/mämmi/

Jimi -painos

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/urheilu/201612102200038830_ur.shtml
youtube.com/watch?v=fxn-XMd4wwA
cl-yhtiopalvelu.fi/fi/
twitter.com/NSFWRedditGif

...

Chilu

>ei Jesse painos

tapa ittes vitu huora

tunteeko kukaan ketään jimi/jami nimistä kuka ei ole narkkari?

iltalehti.fi/urheilu/201612102200038830_ur.shtml

vitun homot tappakaa ittene luulin että meinasitte jotain vitun säbää mutta helvetti jotain dotaa oikeest vitun luuserit nyt hommaatte naisen

siis ihan helvetin säälittävää menoa

siis VITUN NÖRRTINORMOT TÖIHI

...

ketä vitun jesse

Ketä on jesse?

Jaa onks tää joku sellanen ammattilais dig dugin pelaaja?

Aika homoa kyllä

Nälkä mut en jaksais oikeen rupee kokkailee mitää. Mikä avuksi?

Eli ostit valuuttaa jonka arvo ei ole vähään aikaan noussut huomattavast ja joka on nykyään kiinalaisten farmareiden kontrollissa?

joo ei tollanen homoilu kiinnosta

Meen koht töihi mut todennäköisesti sinä maksat minun työnkäynnin.

Jesse "Jerax" Vainikka, suomen Dota-toivo joka on juuri jyrännyt tiensä 3 miljoonan USD turnauksen finaaliin. Tämän hetkiset tienestit ennen tätä turnausta 410k USD

youtube.com/watch?v=fxn-XMd4wwA

joo oon sun pomo niin maksankin

Ehkä se tilaa huumeita niillä?

Ei pysty hommaamaan naista kun ne ei halua meitä

Ja toi nörttihomohan on töissä, se on e-urheilija ja vetää miljoonatuloja

kai oot semmonen 9e/pvä orja

...

Jos mulle ei makseta palkkaa niin eikö veronmaksajat maksa jostain jotain?

Tajusin just, että suuri osa meidän muslimeista on huonoja muslimeita.

Kuten kaikki tietää, islamissa possun syöminen on haram, mutta on myös haram käsitellä ja myydä possua. Meidän maahanmuuttajat silti pyörittävät kebabbiloita, ja monissa tapauksissa joutuvat käsittelemään ja myymään possua, esim kinkun muodossa. Näistä maahanmuuttajista suurin osa on varmaan muslimeita, mutta eivät kyllä hyviä muslimeita näemmä.

Ilmeeni kun käyn töissä ja seuraan nykyään näitä turnauksia paljon enemmän kuin ennen koska en enää itse ehdi pelata.

Eiku amis kato.

>tilaa kesäkuussa paikallisesta urheiluliikkeestä pyssyyn lippaita
>kestää jokusen viikon soitetaan kun tulee t. myyjä
>unohda koko homma parin kuukauden odottelun jälkeen
>eilen soi puhelin
>sun lippaat tuli, tuu hakemaan kun ehdit
Kai se on parempi myöhään kun ei milloinkaan

> katso perus murika toiminta-sankarileffa
> nörtti pelastaa maailman tytyn kanssa
> onnellinen loppu, saa tytyn

Noissa vituttaa niin paljon se, et jos ite pelastaisin maailman tytyn kanssa, niin en siltikään saisi sitä tytyä lopussa.

Kuka muu /tuomittuyksinäisyyteen/ täällä?

>seuraan nykyään näitä turnauksia paljon enemmän kuin ennen koska en enää itse ehdi pelata.
semmonen bara dogsi sieltä

>kebab
>possu
?

se on kebabeläintä saatanan uuno

Tulispa burning crusade jo

Täh? Yksi dotapeli vie sen 30-60min mutta siihen pitää haun kanssa varata 70min aina. Yhden turnauksen katsominen pätkissä vie toki aikaa, mutta sitä voi tehdä aina silloin kun parhaaksi näkee vaikka lyhyemmissä pätkissä.

Mitä paradoksaalista tässä nyt on?

no se on se kelan luuseriLAINA tai sitten sossun jos oot jo kelan lainan ryssinyt eli opintolainaa ellet oo ihan paskimmasta päästä
ite toki katoin että sain ihan palkkaa amiksen työssä-oppimisesta kun en oo samallainen paska kun sä joka suostuis orjatyöhön

koska noita pitsapaikkoja pitää turkkilaiset eikä irakilaiset tai somalit

Ainaki puhui jotain hassua "hinta voi kolminkertaistua" vaikka hinta on varmaan ollut stabiilimpaa pitkään aikaan kun kiinalaiset firmat mainaa bitcoineja niin vitummoista tahtia.

Eikö yksi firma omistanut muutenki 51% mainaustehosta eli bitcoinin "anonyymiys" ja "ei-keskitetty" buzzwordidtkin ovat nykyään turhaa?
Onneksi sillä voi silti ostaa huumeita :3

täs pitää tietää että maailman pelastamisen sijaan se pitää valloittaa niin sit saat kaikki naiset ketkä haluat

Kingsmanissa oli ehkä paras pelasta-maailma-ja-saa-tyty loppu kun tyty sanoi että saat persettä ja sit sen pers reikä vilahti

Eli kun työssäoppiminen on pakollista ja pomo sanoo "joo et saa palkkaa tästä" nii sanon vaan "ok vittu en sit tuu tänne"?

>mulla ei ole aikaa joten käytän mun aikaa

noinhan se on

Tapa ittes, mee vittu töihin ja lopeta tän paskan postaaminen.

ite ETIN vittu duunipaikan ihan ite menin löytämään parinkymmenen seasta sellasta mistä ne maksaa mulle ja on reiluja muutenkin, ei oo mun ongelma jos et osaa

finland is an anime

En oo koskaan ollu töissä niin en oikeen tiiä miten nää jutut menee kato.

Pitää varata reilu määrä bentsoja itelle sit ekalle viikolle kun menee takas kouluu.

no teet hommii ja saat liksaa kato

tai sitten oot se perus jonne joka laitetaan tekemään ne paskimmat apinoiden hommat ja et saa liksaa, oppimisen nimissä

toki en tiiä mitä paskaa alaa sää oot menossa oppimaan

no teknisestihän sen on pakko mennä noin mutta oikeesti 95% amiksen opiskelioista tekee noi harjotukset ilmatteeks

Onko sulla joku kehityshäiriö? Olen pahoillani.

itselläsi taitaa olla aivovajaus kun et ymmärrä viestisi paradoksaalisuutta

koskettelen penistäni ja katselen saimaannorppia ykkösellä

mä tuun saimaannorppia ja chill sun luokse

Mitä vittua?

Ei ole aikaa pelata kokonaista peliä koska teen nykyään kaikkia vitun aikuisten juttuja kun oon mukamas aikuinen. Siksi tulee seurattua näitä pro pelejä koska sitä voi tehdä väleissä semmosena täytteenä, toisinkuin pelata omaa peliä.

okei, tuo lidlin olut olutta kans

ps. toivottavasti olet söpö poju :3

Ollaanpas sitä nyt isoja miehiä kun ollaan oikeen käyty amis!

...

eli kuuluuko tää niihin 5%

Onko nyymeillä sisarpuolia isän aikaisemmista säädöistä joita ette tunne? Faijalla oli joskus kasarin lopussa jonkin aikaa suhde Suomessa asuvan jenkkinaisen kans joka sitten muutti jo ennen lapsen syntymää jenkkeihin. Kastettiin kuitenkin faijan sukunimellä, ilmeisesti faija on tähän myöntynyt. Ei pysty kysymään kun meni kuolemaan joitakin vuosia sitten.

Tämä nyt jo aikuinen nainen otti toissa viikolla nyymiin yhteyttä ja haluaa tutustua. En oikein itse tiedä haluanko millään lailla tutustua isäni lehtolapseen, mutta sitten taas toisaalta.. Mielipide heittelee.

joo

no kyllä työllistetty amis on parempi kuin työtön kaiken maisteri

On mutta tunnen hyvin.

eiku oon äijä kun vaadin liksaa työstä, se oli se huomiohuoraus kattokaa miten kova oon pointti

Mullahan ei ole mitään muuta kuin puolisisaruksia, mutta tunnenkin ne kaikki.
Mitä hävittävää sulla on jos tutustut?

Nussi sitä :--DD

Pane sitä

Onko tää "e-sports"-paska seuraava pokeri?

Totta. Siks oon menossa takas koulunpenkille.

Jännittää vaan kun siellä on kaikki vanhan yläasteen jonnet jotka on nyt jotain 16-20v

>tissuttele 12-18 kaljaa joka ilta tällä viikolla
>nuku riittävän pitkään et ei kertaakaan darraa
>käy hakemassa illan 16 keskiolutta, varmaan kohta käyn lisää kun ahdistaa et nää loppuu liian aikaseen
>juo neljä olutta
>olo on varsin ekstaattinen ja tunnelma on katossa, vaikka tuijotan vaan tähtiporttia

Tää on varmaan se alkoholismi. Toivottavasti saan sitä antabusta ens viikolla, kun maanantaina verikokeet sen tiimoilta.

taidat olle kehityksen jäljessä papparainen

äijä pääsee panee

Tässä järjestyksessä?

Ikinä kuullukkaa et ois amis opiskelijalle maksettu oikeeta palkkaa ellei sit ole kyseessä oppisopimus diili.

Miks pitää just kaljaa lipittää? Siinä on estrogeenejä.

Kalja on parempi kuin viina siinä mielessä, et tää homma ei lähde täysin lapasesta. Viime kerrat kun oon juonu viinaa, oon menettäny muistini ja jälkeenpäin saanu kuulla et oon räyhänny ihmisille yms

lantraa sitä, taavi

Niin, eihän siinä mitään oikeaa hävittävää olekaan. Faijan perintö on jaettu jo vuosia sitten, että ei kai sekään voi olla mielessä. Vähän ihmettelen vaan miten aivan puskista tulee, mutta toisaalta kai kaikkia kiinnostaa tutustua omiin sukujuuriinsa joissain vaiheessa jos ne on jäänyt etäisiksi.
En pane enään ketään muita kun chilitöpöjä

Vittu enää 7 kaljaa jäljellä.

Juuh mites toi työtön amis sitte?

meitin luokasta oli kolme jostain viidestätoista, mä olin yksi niistä, oli se 10e/h

tää oli kaksi vuotta sitten

Vittu jos en pääse sinne amikseen nyt vaan vasta vuoden päästä ensi yhteishaussa.

Se on parasta kun valmistumista seuraavana päivänä on luokkakokous työkkärissä.

Sori mut nyt epäilen hyvin vahvasti

Joo kyl mä oon sitä lantrannu, mut juon silti liian vauhdilla. Sit kännin kasvaessa se lantrinki jää vähemmälle.
>osta kolme 1,5l pulloa kokis zeroa 0,7l viinaa varten
>tarkoituksena vetää ne kaikki sen viinan kans, et muisti ei varmasti mene
>lol oho, jutut lähti lapasesta
>seuraavana päivänä viina on tyhjä ja ekasta kokiksesta on vielä jonkin verran jäljellä ja kaks täyttä pulloa kaapissa

Itellä on, että veli on siittänyt niitä aikalailla tarpeeksi. Aina välillä tulee jotain 12-17 vuotiaita typyjä vastaan jotka puhuu "Moro! Kiva kerranki tavata sinut". Varmaan yhden kanssa olen ollut useammin tekemisissä, mutta enimmäkseen atk-apuna.

nauraa

lantraa koko paska valmiiks ennen kuin alotat oikeen mittakupin kanssa

Tiedättekö sen tunteen kun käy suihkussa, laittaa puhtaat alushousut ja istahtaa koneelle ja hetken päästä muistaa, että on menkat? Puhtaissa alushousuissa verilänttejä ja armoton vitutus.

Saatat päästä paneen etkä voi oikeestaan hävitä mitään

sori meitä olikin neljä

yhdellä yhteydet, perus

kahella toisella vuokrafirma, molemmat oli eri firmat

neljäs vaan löysi kävelemällä työpaikalle ja kysymällä

Niin joo, tossahan ois ideaa. Mut ei tol sillee oo hirveesti väliä, kun torstaina mahdollisesti alkaa lääkitys.

On niin kovat vatsakivut yleensä, että niitä ei unohda.

Et ole pannu chiletödöjä t. tietäjä

Miksi nää neethikkyt täällä pitää tytyjä jonain myyttisinä olioina, joita tapaa korkeintaan taruissa ja silloinkin ne tappaa sut kivuliaasti?

Juu juu

Otan osaa.

En kyllä tiedä

Voisiko valtio toimittaa jokaiselle yksinäiselle suomalaiselle miehelle tyty-yden.

no jumalauta täällä mää olin, eikä ees haastatellut vaan solmin sopparin suoraan

cl-yhtiopalvelu.fi/fi/

suht kusetusfirma mutta ne makso sen liksan ja esitti ainakin ihan mukavia ja ne paikat minne lähetti oli itsessään ihan oikeita työpaikkoja

Oisko se että niitä tapaa korkeintaan taruissa?

Yks nyymi täältä tapas kuulemma tytyn jotain kuukausia sitten, siitä ei oo sen koommin kuultu.

Et oo vissiin nähny sen chilimongoloidin naamakuvaa

Kaikki

Juu sama firma oli joo

sää oot yksi peppukipee apina

toinen meni baronalle, toinen vuokrafirma

ja ne kaks muuta meni mielestäni skanskalle