Sweden

Sweden

varför är inte flera människor sverigedemokrater?

för om man röstar är man pleb. anarki 4ever faggit. gå å lägg dig nu jobb kl 07 imorgon, bwahahaaha

röstar man inte så kommer någon annan bestämma över sitt liv.

för att 80% av dem som röstar på SD är gamla människor eller har straff register. Det finns inte hur många outbildade människor som helst.

Cuck

ALLAHU AKBAR !!

eller så bara bryter man mot lagen

...

New flag of Islamic Sweden

...

Det är inte outbildat att ha en annan politisk åsikt :)

Jag röstar inte på SD eftersom jag har en utbildning.

Kommer rösta! Go SD!

Jag röstar inte på SD för att det är en ekonomisk vinning för Sverige att ha fler arbetande människor (i vilket fall om man redan är rik yo)

Swede?

Yo! Kostar mycket att ha invandrare till en början. Vet också att det är fler invandrare som säljer knark och är arbetslösa än svenskar

/bread?

what do you think about forsen?

SD har ingen erfarenhet

Oavsett vad man tycker om invandrare så är deras neokonservativa politik inte så tilltalande för alla..

What do you all think about the blacks invading your country?

Fucking shit man

...

Jag håller med deras politiska åsikter, men tror inte att deras politiker är kapabla att driva ett land.

lål käften, kommunism is the way to go

forsenE

SD är lite för vänsteraktiga för mig, men jag kmr troligtvis rösta på dom nästa gång, dom tar upp viktiga saker som sjuklövern inte vågar, KD är oxå ganska nice. Milf-varning på Ebba Busch Thor osv

bait

för att det är ett missnöjesparti, ''vi'' röstar på dem för att de driver en fråga alla andra har fuckat upp med, det betyder inte att partiet är något vi kan lita på i andra frågor eller problem gällande landet.

Man röstar NSDAP

Sverige har fallit under feminism och politisk korrekthet, jämför du Sverige 2008 och idag är det en enorm skillnad, kriget på sociala medier och andra plattformer fanns inte i samma utsträckning som det gör nu.
Nyheter som kommer från Aftonbladet, DN, Expressen m.m är kompletta, väl genomförda lögner, konstruerad att få folk under tummen. Svensk vänstermedia det som är nämnt ovan är hundra procent följare till socialkonstruktivism, och tror att alla människor i Sverige kan gå hand i hand.

Gråtvänstern och miljöparasiter gör fallet av Sverige även mer uppenbart och detta har vi sett i senare opinionsmätningar.
Ni som röstar på Socialdemokraterna, vänster och miljöpartiet inser nog inte problemen vi har i Sverige. Polisen och annan räddningstjänst är under attack varje gång i förorten, men detta bryr ni er inte om?

Politisk korrekthet är det absolut största hotet mot väst och ni kommer att skämmas år framöver.
PK har förstört många vänskaper, relationer, jobb, generell samhörighet, m.m.
Ni som stänger ute folk som inte har samma åsikter som er är en cancersvulst i samhället.

Jag tycker det är vidrigt när vänstermuppar använder sina känslor att argumentera med, de kommer aldrig med någon konkret. Det är bara samma spya varje gång.

Hoppa ut framför en lastbil och gör världen en tjänst.