/NEDERDRAAD/

Bijna kerstdag editie

welkom: de Kerstman, familie, vrienden
niet welkom: allochtonen, vrachtwagens

oude draad:

Other urls found in this thread:

vpro.nl/programmas/2doc/2016/wit-is-ook-een-kleur.html
nu.nl/economie/4370461/fitch-verlaagt-kredietwaardigheid-belgie-iets.html
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

nee

anime

Verkeerde oude draad geschakeld. Ik vergeef het je omdat het kerst(m)is.

...

>niet welkom: allochtonen

Mee eens.
Vooral moslims niet.

>dvw ik gisteren zo dronken was dat ik gewoon droomde dat ik nog kankerdronken op het feestje stond

Eerst voor Alabama!!

>user maakt een prachtig nederdraad kerst plaatje
>niet gebruikt in de nieuwe OP

Ben geen expert in vissen. Mijn vader deed het altijd. Maar kan ontspannend zijn.
Het is ook wel een schattig plaatje.

/Drenthe/ hier

...

>dvw geen witte kerst
allemaal de schuld van die kankerallochtonen oetz

deze draad was een uur eerder dan dat plaatje

>Het betekent simpelweg dat iedereen met dezelfde rechten behandelt moet dienen te worden en niet als onmens.

O ja?
Durf jij datzelfde met droge ogen te beweren na weerzinwekkende beelden als webm gerelateerd gezien te hebben?

Als je dat kunt, dan heb ik immens respect voor je. Ik kan dat namelijk niet.

Wat zijn jullie goede voornemens?

>stoppen met palen op 4kin

>gelukkige feestdagen

Waarom worden moslims zo getrekkerd door Kerst?
Is zeg gewoon fijne kerstdagen terug met een verwijfde stem koek.

Slechte dingen over moslims palen en verspreiden.

Maar ik hoef het nog geen eens te schrijven wanneer jullie het zelf voor mij doen.

Wat lief.

Ik begrijp het niet. Je bedoelt dat er geen sneeuw ja? Het is nog maar een keer gesneeuwd in mijn leven waar ik woon.

lmke

We snappen het nu wel, lieve schat

Je hoeft je punt niet elk minuut te herhalen
Je komt een beetje boos en gefrustreerd over namelijk

Ik verwacht jullie oetz

compleet kierewiet

En zijn idee van het Paradijs ging ook niet verder dan een plaats waar je oneindig lang seks hebt met maagden wiens maagdenvlies weer dichtgroeit, en wiens kutten geen geurtjes hebben.

Zegt genoeg wat een verdierlijkt varken die Mohammed eigenlijk wel was. Sukkels zijn het die daarin een profeet zien.

"Je zal valse profeten herkennen aan hun vruchten."

Ik zou er veel meer moeite mee hebben als dat blonde westerlingen zouden zijn.
Dat zijn ook gewoon types die jouw nek zouden doorsnijden als je hun geloof beledigd.
Hoe langer je er over nadenkt hoe mooier het is dat ze elkaar daar afmaken in die woestijn.

Ach ja hier wordt de hele tijd negatieve zooi over homo's gepaald.

Dan mag ik ook wel veilig anoniem slechte dingen ocer homo's palen.
En ik ben blij dat de rest van de nederdraad ook vindt dat moslims onmenselijk zijn.

Had je eerder moeten zeggen.

t. Hollander

vpro.nl/programmas/2doc/2016/wit-is-ook-een-kleur.html

Blanke mensen kunnen kennelijk niet integreren, waarom gaan zij mijn land niet uit?

Vorige week al gepaald oetz

>ocer homo's
Over moslims

Woeps.
Ik ben zo onhandig.
Ik ben niet zelfhatend hoor ;)

>allochtonen
Het gaat altijd maar over moslims.

Ik heb als allochtoon echt totaal geen behoefte om iets toe te voegen aan de Nederlandse maatschappij als ik lees dat wij allochtonen, zelfs als je corrigeert voor opleidingsniveau, moeilijker aan een baan geraken.

Daarom ga ik dus verder studeren in Nederland, grotendeels op kosten van de overheid, en dan bijdragen aan een minder racistisch land.

>wollah g ik word gediscrimineert allah koran ik ga stelen en boos zijn

Is dit hoe zij denken?

Die heb ik gemist oetz. Het spijt me. Vergeef me. Ik kan het echt niet anders uiten. Ik wil dit hoofdstuk nu eens sluiten. Je bent te ver van mij vandaan. Het spijt me, het spijt me zo. Maak jij het goed... vanavond?

nu.nl/economie/4370461/fitch-verlaagt-kredietwaardigheid-belgie-iets.html

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik heb in dezelfde paal gezegd dat ik geen probleem heb met straffen, sterker nog, ik wens deze mensen het allerslechtste toe, ik ben niet vrij van emotie. Maar ze zouden ook gestraft moeten worden, dat kan niet altijd, zeker niet in oorlogstijd, dan vallen er mensen onschuldig.

Mijn vraag bij mensen die oproepen dat dit soort mensen onmensen zijn (hun gedrag is dat zeker) is altijd "en dan? wat moeten we gaan doen?", het antwoord kan zijn neerschieten allemaal. Goed dat kan een optie zijn, de mensen die op het filmpje staan en meedoen kunnen we neerschieten maar er kunnen ook mensen tussen staan die geforceerd werden mee te doen, moeten we die dan ook neerschieten?

En alsook, hoe gaat dit in zijn werk, er zijn ook mensen die niet meededen aan het filmpje die schuld dragen, is het de beste plan van aanpak om vervolgens erheen te gaan, iedereen neer te schieten of ze nu schuldig zijn of onschuldig en vervolgens vertrekken? Ik denk het niet, het is beter om deze mensen op te pakken, ze een rechtszaak te geven en het besluit voor of tegen hen te laten wegen.

Dat het niet kan is een andere vraag, in de oorlog die er nu is kan dat inderdaad niet, onschuldigen zullen sneuvelen. Of het goed is om aan te vallen is ook een andere vraag, ik ben best tegen de drone strikes van Obama omdat namelijk (naar alle vermoeden) meer onschuldigen dan schuldigen worden gedood. Ik stel enkel dat mochten we deze mensen oppakken en een rechtszaak geven dan zou dat beter zijn, met zulk bewijs tegen hen gaan ze die toch verliezen.

En dan is er nog de vraag waar we het aan af laten hangen wie waarde heeft of niet. Had onze Arabische kameraad gelijk dat die mensen in de homobar geen waarde hadden? Waar baseert hij dat dan op? Hoe kunnen we dat meten?

Moest je maar geen allochtoon zijn.

Jezus, jullie zijn nog gevoeliger dan homo's.
Misschien moeten we ruilen van plek vind je niet, schat?

Dit is onzin. Westerse allochtonen integreren uitstekend in Nederland.

>moeilijker aan een baan geraken.
Waarom zou ik een kankermoslim aannemen die gebrekkig Nederlands spreekt, alles wat hem niet bevalt racisme vindt, en het liefst mijn hele bedrijf en werknemers op zou willen blazen?

Ik heb het over autochtonen mogool

Lach maar. Alle laagopgeleide, homohatende allochtonen blijven in Nederland, terwijl de intelligente, hoogopgeleide allochtonen dit land verlaten.

>Mijn vraag bij mensen die oproepen dat dit soort mensen onmensen zijn (hun gedrag is dat zeker) is altijd "en dan? wat moeten we gaan doen?", het antwoord kan zijn neerschieten allemaal. Goed dat kan een optie zijn, de mensen die op het filmpje staan en meedoen kunnen we neerschieten maar er kunnen ook mensen tussen staan die geforceerd werden mee te doen, moeten we die dan ook neerschieten?
Wat is dit voor onzin? Hitler, Stalin en Obama zijn allemaal mensen... Onmensen zijn alle dingen die geen mensen zijn, zoals stoelen of leeuwen.

Dit.

Dat is toch gewoon logisch?
Ik ben bereid om iedereen te pijpen behalve een vieze moslim.

Ik had het over onmensen als in het idee dat het mensen zijn zonder menselijke waarde.

Autochtonen hoeven niet te integreren, mongool.

Lees mijn paal nogmaals, ik zeg duidelijk dat je voor opleidingsniveau corrigeert.

Ik spreek perfect Nederlands, ben uitermate intelligent maar toch kom ik na mijn studie blijkbaar moeilijker aan een baan. Achterlijk is dat.

Ik zal dit land zonder meer verlaten.

Dit is waarom jullie slecht integreren. Met DENK en Artikel 1 aan de macht zou jij naar een heropvoedingskamp gaan.

Ik doe nog een bakkie. Iemand anders nog?

>hoogopgeleide allochtonen

En niks van waarde was verloren.
Als homo-zijnde geef ik geen neuk om moslims.

Ik moest trouwens wel lachen om "hoogopgeleide allochtonen"
Vond ik wel geestig. ;)

Integreren doet men alleen in een ander land.

De enigen die slecht integreren zijn negers, mokro's, turken, en ander allochtoons gespuis.

Wat zal ik kiezen?

>nog steeds serieus reageren op die 'Arabier'

Het verbaast me dat er nog steeds mensen zijn die hem serieus nemen, afgezien van Geestesziekje natuurlijk

Die is sowieso al niet helemaal honderd oetz

Niet dat ik niet met je eens. Maar ik stel voor dat je kijken Generation Kill. Het maakte me aan het denken over de moderne oorlog en de fijne kneepjes van het. "Het is verdomde oorlog Dawg"

Zou je de boel kunnen omdraaien? Ipv dat je denkt "de bazen zijn racistisch want ze zijn voorzichtig met het aannemen van allochtonen" kun je ook zeggen "Ik ben boos op mijn mede allochtonen want ze hebben mijn kansen op de arbeidsmarkt lopen verkutten met hun slechte gedrag".

Ik heb er net al eentje gehad

Waarom neem je dan geen afstand van je moslim achtergrond?

Blijkbaar ben je niet zo intelligent als je beweert.

Nederland heeft geen toekomst, laagopgeleide allochtonen vermenigvuldigen zich met de dag, wij intelligente allochtonen verlaten dit land ook.

Wellicht zal ik het eens kijken, dank. Mijn paal is trouwens ook meer van "dit zou beter zijn als het zou kunnen" dan dat ik zeg van "alle mensen zijn lief".

>Die is sowieso al niet helemaal honderd oetz
Ach, ik heb liever hem dan Arabier.

>het is een 'Arabier aast alle nieuwvrienden weer'-aflevering

Mooie cijfers hoor.

Getjechiëd. Jij krijgt een koekje dan maar.

Wat bedoelde hij hiermee? Is dit waar mijn vrienden?

Allochtonen gaan goed met elkaar om, en zij hebben al hun cultuur bij een gebracht en samengemengd tot een cultuur dat je vaak op straat ziet, ik heb nooit een autochtoon met allochtonen zien staan simpelweg omdat autochtonen niet kunnen integreren. Een goed voorbeeld is het racistische zwarte piet. Autochtonen snappen gewoon niet wat allochtonen elke dag meemaken.

>wij intelligente allochtonen
koek

>laagopgeleide allochtonen
Dit is een pleonasme.

Ze zijn allebei even kanker oetz

Ze doen allebei alsof dit hun blog is. Zandaap paalt vooral aas en Geestesziekje kan alleen maar jammeren over hoe de hele wereld tegen hem is

Dit is overig niet de schuld van de overheid, die heeft tienduizenden geïnvesteerd in mijn opleiding. Jammer dan dat de proleten het voor de overheid kunnen verpesten. Ik, een capabele allochtoon, later zonder meer extreem vermogend, word weggejaagd.

De laagopgeleide allochtonen trekken zich er natuurlijk niets van aan en blijven lekker in Nederland, en vormen binnenkort een meerderheid in elke grote stad.

Sinds wanneer is stelen en homo's lastig vallen een cultuur?

Zie je, dit is een voorbeeld van alledaagse racisme.
Ik kan niet wachten als DENK over een paar jaar aan de macht komt en eindelijk hun racisme-politiebeleid invoeren.

nu je een avatarflikker bent geworden

>dat moest er ook nog eens bijkomen

zou je misschien de plaatjes een naam kunnen geven?

een consistente graag

>wees mij
>wees vandaag
>moeder: "user heb jij al inpakpapier?"
>ik: "ja er ligt wat op de trap"
>moeder: "oh nee hoor jij moet eigen papier regelen"
>dvw ik mijn moeder met lootjes heb
>dvw ik de gehele middag spendeer aan het uithollen van een boomstam
>dvw ik een holle boomstam met cadeautjes onder de kerstboom leg

het was best leuk oetz

Maar ik ben homo dus ik mag zeggen wat ik wil.
Of wil je mij discrimineren omdat je homofoob bent?

It's true, the Netherlands is going to the dogs, the country has no future. You should be happy with your American citizenship.

Niet-geïntegreerde allochtonen haten, is niet meer dan normaal. Maar alle allochtonen over dezelfde kam scheren, zorgt alleen maar voor frustratie bij de allochtonen die wel goede bedoelingen hebben. Ik hoop dat jullie dat maar voor de grap zeggen.

koek

zeer triest

>krijg verkeerde bestelling
>bel dit door, meisje aan de telefoon belooft me een nieuwe bestelling
>wordt vervolgens eerst door de kok die het niet gelooft
>daarna door de eigenaar die vraagt of ik het bakje wil bewaren zodat ie de kok op zn flikker kan geven
hilarisch dat thuisbezorgd

Moslims scheren toch ook alle homo's over één kam?

Hoe hypocriet zijn jullie wel niet?

:)

Luckily I have many acquaintances in the US, and I can easily become American too by marrying one of their daughters.

Europe is a sinking ship.

>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING
>BELANGRIJKE MEDEDELING
BELANGRIJKE MEDEDELING


Vriendelijk verzoek aan Geestesziekje en Arabier om op te houden met de draad te verpesten en op te kankeren.

Einde mededeling.

>69028079
Niet alle allochtonen zijn moslims en niet alle moslims scheren homo's over een kam.

niet alle allochtonen zijn moslims

enkel moslims vormen de probleemgroep

>nog steeds op Geestesziekje reageren

Ik ben een allochtoon, dus ik zou je bek maar houden. Ik mag tegen homo's zijn omdat het bij mijn cultuur hoort terwijl homo's juist progressief moeten zijn :^)

dankzij uw soortgenoten

>Ik mag tegen homo's zijn omdat het bij mijn cultuur hoort
Hou op. Je bent geen allochtoon en je bent ook niet grappig.

Ik zie jou als minderwaardig.
Gelukkig worden homo's hier in Nederland het meest geprezen.

Als engeltje kan ik niks misdoen.

>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN
>VERGETEN TE VERMELDEN
VERGETEN TE VERMELDEN

De mededeling is ook gericht aan alle individuen die op de respectievelijke draadpersoonlijkheden reageren.

goeie kans dat er vandaag of morgen weer een aanslag zal zijn

Moslims zijn barbaren niet waar?

Zulke schepsels horen thuis achter de tralies.

Ik ben een allochtoon en ik ben serieus kankermogool.
Nu groepen als Black Lives Matter en personen als Silvana meer in de media komen gaat dat binnenkort veranderen.

Ik wist niet dat de Nederlanders waren zo Cucked

200% akkoord

>kom draad binnen
>iedereen reageert op aas

Godverdomme jongens

>Silvana
Ja en kijk hoe erg ze bedreigd wordt.

Wanneer werd een homo zo bedreigd wanneer hij/zij voor meer homotolerantie pleitte?
Misschien door moslims maar dat verwacht je wel van beesten.

>serieus kankermogool
Pssst. Je vergat een komma. Of een "een".
Valt wel mee hoor. Is gewoon een hoop aas.

Gelukkig zijn we het met elkaar eens.

*kus*

Ik snap het. Moeilijk te zeggen wat aas in een andere taal.