/mämmi/

hikkypainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6zjP1DdIOt8
twitter.com/NSFWRedditGif

Miks ihmiset kilpailee uusien lankojen avaamisessa? Vanhassa vielä replyjä jäljellä

>mä kuvassa

Miks kala on muuten niin vitun kallista? Jopa se kissakalafile on 6e/kg.

Juuh

oon miettiny samaa, tekis mieli syödä lohta useammin
pitääkö sitä alkaa perkele kalastamaan ite?

Paskan marjat on kallista. Haukifilee on 4e/kg kuopion kauppahallissa

Katoin hetken aikaa et AP on löytänyt jostain mun kuvan, mut olin vähän läskimpi tuolloin.

pitää
voit myös tehdä hyvän teon ja jopa maksaa ne kalastusluvat, ei oo ku joku 30e/vuosi

no ettei animeautistit saisi tehtyä uutta painosta

Kysyntä on suurempi kuin tarjonta. Käy itse kalastamassa kalasi.

tästäpä oiva harrastus keväälle/kesälle
vieheet yms löytyy muttei virveliä

Ei mulla oo enää ees mato-onkea, ja silläkin sai niin pieniä sinttejä ettei kelvannu edes kiisulle

honkkarista saat ihan toimivan 30-50e

youtube.com/watch?v=6zjP1DdIOt8

0:05 mitäpä sieltä taivaalta sataakaan?

> stk et asu kuoliossa
> stk ei kauppahallia
> stk ei orgioita

Jos oikeasti haluat hyvän kalansaantiration tehtyyn työhön nähden nii kannattaa ostaa katiskoita. Verkot on vielä tehokkaampi mutta en tue sellaisia vittusaatanoita.

Miten aloitan kalastuksen? Ikinä en ole kalastanut mutta alkoi vähän eräily ja kalastus kiinnostamaan.

>hauki

joku raja sillä köyhyydelläkin

taas ne rättipäät riehuu

tää

nyt vittu

>6e/kg
>kallista

miten aloitan panemisen? en ole ikinä pannut mutta aina on vähän kiinnostanut.

On, kun possua ja kanaa saa 5e tai jopa alle.

osta vaikka paksut hanskat ja onkisetti.
siitä sitten onkimaan pullataikinalla, ja pikkukalan elimiä syötiksi kun niitä saat nii kalan koko kasvaa

mua rupes mietityttää et miks noilla on noissa hiekkavaltioissa takit ja hupparit aina eiks tuola pitäs olla lämmin

sitä ollaan vissiin helsingistä kotosin

Vitun köyhät menkää töihin niin ei tarvi laskee senttejä.

yksi parhaimpia ruokakaloja jtp

hakkaa satanolla jonkun pussipaskan

Haukipullat, perunamuussi ja kermaviilikastike 6/5

Siellä tulee öisin aikas kylmä ja niille joku 15 astetta plussaa on jo melko kylmä muutenki ku ne on tottunut lämpimämpään

Tää on aika paha, kato kun ilman kokemusta voi käydä niin että on ihan hukassa. Tyty ottaa kädestä kiinni, vie makuuhuoneeseen ja katsoo sua odottavasti, ja nyymi päättää moipitäämennä

PRRÖÖÖP
TÖTTÖRÖÖ

muuten hyvä mutta niin hitosti perkaamista jos ei ole tarpeeksi iso hauki

tylsää ja mälsää

täällä ne kroisokset taas ylpeilee saatana

EU muuten alkaa koht pakottaan et suomes nostetaan nettihintoi.
6/5 vitun juutalaiset

Rotat töihin.

Itsellä 10/10Mbps vuokraan sisällytettynä

Kohta on herkkua. Ostin oikein hevosen jauhelihaakin

Kuka homo haluaa jotain perhettä, harrastuksia, kavereita tai suunnitelmia? Mulla on tärkeämpiä asioita kuin raha! Niinkuin mun halityyny ja uusin konosuba.

Juuh ja täällähän käytetään enemmän kaistaa ku missään muussa maassa per nenä nii sitäkin pitäis rajoittaa sit jostain syystä

eikö se koskenut vaan rajattomia mobiilidatapaketteja tai jotaki. siltiki kyllä aika perseestä

samat

t. oulu

tuleeko se vakoilukortti siellä suomessa nyt autoihin?

no hyi, kilometriveron perusteella jos aletaan vakoilemaan niin otan vaan auton rekisteristä ja teen muovista kilvet.

Tuskin... toivottavasti ei.
Taas vaan joku fennoswedu inisemässä turhuuttaan.

Chiltybs

Juuh meno vitun 1984. Miettikääs mikä bisnes kun autoilusta saatavat 6 miljardia siirtyy valtion budjetista elisan ja dna:n katteisiin. Tiet tietenkin pidetään juuri ja juuri ajokunnossa ja syrjäkylille ei pääse ilman puolitelavaunua tai kopteria

venannu joku 3h quessa et pääsis pelaa tota Elysiumia

nyt oon enää 500 ques, vois käyä hakee setit kaupasta ja alottaa dataamisen

>kilometrivero

Onko tällainen todella suunnitteilla? Kerrankin jotain järkevää.

mikä seo

vituttaa kun on jo olemassa polttoaineverotuksena joka ei vähene yhtään.
samasta asiasta verotetaan kahdesti.

Sielt tulee disconnect sillä aikaa kun oot ostamas settejä

t. ennustaja

vitun lampaat rährähräh

nauti vitunmoisesta ruuhkasta. turha ees alottaa ei kuitenkaa saa levelattua yhtään

liikevoittoa

Mun mummolla on samanlainen frisyyri

Tää. Siel pitäs olla ihan kärjessä menossa, et sais jotain aikaseksikin.

Vittu mikä päivä! Piti mennä pelaamaan tennistä mut tytyllä oli ihme kiimapäivä ja nyt vasta pääsin sängystä pois. Nyt pitäis jaksaa lähtee kauppaan ennen ku menee kiinni

Ree ree jne.

>hmm tarvittas tällanen systeemi joka veloittaa enemmän rahaa sellasilta jotka ajaa tosi paljon, tai jotka ajaa isopäästöisillä autoilla
>hmm
>...meillähän on polttoainev
>mutku kilpautus eheyttää talouden me tarvitaan gps-valvontaan ja yksityisen sektorin liittymämalliin perustuvan veloituksen, mut ei me mitään vastuuta niille laiteta koska eihän sit rikkaiden ois järkee sijoittaa

jännä miten tääl munat sojossa ollaan yksityistämässä mitä vaan toimivaa infraa välittämättä seuraksista

Toi on aivan perseestä koko aloite.
t. kapitalisti, jolle Kokoomus on aivan liian vasemmalla

neekereiden jälkeen hajottavin asia mihin tässä maailmassa oon törmännyt on autoilu suomessa

Sipilä & berner oli iso virhe. Eikös ne aja sen veronkiertorekisterinkin lävitse kohta kun ei ole stubbia munailemassa

Mikäs se moottoripyöriin osuva veronkorotus oli taas?

150e per pyörä xD

Tais olla että jokaisen pitää maksaa 150€ / vuosi. Ajomäärästä riippumatta siis tommonen könttäsumma per moottoripyörä.

Kuinkas verotat paljon ajavia sähkö/vetyautoilijoita? Ei päästöjä, ja menovesiä ei voi verottaa erikseen kuten nykyisiä.

Juu elikkäs mobiiliurpoja verotetaan, ei haittaa yhtään

kyllä jotain keksitään

korkeiden vakuutusten lisäksi tulee samantyylinen omistussakko mitä autoissa

? Linkkiä johonkin artikkeliin tai vastaavaa

ketkä vitun homot nuita ees äänesti?

rengasvero kun asfaltti kuluu

aallon kylterit

Pohjanmaalaiset parturikampaajat ja muut itsensä menestyjiksi mieltävät xD

Suomalaiset. Se on politiikan kierre Suomessa. Käydään kaikki isot puolueet läpi ja toivotaan parasta.

Kohta eniten ääniä saa se yksi ahvenanmaalainen heppu, kun kaikki suomalaiset puolueet on käyty läpi

Olenko homoutumassa?

nyymi salakuljettaa renkaat venäjältä, aidot nokialaiset puoleen verottomaan hintaan

jätetään se feministipuolue kokeilematta

Kaikenlaiset maalaiset jotka uskoivat että suomi saadaan oikeasti nousuun.

Milloin saadaan sellainen paskamittari, joka asennetaan peräaukkoon ja joka sitten langattomasti lähettää verottajalle tiedon sontimisestasi?

Minä.

Miksi? en ees tiiä

juuh, Sipilää äänesti OULU.
taas vaihteeksi hienoja päätöksiä siellä

Pönttöön se asennetaan ja sillä mitataan viemäristön käyttöä ja sen mukaan verotetaan. Tätä menoa pari vuosikymmentä niin eiköhän tuollainenkin ole.

Todennäköisesti tulevaisuudessa väistämätön tosiasia että femakkopuolue on suurin

jtp itteä kyllä vähän pelottaa se feministipuolue. 100% varmuudella pk-seudulla on tarpeeksi hörhöjä jotka äänestää sitä. Poliittinen tilanne muutenkin kärjistyy enemmän ja enemmän.

Kohta saadaan nauttia naiskiintiöistä ja erillisistä autovakuutuksen hinnoista miehille ja naisille

Juu ja se mittaa sit koostumuksen siihen malliin että mitä on tullut syötyä nii verottaa sen mukaan

Oon oulusta ja kaikki jota tiiän vihaa sitä ja miettii kuka vitun homo sitä äänesti.
Kempeleen lestat vissii.

huomenta

Saatais nyt vaan tämä valtio romahdettua omaan paskuuteensa, niin voitais alottaa ihan alusta joskus tulevaisuudessa. Ei tällä hetkellä kauhean positiiviselta tulevaisuudennäkymät näytä.

Multa tulee aina sellaisia jättitankoja jotka melkein tukkii viemärit.

Mahtaa tulla kovat verot.

*Kaikki lestat

se on jumalauta jo varttia vaille seittemä. mitä sie vielä sängyssä teet hei

nyt steve vähä tsemppiä

What's happening in this picture?

me in the back

yung finnish poster making plans for a r9k type thread.

Juuh laitappas borssia lautasellinen ja KARJALA TAKAISIN

Luulin aina et mun kyrpä on vaan 18cm mut se onkin 19cm, ihan jees

Ei oo kyl hirveen paksu, kun 13,5cm ympärysmitta tost keskeltä ja 14cm tyvestä.

Näin kymmentä vaille seitsemän illalla

Ne korkeintaan kannibalisoi muutaman paikan joltain Vihreiltä ja Vasemmistoliitolta eikä saa tarpeeksi montaa paikkaa että saisivat mitään aikaiseksi.