/Norgedriten/

Drittutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iPVObMAT-IM
dt.no/samliv/sex/kultur/dette-er-den-nye-sextrenden/s/5-43-416968
youtube.com/watch?v=12z-7u9Ua8c
youtube.com/watch?v=cftywRXJyn0
youtube.com/watch?v=DJP91QATfE0
youtube.com/watch?v=eyZQUEMZlCU&t=
youtube.com/watch?v=cJK3U5kNpQM&spfreload=10
youtube.com/watch?v=xBTqRd09y3E
youtube.com/watch?v=TEFKZ-7x7xU
youtube.com/watch?v=rDBbaGCCIhk
youtube.com/watch?v=dv13gl0a-FA
twitter.com/SFWRedditVideos

ok forsvarsbudsjettet

andre for selvmord på nyttårsaften

Noen her som personlig kjenner et FrP-svin? Eller kanskje dere kjenner noen som har kjennskap til et slikt hjertelöst beist?

Fy faen gutta... Kjenner jeg blir forbanna bare jeg tenker på dem!

Har du mestret noe?

Kast dem ut av helikoptere fåvæ!

Grr, hvordan våger folk ha andre sosiookonomiske betingelser i oppveksten enn meg

Jeg kan sutte på egen tisselass

Foles godt fåvæ

Nei, men jeg er godt på vei til å ha ordentlig peiling på et par ting.

for en skuddmulighet

fy faen er det alt du tenker på?!
typisk mennesker dette, bare å drepe alt de ser, odelegge hele planeten!
mennesker er jordklodens kreft

det er bare fordi jeg jakter selv, du kan tröste deg med at ikke alle tenker slik

hvor mye kjott ville en så stor elg gi deg? Jeg ser for meg fryseren full i flere måneder, tar jeg feil?

kanskje jeg skal breve noen skaldedikt

ja, mye mer kjött enn du trenger, du kan dele med jaktlaget, gi bort/selge til venner og famile, eller bare selge alt til slakteren
den elgen der er kanskje ~250 kg kjött, kommer litt an på om den er i brunst

Ikke han men..

Jeg spiser ikke byttedyrene. Slakte dem er heslig som faen og de er for tunge å drasse rundt. Nei, jeg lar likene bli. Kun bavianer fra nigger land er så fattige at de må spise byttet

Hores fantastisk ut, jeg har lyst til å begynne selv. Må du ta både jegerprova og skaffe våpenlisens, da? Kanskje til og med melde seg inn i et forbund? Jeg har ingen peiling på de greiene her.

FY FAEN
fy faen...
ffffffffffffffyyyyyyyyyyyyyyyyy FAAAAAAAAEEEENN

Jeg blir kvalm av deg
For i tiden spiste eller brukte man hele dyret, var takknemlig for det man hadde, nokternt og med fottene planta godt på jorda
Du bare lar hele dritten ligge, din bortskjemte drittunge
Var bare på goy eller?

>den elgen der er kanskje ~250 kg kjött
jeg mener 250 kilo slaktevekt, men da er fortsatt skjelettet en del av vekta
slaktevekt vil si hodet, pels, innvoller og fötter er borte, så jeg er ikke helt sikker på hvor mye kjöttet veier helt alene

youtube.com/watch?v=iPVObMAT-IM

dt.no/samliv/sex/kultur/dette-er-den-nye-sextrenden/s/5-43-416968


fy faen...

Jeg vil nå si det er enda mer nigger å bare skyte dyr bare for moro skyld uten å ta i bruk liket deres, det blir jo poenglost uten. Tror du bare er for pysete til å slakte de ordentlig, jeg.

Folk som deg er grunnen til at vi fremdeles ikke er inne i framtiden. Det er vår rett som toppen av næringskjeden å ta liv for morros skyld. Klikker du viss en katt leker med en mus også?

>Huffington post sitert i norske aviser

Du må ha jegerpröve, du trenger ikke våpenlisens hvis du kjenner en jeger du kan låne våpen av, men du må på skytebanen og ta skytepröven med våpenet du skal bruke

hvis du vil eie et våpen må du ha våpenkort med det

du må også betale jegeravgift, og avtale med grunneier om jakt og gi ham litt shekels for å jakte der

youtube.com/watch?v=12z-7u9Ua8c

>grunnen til at vi fremdeles ikke er inne i framtiden
hva i alle dager mente han med dette

bra agn fåvæ

Hahaha fy faen du bare forsterker bortskjemt-drittunge inntrykket

youtube.com/watch?v=cftywRXJyn0

youtube.com/watch?v=DJP91QATfE0

>Norwegian women

>German girls

...

these are too pretty to be German, try again

>tysk humor

youtube.com/watch?v=eyZQUEMZlCU&t=

...

don´t insult Islam!

knasker i meg to jåghurter

>inn for jeg stjeler nån herfras sin gf
Alfalfa som bare faen

det blir som å rane fattighuset

youtube.com/watch?v=cJK3U5kNpQM&spfreload=10

hun starter samtaler med meg hver dag og uro-radaren min foler noe på horisonten
hun bor sorpå da tror jeg

oida

hör auf

youtube.com/watch?v=xBTqRd09y3E

kutter opp magen min, og drar ut tarmene og kvelver meg selv til dode med de

kvlt

>kvelver meg selv
Er du på havet?

youtube.com/watch?v=TEFKZ-7x7xU

;^)
youtube.com/watch?v=rDBbaGCCIhk

youtube.com/watch?v=dv13gl0a-FA

Ingenting galt med å være homo gutta

Jo, det er jævlig homo å være homo.

Har pleid å ha lan med en kompis hver nyttårsaften, er blitt en tradisjon og er jo koselig nok. Men samtidig har jeg også muligheten til å dra til en annen venn, som bor med to andre og skal ha en stor fest på nyttårsaften. Så vettafaen hva jeg vil, drikke og holde på i håp om å mote ei jente eller gjore det jeg har gjort hvert år for?

Gjor det du pleier du, ut i fra at det der har vært tradisjon er det jo tydelig at du aldri kommer til å miste moydommen uansett.

Er ikke jomfru. Ganger 5 egentlig.

Uansett er du nok ikke verken sjarmerende, kjekk eller selvsikker nok til å få med deg ei tilfeldig kjerring hjem i fra fest.

Til tross for hva mange tror, er dette faktisk veldig uvanlig oppforsel og denne typen seksuelle moter skjer som regel med menn og kvinner som kjenner hverandre fra for og allerede har etablert et visst forhold og vist interesse.

Ja, det har du absolutt helt rett i. Men, det er jo det lille håpet? Men sannsynligvis ender det opp med at jeg blir der, drikker litt for mye, kanskje vi drar ut, så drar jeg hjem tidlig på morgenen.

Kanskje om du er typen som synes sånt er goy... Selv synes jeg det ofte ender opp med å bli en smule deprimerende og ganske kjedelig.

Synes det kan være goy, men er best pga vennen min der som er mitt trygge anker i slike sosiale situasjoner. Selvom jeg kjenner flere av de andre relativt godt. Er bare at en foler et slags press på å være normis.

Kommer vel litt an på personen, selv er jeg ikke typen som blir glad i fylla også er det litt trist å sitte igjen når alle drar hver til sitt.

Men om du drar, syns jeg du bor finne ut om du også kan invitere med han du pleier å ha lan med.

Knasker i meg en GNU/Linux distribusjon

Nei, jeg har jo egentlig avtalt med han nå at vi skal ha det. Men han har aldri vært på fest heller for, og er ikke en sosial person. Jeg har kun dette året begynt å bli bedre på sosiale events. Heldigvis blir jeg ikke sittende alene da jeg og han kompisen henger ilag om det festes slik at jeg ikke blir plutselig helt alene, kjenner jo de to andre han bor med ganske godt. De skal vist ikke dra ut på nyttårsaften såvidt jeg vet.

Du kan jo dra bort til han du laner med og hore med han om han har lyst til å bli med deg på fest, blir jo sikkert lettere for han om du er der.

Jævla nord, eg bank deg!

Tja, kan jo det. Men vet ikke selv hvor lyst jeg egentlig har å feste, i don't know.

LAN er mer sosialt enn fest.

Nå må dere legge dere

fy faen

det sier jeg NEI til fåvæ

Mamma sa jeg kunne være oppe til klokka ni!

Kommer ann på hvor mange en er

heng deg

hvis du jakter så spis det du skyter

Det der var noen fine tall

...

...

Gets shouldn't be possible in generals.

Waste of a get. You should have killed someone with it.

...

CHECKED

>heng deg

>hvis du jakter så spis det du skyter

bra jobba gvtta

>fikk 222222

ja fy faen da... nå kommer alle de plagsomme utlendingene

...

Noice

>få'en ble slöst på en som tok agnet

Not snownigger speak again

HELVETE NORGE

>jordan
>calling someone else a nigger

Good get, Straight Sweden.

I actually laughed a little
love from Indonesia

Kan vi ikke alle bare være venner istedenfor å krangle uten mål og mening?

It wasn't that bad.

It means:
>Kill yourself (literally: hang yourself)
>If you hunt, eat what you shoot

In response to someone saying that when they hunt, they just leave the animal in the forest without eating anything.

Ok, glad i deg.

det er ikke sånn det fungerer

fy faen...

hvorfor

...

Thanks for translation, straight Sweden.