/mämmi/

Kouluammuntapainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SDTZ7iX4vTQ
youtube.com/watch?v=SiJ_2griFQE
areena.yle.fi/1-3897776
twitter.com/SFWRedditVideos

juuh

/humala/

>Kouluammuntapainos
>kouluammunta

Langan virallinen musiikki:
youtube.com/watch?v=SDTZ7iX4vTQ

Miks /mämmi/:ssä on niin vitusti autisteja?

mitä vittua hessu ei nää sun sienet futaaaaaaaa

tämäpäs

youtube.com/watch?v=SiJ_2griFQE

Ihan paska.
Häpeä.

Pitää todeta kyllä, että tää kuntopyörä on aika mahtava vempele.
>ulkona käynti vaan vituttaa ja muut näkee kun hikoilen
>paljon pyykkiä verrattuna kalsareihin + t-paitaan
>kuntopyörän voi parkkeerata tietokoneen eteen ja kattoo samalla tv-sarjoja
>kehtaa vääntää naama punasena kun kukaan ei oo näkemässä
>olo jälkeenpäin on itseasiassa ihan miellyttävä

Tänään 40min 27s / 19,51km

areena.yle.fi/1-3897776
ei vittu cringe :D:D

Ulkona paljon mukavampi omasta mielestä. Raitista ilmaa, mukavan vilponen, eikä iltasin pahemmin väkeä liikkeellä.

ei vittu tollaset jonnemeemeilyt siellä :D:D

Juuh ite vetelen 60km päivässä ja kesällä sit ihan fillarilla tuolla ulkona

suomi mainitty x100 :D:D:

>herää tavallisesti
>mene takaisin nukkumaan
>vajoa selkouneen (tavallaan)
>vaikutti niin vitun realistiselta, oli niin kuin oikea elämä, olin täysin itseni ohjassa vaikken pystynyt maailmaa manipuloimaan mitenkään
>jostain syystä en edes tajunnut että se oli unta vaikka ikkunasta paistoi kesäaurinko vaikka just olin mennyt nukkumaan keskellä pimeää talvea
>nouse unessa sängystä
>meinaa lähteä huoneesta kasuaalisti
>kuule jokin ääni takaa
>käänny
>vitun iso musta hahmo suoraan naaman edessä
>havahdun unesta hiessä ja sydän lyö vitusti
mitä vittua nyt taas, miksen voi ees saada ihan perus selkounia vaan jotain tämmöistä paskaa

väänsin ton näköset sun antabuspurkkiin haha lälläslää

Vittu ei edes paha. Sitten kun rupeat hallusinoimaan puoli-unessa niin tule kertomaan.

Juuh, kuka mitenkin.

En oo pariin vuoteen liikkunu ja oon tällainen yli 100kg puntus, niin pitää alotella oman kunnon mukaan. On mulla oikeekin fillari ja sitä varmaan tulee enemmän käytettyä ens kesänä, olettaen et jaksan pitää tätä sisätiloissa tapahtuvaa kuntoilua yllä 3-5pv viikossa sinne asti.

HATTUMIÄS

Selkounia ei sinänsä vaan "saa", vaan niitä varten pitää harjotella. Jos et testaa ja epäile todellisuutta hereillä ollessas, niin et aivan varmasti sitä myöskään tee unessa.

Kysymys kuuluu miksi täällä on niin vitusti normoja. Jotka ei edes saa nelosia.

Turrit ei ole laittomia Suomessa.

Suomessa saa olla turri.

>stk Karjalaista sukua

oon nähny tän kuvan varmaa 15 kertaa tänää

mikäs hinku sitä on nyt postailla

...

Mun kommentilla on jo 263 ylöslaivausta vauva.fi

>stk saksalais-ruotsalaissukua

likaiset hurrit ei saa postata loleja, lopeta heti

...

1-9 kaljaa
0 ei kaljaa

Vitun uusvuos.

lähellä

huh sehän liippasi läheltä

hyihyi

Oispa enemmän enerkia juomaa mut ei jaksais mennä kauppaan

et sydän ois
ees hetken aikaa
huoleton

mielenrauhan rahtusen
maailmaan
sekavaan

...

oispa söpö nyymi mut ei jaksais men kuopioon

Tiedän tämän tunteen, minun mustaihoinen henkilöni

HELSINKI
E
L
S
I
N
K
I

...

>homot

täähän se

En ainakaan lähiaikoina.

Jep vetele ihan oman kunnon mukaan, uinti on kans hyvä muoto jossei ujostele kauheesti uimahallissa.

>löydä paras kaveri ala-asteelta normokirjasta
>siitä on tullut 190 cm bodattu alfamake kun itse olet 171 cm ruma luikku ja geneettistä roskaa
juuh, voisin vihdoin vetää itteni narunjatkoks jtp

Laitoin ranet uuniin

laitan mun ranen sun uuniin

juuh samat setit täällä

Mitä syöt ranejen kaa?

En muuta kuin dippailen sitten raneja

Mihin dippailet raneja?

>Muoviämpärissä elänyt teinityttö kuoli joulupäivänä

Juuh semmosia.

Ketsuppiin ja tein sitten jotain tollasta currymajoneesidippiä

ei vittu apua tekee miel kaljaa mut ei sais juoda ja pitäs laihduttaakin

Vittu mä varmaan näytän oudolta lyhyiden hiusten kanssa, kun pää on niin jännän muotoinen. Helvetin intti

Kyllä mä niitä saan ihan noin vaan kun unessa satun huomaamaan että tuo juttu ei vaan voi olla noin, täten olen pakosti unessa ja lucid mode lähtee siitä
Monesti taas herää unen jälkeen aamulla ja miettii että niin joo tossa unessa oli se ja se asia vituillaan joista olisi pitänyt huomata olevansa unessa mutta ei.

Antabusnyymi tääl?

>hänellä oli kaveri ala-asteella

Juuh, just postailin kaljattamisesta

Ei pidä paikkaansa.

Antaa mennä vaan. Mitä tommosista pienistä, varsinkin kun antabukset alla?

Tää, jos pystyt olemaan juomatta jo sillä että luulet siitä tulevan huonon olon, et ois tarvinnu mitään piikkiä alunperinkään. Se on niille jotka sortuu kuitenkin ja sit oppii kantapään kautta.

Mietin et kävisin kuus hakemassa. Sain kyl noottia eilen klinikal, kun sanoin et oon juonu kuus olutta sunnuntaina.

Juuh, käyn kyl varmaan hakemas ja otan moitteita siitä perjantaina taas. En kyl tiedä mistä piikistä sä puhut, kun poretablettei noi on.

alaikä

Kiisu on väsinud

>käy vuosien ajan salilla kolmesti viikossa noudattaen tiukkaa ruokavaliota poikkeuksetta
>hanki korkeakoulutus ja hyvä työpaikka
>tee ylitöitä ja ylene uralla
>osta iso talo ja auto
>normoile joka viikonloppu jossain räkälässä
>kaikki tämä että saat edes pienen mahdollisuuden saada tönttösen

vs

>oispattele mämmissä ja toivo kekiltä pelastavaa maanista keijuhiuksista unelmatytyä

Vittu kaikki vaihtoehdot on paskaa

Itse ainakin suunnitellut työpaikkaa, aseita, auto(ja), ehkä jopa animefiguureja, sekä aikaista eläkettä, kun asun yksikseni jossain hökkelissä, kasvattelen omaa ruokaa, syön riistaa jne.

Kuuntelin tossa justiin tuon Dylan Roofin tunnustuksen. Aika autistinen äijä, ihan selvästi menny Sup Forums vähän hattuun.

Mitäs muut mämmiläiset puuhaa? Kinkut kohta syöty?

Millon lunta tulee?

Missäkohtaa sun suunnitelmassa on tyty?

Melko samantapaista kun mulla, mutta kun oispattaa kanssa

Odottelen uuttavuotta innolla.

joku 4 kiloa vielä varmaan.

Hommaan tytyn kunhan turreista tulee todellisia.

>Missäkohtaa sun suunnitelmassa on tyty?
Ei kuulu. Jos kohdalle sattuu, niin sitten sattuu. Varmaan menee suunnitelmat tuossa tapauksessa uusiks, kun huora vie kaikki rahat.

Ootko miettiny et oot joku ihmeen autistinen kone jolla ei raksuta mitään järkevää ajatuksenkulkua päässä kun postaat vaan 24/7 tollasta paskaa?

Sori posti sotki osoitteet ja toimitti kaiken lumen tänne

Justiinhan toissa yönä sitä sato 20cm.

Onhan se mahdollista.

Meinasin siis muualle kuin lappiin.

>SS
Semmonen propagandakuva sieltä.

En minä Lapissa asu.

Mie oon vahvin!

>implikoi implikaatioita
mä sain kyllä tytyn ja kavereita ihan lipastolta, ja sitä ennen lukiosta, ja sitä ennen....

PKS ei oo yhtään lunta.

Ootko miettiny ettei Sup Forums ole normoille

PKS onkin paskaa.

hey guys just stopping by to inform you silly Finns to please speak English, as it is the international language and everyone understands it. not doing so makes you incredibly rude and it upsets many. thanks! love Finnish culture!

Kyllä noilla ekoilla seteillä luulisi jotain löytyvän. Vähintään joku epätoivoinen mamma joka tahtoo vain taloudellista vakautta.

Juuh, ostin 8 olutta. Amatööri kassatönttö kaato viel osan mun pulloista siinä, kun koitti tunkee niitä jonnekin nurkkaan. Jos ois menny rikki, niin oisin vaatinu halin siitä korvaukseksi.

Onko antabusta alla? Ja mitä järkeä tollasissa määrissä on? Alkaa vaan vitutus kun ne loppuu. Mielummi juo kunnolla jos juo. (ei oikeesti mut tältä musta tuntuu)

ei ryyppy kaa a miest ellei miäs kaa a ryyppyy

Juuh, on alla. Viimeks eilen aamulla kävin ottamassa. Meen kuitenkin nukkuu tossa puolilta öin, niin nää riittää ihan hyvin kolmeks tunniks.

Parempi vaan ostaa vähän, muuten tulee juotua itsensä rapakuntoon ja sitten taas vituttaa.

Postauksen pointti olikin että helvetisti vaivaa johonkin 1/10 yksinhuoltaja-kullankaivajaan on melko huono diili.

Oispa tekemistä.

MIE SANOIN ETTÄ MIE OON VAHVIN!!!!!!

:DDDDDD

Sirkku hiljaa.

Tere!