Sverigetråden - För svenskar samt brödrafolk

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=pjb0pE9UtvI
svd.se/fororten-dar-bopriserna-rusade-mest-2016
youtube.com/watch?v=Bkq1dRUI-60
argaflickor.com/
youtube.com/watch?v=bhCP4geE7Pk
youtube.com/watch?v=1s88x6BfjFE
youtube.com/watch?v=gtNNyyKs8vc
youtube.com/watch?v=lE34oW-sjn8
youtube.com/watch?v=I8Yod8FFIZg
speisa.com/modules/articles/index.php/item.576/former-swedish-pm-sweden-belongs-to-the-immigrants-not-the-swedes.html
twitter.com/NSFWRedditImage

Svart snopp är dyrt

Påminnelse att bära reflex.

HELL SVERIGE

>dkn man även hittade videos från "detta" i syrrans historik

Bara glad att brorsan inte ser på sådant ännu.

youtube.com/watch?v=pjb0pE9UtvI

tåhå

svd.se/fororten-dar-bopriserna-rusade-mest-2016

>cuckholmare

lmao

>Bara glad att brorsan inte ser på sådant ännu.
Kan inte vara långt ifrån nu om du inte fixar skiten din jävla cuck

>dkn mamma har en jordglob
Fan vad litet Europa egentligen är.

*pussar dig på snoppen och masserar tuttarna*

:3

fö he

jag tycker schindler's list är en bra film men det är just också vad den är, att den blivit något slags substitut för faktiska dokumentärer under historieundervisningen är helt galet. visar man gladiator och apocalypse now också?

>ungdomar idoliserar en regim som var en totalitär diktatur och som begick folkmord
tråden: hahah lol
>ungdom har sex med en person trots att de inte är gifta
tråden: KVÄÄÄÄÄÄÄÄ JÄVLA DEGENERERADE SKITSAMHÄLLE >SVENSKA """"""MÄN"""""" >SVENSKA TJEJER

får en verkligen att fundera

Jag vill sommarjobba i Norge, grabbar. Hänger ni med?

Vad kan jag göra? Det är ett generationsproblem. Alla skitungar i den åldern håller på såhär. Bara acceptera att Sverige är över och sedan försöka se till att det här problemet inte uppstår i något av de länder där det fortfarande finns hopp. Internet borde helt och hållet förbjudas för folk under 18, det är första steget.

ombrevar i nya tråd1

du kan inte säga det rakt ut. Du får ge henne positiv feedback när hon gör någonting bra och dålig feedback när hon gör sån där skit. Du måste vara en guide inte diktera för då gör hon bara tvärt om. Se till att hon har stolthet i kroppen över sig själv och sin familj.
Viktigast av allt se till att hon inte går och bär på "white guilt" skiten. När hon är gammal nog förklarar du att hon inte har någon skuld för vad som hänt historiskt i världen vad än skolan och SVT säger om det

Axel...

SMÅ! VITA!

Du säger åt henne att när hon gör så skrattar alla åt henne och det är därför dessa videos finns, så folk kan håna dessa tjejer. Fortsätt förklara att tjejer som är sexuellt lössläpta är horor som folk skrattar åt och mobbar. Tjejer är mer rädda för social isolation än något annat. Du kan även passivt slamp-skämma nära henne, dvs kommentera hur äckliga lättklädda kvinnor är, skratta och snacka skit om dem osv.

>Internet borde helt och hållet förbjudas för folk under 18
nej inga jävla förbjud din idiot. Svenskar borde istället lära sig att uppfostra sina barn/småsyskon

MEN NEJ JOHAN JAG VILL HA EN ARABISK POJKVÄN INTE DIN LILLA VITA!!!

>svenska """kvinnor""""
elmao

Detta.

>folk som sätter ungarna framför TV:n eller sätter en mobil i handen på dem istället för att ta hand om dem
Socialen borde nästan kliva in favä

youtube.com/watch?v=Bkq1dRUI-60

breva gal1 musik.

Sluta breva denna pasta, inte ens rolig

t. DunderNEET

Det har utvecklats till ren och skär jävla cancer som de inte kan hantera. Vi hade inga smartphones eller sociala medier när vi var små, det var en annan grej. Om inte ett förbud av internet så iaf ett förbud av sociala medier för ungar under 18. Eller egentligen borde sociala medier förbjudas helt och hållet. Sedan slopar man mobiler i skolan, om föräldarna vill något så kan de ringa till skolan som man gjorde förr.

>t. DunderNEET
inte kaosNEET alltså? tvi.

På good väg favä

Har ni tips på bra podcasts?

...

det sista äktenskapet

>tråden snackar om hur man uppfostrar barn
>tråden tror att inskränkningar och förbud har en positiv verkan

>tråden
jag sa aldrig detta. läs mitt brev

sant om man förbjuder något så kommer de göra motsatsen t. jude

arga flickor

Låt mig gissa, honrejade tonårsfeminister som skriker i en timme?

Ja förbud fungerar, om man faktiskt genomför förbudet på riktigt. När någon mesig cuck till pappa ska förbjuda sin lilla dotter att göra något så skriker hon och dampar och han viker ner sig så gör det ju inte ett skit.

svarta som kallar för kamp mot det vita samhället

hade runkat till tanken av det om jag var ensamen

>argaflickor.com/
>"ARGA FLICKOR PODCAST är en progressiv podcast av och med programledarna och aktivisterna Wendy Francis & Nora Dome Nelson. De har bokstavligt talat tagit debatten i egna händer, med mikrofonen till hands, sätter de fingret på samhällets skevheter."
>"Under en längre period hade programledarna märkt av en tydlig mansdominans i så väl (vit) mainstream antirasism, som i den svarta separatistiska aktivismen i Sverige. De bevittnade hur svarta kvinnors röster tystades ner och ogiltigförklarades. ARGA FLICKOR blev i sin tur en replik på en kritvit, snedvriden samhällsbild och en motreaktion till egotrippade, manliga ledare med Jesus-komplex."
Fan i mig värre än vad jag trodde

>förbjud funkar inte
t. Hanrej Minfrusson

>dkn inser att min pappa totalt misslyckats med att uppfostra min syster
>hon är 18 och bor gratis hemma utan att hjälpa till med ett skit, plockar inte ens undan sin egen disk eller städar sin egen toalett
>hon behandlar pappa som skit och han i princip bara tar det eftersom hans "filosofi" är att om man ignorerar problem så försvinner dem
>min mamma behandlar honom också som skit och är konstant tjatig och otrevlig
>syrran får konstant dampanfall när något går emot henne och skäller ut allt och alla
>igår så stod jag och lagade mat när hon kom hem och hon började skrika på mig om att hon ville ha spisen för att hon var hungrig
>jag tittar henne i ögonen och säger åt henne att hålla käften eller jag kommer slå ut hennes tänder
>hon blir helt tyst och går iväg
>för första gången sedan jag kom så behandlar hon mig nu konstant trevligt och undergivet

Lita aldrig på feministerna.

fyfan vad jag hatar stockholmare

Greetings my fellow Germanics. See, recently I switched the "Content Language" on youtube to Swedish and looked at the trends.

May you guys explain these to me:

youtube.com/watch?v=bhCP4geE7Pk
youtube.com/watch?v=1s88x6BfjFE
youtube.com/watch?v=gtNNyyKs8vc

>i den svarta separatistiska aktivismen i Sverige
JAG FÖRSTÅR INTE VÄNSTERN JAG TRODDE NI VILLE ATT VI ALLA SKULLE LEVA TILLSAMMANS I ETT UTOPISKT MÅNGKULTURELLT SAMHÄLLE!!
VAD VILL VÄNSTERMÄNNISKOR?!!!!!!!!

h1, fan önskar futa fanns på riktigt. Det är något h1 med tuttar och qk.

We can't. This is degeneration and retardation on an entire new level we autists and NEETs don't understand.

Du gick full alfahane och hon lugnade omedelbart ner sig då hon äntligen fann en ledare.
fint favä. Synd att din farsa aldrig gjorde detta. Han har förstört henne

>De bevittnade hur svarta kvinnors röster tystades ner och ogiltigförklarades.
när har detta någonsin hänt i svensk antirasism?

fan jag vill bara bo i en stuga i skogen med internet och runka helt ensam favä

Just av anledningar som dessa är det så jävla patetiskt att försöka vara något antirasistiskt mittenalternativ som SD försöker. Finns ingen som faktiskt tror på allas lika värde och någon liberal harmoni förutom reddit-fåren i SD. Dessa vänstermänniskor HATAR oss och de döljer det knappast längre. Det enda man kan göra är att, helt utan att be om ursäkt, hata dem tillbaka. Dessa negrer vill se oss döda och sättet vi ska reagera med är att göra klart att vi tänker slänga in dem i gaskammaren varenda en. Jag tänker inte gå på knä för dessa svartskallar.

>May you guys explain these to me:
yeah can you explain this to me first?

>looking at (((trending))) ever
i am pretty pissed how they slowly ruin EVERYTHING with youtube

So there is a level of autism beyond Sup Forums?

This is what we get from saving juden from your ovens

du tror inte att "dessa negrer" också är en minoritet av svarta och det är dumt att tro att de flesta tycker som dem?

svarta "vänster"människor är bokstavligen natsoc (med sin egen ras i fokus såklart)

Waving the flag is inappropriate Sven, don't you know? Silly Sven

ikr

Det har det inte. Svarta tjejer är fan de värsta "feministiska", "antirasisterna" och manipulerare som finns i Sverige. Ironiskt sätt så är det deras hudfärg som gör att de kan göra detta.

There is no hope. We need to gas everyone born after 1995 and try to start over.

>VI ÄR INTELLIGENSENS CENTRUM. mittemELLAN FÖRNUFT & GALENSKAP,DÄR STÅR VI REDo - MILITANTA, PROGRESSIVA, GENUINA.
>VI ÄR MAGI,
>ARGA FLICKOR

jag på videon

>Waving the flag is inappropriate Sven, don't you know?
kek, true, same here with our politicians

Varför fokuserar allt detta på svarta när de flesta flyktingar inte ens är därifrån?
Till och med dunderrasisterna bryr sig mer om araber ån svarta.
Jävla amerikansk kulturimperalism

If you only knew... Swedish autism is probably one of the worst

>allt om min abort
>300 000 visningar
>i princip bara gillningar
>massa tonårstjejer som kommenterar om hur stark hon är osv

Sverige är fan i en klass för sig.

>vänstern

Det är stadsbor som tror de är amerikaner. Du hittar dem i alla partier.

youtube.com/watch?v=lE34oW-sjn8

svartingar vill bara dejta svartingar, vakna upp, tänk till

...

nej jag hatar alliansen men jag hittar inte sådana människor där. Endast i V, S, F! och MP

>WENDY FRANCIS är den systern du aldrig fick men alltid ville ha. Hon är mångsysslaren och gif-drottningen som jämt har flera bollar i luften samtidigt, men som aldrig ryggar för en utmaning – det ska sticka till rätt, precis där det gör ont.

>Aktivismen sitter i hennes gener, hela hennes existens är ett motstånd och redan som liten satt hon i barnvagnen på fösta parkett vid stora demonstrationer genom Stockholms gator. De knytna nävarna som svävade i skyn inspirerade henne att ta plats och äga sin rätt.

>Med Wendys röst i etern kan du vara säker på att varje narcissistisk, härskarlysten, trångsynt, egoistisk, lömsk, idéstjälande, avundsjuk, hatare, får sig en rejäl känga. Don't test her!

>Hennes poesi är ytterligare en dimension av hennens aktivism och hennes starka vilja till förändring. Wendy använder pennan som ett förändringsredskap där hon hissar och dissar allt möjligt som kommer hennes väg. Var försiktig, du kanske spelar huvudrollen i hennes nästa dikt..

passa er grabbar

...

>gas everyone born after 1995
yeah.. fugg

I've only seen Sweden as a whole as a meme, but no specific politician mentioned.
Who is the #1 swedish hanrej?
>pic related is the /deutsch/-mascot ralf stegner

culture of degeneracy

Inte sådana, men ultrahanrejliberaler som tycker Reagan och MUH FRIA MARKNAD är det bästa som finns

>gif-drottningen
4kanalare?

>dkn sveriges sista hopp blev 80- och 90-talist jontarna som drack energidryck, åkte moppe och lanade cs och wc3

Vem kunde ana? Tjejerna i vår generation är redan förstörda och alla yngre än oss är ren och skär cancer. De äldre än oss är trötta och verkar vara nöjda med att se idol tills de dör. Det är på oss Sveriges framtid vilar.

>dkn ingen Kikuhime

>Hennes poesi är ytterligare en dimension av hennens aktivism och hennes starka vilja till förändring. Wendy använder pennan som ett förändringsredskap där hon hissar och dissar allt möjligt som kommer hennes väg. Var försiktig, du kanske spelar huvudrollen i hennes nästa dikt..
JAG KAN INTE ANDAS

>Who is the #1 swedish hanrej?
hard to say. we have so many. Our former Prime minister is pretty high up there
pic related

Bomba Göteborg, Stockholm, Malmö och gör utrensningar i våra universitetsstäder. Sen är problemet löst.

>lanade cs och wc3
HELL SEGER
GLÖM INTE AOE3 Å HOMM3.

>dkn halvsov i 1h nyss
är ganska trevligt att ta en tupplur, slippa ångesten för en stund.

jo du har rätt. Liberalerna är också ett hanreparti. Men denna "antirasistiska" rasism ser jag bara från vänstermänniskor

V och S hatar ju på separatism. Iaf en stor del av partierna internt och det är inte många som uttalat sig i partiets namn när de håller på med sånt.

t. någon som är med i V :^)

>aoe3
neger jag hoppas du menar aoe2 alternativt aom

...

>Liberalerna stödde reinfeldt i hans höjda krav på sjuka arbetslösa
>Liberalerna blir förfasade över höjda krav på flyktingar

>80- och 90-talist jontarna som drack energidryck
:D
youtube.com/watch?v=I8Yod8FFIZg

speisa.com/modules/articles/index.php/item.576/former-swedish-pm-sweden-belongs-to-the-immigrants-not-the-swedes.html

>Then he said that the Swedes are uninteresting as an ethnic group and that it is instead the immigrants that creates the new Sweden.
>It is what they do in Sweden that is Sweden, he claimed.

han är nog yngre än oss mann1. Jag kommer fortfarande ihåg aoe 2

Rank foreigners in sweden from best to worst

enda jag sett i V som är emot sån där galen sjw skit är Amine Kakabaveh eller vad hon heter och hon får konstant skit från partiet för det

...

geats are alright

lirade det såklart men AoE3 är ett bättre lan-spel.

>"Nora kämpar för att svarta tjejer ska se sin styrka, sin kraft, sin intelligens och sitt potential. Hennes aktivism drivs av kärleken hon finner i sina systrar - de som älskar varandra när resten av världen inte gör det. Nora är den som hjälper dig, när saker och ting är för tunga för dina axlar att bära. "
Ja det är ju inte så att alla svarta får automatiskt job och privilegier för deras hudfärg..

>In his country even the mentally disabled are allowed to wave the flag in public
REEEEEEE

you can just feel the nationalistic fervor beeming from his very soul

n-no bully. I never voted for that cuck

1. Skandinavier och finnar
2. Andra européer
999999999999999. Bajshudingar

1. finns
2. other scandis
3. europeans
4. brits
5. north americans
6. south americans
7. asians
[powergap]
99999999999. africans(north, central, south)
100000000000. australians.

m-men de är ju ickevita
t. LUF