R8 me

r8 me

>EE Dad nails some dropout pussy

get some, you magnificent motherfucker.

>accidentally told red army soldiers to swallow tobacco
>and thus, the cold war began

This is an interesting thread. I love how the German part of the family kept things pure!

>atheist

>mfw OP is in an interracial marriage

She's even paler than I am, and I'm supposed to be the Anglo-Saxon Aryan.

Until my pure German dad married a Mick/Frog/Kraut mongrel

Yo're married to a Portuguese girl!?
How does it feel to know she has a bigger moustache than you?

(I am Portuguese myself)

Só namorar. She's better than any murican girl I've been involved with.

Portuguese girls can either be angels or demons

Mas que merda é que tu acabaste de me chamar, seu fedelho irritante?! Digo-te já que tive a melhor nota da minha classe nas forças especiais e estive envolvido em várias missões secretas na guerra do ultra-mar, tendo mais de 300 mortes confirmadas. Estou treinado na arte da guerrilha e sou o melhor sniper de todas as Forças Armadas Portuguesas. Não és nada para mim senão mais um alvo. Eu faço-te desaparecer com uma precisão tal como nunca se viu antes na terra inteira, lembra-te destas palavras! Pensas que podes dizer merdas dessas na internet e sair impune? Pensa de novo, cabrão. Neste momento, enquanto falamos os meus contactos com a PJ estão a descobrir o teu IP, quem és e onde moras. É melhor preparares o cú para o que vem aí, verme. O que vem aí vai acabar completamente com a tua vida patética. Estás morto, puto. Não vais saber nem quando, nem onde, mas lembra-te que sei matar de 700 maneiras diferentes! E isto sem armas nenhumas! Não só estou extensivamente treinado em combate desarmado, mas tenho acesso ao arsenal completo das Forças Especiais Portuguesas e vou usa-las na totalidade para aniquilar a tua existência da face do planeta, seu minorca. Nem imaginas o que o teu comentário ranhoso te vai trazer como consequências. Se soubesses talvez tivesses mordido a merda da tua língua. Mas não o fizeste e agora vais pagar o preço da tua estupidez, seu grandíssimo idiota. Vou cagar desgraça em cima de ti até tu te afogares. Estás morto, puto!

Post pics of your sis OP

I've heard some are prickly/stuck up, but most of her friends are the nicest people I've met. American girls, on the other hand, are really high maintenance and borderline aggressive. One cut off all contact with me after sending me an essay on how I'm a terrible person.

We don't talk about my sister.

I love these comments, fam!

Also, Dragon, eagle or lion?

Tuga Life

Are you gonna hate me if I say all the Portuguese people I know are from "moor territory"?

I do tho
Post tits or GTFO

>Cork

Up the rebels

>itt: non-pure and disgustingly racemixed people

Consider euthanasia.

>pic related, you'll never be this pure
>pic needs to be updated

What types of Italian are you? Lombardian, Siclian, Friulian, etc?

Not all, bro. Just those below Mondego. Those above are good Christians.