Nederdraad, get in hier kankerleijers

Nederdraad, get in hier kankerleijers

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=U-EQJA8Ahac
youtu.be/ZY2XH_E-F0I
youtube.com/watch?v=7VnKZeA8sns
twitter.com/NSFWRedditGif

de nachtburgermeester van groningen is gekozen
is het een vrouw...
terwijl de dames in het groningsche nachtleven toch echt passieve bangas zijn zonder enige inbreng behalve als je er wat in steekt

KANKER KANKER KANKER KANKER

Je halve kont staat open

STEEN KANKER PUIST

>zonder enige inbreng behalve als je er wat in steekt
maar dan steek je er toch gewoon wat in?

maareh, vluchtelingen am i right

>am i right
>bangas
Dit is geen algemeen beschaafd Nederlands.

in de nachtburgermeester?
zoek maar ff die jpeg is matig

Gasten, wat gaan me doen met al die kut immigranten met hun kut religie?

bom erop godverdomme

Vergassen met die kankerniggers

ik verveel me
en jullie????????????????????

ik woon tegenover een kerk en ik kijk door het raam heen; zit gewoon stampvol met moslims. heel soms hoor ik zo'n oproep met zon geit door de microfoon waar dan de hele wijk van wakker schrikt en onder de tafels duikt.

ik was er op een open dag het eten was wel lekker

4/5

Dit is mijn draad niet vriend

jullie weten toch hoe die handeltjes draaien,
Nederlanders zijn net als Joden en gedragen zich als kraaien,
Dit is pure Sup Forums poëzie, ik ben een Belg en start graag een burenruzie.

>niggers
Negers of Nikkers*
Praat aub Nederlands in de Nederdraad.

Ik word een beetje hopeloos van de Nederlandse en Europese politiek.
Net of ze het witte ras willen uitroeien met immigranten.
Misschien had Hitler WW2 toch maar moeten winnen, nu zitten wij weer met deze kanker.

Mijn diepste excuses, neger.

Hitler was een held en heeft niets verkeerd gedaan.

Helemaal mee eens, het komt allemaal door die kanker Rutten die maar blijft toegeven aan Europa!

>je word wakker en komt erachter dat je eruitziet als plaatje gerelateerd
Wat doe je?

voor een kanker trein springen

Zware tijden, wat is ons plan b?
Als het zomer wordt dan krijgen we echt een invasie en ik zie nog niet de politiek daar geen stokje voor steken.
Straks hebben wij ook een verkrachtings golf zoals in Duitsland, waar onze vrouwen en dochters niet meer over straat kunnen zonder dat er wat gebeurd.

Waarom wil je geen leuk vosje zijn dan?

1488

Waar heb ik deze review aan te danken?

Wie Hier Ook Duvel Triple Hop aan t drinken?

>review

dit is een kanker nederdraad vriend, nederlands ONLY

dode draad

Alles is jouw fout

Nee hoor ik denk dat de meeste slechte dingen vooral de schuld zijn van keizer Frans Jozef I van Oostenrijk-Hongarije.

Heeft dat iets te maken met joden?

Indirect wel, als ik mijn geschiedenislessen goed herinner had hij de eerste wereldoorlog kunnen voorkomen, als hij dus beter had gehandeld was de tweede wereldoorlog ook niet gebeurd en waren al die joden ook niet doodgegaan.

Maar Joden moeten juist wel dood, zo konden we flikkers zoals jij in het donker houden, zeg maar 6 meter onder donker.

Ja maar dat lijkt me helemaal niet fijn.
Daarom liever joodse heersers dan moslimheersers omdat ik dan lekker degeneratief mag zijn :3

Impliceren dat als je moslims hebt dat niet komt door joden, jij moet opkankeren terug naar die yiff sites.

Waarom moet je dit hebben? Wat voegt het toe?

>jij moet opkankeren terug naar die yiff sites
die zijn saai
>Impliceren dat als je moslims hebt dat niet komt door joden
Volgens sommige mensen komt letterlijk alles door de joden
>Waarom moet je dit hebben? Wat voegt het toe?
Mijn plaatjes? Die zijn geil :3

>Jouw sexualiteit is belangrijker dan jouw volk.

Ik heb echt een teringhekel aan buitenlanders.. vandaag aangereden door zo'n Turkse aap..

Dat zeg ik niet, ik wil ook gewoon dat Nederland blank en Nederlands blijft maar het meeste wil ik zelf een goed leven leiden

Je typt in het ziekenhuis? Ga slapen flikker ga morgen weer verder

Ja dat wil iedereen, dat is ook hartstikke goed, maar met Joden en moslims krijg je kanker, en da's niet grappig vrind, doe je best, genoeg plekken en proxies voor je seksualiteit, maar weinig momenten om te verdedigen waar dit kan en mag.

Nee, ik zat in een vrachtwagen.. hij heeft z'n auto total loss gereden op me..

En maar agressief doen.. aap..

jou plaatjes zijn geil ja! zou je mij jou laten doen met zon ding in je reetje?

Krijg je nog een nieuwe trekker of nie dahn~?

Moslims komen gewoon uit een barbaarse cultuur.
>maar met Joden en moslims krijg je kanker, en da's niet grappig vrind
Met moslims weet ik dat er alleen maar problemen van komen maar van joden weet ik het nog zo net niet. Als je niet teveel in complottheorieën gelooft is het ergste wat ze doen gewoon voorhuiden eraf hakken.

Ik zou eigenlijk wel zo'n ding willen hebben.
>zou je mij jou laten doen met zon ding in je reetje?
Leuk idee maar ik heb al een vriendje dus ik laat hem mij doen

>Moslims komen gewoon uit een barbaarse cultuur.
En de rest zijn een stelletje laffe kanker honden die niks durven te zeggen over anderen moslihomo's, en ze blijven zo'n slappe honden cultuur houden de laffe ZWIJNEN.

>Als je niet teveel in complottheorieën gelooft is het ergste wat ze doen gewoon voorhuiden eraf hakken.
Kun jij deze theorieën ook daadwerkelijk verwerpen? Of is de angst om harige homo's te kunnen posten kwijt te raken nu echt zo groot?

Nou, ik hoop toch van harte dat dit randfiguur goed verzekerd is.. hij mag de volledige reparatie gaan dekken..
Dekt hij eens wat anders dan een geit of een schaap..

Lekker man, word je ontslagen of nie?

Modderslims moeten gewoon in hun zandbak blijven. Want als ze hier komen wonen met hun apen IQ (niet hoger dan 50), wordt het hier ook een tering zooi.
Nederland voor de Nederlanders, Turkije voor de Turken (kakkerlakken)

>Kun jij deze theorieën ook daadwerkelijk verwerpen?
Geen idee eigenlijk, zoveel heb ik me er niet in verdiept.
>Of is de angst om harige homo's te kunnen posten kwijt te raken nu echt zo groot?
Meer de angst om mijn vrijheden kwijt te raken en moslim te moeten worden of de angst om opgeblazen te worden.

Kankerlijers. We hadden al een paar jaar geleden in opstand moeten komen. Elke moskee na de kanker, en grenzen dicht. Kkbuitenlanders die iets fout doen land uit

Nee hoor, ik kon er toch niets aan doen dat hij z'n rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregen?

Smerige kanker modderhuiden, had een vrind in het mbo, een of andere marokkaan komt met hem staan praten, begint iets te zeggen in het arranbiers, slaat helemaal nergens op.
mijn vrind was een Turk, zijn gewoon een stelletje genetische ONDERMENSENLIJKE barbaren, OPKANKEREN OF DOOD, KOM DAN.

Ja maat, een burgeroorlog doet wonderen. Onze overheid gaat toch niet naar het volk luisteren

Geen idee eigenlijk, zoveel heb ik me er niet in verdiept.
Hou je bek dan erover.

>Meer de angst om mijn vrijheden kwijt te raken en moslim te moeten worden of de angst om opgeblazen te worden.
Waarom wil je dan moslims hebben stomme submisive kanker homo.
Wat ben je? Een Masochist?

Zouden jullie eerder moslim worden of een bad nemen met deze vos?

DIT GOD VER KANKER

>Wanneer je een blanke allochtoon bent

JOUW VOS BESTAAT NIET, DUS DOOD AAN ALLE MOSLIM HONDEN.

wat niet weet wat niet deert en alles kan kapot x

LIEVER BLANK DAN DONKERDER DAN BLANK EN VERDER.

>Waarom wil je dan moslims hebben stomme submisive kanker homo.
Ik zeg toch dat ik dat juist niet wil, niemand wil moslims behalve moslims zelf. Ik wil een regering dat zich niet door wat voor ideologie dan ook laat leiden en gewoon het beste doet voor zijn eigen volk zonder het volk te onderdrukken.

WATSKEBEURT

Zo heeft de Heere God het niet bedoelt.

OPZETTEN, EN ALS HET NIET GOED IS AFBREKEN, ELKE KEER WEER, GEEN, KANKER ZANDZWIJNEN HIER, INCLUSIEF JODEN.

Verwijder kebab

spiegel pakken en trekken.
Daarna waarschijnlijk nooit meer naar buiten komen. Wat als ze me in de dierentuin stoppen?

youtube.com/watch?v=U-EQJA8Ahac

Germanfag here. Just wanna say hello to my based neighbours.
You're actually pretty cool people.

Please like and subscribe
youtu.be/ZY2XH_E-F0I

Ja zeg ik heb een rijke joodse tante en daar wil ik wel gebruik van maken dus stuur die niet weg aub.

Hey kankerlijers, hoe gaat het ermee?

Dit is de enigst oplossing voor dit islam probleem, samen leven met dat soort is onmogelijk.
Putin kan dit voor ons regelen.
Hij leverde goed werk tegen IS in Syrië.

ELKE DAG KANKERHARD OF GA DOOD, DUITSLAND WORD WEER GROOT FLIKKERS!

Jebote Srbi uzeo moj djed kuću

gvd kankerhomo opgekankerd kanker furflikker

>Ik ben joods.
ONTREK JOUW GELD GORE JOOD EN GA NAAR ISRAEL, DAT IS JOUW SOORT ZIJN CONTAINMENT LAND, STERF FLIKKER.

>leuk vosje
kys kanker faggot

Your country is fucked up mate, elect the next hitler or your race will be decimated!

>furry jood

youtube.com/watch?v=7VnKZeA8sns

LIEVER WIT DAN GORE KANKER ZWIJNHONDEN.

jawel! het is zijn wil dat ik steenhard word van jou vosjes en het idee dat ik jou in je reet neuk

waarom zijn nederlanders zo kankergay met hun furkanker troep, srsly ik had quality verwacht niet gay fur shit jezus...

Mijn tante is joods, ik niet.
doe eens lief

>Donald Trump is een racist en is gevaarlijk voor de wereld.

>Pim Fortuyn was een goede politici en het is jammer dat hij vermoord is.

Vandaag gehoord in de trein.

Hun politieke ideeën zijn zeer vergelijkbaar. Waar gaat het heen met deze kanker links-gevleugelde samenleving?

Wat zijn jullie een stelletje hbo'ers bij elkaar zeg... metjeleenbakkerhuis.tumblr.com is er niets bij. Ga je vakantie spenderen aan het verbouwen van je keuken ofzo.

i know. the whole situation is pretty fucked up. merkel that dumb cunt is going do destroy entire europe.

you what mate

Hoezo ben jij geen jood dan?

Idi u pičku materinu

Het idee mag je hebben maar meer dan dat word het niet hihi
omdat mijn niet joodse oom met een jood is getrouwd.

Je bent alleen joods als je moeder dat is, als het de zus van zijn vader is is hij niet joods

Jij moet echt even je kanker bek houden homo.

FAGGOT

>ik had quality verwacht

op Sup Forums hahaha gtfo

>Ik voel me niet goed over mezelf als ik moet toegeven dat de wereld niet één grote lieve knuffelbende is en dat sommige volkeren gewoon inferieur zijn, dus ik leef in ontkenning.

Dit denk ik

bespaar me de jodendoom homo, je bent gewoon een vieze jood, los van de joden op joden praktijken flikker.

Waarom gebruik je zoveel Engelse woorden?