggetje rondlopen?

Henk Jansen zegt het zoals het is.

>dvw vd afziet van borstvergroting

>goegel paarse vrijdag
>zie dat het een ding is sinds 2010
>mgw ik toevallig iets paars aan heb

Goed nieuws vriend. Blijf genieten van die verrukkelijke vlakte.

waarom denk je dat hij kleermaker snelplaatjes paalt?

>paars dragen

Haha, kankerhomo.

Mijn vd is niet een plank, ze heeft een heerlijk figuurtje.

Let maar op, al wie paars draagt riskeert in elkaar gemept te worden door een troep moslims.

Ik ga wel roze dragen als een echte man.

Sinds wanneer is er iets mis met planken?

>alleen de blanke is geen homo

RACISME!

Helemaal niets, alleen vind ik een meid met een mooie kont, heupen en borsten leuker. En dan ik heb ik het over maximaal een kleine c cup en een fijn achterwerk wat net een spijkerbroek strak trekt, niet een bavianenkont.

Ik ben gelukkig gezegend met een niet al te kritische smaak wat vrouwenlichamen betreft, ik kan het allemaal wel waarderen zolang het maar niet richting obesitas of anorexia gaat. Zolang er maar niet te veel plakplaatjes en ringetjes op zitten, dat zijn echte afknappers.

Sinds wanneer is paars nou weer een homoseksuele kleur? Straks zijn alle kleuren van de regenboog voor flikkers. Geen wonder dat iedereen alleen maar zwart aan heeft.

Ik heb er ook niet veel moeite mee, wat ik beschreef is mijn ideaal. Nooit echt een vd gehad die daar aan voldeed.

Mijn huidige heeft bijvoorbeeld een klein buikje momenteel, dat maakte de zin "ik heb een verrassing voor jou" wel eventjes eng.

Plakplaatjes en ringetjes knappen mij niet af, maar zou geen relatie met ze willen.

Omdat meestal rood en blauw gebruikt worden om twee kanten aan te duiden, denk aan politiek. Paars is de combinatie van die twee, dus het is een kleur van eenheid.

>moet over een paar uurtjes een scriptie onderwerp inleveren
>al mijn onderwerpen zijn absoluut varkenswalgelijk
Ik denk dat ik maar wat willekeurigs invul en dan maar met een docent ga bedelen voor ideeen.

Doe een broek aan met kniebeschermers.

Flikker toch op. Wat een lariekoek.

Al Ghazali of Rhomas Aquinas?

>
paars is de kleur van een eikel na lange, harde homosex

Ik ben ook niet erg kieskeurig wat uiterlijk betreft.
Maarja, ik ben zeer kritisch wat karakter betreft en als je eisen gaat stellen aan persoonlijkheid bij vrouwen kan je net zo goed stoppen met zoeken.

Die heb ik altijd aan.

>Rhomas
Thomas*

Paal je ideeën, misschien kunnen we helpen. Wat maakt het hoe dan ook uit? Lul gewoon wat over een nulhypothese als je een natuurwetenschappelijke studie doet, veel verder dan dat komt een carrière in zulke vakgebieden toch nooit.

Maar dat klopt niet, mijn exen waren allemaal anders en mijn huidige vd is ook weer anders.

youtube.com/watch?v=pBvInyxo3oM

Dominic de Fanjeaux of Guilhabert de Castres?

Haarlem jwz

...

WAAROM IS MARY JANE EEN KANKER NEGER RIIIIIIEEEEEEEE. Kanker Hollywood.

>dvw voor 24 uur geblokkeerd van het posten op feestboek
Voelt slecht man. Hoe moet ik anders mensen ebisch trollen?

In dit filmpje vind ik de kathaar wat sterker.

...

racist

>dvw mijn piemel er zo uit ziet


Voelt patriciër als neuk

Op een koude dag?

koude dagen, warme dagen en alles wat ertussen in zit

ik ook

het filmpje is gebaseerd op feiten, debatten die een jaar lang tussen voorgenoemden plaatsvonden

Ik ken dat voel. Vroeger met gymmen durfde ik nooit naakt naar de douche te lopen. En de leraar werd al boos als je pas je onderbroek in de douche uitdeed. :')

Mwah een beetje wel. Maar mijn punt is eerder dat Mary Jane een liev blank roodhoofdje is. Niet een negah. 2017 de Harry Potter remake. Nu met Jayden Smith als Harry Potter...

Ik schaam me totaal niet voor mijn piemel. Ik lijk op een Griekse god.

Als ik serieus zou beginnen met heffen dan zou ik Zeus zelf kunnen zijn.

Losjes gebaseerd lijkt neem ik aan. Alles wat we over de katharen weten komt van de mensen die hen vervolgd hebben, zoals Fournier. Die gaan hun woorden echt niet op een manier optekenen waarop de katharen beter uit de verf komen dan de Latijnse christenen.

>hij heft niet
koek

>virale reclame voor sportscholen maken op een website over Laotiaanse borduurwerken

>denken dat je niet kan heffen buiten de sportschool.
Ik ben al 2 jaar niet in een sportschool geweest oetz

Dat kut voor je, ik heb ook een groeier, maar gelukkig wel een grotere.

Niet zozeer, we hebben geschreven bronnen van hun hand, zoals de Liber de Duobus Principiis. Deze is tegenwoordig online te vinden.

>>
>muh thuissportsgool
Jij gaat het nooit halen

Zeg dat tegen mijn gezicht en niet op het internet en zie wat er gebeurt

Altijd geil om zo'n stoere internet kerel in actie te zien.

Noem me cynisch, maar het voortbestaan van dat werk hebben we ook aan de redactie van katholieken te denken, net als de Edda. Ik ben nog wel bereid om te geloven dat er niet aan de tekst gesleuteld is, maar het zou mij verbazen als er polemieken als in dat filmpje instaan.

Het is een miem

Je bedoelt de stoere internet kerel miem. Ik ken hem. Erg heet.

Iedere dag dwalen we verder af van gods licht...

Psst. Sinterklaas is niet echt.

Door goverdomme nederlands te praten

In 1939 publiceerde de dominicaan Antoine Dondaine een belangrijke tekst die hij vond in de bibliotheek van Firenze, een kathaars traktaat uit het midden van de 13de eeuw. De titel (die later werd toegevoegd) is Liber de duobus principiis (‘Boek van de twee beginselen’).

De middeleeuwse auteur behandelt de oorsprong van het kwaad en tracht te bewijzen met heel wat bijbelse citaten dat de engelen bij de zondeval niet uit vrije wil handelden maar gedreven werden door een andere kracht, gelijkwaardig aan en onafhankelijk van de ‘goede God’. Het is dus een dualistische tekst die klaarblijkelijk alleen de vernietigingsdrang van de Kerk heeft kunnen overleven omdat niemand de moeite had gedaan hem te lezen.

Hier moeten we nog een andere link leggen. Omstreeks 1250 schreef Rainerius Sacconi, een voormalige bon homme uit Concorezzo die zich bekeerde, dominicaan en vervolgens ook inquisiteur werd, een scherpe veroordeling van de katharen (Summa de Catharis). Daarin heeft hij het o.m. over de kathaarse theoloog Iovanni de Lugio die “een boek schreef van wel tien katernen dik over de ketterse dwaalleer”. Het lijkt er sterk op dat de Liber de duobus principiis een samenvatting is van de Lugio’s boek of er alleszins toch op is gebaseerd. Vandaar het belang van deze ontdekking. Voor de eerste maal beschikte men over een kathaarse theologische tekst waarin argumentatie en verantwoording voor de ketterse leer was opgenomen.

Dit was vorig jaar bij ons:

>loop binnen via de gewoonlijke route, via de hoofdingang, de school binnen
>zie een groepje emo's me opwachten, allemaal paars gekleed
>zij hebben dit georganiseerd
>"user waarom draag je geen paars?"
>"dat is tegen mijn geloof"
Daarna kon ik ongestoord doorlopen

Wat is er mis met die docent?

>Het is dus een dualistische tekst die klaarblijkelijk alleen de vernietigingsdrang van de Kerk heeft kunnen overleven omdat niemand de moeite had gedaan hem te lezen.
Dit klinkt als iets uit een boek van Eco en deed mijn mondhoeken behoorlijk omhoog krullen. Dit is heerlijke pasta mijn Vlaamse vriend.

Zuig mijn benis, baarn

Ik kom nog maar net aanwaaien in deze discussie, ik weet wel wat over enkele 'afvallige' soorten christendom (om het maar even zo te zeggen) zoals het Arianisme en dergelijke, maar van de katharen weet ik niet zo veel. Geloven zij niet in een soort van 'twee goden' concept? En hoe verenigen zijn dat geloof met deuteronomium 6:4 en de talloze andere teksten die refereren aan een enkele God?

Ze hebben wel wat weg van het Gnosticisme.
>En hoe verenigen zijn dat geloof met deuteronomium 6:4 en de talloze andere teksten die refereren aan een enkele God?
Door 'de schepper' en 'God' niet als dezelfde entiteit op te vatten.

Alles wat ik weet van katharen is dat ik ze moet onderdrukken in CK2, anders is de paus een klojo.

Er zijn wel.meer engelse woorden te vinden in nederlands woordenboek die ook jij overdreven vind
Naar trollen zit er zelfs
niet in

De randstad miem is ook tegen leenwoorden (zelfs degenen die al in het woordenboek staan). Maar ik wens er wel bij te zeggen dat ik een beetje vermoeid begin te raken wat betreft die miem. Het etymologisch woordenboek is hier je vriend. etymologiebank.nl/trefwoord/posten

Vind ik nogal een uitspraak, als ik het geloof in God verdedig kom ik vaak al snel terecht op de uitspraak dat hij ook de schepper is, de hele bijbel begint er zelfs mee (zelfs al vond Augustinus zelfs al dat je de zes dagen niet te letterlijk moest nemen).