/mämmi/

Jauheliha ja wokkivihannes -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HM40cK5tu7w
youtube.com/watch?v=wwTZgFfja38
youtu.be/TK1wC7boShk
twitter.com/AnonBabble

homot pelaa wowia

toka elysiumille
youtube.com/watch?v=HM40cK5tu7w

Moi :3

...

Pelaan retail wowia

HAHAHAHAHAH
>retail

Moikkelis moi kultsi!

olen vajonnut masennukseen, kuinka pääsen pois

Viinaa vaan

Moi, rakas :3 Miten on aamu lähtenyt käyntiin?

Ihan hyvin. Hemmottelen itteäni herkuilla. :3

Oispa wowia pelaava tönttörönttö

Minkämoisilla herkkusilla? :3

Toffifee ja mad croc. :3

*yrjöää*

objektiivisesti parhain suklaalevy tulossa läpi

mut tää on objektiivisesti paree

Ou vou on sulla herkkupäivät siellä x3 Voisin itsekkin ostaa namusia kun lähden pian kipittämään kaupoille :3

hölmö lapsi
katso ja opi

Mitä toi on? Kuva on liian pieni niin en nää. Vois kokeilla jotain uutta herkkua tänään kun koulutkin alkaa ylihuomenna.

Vosinpa herkutella sun kanssa. :3

lontoon rae

Onko muka hyvää? Parempaa kuin marianne?

Voi höpsö! Eihän siitä tulisi mitään! Mehän kumminkin alkaisimme vain herkuttelemaan toisillamme ;3

molempia syöneenä sanoisin että juu

aika paskaa
se maapähkinä on paras

T-te ootte HOMOJA!

Ääh vielä viisi tuntia että tulee raha apu-apustusta.

>vielä 7 päivää

Antabusnyymi paikal?

Oispa

Tämä Elysium on parempi
youtube.com/watch?v=wwTZgFfja38

Vaikuttaa aika lavastetulta kuvalta kun noin hyvä ryhti jtp

Toi on langasta mis on kuvia miten kiinalaiset tytyt pelaa wowia kesällä kun on niin kuuma. Niil kaikil on tollanen ryhti.

>ole yli tunti quessa
>disconnect
>joudu takaisin quen perälle

Hmm, jaa. Itel on sellanen klonkku tier ryhti aina. Näytän kävellessäni sellaselta 160cm kääbikiltä vaikka oon 185cm.

Itekkin istun aina selkä suorassa. Muistan mun yhen läskin kaverin joka aina pelas wowia ja sillä oli sellanen klonkku ryhti kanssa.

Huomenta jauhelihat ja vokkiwihannekset :3

>2017
>syö tai juo sokeria joka päivä

En edes usko että joku tekisi itselleen näin.

Tiesitteks et sokerin jatkuvalla syömisellä on samallainen vaikutus maksaan kuin alkoholin jatkuvalla juomisella?

Moi :3

Hei kato joku muukin tietää tän bändin

Mitäs meinasit tehä tänään höpönassu? Paitsi herkutella siis

Mutku enerkia juomat ja limonaadi on niin hyvää. Ja karkki ja sipsi.

Jee!
Löyty aikapäiviä sitte ku selasin /metal/ia, pitäis kai tilata kaikki bändin levyt on sen verta hyvä kamaa.

I just want one thing in my life, I want a cute anime loving finnish trap, pls gib

...

vaihda enerkia juoman tilalle kokaiini ja limonaadin tilalle piri ja karkin ja sipsin tilalle lsd ja marihuana nii kuulostat iha nistiltä

vitun nisti

youtu.be/TK1wC7boShk

Aattelin runkata ja katsoa elokuvia. :3

too bad im ugly and shy

Tulee noitaki vedettyy karkin ja limonaadin ohella.

Niitä saa sokerittomanakin, karkkia ei kannata syödä ja sipsut on ripulia.

Sinulla tulee kuitenkin jossain vaiheessa eteen omasta kehosta huolehtiminen, jos et nyt halua delata ennenaikaisesti johonkin turhaan ja ennalta ehkäistävään sairauteen tai vaivaan, niin mikset aloittaisi mielummin jo vaikka nyt heti?

ei vittu soi joku sireeni tuol onko se nyt kolmas maailmansoto

Damn, you have a good body.

Hyvä suunnitelma. Mä meinasin käydä tyhjentämässä pussit poikkikseen ja sit ehkä käydä kaupas :3

t-thanks

You should do like other traps from japan, wear a medical mask with cute print on and a wig.

umm no :P still, thanks for the advice senpai

Post imgur album with your lewd pictures, thanks.

Hyi helvetti mikä hintti

too much hassle senpai

>haluaa elää

Okej, well bye suomi.

tule minua päin veli

sinä näytät ihan mongolilta

get out

purest mongolian genes

>ansa onkin se väkivaltainen pyöräilynatsi
E-ei, sanokaa ettei se ole totta

Ei yhtään söpöä tollanen

>söpöä tulla hakatuksi
kantsii osata puolustaa itteään
suosittelen thainyrkkeilyä

Vois kyllä kokeilla lopettaa sokerin syöminen

Pitäisköhän alottaa alusta ja hankkia hitsaajan paperit?
Lehdessä kun oli uutinen että hitsaajat ovat katoava luonnovara, vois ehkä olla jotain töitäkin.

juuh ja sit vielä korkean paikan veden alais hitsaamista nii alkaa pätäkkää vyöriä ovista ja ikkunoista

Ne korvataan roboteilla. Mee putkimieheks ennemmin, niitä on reilusti vaikeempi korvata ja palkkaki on parempi

Täällä on oikeesti varmaan joku 3 postaajaa.

mitä vittua

Sekin ois mahis, varmaa löytyis tilaa rehelliselle, hyvää työtä tekevälle putkarille.
Viime vuonna olin silloin tällöin vanhempia avustamassa alakertarempassa jolloin vaihdettiin mm. melkeen kaikki putket uusiksi, huonompi juttu että putkari olikin pahemman luokan ketku joka jätti sopimukseen merkittyjä asioita tekemättä.
No se homma on nyt raastupaan menossa.

Niillä kaikilla on sit ainakin kymmenen persoonaa, ja stalkkaavat toisiaan. Tää on aika jännää oikeestaan.

Joskus oli tunnustuksia että 150 postin langassa yks jäbä teki 40% ja toinen toiset 40%, paskapostasivat siellä melkein kahdestaan.

Olin menossa putkimieheksi mutta isukki veti hirveet pultit että "MINUN POJASTA EI PUTKIRUNKKARIA TULE". Menin sitten elektroniikka linjalle ja en ole päiväkään tehny niitä hommia. Ebin oispa ollu pallit 15 vuotiaana.

test one two one two

Näin taas unta että mulla oli tönttörönttö. Oli niin hyvä uni. ;_;

Ei mul koskaan kyl 40% posteista oo ollu, mut joskus laskin et olin tehny 20% langan posteista.

juuh

Ihan uteliaisuudesta, mikäs oli isäpapan ammatti/koulutustausta?

Metallimiehiä

Mites, häpeskö se hommaansa ja halus että susta tulis parempi ku hän vai oliko jotain vihaa putkareita vastaan?
Aika usein nää "MUN LAPSESTA EI TULE X" - vanhemmat on joko perusjamppoja jotka haluaa skideilleen parempaa tai sitte jotain Goldbergejä jotka ei hyväksy alempia ammatteja.

>Aika usein nää "MUN LAPSESTA EI TULE X" - vanhemmat on joko perusjamppoja jotka haluaa skideilleen parempaa
tää

>lukeminen ei hirveesti kiinnosta
>"meidän lapsi ei mene amikseen!"
>mene lukioon
>älä tee mitään lukion jälkeen
>porukat molemmat amiksia ja veljellä pelkkä peruskoulu käytynä

Aloin nauraan ihan vitusti tuolle kuvalle jostain syystä

ethän nää näytä yhtään tytyltä
tunnen oloni huijatuksi

mikä elektroniikkka linja on?

En mä sitä syytä sinänsä tiedä että miksi näin, huomannu tosin että sitä taitaa vähän kaduttaa että oli niin jyrkkä asian suhteen 10v sitten kun nää työmarkkinat on niin perseestä.

olen pahoillani(en oo)

ei se mitään, noi kuvat auttaa tunnistuksessa roimasti
vantaa vai turkuko se oli?

elektroniikka asentaja?

what is this?
looks like fried instant noodle?

ei

Arvatkaa mistä kaupungista oon?
t. ei ainakaan helsinki

>huomannu tosin että sitä taitaa vähän kaduttaa että oli niin jyrkkä asian suhteen
No hyvä että että ukolta löytyy jonkun verran älliä, eikä ole ku tiiliseinälle puhuisi.
Siinä on yksi asia mistä olen kiitollinen omille vanhemmille että olivat semmosia "tee mitä haluat" - vanhempia eivätkä tuomitse sitä että teen nyt niitä hommia mitä teen.

Elektroniikka-asentaja, varmaan pähkinänkuoressa sähköjuttuja, piirilevyjä ja niille kolvaamista. Jonkin verran tietotekniikkaa.

minced meat and wok vegetables

LAHTI
A
H
T
I

>stk menossa parin viikon päästä elektorniikka-asentaja linjalle
t. 22v amisnyymi