/mämmi/

- 40°C painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=QaK9J2uFSvs
i.4cdn.org/int/1483691070179.jpg
iltalehti.fi/ulkomaat/2017010522771412_ul.shtml
twitter.com/NSFWRedditGif

tuplilla tullee kesä

/fin/
youtube.com/watch?v=QaK9J2uFSvs

Kyllä se kesä tulee tuplilla tai ilman.

jännä. tuo kuva ei aukea isona

aukeaa mulla

i.4cdn.org/int/1483691070179.jpg

Tajusin just että mulle on tällä hetkellä tulossa 200€ arvosta anime bluray

nyt aukes, juuh.
mikähän hetkellinen pieru

Miksi hitossa

Miksi teit sen?

...

liikaa rahaa

Siis yksi 200€ arvoinen bluray vai monta blurayta?

...

monta kun en oo japanista jaksanu ostaa ku pari

sarjakuvalehtien tilaamisen ymmärrän vielä koska koneen näytöltä on perseestä lukea niitä mutta toi on jo rahan heittämistä roskiin jtp

Mitäs ostit?

Lucky star collector's edition
Madoka
Prisma Illiya eka kausi
Sakamichi no Apollon
Preorderattu berserk bluray, gurren lagann ja your name
Peruspaskaa oikeestaan

Gurren Lagann leffat siis.

...

Jahas kela on lyönyt asumistuenkin pois opintotuen lisäksi. Onhan se kiva kun luulin, että tulisi sentään tarpeeksi rahaa, että saa vuokrankin maksettua pois.

Miks

Juuh jos vaan menisit töihin です

pitäs olla toimisto auki, käy kysymässä että miksi kodittomaksi tammikuussa

Aika homoa.

Koska ei ole jaksanut opiskella jatkuvan vitutuksen vuoksi. Ajattelin kyllä lopettaa sen leikin ja mennä hetkeksi aikaa takaisin inttiin vaikka leikkimään supersotilasta.

Juuh

juuh, アイカ ホモア

ehkä vähän

oho

Kävin hakemassa 12kpl pirkkaolutta ja mietin että pitäiskö sitä jo alotella

eihän tollasella määrällä saa mitään oloja aikaseks

varsinkaan jos iltaan asti ajattelit lipitellä

Joo sitä mä tässä pohdin että jos alotan nyt niin pitää hakea lisää jossain välissä.

On mulla vielä kossua kaapissa.

Miksi

oota 7-10 tuntia vielä selvänä ja vedä perseet niillä mitä on nyt

loivat nousut on turhaa paskaa, rahaa menee vain hukkaan

Haet sitä asumistukea uudestaan vitun tahvo, tottakai se menee katki jos olosuhteet muuttuu.

stop

Jaa no jos tulee ilmoitus opintotuen katkaisemisesta niin en tiennyt miten homma menee. En ole ennen rottaillua harrastanut.

mitä ois pitäny opiskella?

Meet heti maanantaina työkkäriin ja sit haet toimeentulotukea nii saat ainakin ne vuokras maksettua

Kuinka paljon teillä on yleensä kWh kuukaudessa?

Tietojenkäsittelyä, mutta alkoi hupi loppumaan kun on kirjoittanut gradun mittaisia esseitä siitä miten ottaa näkövammaisen kuuron vanhuksen huomioon rakentaessa järjestelmiä.

Tietokoneista taidettiin puhua viimeksi viime vuonna yhdellä kurssilla. Aivan järjetön ala opiskella yliopistossa. Et tule saamaan mitään konkreettista irti jollet jo valmiiksi osaa koodata paremmin kuin stackoverflown avulla. Ammattikorkeean mennyt kaverinikin suunnittelee jo toteutuskelposia videopelejä. Ottaisi nyt vuoden ajatteluvapaan ja katselisi mitä elämän kanssa tekee.

no hyi, joku tietojenkäsittelyn project manager kurssi.
eihän noilla tee mitään, kun kuka tahansa koodaamista osaava tietää paremmin miten kannattaa tehdä ja asiakkaat kyselee kuitenkin ne tarpeensa ilman mitään lipastostandardia asiasta.

Venytä sitä kurssia vuoden mittaiseksi niin saat hyvän käsityksen yliopiston tavasta opettaa asioita. Kerran jopa pääsi kirjoittamaan esseen niinkin mukavasta asiasta kuin "Kivi johon liittää teknologiaa" ja "Mitä teen 10 v. kuluttua" josta tuli palautuksen mukana kommentti "Teksti ei ollut kirjoitettu tieteellisesti" tjs.

Juuh elikkäs... mielummin roikun kattoparrusta kuin jatkan tuota.

Riittääkö 3x rivatrilia pariksi päiväksi koulun alkamis kuumotuksiin?

mult pääs just tiukka pieru

Mitä oon tehny pillun eteen 2017
> laita viesti okc tytylle
> postaa syöpädeittiin kun nyymi käski
Tuloksia: 0

Aika masentavaa, mut toisaalta oonpas mä ollu aktiivinen kun vuotta on menny vasta kuus päivää. Yks paikka ois vielä kokeilematta, se alastonsuomi, tiedä vaikka jollain tytyllä ois solisluufetissi jos postais taiteellisia kyrpäkuvia sinne. Ah ketä mä huijaan.

> miksi laitoit vain yhdelle tytylle viestiä
Ei siellä ole kuin yksi pantava tyty koko kaupungissa. Tytyjä yhteensä alle parikymmentä, loput on mm. läskejä, sjw, femakkoja, lumihiutaleseksuaaleja, aseksuaaleja, tai ylinormoja.
> ettei vaan ois standardit korkeat
Ei, oon ollu siellä 5kk ja sinä aikana on tasan yks tyty ollu joka ois ollu mukava mut liian ruma.

Kiitos kun luitte blogiani. Menen tästä itkemään yksinäisyyttäni.

mitä dödöä/jotain ostan kaupasta? käytän terveshampoota

Ite en oo tehny pillun eteen mitään vuoden 2011 enkä oo saanukkaan. Musta on kyllä tullut maailman isoin nysvääjä.

Olin kyl tinderissä jotain 5kk ja sain ehkä kaks matsia mut en kyl viittiny jutella niille kun olin kerran kännissä. Ei ton enempää matseja silti vaikka swaippasin melkein kaikki paitti ihan rumimmat oikeelle

hi

Hello bright Latvia

SPURKKKUUULEE SPURKUUUULA

varmaan aika tyhmää kysyä täällä kun ette te edes käy suihkussa

juuh, tiskiainetta vaan.

Rehellisesti sanottuna tuo kuulostaa turhemmalta kuin oma pääaine ja opiskelen saatana sosiologiaa.
Meiltä sentään tulee kait suhteellisen päteviä korppikotkia HR-puolelle.

Onko kukaan rönttönen koskaan sanonut sinua rumaksi? Oletko ruma?

axe dark temptation

teinitytyt sanoo ohimennessä yäk aina välillä

sbärgle :DD

Tälläistä ei tapahdu edes hollywood leffoissa.

ei

en kai

rassisti

Jaa no mä käytän sellasta hajutonta kristallia mitä ei edes myydä suomikaupoissa, tilasin jostain netistä.
> yks kivitikku kestää pari vuotta vs kaupan 1-2kk
> ei haise yhtään millekään, vs kaupan liuotin
> ei jätä jälkiä vaatteisiin tai ihoon
> ei ärsytä ihoa
Aika jumalatason ratkaisu desu, ainoa huono puoli on että se kestää vaan 24h

Ylä-asteel 1 kaverin kaveri oli sanonu et "ois hyvän näköne jos ois laihempi" oli sillo kyl muutenki koukkui vedes aina välillä.
En oo kyl jaksanu tehä asian eteen mitään viel.

Vittu reksonaa vai ootko joku vitun akse homo HÄH?

>vaan 24h
ihansama, kuha tuoksuu hyvältä

>Madoka
Mullapas on jo lälläslää!

Hey folks. I've been commenting on some of the pictures of Finns on instagram, and one of them said this:

Äijä o homo

What does it mean?

>mene pankkiin asioimaan
>pankkityty on mua vuotta nuorempi
vittu mä olen vanha t. 25v

hei suomi

dude is gay

>stk arvauskeskuksen lääkäri on 5 vuotta nuorempi kun sinä

>stk kaverit pisti musta paskimmat kuvat mahollista johonkin appiin jeccuna kun oltiin ryypätty pari päivää putkeen ja meni viestittelee lähistöllä olevi röntöille joista osa oli ennestään tuttuja
Juuh, nyt on itsevarmuus aika paskana vaikka en ookkaa mikään täysin KV hikky. Ehkä tää tästä rupee paranee kuhan darrakin lähtis kokonaan.

iltalehti.fi/ulkomaat/2017010522771412_ul.shtml
>Ruotsin ilotuliteliitto ehdottaa perinteisten rakettien kielto
>Liitto ehdotti asiaa tämänpäiväisessä kriisikokouksessaan, joka pidettiin uutenavuotena tapahtuneen rakettikaaoksen vuoksi. Eri puolilla Ruotsia ihmisiä, autoja ja taloja päin ammuttiin ilotulitteilla.
Mites Ulle ja Palle on nyt tuollalailla alkanut häiriköimään?

juuh, samaan suuntaan ku jenkkidemarit, että kaikilta kiva pois koska ruskeiden riehumista ei saa pyytämällä estettyä

Ettei ois Ali ja Mehmed kuitenki

>Ulle ja Palle
Siis siellähän oli hirveä sisällissota. Autot myös tulessa ja ikkunoista lennelly raketteja sisään ja silmiä puhki kun ählämit siellä soti raketeilla eikä ampunu niitä taivaalle niin kuin kuuluu.

AMK on käytännönläheisempää.

Hommat saapuivat jo eikä menny kuin 77 postia.

are they making fun of me?

mullapas onkin tämmönen!

Vitun turri vedä ittes kiikkuun

>say finnish men are as gods
>act surprised when people assume you're gay

nah, they just say you're a homo

Ei lue luotettavassa suomalaismediassa että olivat neekereitä joten pakosti blondeja ruotsalaisia. Ootte ihan rassismeja

Yes and so am i you disgusting fag

Nothing gay about admiring the male form

Juuh olen basisti sika.

Haha ei vittu jätkä o homo :DD

Ihanan vibranttia kulttuuria.

Meinasitteko muuten lähteä vapaaehtoisiksi taistelijoiksi 15 vuoden päästä kun etelä-Ruotsi julistautuu kalifaatiksi?

Juuh ihan totta mutta aika hinttiä jtp

...

No, you're not just being rude.

what do you think I should say?

ei vittu homppeli xD

ois aika veikeetä mutta ei nelikymppisenä taida enää jaksaa tetsata

Hahaha dickbreath faggot

I'm actually virgin, so fuck off.

Äsken tuli aika jännä unihalvaus kun oli rauhottavia alla. Tunsin kuinka jokin kiersi käden mun ympäri eikä edes hirveesti pelottanu, uskalsin jopa kattoa sitä kättä.

Hey Jonnes, I know that this is a very mainstream topic, but what is the general opinion on the current migration trends? I've heard a lot about what Scandos think, but less than a little about you. Are normies there like in Sweden or are they more conservative concerning this topic?