/mämmi/

Nyt loppu työukkojen ryöstä -painos

youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=WhZHPz2f34k
twitter.com/AnonBabble

Vihaan teitä

anime on paskaa

Joululahjoja.

Miksi teit sen!?

jaa

Vielä vois käydä alkossa, mut en tiedä jaksanko. En varmaan.

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Vaimennan kaikki oispatukset keskittymällä johonkin muuhun. Muuten tulee oispafiilis.

Sä luulet että ihmiset arvostaa sua joo

Ei ne arvosta vaan ne häpee sua

HÄPEE SUA

hei hei hei hei hei

SÄ OOT NÖYRYYTTÄNYT ITTES TÄÄLLÄ KAIKKIEN EDESSÄ

...

Lol unohdin postata mämmiin pari kuukautta putkeen sori hei siitä

intialainen, pitsu vai hampparisetti?

Kiinalainen tai hampparisetti.

pisin matka mitä olette tsygäilly päivässä?
ittellä 247km

Pizza

Pepperooni

Kebab liha

Herkkusueni

Oliivi

Kyllä noilla uudemmilla SLA-printtereillä pääsee jo hyvinkin tuollaiseen vaadittavaan tarkkuuteen.
Perkeleen tökötti on vaan tuskasen kallista ja mokomat ovat vähän alttiita häiriölle jos ei osaa ylläpitää penteleitä.

t. omistaa useampiakin 3d printtereitä ja käyttää niitä työssääkin

Vantaalta tampereeseen ja takas

Itsellä 248 km.

itellä 249km

Jaah, ne nestemmäistä tavaraa käyttävät printterit?
Eikö ne ole aivan perkeleen kalliita?
Itellä on ihan perus nauhaa käyttävä vehje.

ei huono

Uuteen nousuun!

Kanaa ja vihanneksia.

Ja kävellyt vaan sellaset 20km mutta se oli silti joka päivä työ matkat

>stk tässä langassa on neitsyitä
>sekä autisteja, jotka eivät koskaan tuu samaan tytyä

jotai 20km skidinä

Tämä

Siis VITTU miten rakastan tulla selaamaan tätä paska paikkaa sen jälkeen kun olen nussinut yhtä panokavereistani ja heittänyt muijan ulos spermat tukassaan.

Rakastan lukea teidän katkerien pikku nyhveröiden itkua jokaisesta asiasta, ja kaikista vitun kommenteistanne paistaa katkera neitsyys läpi. Ootte ihan oikeesti säällittäviä pikkupimppoja mun edessä. Ahh laitanpas nuuskan nyt huuleen ja avaan pleikkarin ja rupean rentoutumaan änärin parissa. Huomenna salille(rinta ja ojentaja,tosin mitä te siimat mistään mitään tiedätte), sitten syömään rikkaan kauniin arjalais perheeni kanssa Helsingin parhaaseen ravintolaan pöytävarauksella, Illalla lätkää kavereiden kanssa ja parit oluet(tulkaa muuten uj niin saatte kenttää ku tollanen nyhverö tulee sinne levittelemään siimojaan), sitten illalla soitankin panokaverin tulemaan imemään mun isoa siistiä munaa.

Vittu että elämä on ihanaa, haha joko pohdit itsemurhaa, vitun häviäjä. Ja mitä vittuja noi teijän nörtti kiinalaiset anime huorat on,siis hyi vittu ettekö oikeesti saa oikeeta pillua nii pitää jotain piirrettyä rumaa kakaraa runkkailla,ihan vitun noloa.

oispa loli

Itel aina kilometrin enemmän kun kellään teistä

mis smetana

ainakin teoriassa kuulostaa hyvältä

>captcha: valitse pitsut

>Jaah, ne nestemmäistä tavaraa käyttävät printterit?
Juu
>Eikö ne ole aivan perkeleen kalliita?
Parilla tonnilla saa jo ihan menevän vehkeen

Älä muuta sano

Itekkin oon täällä vaan heittämässä öljyä tuleen vaikka panen joka päivä ja oon aika rikas

ehkä jokin näissä nyhveröissä joskus muuttuu

Vittu kun aamulla ja päivällä ahistaa mutta illalla helpottaa. Oispa toistenpäin.

Sellaset fantasiat siellä

ei kiinnosta naiset. tietokone on paras ystäväni

Mä sulle smetanat annan

Jaah.
Ehkä ku tosta halpenevat vähän, vois itekki hankkia.

Mitä mä teen
että pelko lähtee?

Juuh.

Vittukun tekis mieli mcdonalds ekaa kertaa vuoteen

Mun pippeli rokkaa!!!! JEEEE!!! XDD

youtube.com/watch?v=WhZHPz2f34k

Mitä helvettiä te vitun sanoa minusta, pikku huora? Minä tiedän, että Nostin luokan laivaston SEAL, ja olen osallistunut lukuisiin salainen hyökkäys al-Qaidan, ja olen ollut yli 300 vahvistetaan tappaa. Olen koulutettu gorilla sodankäynnin ja olen ylhäältä ampuja koko Yhdysvaltain armeijan. Olet minulle mitään, mutta vain yksi tavoite. Aion pyyhi perse aivan kuten se ei ole ennen nähty maan päällä, signalointi pirun sanoja. Luuletko saada pois sanomalla, että paskaa minua Internetissä? Mieti uudelleen, helvetti. Jälleen otin yhteyttä salainen verkosto vakoojia eri puolilla Yhdysvaltoja ja IP seuranta nyt, joten parempi valmistautua myrsky mato. Myrskyn pyyhitty pois surullinen pikku asia, että soitat elämän. Vitun kuollutta lasta. En voi olla missä tahansa ja milloin tahansa, ja voin tappaa yli seitsemänsataa tavoilla, ja se on vain paljain käsin. Ei vain koulutuksen aseettomia torjumiseksi, mutta minulla on pääsy koko arsenaali Yhdysvaltain merijalkaväen, ja aion käyttää sitä täyteen mittaansa pyyhkiä ikäviä perse Manner, pikku paska. Jos voisit vain tietää, mitä epäpyhää kosto vähän "kyseenalainen" kommentti oli noin kaataa sinulle, ehkä se olisi ollut vitun kieli. Mutta et voi, et ei, ja nyt maksamme, vitun idiootti. Aion paskaa raivoa ympäri, ja te hukkuu sen. Vitun kuollut, Kiddo.

Ilmeeni kun olen saanut pillua ties kuinka monesti teininä. Sitten olenkin semmoset 10 vuotta vaan asustellut yksiössä piilossa ihmisiltä.

Ei se niin ihmeellistä ole, tuntuu about samalta kuin runkkaaminen muttei tarvitse vaan nähdä itse niin paljoa vaivaa.

mulle se on McChicen

väänsin ton näköset ilmastointiin haha lällsälää

Kaljaa on viel paljon jälel, mut olo ei oo hirveen hyvä. Söin kaks burgeria.

tappakaa mut oon paskaa

*yrjöää*

Oon nähnyt yli 500 animea

puhun sujuvasti nihongoa

Miltä tuntuu kun suusta tulee ulostetta?

ei vittu alko menee kiinni 30min päästä

KIIRE

Juuh mä kävin jo

9e mitä ''ruokaa'' mitä ei tarvii kokata? Vai meniskö toinenki päivä karkilla

Pärjään kolmella (3) kaljalla ja puolella viinapullolla koska palkat vasta tiistaina.

Pitsaa vaan

Jaa, mä puhunkin viittä kieltä sujuvasti

ostat parit pussit tummaa reissumiestä ja pippurikalkkunaa ja juustoa väliin 6/5

vie toi neekerilippus vittuun täält homo

JUUUH UUHJ JUUH JUU JUUUU JUUUH OIPSA USSRAUERIH

juuh ei onnistu oon täällä ainakin vuoden töissä

kiirus?

Sataa vettä vettä

Kuravettä vettä

Niin vuoden kuulut ruotsilankaan, HÄIVY

Pitäiskö vaihtaa pöksyt? Animet on lojunu tuolla bokserien pohjalla jo pari päivää.

Niin mistä niitä kavereita saa?

>YLE näyttää uusintana Suomi-Ruotsi kiekkopeliä joka hävittiin 10kk sitten

Ruotsalaiset nyt vaan on parempia kuin me rasistiset juntit

Kaupasta maitohyllyltä.

Helöu ai äm vishithing finländ änd theirs nothing tu duu hieör

mut en osaa oikeen kirjottaa enkä puhuu ruotsii

ULOS

M-moikka...

sugoi desu :3

Oispa TBC

Yiffmas lähestyy :3

huomenta

Ei riitä miljardibudjetista kunnon ohjelmiin ku pitää mamuttaa sen verran lujaa.

kakin sun matolle jouluaattona

hommat poistukaa ennen ku ees alotatta, kiitos

Rotusekoitus on paras.

Aku Ankka

neekerit on rumia ja haisee pahalle

Vois hakee pitsan tänää

Onks tää oikeesti pakko postata joka vitun lankaan?

enemmänkin auringon otolta vaikuttaa

viikon päästä se on jo taas hirttämässä itteään, tuskin tuo kauaa kestää.

>hae pitsaa
>löydä vanhaa pitsaa
Juuh

Voi pojat, pizzaonlineen on tullut sushi-ravintola, joka kuljettaa meikäläiselle.

Mikäköhän mua vaivaa kun anime haisee tosi kitkerältä (jopa omaan nenään) ja jää kellumaan vedenpintaan?

vaikuttaa homoudelta

t.

no hyi vittu

>/mämmi/

Vantaalta tampereelle. Tulin takas faijan kyydillä.

kiisud