/mämmi/

munan nuolema painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tDB5cZ3YyvA
twitter.com/NSFWRedditImage

eka rotille

Kaada sula voi munan päälle

...

meni vastaus vanhaan lankaan

Heitin fleshlightini roskiin.

Anime tiddies

Juuh, itel se jostain syystä meni ihan tahmeaks siitä etumuksesta vaikka aina pesin jälkeenpäin, kuivasin ja tungin sitä niitten turbohinnakasta talkkia siihen. Ostin sit tengan flipholen ja tohon runkannu varmaan 100+ kertaa.

En tykkää teistä. Kukaan ei postaa kiisupojuja.

Kiisu

sanoiko joku kiisupoju

...

Ok, ite oon vähän tämmönen puhtausautisti että sukat/t-paidat/kalsarit menee pesuun yhen käytön jälkeen.

M-moi Gon.

AGDQ tällä viikolla

Mo

käyks kettupojut

Tunne oma kass

En ole oikeen jaksanu kattoa 2014 jälkeen, ehkä saatan jotain pari runia kattoa jos innostaa

Jooh, ite heitin menee just kun se oli niin työläs. Käytinkin ihan muutamaan kertaan ni vitun kallis kokeilu vaan.

Käytin kerran samoja sukkia joku 6kk pesemättä.

Pitäs kyl ostaa lisää t-paitoja ja alushousuja, kun järsin nää mun t-paidat puhki ja kalsarit jotenkin mystisesti repeytyy ja puolissa on tollaset kahvat sivuilla, kun revenny siitä kiristysnauhasta tjsp irti.

...

Ne autismisekoilut on aika jees mut niistäki tulee youtubeen tiivistelmät.

>kun järsin nää mun t-paidat puhki

Miksi järsit t-paitoja?

jos tuplat niin /mämmi/ on jatkossa /kalja/

Oisinpa tehny kaalipierupainoksen. Niitä multa meinaan tulee.

En tiedä, mut mulla on nytkin tää kaulus suussa.

B-baka

>pitäisi palata kouluun tällä viikolla, ovat taas potkimassa ulos
>menee kämppä jos ei pysty opiskelemaan
>ei työharjoittelupaikkaa (kuka vittu semmosiin jaksaa lähteä oikean duunin päälle)
>autokoulun toinen ajokoe, viimeksi ajoin autoa 2012
vittu

Kiisul on janu

postaa lisää söpöjä hunhuneja

onks tää se chaika?

Onko tyttö (poikia) paikalla?

Tsemppiä, kyl se siitä!

Oon tyttö (karhu).

youtube.com/watch?v=tDB5cZ3YyvA
>i'm a boy
:3

...

Lopeta t-paidan järsiminen

Ja hyvät triplat

saika on paras poju jtp
harmi et se saikadaki myytiin loppuun hetkessä, oisin ostanu

haistakaa vittu senkin transurunkkarit

homoilu on miehekästä puuhaa, tyttöilijät pois

ei vitussa
kissaki kuoli saatana

Pitää varmaan alkaa syömään valmisaterioita omien settien sijaan, kun mun lounaat on aina jotain 1500kcal.
>teen nyt jotain """terveellistä""" ruokaa enkä syö sitä grandiosaa taas
>ok
>tosta vähän tolleen ja sit tota tosta noin
>jos mä nyt syön tän niin mulla tulee varmaan kohta taas nälkä ja sit tossa on toi päiväyskin menossa niin pitäs varmaan...
>tee isompi annos

Niis 2€ laatikois on joku 400-600kcal, niin ei siitä tulis kuin 6€ päiväs jos vetäs niitä vaikka kolme, mikä tekis tosin 180€ kuussa. Menee mulla kyl nytkin vähintään ton verran kuussa ruokaan niin ihan sama.

Oispa itsehillintä.

...

Haluun panna Totsukan pojupillua

Kannattais kyllä ihan kasviksia hei läski syödä. Ahdat naamaas puol kiloa pakastevihanneksia niin kaloreita tulee sellaset 250kcal.

Mites tossa on noin paljon välimatkaa tohon toiseen ajokokeeseen

Tiesittekö että alkavallaviikolla on perjantai 13 päivä.

Juu, syön mä wokkivihanneksia useemman kerran viikossa mut vituttaa aina paistaa niitä pannulla. Pitäs varmaan ostaa enemmän jotain herne-maissi-porkkanaa ja vetää niitä.

ajoin väliaikasen kortin joskus 2012 tammikuussa, kävin intin, kortti meni umpeen 2014 mutta en sinä aikana ajanut yhtään kun perheessä ei oo autoa
sit on ollu jatkuvasti vaihtuvat koulut sun muut paskat ja siitä pääs muodostumaan vitunmoinen pelko koko ajamispaskaan
nyt on pakko hoitaa eteenpäin kun muuten menee se 1000€ pöntöstä alas mut eipä ole tullut ajettua sitten 2012

Maissi on paskaa, älä sitä syö. Parsa- ja kukkakaali, porkkanat ja herneet. Niitä ostat pakastettuna ja keität (höyrystät jos voit) lounaalle ja päivälliselle ihan kunnolla, esim. 500g ja siihen sivuun sitten proteiinit ja vaihtoehtoset perunariisimakarooni hiilarit.

haluisin olla saikan iso lusikka

Juuh suosittelen kyllä jollain ilveellä mennä johkin parkkikselle pörräämään ja siitä sitten liikenteeseen.

Ite sain ajokortin juuri ennen inttiä ja en sitten tietenkään ajanut kertaakaan intin aikana.

Oli ihan sairaat kuumotukset mennä uudelleen rattiin.

Oispa nyymi jonka kanssa käydä piknikillä

sain yhteen lisäharjottelutuntiin rahat käärittyä mutta nyt eletään puuro-hernekeittolinjalla pari kuukautta, toivottavasti siitä on edes jotain apua
ajokoe vielä perjantai 13. aijai

Kannattaa juoda pari lasia vettä ennenkuin alkaa syömään, pienenee annoskoko kunnolla.

vedän knorrin carbonara snackpottia
ihan syötävää

Voin tulla piknikille saaristoon jos asut Jeppiksen lähellä.

HAHAHAA, mikäs tämä mies oikein on :) . Onko mies lainkaan , vai onko hän karhu , HAHAH ;D

Oispa jallua

Wanna kiss with you.

leave homo

No I just like cute kiisu :3

>seriffi iskee silmää

En oo tolla kyl koskaan huomannu mitään vaikutusta, kun mulla on koko ajan tuopillinen vettä tos ja juon niitä suht monta päivän aikana. Voin kyl varmaan koittaa vetää pari litraa just ennen.

I hate russians

mistä nää kassid on peräsin?

Wait kiisu is an Estonian word

Kiisu läks kõndima!

Rip nalle

kassipojad :DD
karvased sabad

I love finns

Chils?

we like the word, it's cute :3

we really should adopt it into the Finnish language

fuck off ryssänpaska

I agree it's a cute word. But kissa is cute too.

Nyanko Days

Jahas avatarpellejen roolipelikerho on taas alkanut.

Me tykätään virulaisista kassipojista :3

miss helsinki was a nigger? :DDDDDDDDD

cats are cute, so by extension every word that describes cats are cute too

this is why people want to ban the word "nigger", it's because no one like niggers

Keskiverto helsinkiläinen

H E L S I N K I

I'M SORRY IS THIS A JOKE? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Helsinki isn't finnish.

...

Ooga booga check your privilige

She is a beautiful Finnish woman stop being such a shitlord you russian rapebaby

No, she's beautiful, can't you see? That lovely snout, those giant lips, that shit-coloured skin.

Most of the judges were niggers too. This is just example of Stockholm tier Helsinki at it's full worthiness showing how fucking stupid and antifa they are.

Kissa

Voi vittu tätä viinaa on ihan liikaa

Ryssä

Kissu

"She" had rough time in niggeria or where ever "she" came from. That's why "she" had to be a miss hellsinking

Kuinka peppukipee pitää olla et joutuu valehtelee ulkomaalaisille jossai kuvalaudalla?

böndet on böndejä

*piereskelee*

I don't think any of them are that good looking to be honest. Seen way cuter girls on the street.

Ylärivis pari ayy lmao naamaa

juuh 3/10 en panisi