/mämmi/

Sanavarasto -painos

Other urls found in this thread:

arealme.com/vocabulary-size-test/en/
yle.fi/uutiset/3-9376648
iltalehti.fi/uutiset/201701012200047867_uu.shtml
foreca.fi/Finland/Helsinki/map/lumensyvyys
youtube.com/watch?v=ehp9ahkoHlg&list=PLmMkp7T4rryoGc2hnQp_1cFIFskJ1BDaJ&index=2
youtube.com/watch?v=Gs1b4t1RuUU
youtube.com/watch?v=sOJzApaWOcU
twitter.com/SFWRedditGifs

Tää on kyllä oikee uus mut ihan miten vaan.

imekää paskaa

*yrjöää*

NYT HURRIA TURPAAN VITTU :DDDDD

ei ole krapulaa,keskusta pölli senkin

please suomen people

don't EVER visit Japan

our autism will kill you all

testiin lähtis lidlin squid ink tortelloni

onko lidl auki tänään

Do not post on /mämmi/ ever again.

>our autism
It's the other way around nippon-san

...

en tiiä tää on makoillu kaapis jo viikon päivät

>Finland is this tsundere for Sweden

Tein tuon testin. Oon kuulemma 14-vuotiaan tasoa.

Suoraansanottuna ihan sairas olo, jotenkin tuntuu että lämpötila aaltoilee jatkuvasti ja en kykene liikkumaan

>tee testi suomeksi
>ole 10-vuotiaan tasolla
>tee testi englanniksi
>ei vittu kaveri sä oot shakespeare!

Tää on tosi luotettava testi juu

>there are finnish traps and twinks who is homosex and not with me

FUGG :--DDD

Juuh svedut tekee ihan vitusti parempia lankoja kuin me. Henkilökohtaisesti syytän normoja tän langan paskuudesta.

Mikä sivu?

Housussas on paskaa vitun debiili homo :DDD MEE RINKIRUNKKAAN NIITTE HURRIEN KANSSA :DD PASKA VITTU KUSI SPERMA :DDDDDDD

Itel on kans tätä lämpötilojen aaltoilua darras. Välillä on ihan vitun kuuma, mut sit kaks minuuttia myöhemmin on hirveen kylmä. Mutsi joskus valitteli paljon kuumista aalloistaan vaihdevuosiaan läpikäydessä, onkohan tää sama asia?

Ihan samaa paskaa siellä on. Tuplasti enemmän poliittisesti lataututuneempi kenraali.

itsellä aina lähtee sänky pyörimään kun pistää silmät kiinni

arealme.com/vocabulary-size-test/en/
tosta tollane

>yle.fi/uutiset/3-9376648
>Mies: Tunnista oma murtumispisteesi – "Kun joku sorkkii mielen miinoja, joudumme alligaattorimoodiin"
Tunnistaako nyymit oman murtumispisteensä, vai onko alligaattorimodi ollut päällä jo vuosia?

Tuu tänne niin mä näytän sulle millä moodilla mä oon ;) :P *slurps*

Mulla iski just alligaattorimodi päälle.

Juuh, liskoissa ollaan menty aika monta vuotta.

Oos nyt kilttipoika ja ota sedän vehje suuhun.

Sähän voisit laittaa sen pyörivän sängyn tekemään sähköä ja sähkölaskussa säästämillä rahoilla ostaa kaljaa, sellanen ikiliikkuja.

kuka tulee turreilemaan ja homoilemaan mun kanssa

Mää voin tulla, tavataan saunan takana vartin päästä. Saatan tuoda kavereitakin.

>saunan takana
hetkinen punotkos nyt jotain juonia tässä

Vain jos nielet kaiken vikisemättä.

En toki ja jos ihmettelet tuota isoa kuoppaa niin onkimatoja siitä vaan kaiveltiin

Compared to our autism-Masters, your autism is like that of a small child...

Kohta pitäs hakea lisää kaljaa, mut hirveen hankala arvioida et mikä on oikea määrä.
>osta liian vähän
>kaljaa pitää hakea lisää
>osta liian paljon
>putki jatkuu huomenna ja se ei ole mitenkään toivottavaa

Eilinen meni aika sumussa ja tää on nyt kolmas päivä. Vitun antabus ois saanu toimia normiannoksella, niin en ois täs tilantees taas.

Juuh on toi alligaattorimoodi päällä aina laskuhumalan ja darran välissä.

Uusi vuosi, uudet turrutukset...

Oon ollu tässä kotona nyt joulunpyhistä tähän päivään ja lähden tänään pois mutta täytyy kyllä todeta että saatana toi äiti osaa olla tyhmä.

Tuossa se ihmettelee miksi on niin huono olo samalla kun juo jaffaa 1,5l pullosta samalla kun mättää varmaan viidettä sadatta konvehtirasiaa kurkusta alas. Niinku voisko johtua siitä että joulukuun 23 päivä alkaen on harrastettu non stop herkuttelua ja kiloja tolle on tullut varmaan ainakin 5 lisää. Ei mitään vitun rotia tossa sikailussa.

Miksi ihminen tekee itselleen tuollaista?

Mitäs jos et hakis yhtään kaljaa? Ootko miettiny tällästä vaihtoehtoo?

Juuh, mut sit pitäs kärsiä laskuhumalasta koko loppupäivä. Oon jo varannu huomisen krapulalle.

Itellä oli laskuhumalat aina lepposia mut darrat otti sit voimille oikeen huolella.

Oispa alligaattori

Ite kärsin mielummin krapulasta kuin laskuhumalasta, vaikka noi darrat välillä on suht infernaalisia jtp

...

Pitäis lähetä hakemaan kaljaa ja jotain syömistä muttei millään viitsis

Tulisin mut oon väsinud.

iltalehti.fi/uutiset/201701012200047867_uu.shtml

Pekka poromies ajatteli vähän tehä kiusaa, voi vittu mikä urpo.

hyvä kuva
tallensin

B-but, the semen demons need benis.

onpa pätevät tekijät

Se om lehm ä ookko vähän tymhä

Itekki hajoilin tähän.

Normoille rakkaus on elämä.

Happy new year lads

How much snow is there in Finland atm?
I want it to be snowy as fuck when I visit in 2 week's time.

If you are going to gaycity, they never have snow and never will. In north there is everything between 5cm to 1 meter.

barely a inch on the ground here in central finland,it should be a bit colder next weekend though

foreca.fi/Finland/Helsinki/map/lumensyvyys
South coast had rain last 2 weeks, they got rinsed.

I am, but only for 2 days then going to near Jyvaskyla

what the fuck is this shit? Knew i should have gone to Norway instead

Kartan mukaan ois yli 30cm lunta elikkäs paskaa jauhat.

Kattokaa poijat mitä löysin
youtube.com/watch?v=ehp9ahkoHlg&list=PLmMkp7T4rryoGc2hnQp_1cFIFskJ1BDaJ&index=2

Aika dankkii j

we will show you autism

Thanks for global warming, anglos.

>going somewhere just because of snow
Maybe you should have got tickets straight to Lapland, you fucking retard. Kill yourself.

Oon tällä hetkellä hoplopissa

Olin pitkään hype Iron Skyta kohtaan mutta lopputulos oli kyllä ihan helvetin suuri pettymys.

Musiikki siinä oli kyllä helvetin hyvä.
youtube.com/watch?v=Gs1b4t1RuUU

On tylsää, sanokaa minne menen paskapostaamaan.

Eipä siinä sitten mitään muuta hyvää ollukkaan.

I'm actually going for qt Suomi women and saunas, lad.

>qt Suomi women
top kek

>qt suomi women

ahahah lmao good one m9

Any woman that has all her teeth and doesn't smell like kebab and piss is qt for a Brit, lad.

>ylä-asteen köksän tunti
>vuoden viimeisiä köksäntunteja ja saa tehdä mitä safkaa haluaa
>ole tuonut omat pekonit ja pavut tomaattikastikeessa
>kukaan ei tule pariksi vaikka tarvikkeet kahdelle
>kattaa kahdelle
>syö yksin
>joku luokan jätkistä tulee kysymään saako syödä toisen lautasen pekonit
Juuh paskasti voi elämässä mennä mutta ei koskaan yhtä paskasti kuin yläVITUNasteella.

Siis jäbä ei saanu kaveria syömään tommosta herkkua? Nyt on jo aika unlucky. Jumalauta myisin sieluni pavuista ja pekonista.

Lopeta animen postaaminen niin elämänlaatusi paranee huomattavasti.

Mun kusi haisee kuoharille, meinasin yrjötä samalla kun kävin kusella

Huomenna Sup Forumstiin...

Huh. Aina ku tulee toi mieleen, sitä kiittää, että se on ohi.

Meidän köksän opettaja oli suurin natsi kenet olen joutunut tapaamaan, harmi ettei noinkin hauskalta kuulostavasta aineesta voinut nauttia ollenkaan.

hyi kun tekee pahaa muistella ekaa paria viikkoa intissä

aamuja

youtube.com/watch?v=sOJzApaWOcU

Täällä on aina liskomodet päällä

vittu mikä krapula ei saatana en juo enää koskaan
ja pitää mennä inttiin vielä ei vittu

Ai. Meillä oli aika normi. Kerran, kun toinen tunti oli peruttu, mentiin häröilemään köksänluokkaan kaverin kanssa kun siellä oli tunti. Anto meille hommaksi viedä vararehtorille viest ja saatiin palkaksi jäätelöä.

Montako niveltä nyymeillä on pikkuvarpaassa?

Juuh on elämässä paljon pahempiakin ongelmia kuin anime.

Kuse tupakaverin punkkaan.

Ei vittu, pitää avautua tän innoittamana omasta köksän opesta sillon aikanaan.. 2000 luvun synkällä alkupuoliskolla. Sain koko yläasteen aikana siis yhteensä 3 tuntia jälki-istuntoa, kaikki tuolta vitun huoralta. Silti jostain syystä otin kotsan valinnaiseksi kun toivoin että eihän ny voi oikeasti rollata kolmena vuonna peräkkäin samaa opettajaa kun iso koulu ja 3 opea. Ja paskat, aina se sama.

Siis ekan jälki-istunnon sain kun "heitin patalapulla kaveria". Siis kyllä, näinhän minä tein mutta tämä heitto ei aiheuttanut mitään saatanan vaaratilannetta, kaveri istui tuolilla ja nakkasin sitä patalapulla alakautta. Kaveria ei kiinnostanut yhtään mutta ilmeisesti tämän takia pitää istua tunti tuijottaen pistettä seinällä.

Toisen jälki-istunnon nyt vielä jotenkin ymmärrän, laitettiin oman ryhmän soppaan vähän reilummin maustetta omista pulloista, poppamiehen kastikkeet oli parasta :D ja jonnen eka tilaus verkkokaupasta ikinä. Toisaalta jos koko ryhmä oli ok maustamisen kanssa en ymmärrä mitä vahinkoa tämä aiheutti kenellekkään. Mut hei, koko neljän pojan ryhmä istumaan taas tunniksi ja katsomaan pistettä.

Kolmas on kuitenkin se mikä oli oikeasti niin vitun wtf tier. Sain jälki-istuntoa siitä että laitoin suolaa sokerin sijasta kiisseliin KUN JOKU MUU OLI VAIHTANUT VITTU SOKERIKIPPOON SUOLAA????????? Siinä kohti päätin sitten sanoa sille opettajalle että mitä jos vaikka hirttäisit itsesi, josta tuli sitten vielä joku kasvatuskeskustelu jossa isän piti tulla koululle. Parasta oli että kotona isä vaan nauroi ja mietti miten vitun tiukkapipo joku voi olla kun kuuli mitä oli käynyt.

Ei hyvänen aika että suututtaa edes ajatella asiaa, miksi tollainen lesbo hakeutuu töihin lasten kanssa jos selkeästi vihaa niitä.

Toivottavasti et unohtanu aseenkatolupaa ja sit ois se lusikka testi kans et ei saa näpittää ainakaan viikkoon.

>saa jälki-istuntoa
>menee paikalle sen sijaan et painuis kotiin

Ootko vähän tyhmä?

Mut oli kato kasvatettu kunnioittamaan auktoriteettejä. Sitä sattuu paremmissa piireissä.

Itte muistan kun olin sen verran kusipää ala-asteella että olin jatkuvasti jälki-istunnossa ja jouduin vielä todistusten jakamisenkin jälkeen menemään jälki-istuntoon kahdeksi tunniksi ja livahdin vain ulos ikkunasta
Olin niin pienikokoinen silloin että mahduin siitä

Krapula ei lopu

Ilmeeni kun kertaalleen kaikki luokan pojat sai jälki-istuntoa koska pari jätkää mölys takarivissä. Mutta tämähän on ok koska sovenismi pätee vain kun naiset on uhreja.

Nii tai sit oot vaan vässykkä.

en muista yläasteesta mitään,olin niin lääkehuuruissa koko ajan,ihan kohtuuhyvä päättötodistus sieltä onneksi tuli