/mämmi/

Volgasuomalaispainos

Other urls found in this thread:

youtu.be/zCgYPsDpww4?t=3m51s
twitter.com/AnonBabble

/balt/

I think that Finland should be an autonomous part of Russia ruled by a duke to be honest

Pls annex Saint-Petersburg, this city with Finnish economic style and mentality be GOD TIER

Ai, että Ghost iskee kyl ihan just oikeaan kohtaan aivoissani. Huhtikuussa keikalle

Tää banaanilikööri jota joku nyymi ehotti maistuu pelkästää sokeriltä

vai on se poika saatananpalvoja

Kaikki te vitun laiskat aivokuolleet paskat tarvitsette apua ja mä kyllä maksaisin veroa enemmän että se järjestyisi

puolet teistä johonkin mielisairaalaan ja toinen töihin ja terapiaan että voisitte edes joskus saada pillua tai jotain mikä saisi teidät oikeasti edes vähän kiinnostumaan omasta elämästänne

Juo KAL JAA vitun HOMO!

se on hedelmälikööriä, mitä vittua oikeen ootit

Kerros nyt oikeesti mikä sua painaa. Et sä vaan valittamisen takia tänne tullu, on paljon pahempiakin paikkoja minne voisit mennä vinkumaan.

MUL O KELIAKIA

oispa loli

Mikä sulla nyt ihan oikeasti on. Tappoko joku sun läheinen ittensä, koitatko vakuuttaa itselles, että avun hakeminen ei oo häpeällistä, vai mitä sä oikeen täällä teet?

COCK

Suomi on vaikeeta koska sijamuodot
youtu.be/zCgYPsDpww4?t=3m51s

No sori, ei saanu ehdottaa kaljaa tai väkeviä.

anteeksi en tiennyt

juo VIS KIÄ vitun HOMO!

Missä näette itsenne kymmenen vuoden päästä?

spb a shithole
if peter 1 was alive he would kill himself

...

my dad was in the finnish communist thingy in 70:s and early 80:s and i know couple of old commies,my dads friends who say the same

Eläkkeellä omassa, omin käsin rakennetussa talossa jossain pikkukunnassa. Uima-allas ja muut herkut.

Täysnormo; perheet ja kaikki. Silti lautailen.

Pls become my russian figure skater boyfriend, Viktor.

Tätä menoa en missään

>saisi teidät oikeasti edes vähän kiinnostumaan omasta elämästänne
Entä jos oma elämä jo kiinnostaa. Vaikka olen pieni itikan paska äärettömässä, vailla tarkoitusta olevassa universumissa rakastan silti maailmaa, ihmisiä ja itseäni. Näen joka päivä kauneutta universumissa sekä pienissäkin asioissa. Olen hyvä ystävilleni sekä kaikille ihmisille.

Ainoa mikä harmittaa on sama kuin mutta olen jo hyväskynyt sen, etten sitä tule saamaan(kunnes robotit tulee) ja pystyn elämään sen kanssa.

Can you hear
my heartbeat?

elämä om ihnanaa kun sen oikeim oi valtaa

Aina voit hommaa nuken niin kuin se yks.

Jolta odotetaan tarinaa, kuvia ja videota vieläkin.

yksi masennus ja yksinäisyys, kiitos

kyl tää iha hyvää o.

lampaa nta kana on paim en

Sitten en susta puhunutkaan, että ei kiinnosta sun elämäs

Toki kun tolleen tunsit että just sinusta puhuin, otan ton aika puolustuksena, eli jos kusetat niin älä ainakaan itsellesi, no ei kiinnosta sen enempää

Missä sitten haluaisitte olla kymmenen vuoden päästä?

Miten lakkaan vihaamasta itseäni niin vitusti?

viinassa

Mielellään haudassa. Alkaa hiljalleen riittämään tää epäonnistumisjatkumo ja yksinäisyys.

No, yritetty on, ei se normo halua keskustelua vaikka sen puutteesta valittiki

oisko tää
>käy suihkussa
>ole oma itsesi

Jos et yksin pysty niin ulkopuolisilta apua

Mun piti ryypätä vasta huomenna koska kuoleman väsymys mutta tulikin jostain vähän buustia niin taidan hakea kaljaa. Viinaa onkin jo kaapissa valmiina.

noh mikäs nyymin mieltä painaa :3?

Ois kiva olla joku erittäin vaikutusvaltainen ja varakas henkilö joka olisi vielä verotuksesta vapaa niin kuin David Miscavige mutta sitä ei taida koskaan tapahtua.

Vittu että kyllä kieltämättä voisin tehdä jotain elämäni parantamiseksi jos totta puhutaan.

Aika häpeällistä.

Mietin kanssa tota välillä mutta kännissä on mukavempaa

lue jotain sivistävää ja urheile

Haluisin olla semi kuuluisa, siis että mulla olisi joku sellanen pikku yheisö joka arvostaa, sitten vähän rahaa ja rakkautta, haluisin olla tosi hyvä minun harrastuksessani

oispa söpö nyymi nöppänä jota halailla

Moi Niko ceellä

moi

Kaikilla on unelmia joita voi toteuttaa

Myös sellaisia mitä ei voi

Takerru niihin mitä voi

Juuh mun unelmani on lyödä sun hampaat kurkkuus vitun kehari

Jaa, ei mulla kyllä pahemmin toteuttamiskelposia unelmia ole.

Kokeile LSD

>stk ei unelmia ollenkaan

Missä sä asut, tapellaan, siis ihan oikeasti, voin täältä vantaalta tulla aika pitkällekkin

tahon olla tyttö tai anime tyttlö. lol apaua

Ai ollaanko me nyt jo fight clubia muodostamassa? :D

Missäpäin vantaata asut?

t. toinen vantaalainen

Juu lähdes tulemaan Inariin päin sieltä vitun neekeri ja pistän sun helvetin ruman naamas uuteen uskoon

mitä kalja mättöö ostan

Ite käyn kohta ostamassa kaljaa

Ilmeeni kun kaikki unelmani on miltei mahdottomia toteuttaa, joten elän jatkuvassa riittämättömyyden tunteessa.

>unelma: tötö
>mahdollisuus: 0
Ei voi toteuttaa, ei oo sellaista minkä vois

nyt jätkät hei vähän rajaa

tehkää rakkautta älkää sotaa
itse teen pekoni-makkara kastiketta ja perunaa

Ja monet teistä uskottelette itsellenne että moni unelmistanne ovat mahdottomia, mutta se ei varmasti ole totta.

Uima-allas ei ole kaiken sen vaivan väärti. t. kokemus

Mikä vittu teitä vantaalaisia oikeen vaivaa? Menkää töihin, saatanan barbaarit.

Ei vantaalla tehä töitä

kui?

Olin täs hetken aikaa painamat F5 ja heti joku kolme sivullista viestei.

Tuu tiksin asemalle

Vaatii huoltoa mutta ei siinä ui koko aikaa ja ei se niin ihmeellistä ole uidakkaan, bathtubi on parempi

t. eri

Voisko joku panna mun (poju)pillua lujaa?

Missä asut ja postaa kuva pyllystäsi

Benis x--ddd

Pysytte sitten saatana siellä Vantaan puolella. Pohjois-Helsinki on mun reviiriä, MUN! RÄÄÄÄÄ

Helsinki

Please give these people a sense of shame again like you did a week ago

how do i make finnish friends?

Juu oon jonkun verran tutkinu, aika vähällä pääsee jos ei pasko sinne altaaseen ja laittaa sellasen automaattisen puhdistimen.

Etelän poijaat ei pärjäis päivääkään Oulun karuilla kujilla

By being yourself and drinking with us. Also you'll get shitload of Finnish women.

> stk joku piilomoodityty kävi tykkäämässä
räää, pelkuri

Multa löytyy normaali ja voisin tehdä saman tarjouksen. Ulkonäöllä ei enää tässä vaiheessa ole vitunkaan väliä kunhan ei ihan tyypillinen kuolaava kaulaparta oo. Asun Keski- Suomessa päin btw

Just be drunk

Riippuu tietty altaasta, juu

Ite vaan oli perseestä paikkailla sitä ja puhdistaa puolen vuoden välein kun pitää tyhjentää ja suihkupuhdistaa koko paska

Oulu on homomaa

I'm not really looking for finnish women, just friends, really.
I'll save some money, and I'll visit finland, go to a bar, and then pay a shot for everyone

riiiight
i'll smuggle some alcohol too

Ohhoh, jkl?

Aikaleimattua todistetta pöytään.

saanko paremmat geenit jos vaan teen tarpeeksi töitä sen eteen?

What is your favorite alcoholic drink?

Mitä saissea sinne kerty? Oliko sulla klooria vai muuta?

Joo

probably sake

Please do that! I like you Brazilians a lot

Se oli mun isän mutta juu ja se oli ihan ulkona se allas niin kaikkea muutakin se paska varmaan oli, oli siinä aktiivinen filtteri kuitenkin

No onhan se ihan helvetinmoista säätöä että saa valtavasti tilaa vievän kapistuksen, joka 90% koriste jolla leveillä naapureille ja umiseen vähän köykäinen. Ulkoallasta ei voi käyttää kuin pari-kolme hassua kuukautta vuodessa ja sisäallas on vielä hankalampi, kun pitää taistella puhtauden lisäksi kosteuden, kemikaalitasapainon jne. kanssa. Ja kaikki tämä olettaen että kaakelointi ei ole susi. Tyhjennykset ja täyttämiset kestää sen päivän ja maksaa kolminumeroisen summan vesilaskussa. Juu kosteus. Allaspeitot ja ilmankuivaimet, tai itävä homeongelma. Onko lapsia tai eläimiä kylässä? Kato että ne ei huku sinne. Sama pätee, jos joku vetää lärvit.
Mut joo. Jos asuu pöndellä ilman uimakelposta veisistöä lähettyvillä ja haluaa uida, niin onhan se käytännössä ainoa ratkaisu. Kuhan tietää, mihin ryhtyy.

are you memeing?

alcohol is like super expensive in finland, right?
how much do you think it would cost?
~700 euros?
also, what is your favorite drink?