/nederdraad/

Leeuw-in-zonder-hemd-editie

Welkom: Goedkope broodroosteronderdelen
Niet welkom: Niet rechtstaande foto

Suh

>Leeuw-in-zonder-hemd-editie
Ja, dat is een faal.

Koffie met chocomel gemengd.

Dit is wel een hele aandoenlijke foto.

Dvwgeenvd.

>mensen die een vd kunnen krijgen.
>letterlijk waarom ben je hier?

Ewa boys

dvw niemand om spelletjes mee te spelen.

>waarom ben je hier
ik heb een vd
maar verder 0 vrienden

Dat is nou andere koek.

Maar HOE DAN?

ik heb zin in kaasui chips

Geen idee
Ik was kankerdronken toen het gebeurde. Ze had nog een emmertje voor me gehaald omdat ik bijna moest overgeven
Wat uiteindelijk ook gebeurde

Deze wereld.

Waar was je? Ze moet dik zijn.

Ik heb nog maar 3 vd's gehad en dit is me nooit overkomen.

Ik heb mijn vd ontmoet in een psychiatrisch dagbehandeling.

Ze is niet dik

Tevens heb jij ook geen 3 vd's gehad

Alsook moet je deze eens kijken

Jawel.. echt.

Ik geloof je gelijk

In dat geval, tot morgen.

impressieve fotowinkel, maat

Aub, afspraak blijft gewoon maar dan om 20 uur. Als je niet komt ben je een vuile homoflikker.

Ik wil eerst meer bewijs dat je daadwerkelijk een ticket heb geboekt

Wat voor bewijs kan ik leveren?

Foto van e-ticket

Heb ik niet geprint, en is ook niet nodig. Je paspoort scannen is tegenwoordig voldoende.
Ik kan vanmiddag pas een echte foto palen van de ticket die ik dan krijg.

Kom je dan wel opdagen kankeraap?

Die krijg je gewoon gemaild.

>geen vd hebben
>naar dit genkanker moeten kijken

uhhh

Dat is mijn e-ticket. Je begrijpt vast wel logischerwijs dat ik hier niet het pdf bestandje ga palen.

Heb je überhaupt een accomodatie? Ik ben niet helemaal overtuigd.

>al dit wantrouwen omdat hij gewoon niet even voor de meme naar het vliegveld wil komen

Kanker wat een leeg schepsel.

Nee een hotelletje vind ik daar wel. Niet lastig ook in een kankerdruk stad als Sevilla.
Eerst ga ik jou mieten en de rest komt later.

Neem ook niet meer dan een rugzak mee

Ik moet toch zeggen dat je er wel veel moeite in hebt gestoken om te proberen me te bedriegen. Chapeau.

Ik ga ook slapen, merk morgen wel of deze schattige draad het overleeft heeft.

Kankerwatje ik wist het wel. Man van zijn beloftes zegt hij.
Al kom je niet opdagen ga ik lekker ook miems palen onder de Spaanse vlag.

Ik zal hoe dan ook om 20 uur bij het centrum zijn hopende dat je ballen hebt en wel komt opdagen.

Er zijn geen KLM vluchten naar Sevilla morgen om 4. Bedrieg me niet.

Koek had niet verwacht dat je zo ver zou uitzoeken

Duurde enkele seconden.

Al dan zou je niet komen opdagen oetz

Voor geen goud.

Ik snap je gewoon niet. Ik haat je niet als paler, ik waardeer je ook niet echt. Ik begrijp je alleen niet. Maar elke vraag die ik stel om je beter te leren kennen wordt gepareerd. Ik zal er wel nooit achterkomen waarom een succesvol persoon zo graag aandacht wil van een int generaal.

Ik weet niet of ik nu medelijden heb of bewondering. Misschien een mix van beide.

Balen, we mieten wel bij de witte aap :^)

Boeie

Ik ga slapen jongens, laatste dag hier vandaag :^)

hoi hoi

Slaap lekker schattebout. Ik stalk je volgende x wel in Lissabon

Moge vele tietjes en drank jouw kant opkomen

Ze zijn weer in /cum/ aan het opscheppen over hun penislengte. Ik voel me weer lang. Slaap lekker, iedereen.

Wat zei je over mij, jij kleine klootzak? Ik moet je mededelen dat ik cum laude ben geslaagd aan de mariniers academie. Ik heb deelgenomen aan verscheidene geheime aanvallen op Al-Quaeda en heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn geweten. Ik ben getraind in gorilla oorlogsvoering en de beste sluipschutter in het Nederlandse leger. Je bent niks anders dan een doelwit. Ik roei je uit met precisie ongekend op deze aarde, markeer mijn woorden godverdomme! Je de denkt dat je weg kan komen met vuil over mij te spuiten op het internet? Schrijf dat maar op je buik eikel. Terwijl we spreken ben ik contact aan het opnemen met mijn geheime netwerk van spionnen in Nederland en je IP adres wordt op dit moment getraceerd dus je kunt je maar beter voorbereiden voor de komende storm, onderkruipsel. De storm die het zielige ding wat je je leven noemt weg vaagt. Je bent kanker dood, jochie. Ik ben overal, elk uur en kan je doden in zevenhonderd manieren. En dat zijn alleen nog maar mijn blote handen. Ik ben niet alleen extensief getraind in ongewapend vechten, ik heb ook toegang tot het complete arsenaal van het Nederlandse corps mariniers en zal dat tot zijn volledige vermogen gebruiken om je smerige gezicht van het continent te vegen, jij vuile huichelaar. Had je maar geweten wat de voor onheilige vergelding jouw “Slimme” opmerking ter weeg zou brengen. Misschien had je dan je bek gehouden. Maar dat kon je niet, deed je niet en nu ga je er voor betalen jij stomme idioot. Ik schijt zoveel furie over je heen dat je er in verdrinkt, Je bent kanker dood jochie!

Your favourite Alabamian is back.

Welterusten mijn Nederlandse broers!

/zuidoost/