Controle+Florijn

>Controle+Florijn
>Geen Nederdraad

Wat zijn alle Nederlanders aan het doen op deze mooie donderdagmiddag? Wie gaat er vanavond Moffen vs. Frambozen kijken?

Tokkies waarschijnlijk

Ik ben een beetje op tijd. Het zijn de volgende dag in huis en tuin en de afzender te informeren. De Groot. Maar ik heb er een nieuwe afspraak met de trein, bus, trein.

voetbal is voor de kansenparels van de maatschappij.

Maar is de lunchpauze niet allang voorbij?

>Implicerende dat louter tokkies naar het EK kijken. Wat is er mis met jou?

Loop je nu gewoon willekeurige woorden te typen?

Kkr op

Prolly iemand die beetje nl kan + random dictionary spill

voetbal fan #1

Wie wilt er in omgeving Alkmaar mijn vrouwtje komen neuken? Vrijwilligers?

4kin lezen omdat ik in bed lig en niks beters te doen heb
en nee, voetbal is voor paupers

meer pics

...

Ahhh....dutch men penis are beautiful.

Sure waar houd ze van en hoe had je dit in gedachten?

Maar als je nu nog in bed ligt en loopt te shitposten, dan ben je een pauper

Neen, maar bedankt voor het aanbod. Waarom geef je haar weg trouwens? Is ze stuk?

Ze houd van een dikke lul, hoeft niet perse groot te zijn. Lievelings standje is doggy, waarbij ze zelf haar billen opentrekt, zodat je dieper kan stoten. We hebben het nog niet eerder gedaan, ze weet wel dat ik bezig ben rond te vragen, maar ze wilt minimaal een foto van je lul en hoe jij zelf de avond voor je zou zien. Ze is erg kritisch, romantisch ingesteld, maar tegelijkertijd houd ze ervan om ruig genomen te worden.

Foto van haar opengetrokken billen?

verbazingwekkend weinig kanker hierzo

Dit is dus de reden waarom IS en de PVDA zo groot worden, cucks

Moest je het jinxen?

ik zou haar wurgen terwijl ik het droog in haar aars duw

nee, wel deze

hee, ik ben ziek, ik mag overdags in bed liggen ja

Vooruit dan. Wat heb je? Niks ernstigs, hoop ik?

nah, laat het maar aan mij over om griep te krijgen als het ineens lekker weer wordt, lig de halve dag te blaffen en over m'n nek te gaan

Ayy ja dat is spijtig, beterschap user

Ik gebruik zelf trouwena altijd de 'heilige drie-eenheid': Rennie, Norit en diarreeremmers. Evt. paracetamol/ibuprofen erbij. Norit pas nemen een half uur nadat je de rest innam anders werkt het niet. Tenzij je letterlijk kanker hebt, helpt dit iig een hoop.

Rip dejimachan :^{