/mämmi/

Näillä mennään taas ensivuoteen veljet

Other urls found in this thread:

ylilauta.org/satunnainen/61188006
twitter.com/SFWRedditVideos

cunt satana nigger cuck shit cunt fucker

Armoton boneri. Mitä teen?

pillu saatana neekeri pillu paska pillu nussija

soomlased lol

Piere nyrkkiin

kalevipoeg

>norge

Ei helvetti tätä ylen mädätys striimiä

Vitun varkaat yrittää pölliä kielen ja tunnarinkin, failaten molemmissa tosin

>Uusivuosi
>/mämmi/:n trafiikki nousee

Aika säälittävää.

Juuh mene helvettiin

miten lopetitte tupakoinnin?

En koskaan aloittanutkaan.

Aloin käyttämään sähkötupakkaa -> nuuskaa -> nikotiini tuotteita

Ja olen käyttänyt nyt 3 vuotta nikotiinituotteita joita saa kaupasta.

En sentään saa ripulia keuhkoihin.
Käyttäisin nuuskaa jos sitä saisi helpommin jtp.

Lopettamalla tupakan oston

Lopetin vain. Saatoin vetäistä sillöin tällöin yhden mutta pikkuhiljaa se vain loppui se polttaminen.

ite lopetin seinään vaivatta

pienet nikat tuli mut kyl se siitä

Toi toimii vain jos on vetänyt vain muutamat vuodet

1997-2007

t.

Se on tasan itsekurista kiinni.

Kuka täällä /kansalaispalkkakokeilu/? Nyt tulee buxeja 590e/kk parin vuoden ajan. Mahtaako ne vaatia jotain väliraportteja?

Juuh niinkuin jannu sano
>Saatoin vetäistä sillöin tällöin yhden
Se ei tosissaan pääty seinään kun on vetänyt monta vuotta.

Kaikki tarvittava tieto tuli sen kirjeen mukana olevassa info läpyskässä

No kyllä vittu päättyy jos on vähänkää itsekuria.

kiitos vastauksista
oispa tämä viimonen röökiaski

Joo, kyllä mun mielestä on aikamoinen sattuma että jäbä kuolee aivoverenvuotoon viikkoa myöhemmin kun kokee kovan päähän kohdistuvan iskun

ihan tälleen lyhyellä matematiikalla voisin melkein päätellä että tapahtumat jollain tavalla liittyvät toisiinsa mutta ehkä oon vaan vitun tyhmä yksilö.

Ehkä olet se yksi prosentti joka siihe pystyy, suurin osa ei siihen kykene.

Ja vieläkin paukutan sun päähän tätä: Jos on tosi monta vuotta vetänyt niin se on aivan saatanan vaikeeta.

Jos pystyt todistamaan että olet päivittäin vetänyt ~15 - 20 tupakkaa 10 vuoden ajan ja olet lopettanut seinään niin hatut sulle.

>suurin osa ei siihen kykene

Semmosia "faktoja" revitään perseestä.

Ja sulla ei ollut mitään vasta argumenttia asiaan

Eiköhän se pointti tullu jo selväks ilman et tarvii sitä kokoajan postaa. Sulla ei välttämättä ole selkärankaa siihen mut ei se sitä tarkota että "suurin osa ei siihen kykene"

Eiköhän se pidä paikkaansa kun tupakoinnin lopettamisen vaikeus on sellanen meemi. Ellei sitten nicorette yhtiöt ynnä muut vaan sitä oo keksiny.

ylilauta.org/satunnainen/61188006

juuh elikkäs joku nyymi ilmeisesti hyppäsi junan alle muutama minuutti sitten

Juuh anna mulle jotain tuloksia siihen että että 10+ vuotta polttaneet on lopettaneet seinään ilman että ovat vetäneet keuhkosia siellä täällä.

Sulla ei ole niitä.

jahas, se olis sitten viimenen tunti tätä vuotta.

Kenen puputytön kanssa harrastaisit sänkyhommia jos ois laillista?

Ripaloikoon rauhassa.

Nicorette on just niille jotka valehtelee itelleen ja tarvii siihen kylkiäiseks jonkun oljenkorren tai suojaverkon. Ei se vittu ole sen kummempaa kun kahvin lopettaminen tai viinan lopettaminen.

Varmaan toi Reisen.

>veren hukkaan
ei paljoa menetetty

Juuh. En vielä päässyt ketjun loppuun mutta toivottavasti ei pilannut omaa eikä junankuljettajankaan uutta vuotta.

>ylilauta

mene pois

Niin, SINULLE. Mitä jos lopettaisit ton sun oman qualian projektoimisen muiden ihmisten päälle ja ajattelisit pikkasen. Vaikka intellektuaalista empatiaa harjottaisit, jos et muuten pysty sisäistämään muiden ajatusmaailmoja.

>400 replyä

Vittu missä todisteet?

Juu mä käyn nopeesti kyselee kylillä et miten asia on, voi vitun tampio kuka tahansa voi täällä väittää mitä haluaa. Mä voisin esimerkiks kertoa omasta kokemuksesta mutta ei sillä ole vitunkaan vertaa väliä kun ei sitä voi mitenkään todistaa. Ja tämä sama pätee sun paskanjauhantaan.

t. poltin 17 vuotta ja lopetin kun seinään

Nyt oli sen verran /lit/ tason syöttiä et täytyy ihan siitä antaa 3/10

Omilla kokemuksilla ei ole paskaakaan väliä muista ihmisistä puhuttaessa.
t.eri

Niinkuin mä sanoin, sä todennäköisesti sitten kuulut siihen yhteen prosenttiin joka kykenee tohon.

Sun omat kokemukset ei ole yhtäläisiä kaikkiin ihmisiin.

Pitää jollain tasolla ajatella myös myös miten muut toimii, se että mä pystyn loikkaamaan 2 metriä ei tarkota sitä että kaikki muutkin pystyy siihen.

>syöttiä
Pistä jotain paskaa vasta-argumenttia edes. "Mutta kun minä pystyn" ei ole mikään todiste mistään. Perus anekdoottinen retardaatio.

Nimenomaan tätä hain takaa, se että sulla on tai ei ole selkärankaa johoinkin ei tarkota sitä että asia on täysin samoin muilla porukoilla.

>näe seksi/kauhu-uni
>yritä nussia naista samalla kun alien jahtaa sua
9/10 ihan hauska

Noni, nyt niitä kuvia kehiin ja saatanan nopeesti

Juuh ja sä oletat että asia on niin vitun vaikee kaikille koska oma kokemus on semmonen.

Niin, mutta kun yleinen mielipide ja meemi asiasta, ihan meille, jotka ei ole ikänä koskenutkaan tupakkaan, on, että tupakoinnin lopettaminen on vaikeaa, niin kyllähän se viittaa enemmän sen suuntaan, että se oikeasti on vaikeaa.

En oleta vain olen ollut tupakoitsijoiden keskellä koko elämäni. Myös ite polttanut.

Oisit jättäny vaan vastaamatta niin ei tarttis rokottaa pistetä pois, nyt rapsahti se 2/10.

Yleinen mielipide? Nyt faktaa tiskiin.

Kyllähän sä nyt vaan oletat enneku laitat jotain faktaa tiskiin.

mämmissä on liikaa homoja nykyään

Pitääkö tässä alkaa postaamaan Molymemen naamaa, kun ei vasta-argumentteja kuulu?
Vastaa nyt ihan kunnolla, kun näin pienessä hiprakassa en tajua enkä jaksa tajuta keskustelun hienouksia, joita ehkä itse ajattelet.

Ensiksi pitäis olla joku argumentti kun ei noita syöttejä lasketa.

Kauhee ummetus ollu 2 päivää ja sit paska on semmosta laavaripulia. Maha mitä vittua.

Tän pervon kiimasen lolipupun kanssa

Mun faktat on nämä: äiti, isä ja eno eivät pystyneet seinään lopettamaan. Eikä myöskään kaksi ystävääni.
Enkä myöskään minä.

Anteeksi että mulla ei ole syvää dokumenttia, kuten ei sinullakaan.

>Nyt faktaa tiskiin.
En jaksa alkaa kaivelemaan mitään, sori. Yleisesti vaan mitä kuullut ihmisten puhuvan tupakoinnin vaikeudesta, aina tekee helvetisti mieli, intissä monet, jotka yritti kuitenkin aina lankes, mainokset TV:ssä joissa puhutaan siitä ym. Oma isäkin tästä puhunut, miten itse KUMMASTI sai lopetettua seinään, vaikka kavereilla vaikeuksia ja epäonnistumista.
Sellaisen käsityksen nyt vaan itse olen saanut ei-tupakoivana, että sen lopettaminen on vaikeaa.

Finns too don't party on NYE ?

What this world have become

Im partying right now, alone

If you want normalfags, go to Facebook. You won't find too many of them here, at least at this hour on New Year's eve.

Juuh en ole väittänytkään et olis, pointti oli se että sun omat kokemukset ei tarkota sitä että kaikki kokee saman. Seinään lopetus ei ole mikää ihme, se on tahdon asia hyvin pitkälti niinku kaikkien paheiden lopetus.

;_;

why we don't have normal lives man? WHY?

Then go be normal somewhere else if you aren't having fun here.

...

Juuh olin itseasiassa kokoajan samaa mieltä.

Ei ole ihme ei, mutta se että sanotaan että "lopeta vaan seinään se on helppoo" nakertaa mun aivokerroksia suunnattomasti koska se ei vaan ole jokaiselle mahdollista.

Jokatapauksessa, en saatana jaksa enää tänään ulista asiasta.

Hyvää uuttavuotte toveri, vaikka ei ollakkaan samaa mieltä asioista.

Because my parents were somewhat unfit to raise me, having dysfunctional families themselves. They allowed me to rot in front of a screen, never pushed me into anything, or demanded any actual work from me, except for school, which I performed well because it's easy as fuck and thus I never actually had to put in any effort to get good grades. Only, I still got praised for it, even though I didn't put in any effort at all.
This led to me being a lazy, worthless shit who has half-assed absolutely everything he has ever done, failing to commit to personal relationships, leaving me a depressed, friendless fuck who is getting drunk in his own room in his parents' apartment on new years' eve.

NEEKEREITÄ JA LISÄÄ NEEKERIETÄ!

Im fine with it.

I had options but I choose to be like this.

Veikkaisin et se tulee siitä että yritetään perse edellä puuhun taktiikalla lopettaa ilman et olis siihen sitoutunu. Jos sulla on tahtoa ja syytä lopettaa nii kyllä se vittu siihen loppuu jos on tosissaan heti alusta asti. Laastareita voi sitten käyttää jos ei nitkoja kestä, mielummin niitä kun ottelet henkosia vähän väliä et tasottuu

Itse teen takaperin tämän

Are you me? Wew I just had my own life described here

Now, how do we fix it?

Helposta en tiedä mutta joo uudet vuodet sullekkin.

>Jos sulla on tahtoa ja syytä lopettaa
Niin ja kun ihmisillä nimenomaan EI OLE sitä tahtoa, niin ei niiltä lopettaminen onnistu helposti. Lopeta tuo projisoiminen.

kurista ja retuuta sitä

pitäskö tosiaan päättää se parin vuoden tipaton

pullo viinaa löytys

Taitaa olla herra sen verran liipastunu että meni koko pointti ihan täysin ohi.

>stop being lazy DO SHIT DO IT!
>dont fucking half-ass everything! COMMIT!
>commit to finding gf!
>depression will go away

I think I found a way out of this mess

>Now, how do we fix it?
Slowly but surely put in work, go outside as much as possible, interact with other humans. Try very hard to form a routine of excercise, 6 times a week preferably, 3 days of lifting, 3 of jogging or similiar cardio.
Then get a place to study, finish a degree that's actually interesting and try to get a job in the field. After that just try to live life as it comes. Maybe get a small house somewhere close to the wilderness, grow your own food, tend a garden, buy lots of stuff you like and try to enjoy life. Maybe stumble upon a woman you could imagine marrying.

what a horribly shitty thread agian, please kys

yukari nuolee munaa

>DO SHIT DO IT!
If only this worked for anything except short term motivation that comes as quickly as it goes and never occurs when you truly need it.

suzuya ja huono olut

Ei mennyt yhtään ohi, vaan viittaan yksinkertaisesti siihen, että se tahdon määrä ei ole millään lailla yksilön, ainakaan tietoisesti hallittavissa. Se, että sinulla oli tai on tahtoa tehdä jotain, ei meinaa millään tavalla, että jollain muulla olisi tuota tahtoa, tai edes kykyä saavuttaa sitä mielentilaa missä omaavat tuon tahdon.
Kuten sanoin, lopeta projisointi. Ihan oikeasti, mieti mitä minä tässä yritän selittää sinulle.

lol kantsisko tehä toi itsari

>Lapin kusi
Luulis tuolla nimellä ja ulkonäöllä olevan paljon parempaa juotavaa. Myydäänkö tuota enää missään?

Miltähän tuntus pyöriä söpön tytön vieressä sängyssä pyjama päällä :3

Ok, Just put in work and try

Jesus, I feel like shit tqbh when I think about myself right now, why I coudn't be normal from the start?

Why taking care of my life comes so hard for me? Why I'm like that fuck

darjeeling ja paha tee

Hyvää uutta vuotta

...

Ei nyt vielä tässä vaiheessa. On vielä voimia yrittää parantaa tilannetta, niin kannattaahan sitä yrittää.

Kyllä sitä kaupassa on.

Because life sucks and then you die.
Some people have it easy and others don't. Not much you can do about it.