/mämmi/

Meitsi tosa vasemmalla -painos


[spoiler]Ei mul oikeesti oo edes kavereita.[/spoiler]

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FbL2yLAD18c
m.iltalehti.fi/uutiset/201612272200045595_uu.shtml
youtube.com/watch?v=-IiOzi05IlA
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa

/mämmi/-miitti uutena vuotena. Hommataan kaikille meille muijat.

Ei taida olla /mämmi/:in NEET:eillä varaa maksullisiin tytyihin.

Rupesin lukemaan Welcome to NHK. Onko hyvä?

No lue se kirja niin tiedät.

Meidänhän piti kaikkien saada tytyt vielä tän vuoden puolella sen yhden tuplasankarin mukaan, vai oliko se pelkästään pillua? Paistan kuitenkin nyt aamupalaks kalapuikkoja.

Miks noilla kaikilla on womanletit? Korot päällä ja silti yli pään lyhyempiä.

Mä oon tuol takana vasemmalla pensaassa väijyssä

Musta neito tarjoo pillua, mitä teet?

> sait itekin tuplat

Juuh ei kiitos

Sisään vaan, ei tässä tilanteessa auta olla nirso

Ai hitto siinähän oli tuplatuplat, ei ees huomattu. Tarkottaa varmasti että saadaan kimppakivaa kahden naisen kanssa jokainen.

oispa loli

Ok entäs musta mies tarjoo lakua?

Tuplat eivät todellakaan ole tarpeeksi voimakkaita suodakseen pillua mämmiläisille.

Otan pillun.

No vittu sit hommataan triplat.

Jos triplat kuolette neitsyinä.

Bulbasaur siemensyöksy

Juu ei kiitos

Ok

Imisikö kukaan täällä hevosen kullia kunnes se laukeaa jos sen jälkeen saisitte tämmösen ja kukaan ei koskaan saisi tietää että imitte kullia?

Mulla on sen verran jäykät leuat, et todennäköisesti en sais sitä munaa edes suuhuni. Mut jos se mahtus, niin toki. Vaihtoehtoisesti voin juoda hevosen spermaa tuopin.

Liian läski, ei kiitos

Liian iso perse, ei jatkoon

Hi :)

>toi
>läski
meeshel on ilmeisesti enemmän sun makuun sit

Mua kiinnostaa pelkät pojat

Perseessä ja takareisissä selvästi selluliittia. Hyi vittuun tommoset.

Miks oot tollanen neekeri homo?

>tfw no tall finnish bf

Ei kun kroppa pitää olla kunnossa eikä tollanen rasvaläjä ja skeletor ei todellakaan jatkoon.

Ok jees jees

Antaisitteko delfiinin panna teitä perseeseen kameralla jos saisitte sitten tämmösen shrekin?

Todellakin

fucking homosex

>toi
>rasvaläjä
Hmm, jaa. Tykkäät ilmeisesti sit kehonrakentajista.

En oo neekeri

Panisitko? Ootko turri? Tolla voi olla penis tai tussu, ihan sama mikä maistuu

Onko normoilla käynnissä sama harha kun jenkkilässä, että kun keskiverto nainen alkaa olla läski, läskistä tulee haluttavaa?

En oo kyl millään mittarilla normo, mut jos sä katot tota niin
>leuka näkyy hyvin selvästi
>litteä vatsa
>missään ei näy mitään taitteita ihossa

Voiko robottityty koskaan olla sun mielestä mitään enempää ku materiaa? Mistä sä tiiät syntyykö sen päänsisäisistä tapahtumista mitään tajullista?

monipuolista

Kysymys on täysin epärelevantti. Jos mulla ois robottityty jota panna viidesti päivässä ja joka ois ohjelmoitu rakastamaan ja olemaan täysin uskollinen, yks vitun sama onko sillä sielu vai ei. Nauttisin joka tapauksessa, se olis jo reilusti parempi kuin biovittu.

Jos filosofiseksi haluat, niin sit sun pitää myös miettiä pystyykö lihanainen rakastamaan, vai onko se vaan biologinen impulssi etsiä suurin lompakko ja levein status.

t. katkera neitsyt

Eiku se oli semmonen I think therefore I am jutuska, mitä se vaatisi että voisi aika luotettavasti uskoa että robotti olis tajunnassa? Ite tuumaisn että jos ihmisen aivot simuloisi ~100% tarkkuudella niin uskoisin ainakin silloin

youtube.com/watch?v=FbL2yLAD18c

>ahdistaa
>juo viinaa
>ahdistaa kahdesti enemmän
>juo uudestaan viinaa

mitä hän tarkoitti tällä?

Eihän tolla ketulla ole edes persereikää.

Seksirobotit esineellistävät naisia eikä niitä tule koskaan hyväksyä. Kaiken maailman säälittävät kaulaparrat pitää saada tekemään työtä parisuhteiden eteen eikä vain runkkaamaan himassa

Ei mut kelaa ku skynet ottaa vallan ja miehet laitetaan johonkin häkkeihin tuottamaan sähköä polkupyörällä ja sit mämmin autistit sanoo terminaattoritytylle että hei hienot servot itekki leikin aina servoila, ja sit sä saat olla niitten kaa kun normot on vaan jossain häkeissä oravanpyörissä polkemassa virtaa skynettii

Are they all Finnish?

NEROKASTA

täs pitää tietää että skynet on symbooli yhteiskunnalle ja häkit on työpaikat josta ne sitten verorahoilla maksaa meidän elämisen

None of them look Finnish. Probably yanks or something.

m.iltalehti.fi/uutiset/201612272200045595_uu.shtml

Tuleeko 2017- vuosi jäämään mieleen ensimmäisestä ruotsinlaivalla tapahtuvasta rikastuksesta?

>Ruotsin laivalla yksittäistapaus: Ainakin 122 kuollut

Se on perseestä että tää on oikeesti femakkojen mielipide. Toki niiltä jää huomaamatta ettei naiset oo tehneet vuosikymmeneen suhteen eteen yhtään mitään, sen kun valitsevat Tinderin lihatiskiltä parhaimman maken sille illalle.

antabusnyymi paikal? miten menee? ahistaako?

Saishan ne samalla itselleen seksibottei, jolloin kyse on oikeesti vain niiden vallan vähenemisestä.

Mutta kun niillä on jo. Dildot ja vibrat. Nainen ei saa lisäarvoa siitä että olis robokroppa jota hieroa, mies saa.

Juuh, ei ahdista normaalia enempää. Aamulla kävin klinikal hakemas annoksen. En tiedä mikä sairaalloinen mielenkiinto teillä nyt on mua kohtaan.

Meinasin runkata ja nukkua päikkärit päälle.

No kun nukkenyymi ei oo paikalla, sä oot ainoa kiinnostava puheenaihe täl hetkel.

pitäskö vaikka mennä TÖI HIN

No kato nyt tota ihrapersettä ja reisiä ja alkaa olee pikkuhiljaa jenkkakahvat kans. Huomaa ettei pidä itestään huolta kun kaikki paska vaan valuu alaspäi

>stk ei uhkeaa pimeähaltija ritari tyty-ydeä joka pitäisi huolta sinusta

Pahaa tekee, oikeasti.

Hikinen kiinalainen

Ei oo vaahtoripulia tai muutakaan jännättävää niin sun raittiusponnistelut on varmaan mielenkiintoisinta settiä.

Taidat olla semmonen homosex.

Mites sille jumputusnyymille kävi?

his gf is the one taking the photo

Juuh, meen sinne päikkäreille nyt sit.

oispa kaljaa

that's a lot of coalburning nigger lovers, sasha

ENÄÄ 10 VUOTTA NIIN JOKAINEN VOI OSTAA TÄMMÖSEN

Onko pakko jos ei halua?

Tais jumputtaa ainoostaan korvien välissä ja mies ottaa vähän lepoa peijaksessa.

Täällähän mä. Mitään ei tapahdu, edelleen jumputti koko yön.

Mä tuun jumputtaa sua.

So when are we chasing Turks a bit further east again?

Vähän on vielä kinkkua jäljellä mutta tänään on pakko pitää välipäivä.

Taidan tilata pitsan

:3

Voinko tumputtaa kun te jumputatte?

Fetissimodit on ainoo syy pelata skyrimiä jtp.

>sisko kotona koko joulun
>soittaa vuoronperään pianoa ja vuoronperään kanteletta

Voi helvetin vittu, kantele nyt ei sentään kuulu kun kääntää musat täysille mut piano on tossa mun huoneen seinän takana.

Juu ite hoidan noi tilanteet viinalla

Juuh ei tuu itellä mitään kun tulee runkattua heti ja sitten kiinnostus lakkaa

Ei vittu Make laita Keekki täysille nii ei haittaa :DDDD

Ei riitä, piano soi 8h päivässä. Kokeilin jo heti ku se tuli.

Vitun "muusikot" tappasivat itsensä ja musiikkinsa.

Pitää vaan ymmärtää herkkää taiteilijaa

>lataa ja asenna modeja kymmenen tuntia
>pelaa vartti
>uninstall.exe
Joka kerta.

Jep, ei ne modit vaan poista sitä ytimen paskuutta

Pissamodi oli parasta :3 Pissasin aina kaikkien päälle katoilta mun tytyhahmoilla.

Nii ja realistic Boob Psyichs tietty kans.

youtube.com/watch?v=-IiOzi05IlA
Oon kuunnellu tätä ny jotai viiko melkei lakkaamatta aina kun oon hereillä mitä vittua
ei se oo ees nii hyvä mut pidän siit silti nii hirveesti

Kohta pitää lähteä lihavoittumaan pitseriaan noutamaan mun pitsa

>asuu kotona

On kyllä aika tyhjä olo kun eilen oli hirveä krapula ja runkkasin viisi kertaa.

Ostin tossa taas kaljaa ja viinaa onkin jo kaapissa niin pääsee taas uuteen nousuun.

kuumies kuumies etkö nää
latinot ja neekerit pitää hirttää

ootko tyytyväinen asioiden tilaan

>apustajaa postaillaan joka toisessa Sup Forumsin langassa

menikö tää meemu nyt vähä liian pitkälle jo?

Tää oli just niin paska kun tätä alkoi joku 5 jonnea pakottaa ylilaudalla että ei tästä voinut tulla muuta kuin jättimenestys.

Mitä paskempi juttu sitä laajemmalle se leviää.