Is the following sentence correct?

"Les années passent et tu toujours belle, profites de ta journée et joyeux anniversaire, ma chérie !"

Never mind the English quotes, I don't intend on using them

>Les années passent et tu continues toujours belle. Profite de ta journée et joyeux anniversaire, ma chérie !
Entre o tu e o toujours falta um verbo, eu coloquei "tu continuas sempre bela".
Melhor que posso fazer por ti, anônimo.

"the years passed and you are still beautiful. have a good day and happy birthday my dear."

is that the gist?

Eu estou com essa mania de pensar em português colocando um "você sempre bela", esqueço que francês é mais chato com essas coisas, obrigado.

Actually, I was interested in the French translation since I'm not that good in this language yet. Anyhow, thanks for taking your time.

>Les années passent et tu est toujours aussi magnifique, profites bien de ta journée et joyeux anniversaire, ma chérie.


goes better

"Les années passent et tu es toujours aussi belle, profite bien de ta journée et joyeux anniversaire, ma chérie !"

Je pense que

"Les années passent mais tu es encore belle."

est mieux.

> tu est
don't you mean tu es?

tu es*

jeez nigga u quick

Thank you!
Thank you!
Thank you!

>profites
Don't you take off the" s " if it's in the imperative form?

"Tes années défilent, ainsi que les restes de ta beauté. Profite de ces instants de plus en plus fugaces, et joyeuse célèbration de cette année en plus, ma poulette !"

man don't ask me that type of shit

oui tu as raison.

Yes. If you remove the "s", it's the imperative form.

yes

Are you a poet or something? Dropping panties throughout France

how can you blame me
for having sex with a loli
when my vision is all foggy
cuz of that bitch's hair
all around me

case dismissed

story ?
a girl you loved in highcool ?

Talking about me or this guy:

you (OP)

Oh... no big thing, it's a girl that was helping me with French in 2015, but we grew a part, I had to stop studying French because UNI was too demanding and she was focused on her own course as well. She is a nice gal, we talk with each other from time to time and since her birthday is coming I thought I could send her a nice happy birthday message.

(sorry that I took too long to reply)

>Tes années défilent, ainsi que les restes de ta beauté.

That's pretty much the complete opposite of what op was trying to say, you troll.

"Les années passent et tu me dégoûtes de plus en plus. Je voudrais renifler tes pets."

C'est plus joli comme ça